DoctorAleks
Классик
Повідомлень: 962
Приєднався: Dec 2008
Ужгород
Skoda Yeti 2.0TDI Skoda SuperB 2.0TDI
|
21-09-2017 14:56
2015 Skoda Yeti 2.0 ТДІ
|
|
Виробник : |
Skoda |
Модель : |
Yeti |
Рік виробництва : |
2015 |
|
Двигун : |
ТДІ |
Об’єм (л) : |
2.0 |
Потужність (кс) : |
140 |
Паливо : |
Дизель |
|
Коробка передач : |
Автоматична |
Привід : |
Повний |
Кількість передач : |
6 |
|
Опис : |
Всім доброго дня!
Чомусь після зміни свого Скаута на Турана якось то часу то натхнення не було писати у цій темі, чи то не хотілось вплутувати VW в профільний Шкода Клуб.
А от змінивши дружини авто на Єтьку вирішив створити відповідну тему, яка сподіваюсь стане в пригоді і мені і іншим у вирішенні численних питань...
Отже, Скаут залишився у нашому товаристві Шкода Клуб з новим власником, який, судячи по його повідомленням відноситься до нього не менш позитивно ніж я. Це радує!
Придбавши замість Скаута VW Touran, окрім численних позитивів цього мінівена для мого сімейства (може з часом прийде натхнення створити і для нього окрему тему) прийшли перші розчарування у вигляді низького кліренсу та відсутності повного приводу.
До цього додались погіршення здоров'я батьків, які живуть від нас на відстані та й за одним з найгірших Ужоцьким перевалом...
Було вирішено замість Фабії дружини придбати друге авто в родину з повним приводом та підвищеним кліренсом...
Маючи певний досвід та небажання шукати інші СТО, нових майстрів та незнайомі проблеми вималювався однозначний напрямок ВАГ групи.
Перегляд авторинку відкинув Тігуана через його істотно високу ціну на вторинному ринку. Залишився Етька.
Набавившись в дорослі конструктори Лего по до упакуванню авто різними плюшками, дійшовши власним гірким досвідом до єдиного висновку: те що встановив завод і те що втулюєш ти - це не завжди одне і теж, шукалося авто у добрій комплектації.
Основними вимогами були ксенонові заводські фари, автомат для дружини, фаркоп, клімат контроль, хотілось дизеля, пробіг до 70-80тис.км.
Пошуки були як в Україні (на авторинках було буквально 1-2 таких авто) так і закордоном. У німців машини за нашими захцянками коштували немалих грошей, а з розмитненням у таких комплектаціях ставали нерозумно дорогими. Довелось чимось жертвувати.
Муки вибору привели до Етьки у хорошій заводській комплектації але як виявилось не таким хорошим двигуном (це вже з'ясувалось
після придбання).
Отже Шкода Єті, 2012 року випуску з чесним 68тис.км пробігом, підтвердженим сервісною книгою, перевіреним Вінкодом та записами офіціалів з регламентами робіт на офСТО у кольорі МатоБраун.
Коробка передач мокра 6стДСГ.
Клімат контроль.
Підігрів сидінь.
Підігрів лобового.
Допомога на спуску Офроад.
Задній парктронік.
СаундСистем 12 динаміків з Болеро.
Мультируль.
Круїз контроль.
Шкіра салон з електрорегулюванням сидіння водія.
Бокові зеркала з автозатемненням складанням та підсвіткою.
Ксенонові фари.
Заводська сигналізація.
Фаркоп.
Литі 17 лиски Доломіт.
Панорамний дах.
Система непрямого контрою тиску в шинах.
Відразу про ложку дьогтю: хоч знайомі майстри запевнили, що 3 2012 року 1,8ТСІ виправили косяки та виявилось не все правда.
Уже володіючи Єті, зі страхом як книгу жахів перечитував всі теми нашого Форуму, що стосуються цього двигуна. Приємного мало. Чим більше читав, тим більше шкодував що не взяв дизельного.
