Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
ГБО - Общая Тема
Автор Повідомлення
andrey_notar Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 871
Приєднався: Mar 2010

Сейчас - Superb 1,8 TSI, Лансер спорт 2,0, Шкода Октавия 1,8Т ГБО
Повідомлення: #13261
08-02-2018 13:42 RE: ГБО - Общая Тема

Если программой уменьшить время впрыска - это не означает, что форсункам от этого легче жить.Mr. Green
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
pup Далеко
Айболит

Повідомлень: 3 626
Приєднався: Jun 2012
Харьков
Octavia A5FL
Повідомлення: #13262
08-02-2018 14:02 RE: ГБО - Общая Тема

(08-02-2018 13:42)andrey_notar :  Если программой уменьшить время впрыска - это не означает, что форсункам от этого легче жить.Mr. Green

Нет, не легче, я и не сказал, что легче.
Но кто сказал, что они не способны отработать меньшее время, чем ставит программа?
Давление выросло и блок уменьшил время, а у них стоит ограничение.
Вот и дёргается машина, то ли пропуски впрыска газа, то ли на бензин пытается перейти.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-02-2018 14:03 pup.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #13263
08-02-2018 14:22 RE: ГБО - Общая Тема

andrey_notar :Вы хотя бы по ссылке зайдите и почитайте.
При выходе с катофа имеем высокое давление и закрытые форсунки. Чтобы скомпенсировать высокое давление блок гбо корекцией по давлению снижает время впрыска, и это низкое давление форсунки при открытии должны отработать.Hello!
Ви вже про наступне – за високого тиску мозок розраховує меншу тривалість відкривання форсунки щоби видати необхідну кількість газу. Але ж якщо не буде перевищення тиску, то і не буде такої необхідності.

По-друге – як би там не було, більшу кількість газу Ви ніяк не витратите (щоби тиск зменшити), навіть навпаки – не швидкі форсунки якраз і будуть швидше витрачати газ (знижувати тиск) – ціною більш багатої суміші і інших проблем.

А саме головне – ми зараз обговорюємо
wywiadowca1980 :У мене на АГУ в газомозку постійно після "навалювання" вилітає помилка - "давление газа выше нормы" (тобиш вище 3.8 бар).
– це Вам не штатна робота з а-ля 2-ма барами не ідеального редуктора...

andrey_notar :
SergM :По-богатому для боротьби недостатністю вакуму треба біля редуктора ставити вакуумний насос з ємністю та клапаном і цим його душити по сигналу (геть не скромно – не клапан, а регулятор, +датчик тиску, +своя система керування = дешевше редуктор з керуванням розробити).
Почитайте ссылку выше, при закрытых форсунках диф давление в любом случае поднимется на падение давления в коллекторе. Это физпроцесс, а не плохой редуктор.
???
Фізпроцес пов'язано з конструктивом редуктора (він в базі і чисто з принципу видає деякий сталий тиск на виході) і особливістю реалізації корекції цього тиску внаслідок застосування у ГБО = потреба у збільшенні тиску для забезпечення необхідної кількості газу за прийнятний для двигуна проміжок часу = час впорскування. Якщо хватало би сталого тиску – ніхто би не заморочувався.

В нашому випадку редуктору треба більше часу на реакцію, бо тиск по входу корекції був значно більший. Якщо примусово по сигналу (а не по запізнілій реакції) створювати необхідний вакуум, то робота наблизиться до умов атмо. А якщо взагалі керувати редуктором, то буде майже ідеально (з поправкою на реальну реалізацію).

Razrushitell :Нічого не розумію.Embarassed Що значить недостатньо вакууму? Що значить умови атмо мотора? Це коли тиск у впускному колекторі не перевищує атмосферний?
У атмо тиск змінюється від -0,6 до 0 (умовно) = дельта 0,6, у турбо – від -0,6 до +1,2 (умовно) = дельта 1,8 – відповідно та сама механічна система буде мати помітно довший час реакції у другому випадку + можливе конструктивне перерегулювання внаслідок тиску по вакуумному входу вищого за атмосферний (не забуваємо про довгий шланг і пружність повітря).

Razrushitell :Стрибок тиску нормальна ситуація, друге питання, що це не вирівнюється блоком управління ГБО.
Блок керування ГБО має дати певну порцію газу у певний ціліндр в залежності від режиму двигуна (оберти/навантаження), для цього він розраховує довжину імпульса на форсунку в залежності від тиску газу – він не керує тиском газу.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-02-2018 14:32 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Razrushitell Немає
Классик
****

Повідомлень: 889
Приєднався: Aug 2014
50км. від Києва
Red WTS (6МКПП)
Повідомлення: #13264
08-02-2018 14:34 RE: ГБО - Общая Тема

(08-02-2018 14:22)SergM :  Блок керування ГБО має дати певну порцію газу у певний ціліндр в залежності від режиму двигуна (оберти/навантаження), для цього він розраховує довжину імпульса на форсунку в залежності від тиску газу – він не керує тиском газу.
Все правильно, тиском не керує, керує форсунками. Це я і мав на увазі.


