Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
ГБО - Общая Тема
Автор Повідомлення
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 750
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #13231
06-02-2018 19:01 RE: ГБО - Общая Тема

А какие у вас дюзы форсунок, что коэфициент берет начало с 1.8? Или, что то я в Nevo не туда смотрю и там 1.1...?
Какое давление редуктора?

Мотор какой у вас?
Турбо?
У меня прога автоматом ставит мин. время впрыска газа 2 мс (автокалибровку запускаю под Hana 1.9 Om).
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-02-2018 19:08 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
pup Далеко
Айболит

Повідомлень: 3 626
Приєднався: Jun 2012
Харьков
Octavia A5FL
Повідомлення: #13232
06-02-2018 19:20 RE: ГБО - Общая Тема

(06-02-2018 19:01)wywiadowca1980 :  А какие у вас дюзы форсунок, что коэфициент берет начало с 1.8? Или, что то я в Nevo не туда смотрю и там 1.1...?
Какое давление редуктора?
Мотор какой у вас?
Турбо?

Это всё не важно и мотор и электроника другая и давление.
Потому как я не чемпион по ГБО. Упал и качаюсь и сравнивать, только запутаться.
(06-02-2018 19:01)wywiadowca1980 :  У меня прога автоматом ставит мин. время впрыска газа 2 мс (автокалибровку запускаю под Hana 1.9 Om).

Вот это время у меня ставило 2.2, а я его уменьшил, и перестал переходить на бензин после 3 скорости под нагрузкой, при переключении.
А точка, ну другая она будет, вот её и попробовать опустить.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-02-2018 19:20 pup.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 750
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #13233
06-02-2018 20:24 RE: ГБО - Общая Тема

(06-02-2018 19:20)pup :  Это всё не важно....
Как раз таки очень важно Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-02-2018 20:25 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
pup Далеко
Айболит

Повідомлень: 3 626
Приєднався: Jun 2012
Харьков
Octavia A5FL
Повідомлення: #13234
06-02-2018 20:46 RE: ГБО - Общая Тема

(06-02-2018 20:24)wywiadowca1980 :  
(06-02-2018 19:20)pup :  
(06-02-2018 19:01)wywiadowca1980 :  А какие у вас дюзы форсунок, что коэфициент берет начало с 1.8? Или, что то я в Nevo не туда смотрю и там 1.1...?
Какое давление редуктора?

Мотор какой у вас?
Турбо?
Это всё не важно....
Как раз таки очень важно Hello!

Ну важно, так важно:
Дюзы 2.6 (хана), коэф. начинается с 1.1, давление 1.4, мотор 1.6 BSE, не турбо.
Настройки честно украдены на кархэлпе с похожей машины.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 750
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #13235
06-02-2018 21:41 RE: ГБО - Общая Тема

Может и самому чего там толкового для AGU украсть..., на этом Кархелпе Smile ?

П.С. У меня коефициет начинает с 1.2 (точнее 1.25), давление редуктора 1.2 бара... Дальше боян...
Если давление редуктора делаю 1.4, то мраки еще похуже..... Давление на катофах тогда вплоть до остановки мотора на ХХ.
1.2 бара оптимально.

Ладно. Проехали.
Буду гуглить дальше.
Я то тему засоряю Smile
Народ радуется красивым кнопками вкл/выкл гбо, а я тут со своим диф.давлением....
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-02-2018 21:49 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
pup Далеко
Айболит

Повідомлень: 3 626
Приєднався: Jun 2012
Харьков
Octavia A5FL
Повідомлення: #13236
06-02-2018 22:10 RE: ГБО - Общая Тема

(06-02-2018 21:41)wywiadowca1980 :  Народ радуется красивым кнопками вкл/выкл гбо, а я тут со своим диф.давлением....

