Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
ГБО - Общая Тема
Автор Повідомлення
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #13241
07-02-2018 12:27 RE: ГБО - Общая Тема

Razrushitell :
SergM :Встановіть у штуцер у ресивері обмежувальну шайбу з малим перетином (отвір у ~2...1,5мм чи менше) і товщиною набагато меншою від діаметру отвору – отримаєте такий собі демпфер тиску, а шланг буде слугувати додатковим об'ємом. – Я виходжу з того, що глибина вакууму пропорційна тиску з редуктора. Відповідно якщо ми зменшимо передачу вакуму, то тиск на редуктор не буде скакати.
Або буде ще сильніше. Курить Адже якщо подумати, то ми маємо 1,2 бара надлишкового тиску, а при закритті дроселя, приблизно -0,6 розрідження, і того 2 бара різниці, плюс час реакції самого редуктора, плюс швидкість потока газа і т.д. А ви ще пропонуєте його реакцію на зміну тиску сповільнити, мені так здається що там до аварійного скидання тиску недалеко буде. ІМХО
Є проблема яка чітко пов'язана зі скиданням газу, тобто розрідженням, яке провокує збільшення тиску газу на виході редуктора.

Надлишок тиску зайшов повільно через дірочку і при розрідженні так само повільно буде висмоктуватись назад у колектор. Зовсім по-правильному треба ще додатковий об'єм біля редуктора і можливо замість шайби клапанну систему, щоби перетин на висмоктування був меншим (клапан типу вільна кулька – у один бік перекриває перетин більше ніж у інший) – тоді реакція на надлишковий тиск буде швидша ніж на розрідження.

wywiadowca1980 :
SergM :.... перед заслінкою ситуація буде інша.
Дрель в руках Smile
Где сверлить то?
Сім раз відміряти краще Smile

– Краще сперш перевірити ідею вище (шайба) – це простіше і правильніше, бо саме той тиск йде у циліндри. У заслінці у Вас буде ще ефект Бернуллі (дивіться трубка Вентурі) і протилежний ефект від її перекриття, який не відповідає режиму роботи двигуна.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Шнурок Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 68
Приєднався: Sep 2016
Київ , (Лепсе)
А5 комбі 2,0 FSI 6 мт+ESP, ГБО Romano
Повідомлення: #13242
07-02-2018 13:23 RE: ГБО - Общая Тема

Hello! Привет Всем !
Кто знает прошу высказать мнение какие газовые форсунки лучше подойдут для заменить романо. Автомобиль с двигателем 2,0 ФСИ (без турбины)комплект ГБО от Романо,
28 тыс откатали и одна заседает. Если Хана то какого цвета ?
Дайте совет простому пользователю . СпасибоSmile.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Украинец Немає
Эстет
*****

Повідомлень: 3 200
Приєднався: Nov 2010
Слобожанщина
А5FL 1.8TSI
Повідомлення: #13243
07-02-2018 15:16 RE: ГБО - Общая Тема

Блин а мне так Романо розхваливали. Что скажете о надежности данной системы?

С плохим аккумулятором - это не жизнь!
205 65 r15 Зима шипованая
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Шнурок Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 68
Приєднався: Sep 2016
Київ , (Лепсе)
А5 комбі 2,0 FSI 6 мт+ESP, ГБО Romano
Повідомлення: #13244
07-02-2018 20:01 RE: ГБО - Общая Тема

(07-02-2018 15:16)Украинец :  Блин а мне так Романо розхваливали. Что скажете о надежности данной системы?
Курить Вот за 28 тыс одна форсунка заседает когда нагреется. Пока холодная едет прекрасно.
Говорят что на хану менять надо. Вот прошу здесь мнения.

из потребительских наблюдений ,- ФСИ при работе на газу все равно расходует бензин и так как форсунки бензиновые работают на "еле впрыске" особенно когда они не новые и плохой бензин то работа двигателя не такая и стабильная. А еще свечи могут износится.И тяжело найти неисправность среди -свечи, бензфорсунки,качество газа/бензина и газовые форсунки.
Думаю следующий авто будет попроще ,- или бензин или газ типа 1,6 МПИ. Пиво до упаду
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Украинец Немає
Эстет
*****

Повідомлень: 3 200
Приєднався: Nov 2010
Слобожанщина
А5FL 1.8TSI
Повідомлення: #13245
07-02-2018 21:17 RE: ГБО - Общая Тема

говорят тойотовские двигателя хорошо газ едят. Засматриваюсь на вензу.


Вот если бы на октавию поставить двигатель 2,5 от кемри. Но увы это не реально.

С плохим аккумулятором - это не жизнь!
205 65 r15 Зима шипованая
(Востаннє це повідомлення було змінене: 07-02-2018 21:45 Украинец.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Vxxx Немає
овощевод
****

Повідомлень: 1 145
Приєднався: Apr 2008
od.ua
octavia
Повідомлення: #13246
07-02-2018 23:10 RE: ГБО - Общая Тема

(07-02-2018 21:17)Украинец :  говорят тойотовские двигателя хорошо газ едят. Засматриваюсь на вензу.


Вот если бы на октавию поставить двигатель 2,5 от кемри. Но увы это не реально.
Зачем тойотовский 2,5 на шкоду ??
Реально 3,2 поставить от vag если уж сильно захотеть.

