18-01-2018 12:38 RE: Тормозные колодки Otto Zimmermann кто что думает?
Статья попалась.
Нові гальмівні диски Buderus Guss зменшують виробку гальмівного пилу на 90 відсотків
Член правління компанії Bosch пан Хоайзель про новий продукт: «iDisc – це гальмівні диски версії 2.0. Ринковий потенціал цього продукту величезний».
32% викидів твердих часток при водінні автомобіля припадає на гальмівні диски та шини.
Завдяки карбід-вольфрамовому покриттю iDisc, зменшується зношення гальм і підвищується експлуатаційна безпека.
Виробництво дисків iDisc для одного з європейських автовиробників з листопада 2017 року.
Попит на автомобільні гальмівні диски в 2016 році склав понад 330 млн одиниць.
Штутгарт і Брайденбах, Німеччина – В янголів-охоронців безліч втілень. Одне з них – ідеально круглі гальмівні диски розміром з тарілку і товщиною в палець. Задовго до появи ABS і ESP, подушок безпеки та інших функцій, гальмівні диски підвищували безпеку водіння і значно скорочували гальмівний шлях, тим самим уникаючи великої кількості дорожньо-транспортних пригод. Проте сьогодні є ще одна причина, чому гальмівні диски стали центром уваги громадськості: гальмівний пил. Більша частина викидів твердих часток при дорожньому русі припадає на зношування дорожнього покриття, шин і гальмівних дисків, а не на спалювання палива. Згідно з даними державного Управління з охорони довкілля в Баден-Вюртембергзі, 32 відсотків викидів при водінні автомобіля припадає на гальмівні диски, причому рівно половину від цього обсягу складає гальмівний пил. Тобто суттєве зменшення гальмівного пилу значно покращить якість повітря, особливо у містах. Саме тому дочірня компанія Bosch Buderus Guss розробила iDisc. Порівнюючи зі звичайними гальмівними дисками, при використанні iDisc утворюється на 90 відсотків менше гальмівного пилу. «Розробки Bosch для збереження чистоти повітря можна знайти не лише під капотом, – розповідає доктор Дірк Хоайзель, член правління компанії Bosch, однією з сфер відповідальності якого є компанія Buderus Guss. – iDisc – це гальмівні диски версії 2.0. Ринковий потенціал цього продукту величезний». Випуск дисків iDisc для одного з європейських автовиробників розпочався у листопаді 2017 року.
iDisc – революційний продукт на ринку гальмівних дисків
Унікальною характеристикою, що вигідно відрізняє iDisc (буква «і» в назві означає «інноваційний»), є карбід-вольфрамове покриття, що на сьогоднішній день доступне лише на заводі Buderus Guss. Технологічною основою виробництва є звичайні чавунні гальмівні диски. Щорічно дочірня компанія Bosch на своїх виробничих площадках в Брайденбасі і Людвігсхютті у Німеччині, випускає 20 мільйонів гальмівних дисків. Для перетворення звичайного диска в iDisc, фрикційні поверхні проходять механічну, температурну і гальванічну обробку перед нанесенням покриття. Усе це є частиною процесу, що розроблявся спеціалістами Buderus Guss і Bosch протягом багатьох років. Щодо ціни, iDisc у три рази дорожче звичайних чавунних дисків і в три рази дешевше керамічних гальмівних дисків. Зі збільшенням обсягів виробництва ціна з більшою вірогідністю буде зменшуватися. «У iDisc є усе необхідне, щоб замінити звичайні чавунні гальмівні диски і стати новим стандартом на ринку гальмівних дисків, – розповідає керуючий директор компанії Buderus Guss Герхард Пфайфер. – У контексті постійних обговорень викидів у довкілля, що мають місце у багатьох країнах і великих містах у всьому світі, такому технічному прориву на ринку просто не існує перешкод». Тим паче що протягом найближчих десятирічь гальмівні диски залишаться невід’ємною складовою автомобілів, а обсяги виробництва дисків будуть неухильно зростати. Попит на гальмівні диски у 2016 році склав понад 330 млн одиниць у всьому світі.
Ніяких боріздок на фрикційній накладці, ніякої іржі
Ще одним аргументом на користь iDisc є безліч інших позитивних якостей. Крім суттєвого зменшення гальмівного пилу, карбідне покриття значно підвищує безпеку експлуатації. Продуктивність гальмування аналогічна ефективності керамічних дисків, особливо коли справа стосується «затухання чи старіння гальма», тобто зменшення гальмівної здатності після декількох поворотних маневрів гальмування. Як керамічний гальмівний диск, iDisc характеризується високою стабільністю і низькою втратою продуктивності уповільнення.
Швидкість зношування також значно знижена. В залежності від міцності карбідного покриття, термін служби iDisc у два рази перевищує термін служби звичайних дисків. Боріздки на фрикційній поверхні? Зовсім ні. Про корозію також не може бути і речі, що дуже важливо, особливо для електромобілів. Оскільки в таких автомобілях енергія гальмування зберігається завдяки так званій системі рекуперації, навантаження на гальмівні диски зменшується, що зазвичай призводить до утворення іржі на фрикційних поверхнях. Пов’язане з цим тимчасове незначне зменшення реакції гальмівної системи не відбувається з iDisc.
Брудні обода залишились у минулому
iDisc сподобається шанувальникам чистих ободів. Від блискучого карбідного покриття гальмівного диска важко відвести очі. Завдяки зносостійкості та стійкості до корозії диски зберігають свою велич навіть через роки використання, що ідеально відповідає сучасній тенденції до відкритого дизайну колісних дисків. І найприємніше: скорочення кількості гальмівного пилу на 90 відсотків з iDisc, виключає необхідність регулярної очистки коліс із застосуванням агресивних миючих засобів. У захисті довкілля є й практичні переваги.
В этом мире пользу приносит каждый, кто облегчает жизнь другому человеку. Чарльз Диккенс.
28-01-2018 20:07 RE: Тормозные колодки Otto Zimmermann кто что думает?
Підніму тему.
Так що там за помилки були з колодками TRW? Буде відповідь?
З повагою до всіх учасників форуму.
З колодками TRW все добре я навпаки за них на зад , в попередньому моєму повідомленні після TRW забув поставити кому, вибачте граматична помилка "казнить нельзя помиловать":oops:
А помилки з колодками Otto Zimmermann і з передн. і зад , маде ін Німеччина пищали практично постійно не, сильно але . Після 3000км. були замінені на АТЕ перед ,а зад TRW , писк пропав