Что за кнопки и зачем?
Я свою в маленький бардачок вывел и не вижу её вообще
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #13237
07-02-2018 09:39 RE: ГБО - Общая Тема

wywiadowca1980 :Навалювати це тапка в пол (або на 80%) Smile
Вже при досягненні в такому режимі 3000 і більше обертів, відпускаеш тапку (катоф) і тиск в редукторі росте до 3.5-3.8 бар.
Потім наступаєш знову (навіть на 1/4 педалі) і йде затуп а потім "толчек".
Напрягає.....
Думаю з газом динаміки бензу з беспосереднім впорскуванням не досягнути, але такі вибрики варто полікувати. Було би цікаво бачити моментальний вакуум і зробити висновок.

Редуктор по вакумній магістралі якось регулюється?

wywiadowca1980 :Від редуктора до врізки в ресивер у мене 1.5 метри 5 мм шлангу. Врізано поруч з вакуумом тормоза (писав про це вже не раз).
Встановіть у штуцер у ресивері обмежувальну шайбу з малим перетином (отвір у ~2...1,5мм чи менше) і товщиною набагато меншою від діаметру отвору – отримаєте такий собі демпфер тиску, а шланг буде слугувати додатковим об'ємом. – Я виходжу з того, що глибина вакууму пропорційна тиску з редуктора. Відповідно якщо ми зменшимо передачу вакуму, то тиск на редуктор не буде скакати.

wywiadowca1980 :Врізка вакууму в дросельну заслонку проблему не вирішить?
А для тесту перекинути з трійником проблемно? Якщо поміркувати, то коли Ви відпускаєте тапку заслінка закривається, а двигун по інерції смокче і це збільшує вакуум – відповідно перед заслінкою ситуація буде інша.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 750
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #13238
07-02-2018 10:24 RE: ГБО - Общая Тема

(07-02-2018 09:39)SergM :  .... відпускаєте тапку заслінка закривається, а двигун по інерції смокче і це збільшує вакуум – відповідно перед заслінкою ситуація буде інша.
Теж про це думав.
Але окремі Гуру кажуть, що це єрунда.
Буду експериментувати....
(Востаннє це повідомлення було змінене: 07-02-2018 10:24 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Razrushitell Немає
Классик
****

Повідомлень: 889
Приєднався: Aug 2014
50км. від Києва
Red WTS (6МКПП)
Повідомлення: #13239
07-02-2018 10:28 RE: ГБО - Общая Тема

(07-02-2018 09:39)SergM :  Встановіть у штуцер у ресивері обмежувальну шайбу з малим перетином (отвір у ~2...1,5мм чи менше) і товщиною набагато меншою від діаметру отвору – отримаєте такий собі демпфер тиску, а шланг буде слугувати додатковим об'ємом. – Я виходжу з того, що глибина вакууму пропорційна тиску з редуктора. Відповідно якщо ми зменшимо передачу вакуму, то тиск на редуктор не буде скакати.
Або буде ще сильніше. Курить Адже якщо подумати, то ми маємо 1,2 бара надлишкового тиску, а при закритті дроселя, приблизно -0,6 розрідження, і того до 2 бара різниці, плюс час реакції самого редуктора, плюс швидкість потока газа і т.д. А ви ще пропонуєте його реакцію на зміну тиску сповільнити, мені так здається що там до аварійного скидання тиску недалеко буде. ІМХО
(Востаннє це повідомлення було змінене: 07-02-2018 12:15 Razrushitell.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 750
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #13240
07-02-2018 11:28 RE: ГБО - Общая Тема

(07-02-2018 09:39)SergM :  .... перед заслінкою ситуація буде інша.
Дрель в руках Smile
Где сверлить то?


Файл(и) Мініатюри
               
(Востаннє це повідомлення було змінене: 07-02-2018 11:30 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  ГБО на TSI - Общая Тема ZAP 1 635 394 238 24-08-2021 19:54
Останнє: Украинец
  Комплект для замены ГРМ (общая тема) yurayura 34 6 437 13-05-2021 08:00
Останнє: zender67
  VAG-COM HEX-CAN общая информация Жабрик 113 59 239 03-06-2015 13:49
Останнє: abcd95

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 10