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
andrey7 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 693
Приєднався: Dec 2012
Харьков
Tiguan NF 8AG
Повідомлення: #13247
08-02-2018 00:36 RE: ГБО - Общая Тема

(07-02-2018 13:23)Шнурок :  Hello! Привет Всем !
Кто знает прошу высказать мнение какие газовые форсунки лучше подойдут для заменить романо. Автомобиль с двигателем 2,0 ФСИ (без турбины)комплект ГБО от Романо,
28 тыс откатали и одна заседает. Если Хана то какого цвета ?
Дайте совет простому пользователю . СпасибоSmile.

Есть рампа на 4 форс и есть одиночки, на рампе тоже можно поменять 1 форсунку
Она стоит 500 грн, зачем вам та хана паленая Smile у романо отличные форсунки
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Анатоличь Далеко
Алeксeй
*****

Повідомлень: 2 874
Приєднався: Jan 2013
Одесская область
Octavia А 8 Просто красавица
Повідомлення: #13248
08-02-2018 01:35 RE: ГБО - Общая Тема

Незнаю, я на хане уже откатал больше 180тыс,никаких вопросов вообще
Хана голд, вроде так

[Зображення: 7.gif]

Завжди намагаюся зробити добре, погано саме виходить
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Украинец Немає
Эстет
*****

Повідомлень: 3 200
Приєднався: Nov 2010
Слобожанщина
А5FL 1.8TSI
Повідомлення: #13249
08-02-2018 08:41 RE: ГБО - Общая Тема

(07-02-2018 23:10)Vxxx :  
(07-02-2018 21:17)Украинец :  говорят тойотовские двигателя хорошо газ едят. Засматриваюсь на вензу.


Вот если бы на октавию поставить двигатель 2,5 от кемри. Но увы это не реально.
Зачем тойотовский 2,5 на шкоду ??
Реально 3,2 поставить от vag если уж сильно захотеть.
3.2 тоже с непосредственным впрыском. Хоть и без турбины.


Кто из харьковчан на 1.8tsi поставил газ? Дайте проехать, что бы окончательно определится. Териториально Клочковская Космическая Пр.Ленина.

С плохим аккумулятором - это не жизнь!
205 65 r15 Зима шипованая
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-02-2018 10:16 Украинец.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #13250
08-02-2018 11:24 RE: ГБО - Общая Тема

wywiadowca1980!

Продовжимо роздуми:
1. Вхід вакуума на редуктор призначений для корекції кількості газу в залежності від навантаження двигуна: на ХХ розрідження більше ніж при відкриванні заслінки => чим менше вакуум тим більший тиск.
2. У атмо двигуна при збільшенні навантаження/обертів за рахунок відкривання заслінки розрідження зменшується і тиск прямує до атмосферного, але завжди менший його. – Мається на увазі середній тиск у впускному колекторі без врахування імпульсів від циліндрів та реакцій на різку роботу заслінкою.
3. У турбодвигуна ситуація гірша: на ХХ маємо розрідження, при збільшенні навантаження/обертів тиск збільшується вище атмосферного, а при скиданні газу різко зменшується до розрідження.

Таким чином якщо редуктор розробли під атмо він фізично не може розрахунково працювати за тією ж схемою на турбо двигуні. Відповідно ми маємо підключити вакуум редуктора туди, де є постійно вакуум і він відповідає режиму роботи двигуна (= при навантаженні розрідження зменшується) – але аналогічного до атмо місця у турбо просто немає.

Висновок для редуктора: перевищення тиску по вакууму за атмосферний з подальшим різким зменшенням внаслідок скидання газу веде до того, що редуктор не встигає штатно відреагувати і продовжує подавати тиск який вже не використовується форсунками, що призводить до його різкого підвищення.

Єдиний спосіб (IMHO) дешево симулювати атмо на турбо для редуктора полягає у наступному:
1) врізка у впуск (бо вакуум відповідає режиму роботи двигуна = ХХ);
2) на штуцер врізки бажано клапан зі змінним перетином: у напрямку редуктора з меншим, від нього – з більшим = максимальним під шланг (щоби вакуум швидко припиняв високий тиск);
3) короткий шланг з малим перетином і товстими стінками (теж щоби вакуум швидко припиняв високий тиск);
4) якщо дозволяє конструкція редуктора – штатно зменшити / обмежити максимальну реакцію на пропадання вакууму (тобто щоби за тиску вище атмосферного не відбувалося перерегулювання);
5) витребеньки: біля редуктора бажано поставити захищений зворотній клапан у атмосферу з малим перетином – щоби зменшити амплітуду зміни тиску та пришвидшити реакцію (= скидати саме біля нього тиск вищий за атмосферний – впливати на наддув не повинен, бо буде мізерна втрата).
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-02-2018 13:14 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  ГБО на TSI - Общая Тема ZAP 1 635 394 238 24-08-2021 19:54
Останнє: Украинец
  Комплект для замены ГРМ (общая тема) yurayura 34 6 437 13-05-2021 08:00
Останнє: zender67
  VAG-COM HEX-CAN общая информация Жабрик 113 59 239 03-06-2015 13:49
Останнє: abcd95

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 7