Згідно номера двигуна 299593 поршнева модернізована. Але як виявилось натяжитель ланцюга старий, - вже в дорозі всі необхідні запчастини.
Позитивом є те, що ні після перегону 1000км ні після заміни масла 1000км масла не доливав. Чи то надовго? Бог один знає.
Другим серйозним негативом стали сторонні звуки салону, основний з яких ущільнювачі дверей особливо водія як на зло та панорамний дах. Силікон допомагає мало. Регулювання панорамного даху дало позитивний результат.
Третій негативний пунктик (раз почав з мінусів) - це значний розхід бензину як на мене після дизельних авто. В мене не виходить опустити по трасі нижче 8,5л/100км, хоча у дружини до батьків на 100км вийшло 6,7л. Місто 11-12л/100км.
Що сподобалось в Єтьці:
1. Динаміка двигуна.
2. Посадка та керування, дійсно йде як по рельсам.
3. Хороші гальма, у новому Турані - гірші.
4. Ксенон заводський, як кажуть, без коментарів.
5. Бокові зеркала з плюшками, як затемнення автоматичне - добра штука, так і складання зеркал потрібне, оскільки місце Єті в гаражі під самою стінкою щоб Туран також помістився. Класною є також фіча з опусканням автоматичним правого дзеркала при вкл. заднього ходу.
6. Приємним в користуванні при 2 водіях є пам'ять сидіння водія з електрорегулюванням. До тепер після дружини я вічно не міг з першого разу всістися, йорзав туди сюди сидінням...
7. Заводська сигналка з датчиками об'єму, відсутність додатково брелка як на мене позитив (мав таку на Скауті та сам ставив на Турана).
8. Саунд Систем - звук хороший, але чесно, чомусь очікував Ваву, якого не сталося... Не можу сказати, що в Турані штатний звук набагато гірший. Може там шумка краща...
9. Панорамний дах - гарна забавка, але не для наших доріг. Джерело додаткових звуків - скрипів, постукувань особливо на дорогах, де більше латок ніж основного покриття.
10. Шкіряний салон - вигляд дійсно гарний, функціонал як на мене не зовсім, певно Галя балувана.
11. Підігрів лобового - впевнений знадобиться взимку.
Після придбання авто:
1. Всі фільтри, масло двигуна, гальмівна рідина, масло та фільтр Халдекса, свічки - заміна по оригіналу. Заміна тяг стабілізатора.
2. Заміна замка задньої ляди (не працював мікрик).
3. Встановлено сітку в нижній дефлектор бампера. Шкода, що цього не зробив перший власник.
4. Заміна тканинних ковриків салону на гумові.
5. Заміна запобіжника омивача фар (була помилка, перевірка ВАГкомом ) - омивач працює. Ймовірно взимку була літня омивайка.
6. За декілька днів заміна ланцюга і всіх прибамбасів його.
7. Лампа ПТФ щітки склоочисників та інші дрібниці...
Малий багажник не проблема, оскільки поперечини Thule Winbar по розміру з Турана йдуть на Єті і є власний бокс.
Питання до Єтіводів:
Чи у ваших Снігових друзів також скриплять ущільнювачі дверей?
Як Ви з цим боретесь?
Запуск на холодну відразу без проблем, але далі перші 30-40 секунд двигуном трясе, оберти не стабільні 900-1000 суб'єктивно відчуття пропусків в циліндрах. За хвилину часу +- оберти піднімаються до 1200 - робота двигуна відразу стабільна, 10-15 сек оберти опускаються до стандартних для холостого ходу 850-900 робота двигуна стабільна. На гарячу всі запуски без зауважень.
Свічі нові оригінал. Запуск на холодну у офСТО - жодних помилок.
Які Ваші думки з цього приводу?
Можливо при запуску на холодну старий натяжитель не альо і йде зсув по фазам запалення? Чи може якась катушка на холодну парити мозок? |
(Востаннє це повідомлення було змінене: 19-11-2018 14:42 DoctorAleks.)
|
|