(08-02-2018 14:22)SergM :  У атмо тиск змінюється від -0,6 до 0 (умовно) = дельта 0,6, у турбо – від -0,6 до +1,2 (умовно) = дельта 1,8 – відповідно та сама механічна система буде мати помітно довший час реакції у другому випадку
Так і є. Я не розумію, яким чином встановлення шайби, чи ін. що Ви пропонуєте змінить ситуацію. Як я розумію, це тільки сповільнить реакцію редуктора на зміну тиску.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-02-2018 14:53 Razrushitell.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
andrey_notar Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 871
Приєднався: Mar 2010

Сейчас - Superb 1,8 TSI, Лансер спорт 2,0, Шкода Октавия 1,8Т ГБО
Повідомлення: #13265
08-02-2018 15:49 RE: ГБО - Общая Тема

(08-02-2018 13:23)andrey_notar :  Вы хотя бы по ссылке зайдите и почитайте.
При выходе с катофа имеем высокое давление и закрытые форсунки. Чтобы скомпенсировать высокое давление блок гбо корекцией по давлению снижает время впрыска, и это низкое время форсунки при открытии должны отработать.

Немного поправил.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-02-2018 15:53 andrey_notar.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 750
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #13266
08-02-2018 16:31 RE: ГБО - Общая Тема

Поставил вкрутки от Хана Ред 2.4 мм, давление редуктора 1.3. Перекалибровал и накатал заново карту.
На ХХ время по бензину 2.4, а вот по газу уже не 3.5, а 4.0 мс.
При мах нагрузках на 4000-5000 оборотах бензофорсунки работают на 20 мс, а газовые уже не на 17, а на 20-21 мс.
Результат между вкрутками 2.7 и 2.4 на лицо Smile

Едет то лучше. Но давление редуктора в 3.8 бар этими манипуляциями не решить....
Ну и Т газа падает по трассе х.з почему. Все обмотал, а фильтр газовый Алекс 360 холодный, что пипец.... Его тоже что ли обмотать?
Выходит бред какой то - Т редуктора 80-85, а Т газа при этом +10 по трассе...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-02-2018 17:50 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
andrey_notar Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 871
Приєднався: Mar 2010

Сейчас - Superb 1,8 TSI, Лансер спорт 2,0, Шкода Октавия 1,8Т ГБО
Повідомлення: #13267
08-02-2018 22:07 RE: ГБО - Общая Тема

Может МАПу кирдык и в этом все проблемы?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 750
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #13268
08-02-2018 22:25 RE: ГБО - Общая Тема

(08-02-2018 22:07)andrey_notar :  Может МАПу кирдык.......?
Очень вряд ли.
Когда Т газа падает до +10 градусов по трассе, останавливаю авто, открываю капот, прикладываю руку к МАП и фильтру "паровой фазы", они оба холодные, особенно фильтр...
А вот когда Т газа +40 +50, тогда и МАП и фильтр очень даже теплые....

Логика Smile
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-02-2018 22:28 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
andrey_notar Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 871
Приєднався: Mar 2010

Сейчас - Superb 1,8 TSI, Лансер спорт 2,0, Шкода Октавия 1,8Т ГБО
Повідомлення: #13269
08-02-2018 22:35 RE: ГБО - Общая Тема

Какой расход газа? Что-то здесь не так. И на трассе Т редуктора 80-85?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 750
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #13270
08-02-2018 22:49 RE: ГБО - Общая Тема

(08-02-2018 22:35)andrey_notar :  Какой расход газа? Что-то здесь не так. И на трассе Т редуктора 80-85?
Расход газа таков, что 45 литров хватает на 380-400 км. Это сейчас. Весна-осень картина ясно что другая.

На трассе Т редуктора максимум до +77 может опустится. Т газа падает до +10 если наступить. Если ехать стабильно 100-120 км/час при -5 за бортом, то держится в районе +25 +30.

У меня длинна шлангов (12 мм газ и 5 мм вакуум) "редуктор- форсунки" около 1.5 метра.
Думаю тут собака зарыта... и по Т газа и по давлению 3.8 бар...


Может Zavoli Zeta S хреновый редуктор... Smile
Сильвер точно также в минус на улице чудил.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 09-02-2018 12:41 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  ГБО на TSI - Общая Тема ZAP 1 635 394 238 24-08-2021 19:54
Останнє: Украинец
  Комплект для замены ГРМ (общая тема) yurayura 34 6 437 13-05-2021 08:00
Останнє: zender67
  VAG-COM HEX-CAN общая информация Жабрик 113 59 239 03-06-2015 13:49
Останнє: abcd95

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 30