Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
ГБО - Общая Тема
Автор Повідомлення
andrey_notar Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 871
Приєднався: Mar 2010

Сейчас - Superb 1,8 TSI, Лансер спорт 2,0, Шкода Октавия 1,8Т ГБО
Повідомлення: #13251
08-02-2018 12:17 RE: ГБО - Общая Тема

http://blog.tegas.lt/o-principah-stabili...davlenija/
Физически - велосипед не переделать.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-02-2018 12:20 andrey_notar.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #13252
08-02-2018 12:28 RE: ГБО - Общая Тема

andrey_notar :http://blog.tegas.lt/o-principah-stabili...davlenija/
Физически - велосипед не переделать.
– Це було заздалегіть відомо.
Але ж довести умови до атмо можемо? (Де він працює рівніше.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 750
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #13253
08-02-2018 12:29 RE: ГБО - Общая Тема

(08-02-2018 12:17)andrey_notar :  http://blog.tegas.lt/o-principah-stabili...davlenija/
Физически - велосипед не переделать.
Читал я это.
Больше того, даже переписывался с товарищем В.Орловым. Все его рекомендации лично мне понятны....
Буду думать. Пока, что укоротить в 2-3 раза газовую и вакуумную магистраль будет трудно. По сути мне нужно переделать всю подкапотку (переместить редуктор с правого стакана в район воздушного фильтра....).
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-02-2018 18:21 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Razrushitell Немає
Классик
****

Повідомлень: 889
Приєднався: Aug 2014
50км. від Києва
Red WTS (6МКПП)
Повідомлення: #13254
08-02-2018 12:32 RE: ГБО - Общая Тема

(08-02-2018 12:28)SergM :  о заздалегіть відомо.
Але ж довести умови до атмо можемо? (Де він працює рівніше.)
Що значить умови до атмо?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
andrey_notar Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 871
Приєднався: Mar 2010

Сейчас - Superb 1,8 TSI, Лансер спорт 2,0, Шкода Октавия 1,8Т ГБО
Повідомлення: #13255
08-02-2018 12:36 RE: ГБО - Общая Тема

По сути нужны быстрые форсунки (при высоком давлении время впрыска меньше) и их стабильность при работе с кратковременным высоким давлением.
На ум приходят только МЕДы, но не знаю как они справятся с давлением, нужно пробовать.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #13256
08-02-2018 13:08 RE: ГБО - Общая Тема

Razrushitell :
SergM :о заздалегіть відомо.
Але ж довести умови до атмо можемо? (Де він працює рівніше.)
Що значить умови до атмо?
Редуктор розраховано на атмо, на турбо йому важче => робимо для нього на турбо майже умови атмо.

По-богатому для боротьби недостатністю вакуму треба біля редуктора ставити вакуумний насос з ємністю та клапаном і цим його душити по сигналу (геть не скромно – не клапан, а регулятор, +датчик тиску, +своя система керування = дешевше редуктор з керуванням розробити).


andrey_notar :По сути нужны быстрые форсунки (при высоком давлении время впрыска меньше) и их стабильность при работе с кратковременным высоким давлением.
На ум приходят только МЕДы, но не знаю как они справятся с давлением, нужно пробовать.
До чого тут бистрі? – Ми скинули газ = період впорскування зменшився = витрата газу зменшилася / редуктор не встиг знизити тиск = тиск збільшився. – Маємо класику запізнілої реакції внаслідок інерційності.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-02-2018 13:12 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
andrey_notar Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 871
Приєднався: Mar 2010

Сейчас - Superb 1,8 TSI, Лансер спорт 2,0, Шкода Октавия 1,8Т ГБО
Повідомлення: #13257
08-02-2018 13:23 RE: ГБО - Общая Тема

Вы хотя бы по ссылке зайдите и почитайте.
При выходе с катофа имеем высокое давление и закрытые форсунки. Чтобы скомпенсировать высокое давление блок гбо корекцией по давлению снижает время впрыска, и это низкое давление форсунки при открытии должны отработать.Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-02-2018 13:23 andrey_notar.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Razrushitell Немає
Классик
****

Повідомлень: 889
Приєднався: Aug 2014
50км. від Києва
Red WTS (6МКПП)
Повідомлення: #13258
08-02-2018 13:23 RE: ГБО - Общая Тема

Нічого не розумію.Embarassed Що значить недостатньо вакууму? Що значить умови атмо мотора? Це коли тиск у впускному колекторі не перевищує атмосферний?

Стрибок тиску нормальна ситуація, друге питання, що це не вирівнюється блоком управління ГБО.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
andrey_notar Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 871
Приєднався: Mar 2010

Сейчас - Superb 1,8 TSI, Лансер спорт 2,0, Шкода Октавия 1,8Т ГБО
Повідомлення: #13259
08-02-2018 13:28 RE: ГБО - Общая Тема

(08-02-2018 13:08)SergM :  По-богатому для боротьби недостатністю вакуму треба біля редуктора ставити вакуумний насос з ємністю та клапаном і цим його душити по сигналу (геть не скромно – не клапан, а регулятор, +датчик тиску, +своя система керування = дешевше редуктор з керуванням розробити).
Почитайте ссылку выше, при закрытых форсунках диф давление в любом случае поднимется на падение давления в коллекторе. Это физпроцесс, а не плохой редуктор.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
pup Далеко
Айболит

Повідомлень: 3 626
Приєднався: Jun 2012
Харьков
Octavia A5FL
Повідомлення: #13260
08-02-2018 13:34 RE: ГБО - Общая Тема

(08-02-2018 13:23)andrey_notar :  Вы хотя бы по ссылке зайдите и почитайте.
При выходе с катофа имеем высокое давление и закрытые форсунки. Чтобы скомпенсировать высокое давление блок гбо корекцией по давлению снижает время впрыска, и это низкое давление форсунки при открытии должны отработать.Hello!

По сути это я и предлагал сделать "зачинщику" wywiadowca1980,
http://www.skoda-club.org.ua/forum/showt...pid2654552
принудительно уменьшив минимальное время открытия форсунок
(их программа сама выставляет, а если сдвинуть, то...отработает - хорошо, нет так нет)
и сдвинуть "вниз" точку на графике при которой как правило есть точки карты бензина, но нет газа.
Не, в жизни то они есть, через коэффициенты, но на графике нет.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-02-2018 13:39 pup.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  ГБО на TSI - Общая Тема ZAP 1 635 394 238 24-08-2021 19:54
Останнє: Украинец
  Комплект для замены ГРМ (общая тема) yurayura 34 6 437 13-05-2021 08:00
Останнє: zender67
  VAG-COM HEX-CAN общая информация Жабрик 113 59 239 03-06-2015 13:49
Останнє: abcd95

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 33