Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Тормозные колодки Otto Zimmermann кто что думает?
Автор Повідомлення
Oleo Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 51
Приєднався: Mar 2011
Днепр
Oktavia TSI + DSG
Повідомлення: #81
16-01-2018 11:18 RE: Тормозные колодки Otto Zimmermann кто что думает?

АТЕ идут с разными номерами, у Вас случайно не остался номер передних дисков?


(16-01-2018 01:31)taskan :  A5 c 280-тым диском , пeред ATE других не встречал. Зад TRW не экспериментируйте , не повторяйте моих ошибок.

А в чем заключались ошибки?

Кривизна рук не компенсируется прямотой извилин.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-01-2018 11:19 Oleo.)
Шукати всі повідомлення учасника
taskan Немає
Ученик
*

Повідомлень: 19
Приєднався: Feb 2007
Київ
А5 FL была skoda tour 1.8t
Повідомлення: #82
18-01-2018 00:44 RE: Тормозные колодки Otto Zimmermann кто что думает?

Диски у Вас 288 диаметр .Советую ате
Ошибки "эксперементы":) завтра сфоткаю
Шукати всі повідомлення учасника
Украинец Немає
Эстет
*****

Повідомлень: 3 200
Приєднався: Nov 2010
Слобожанщина
А5FL 1.8TSI
Повідомлення: #83
18-01-2018 09:00 RE: Тормозные колодки Otto Zimmermann кто что думает?

Ставлю себе колодки Road house. Мягко тормозят, рекомендую. Родные стояли Bosch

С плохим аккумулятором - это не жизнь!
205 65 r15 Зима шипованая
Шукати всі повідомлення учасника
fabia1-2-12V Немає
Форумчанин
****

Повідомлень: 1 184
Приєднався: Mar 2011
Киев
FABIA 1.2 12V 2006 г.в.
Повідомлення: #84
18-01-2018 12:38 RE: Тормозные колодки Otto Zimmermann кто что думает?

Статья попалась.

Нові гальмівні диски Buderus Guss зменшують виробку гальмівного пилу на 90 відсотків

Член правління компанії Bosch пан Хоайзель про новий продукт: «iDisc – це гальмівні диски версії 2.0. Ринковий потенціал цього продукту величезний».
32% викидів твердих часток при водінні автомобіля припадає на гальмівні диски та шини.
Завдяки карбід-вольфрамовому покриттю iDisc, зменшується зношення гальм і підвищується експлуатаційна безпека.
Виробництво дисків iDisc для одного з європейських автовиробників з листопада 2017 року.
Попит на автомобільні гальмівні диски в 2016 році склав понад 330 млн одиниць.
Штутгарт і Брайденбах, Німеччина – В янголів-охоронців безліч втілень. Одне з них – ідеально круглі гальмівні диски розміром з тарілку і товщиною в палець. Задовго до появи ABS і ESP, подушок безпеки та інших функцій, гальмівні диски підвищували безпеку водіння і значно скорочували гальмівний шлях, тим самим уникаючи великої кількості дорожньо-транспортних пригод. Проте сьогодні є ще одна причина, чому гальмівні диски стали центром уваги громадськості: гальмівний пил. Більша частина викидів твердих часток при дорожньому русі припадає на зношування дорожнього покриття, шин і гальмівних дисків, а не на спалювання палива. Згідно з даними державного Управління з охорони довкілля в Баден-Вюртембергзі, 32 відсотків викидів при водінні автомобіля припадає на гальмівні диски, причому рівно половину від цього обсягу складає гальмівний пил. Тобто суттєве зменшення гальмівного пилу значно покращить якість повітря, особливо у містах. Саме тому дочірня компанія Bosch Buderus Guss розробила iDisc. Порівнюючи зі звичайними гальмівними дисками, при використанні iDisc утворюється на 90 відсотків менше гальмівного пилу. «Розробки Bosch для збереження чистоти повітря можна знайти не лише під капотом, – розповідає доктор Дірк Хоайзель, член правління компанії Bosch, однією з сфер відповідальності якого є компанія Buderus Guss. – iDisc – це гальмівні диски версії 2.0. Ринковий потенціал цього продукту величезний». Випуск дисків iDisc для одного з європейських автовиробників розпочався у листопаді 2017 року.
iDisc – революційний продукт на ринку гальмівних дисків

Унікальною характеристикою, що вигідно відрізняє iDisc (буква «і» в назві означає «інноваційний»), є карбід-вольфрамове покриття, що на сьогоднішній день доступне лише на заводі Buderus Guss. Технологічною основою виробництва є звичайні чавунні гальмівні диски. Щорічно дочірня компанія Bosch на своїх виробничих площадках в Брайденбасі і Людвігсхютті у Німеччині, випускає 20 мільйонів гальмівних дисків. Для перетворення звичайного диска в iDisc, фрикційні поверхні проходять механічну, температурну і гальванічну обробку перед нанесенням покриття. Усе це є частиною процесу, що розроблявся спеціалістами Buderus Guss і Bosch протягом багатьох років. Щодо ціни, iDisc у три рази дорожче звичайних чавунних дисків і в три рази дешевше керамічних гальмівних дисків. Зі збільшенням обсягів виробництва ціна з більшою вірогідністю буде зменшуватися. «У iDisc є усе необхідне, щоб замінити звичайні чавунні гальмівні диски і стати новим стандартом на ринку гальмівних дисків, – розповідає керуючий директор компанії Buderus Guss Герхард Пфайфер. – У контексті постійних обговорень викидів у довкілля, що мають місце у багатьох країнах і великих містах у всьому світі, такому технічному прориву на ринку просто не існує перешкод». Тим паче що протягом найближчих десятирічь гальмівні диски залишаться невід’ємною складовою автомобілів, а обсяги виробництва дисків будуть неухильно зростати. Попит на гальмівні диски у 2016 році склав понад 330 млн одиниць у всьому світі.

Ніяких боріздок на фрикційній накладці, ніякої іржі

Ще одним аргументом на користь iDisc є безліч інших позитивних якостей. Крім суттєвого зменшення гальмівного пилу, карбідне покриття значно підвищує безпеку експлуатації. Продуктивність гальмування аналогічна ефективності керамічних дисків, особливо коли справа стосується «затухання чи старіння гальма», тобто зменшення гальмівної здатності після декількох поворотних маневрів гальмування. Як керамічний гальмівний диск, iDisc характеризується високою стабільністю і низькою втратою продуктивності уповільнення.

Швидкість зношування також значно знижена. В залежності від міцності карбідного покриття, термін служби iDisc у два рази перевищує термін служби звичайних дисків. Боріздки на фрикційній поверхні? Зовсім ні. Про корозію також не може бути і речі, що дуже важливо, особливо для електромобілів. Оскільки в таких автомобілях енергія гальмування зберігається завдяки так званій системі рекуперації, навантаження на гальмівні диски зменшується, що зазвичай призводить до утворення іржі на фрикційних поверхнях. Пов’язане з цим тимчасове незначне зменшення реакції гальмівної системи не відбувається з iDisc.

Брудні обода залишились у минулому

iDisc сподобається шанувальникам чистих ободів. Від блискучого карбідного покриття гальмівного диска важко відвести очі. Завдяки зносостійкості та стійкості до корозії диски зберігають свою велич навіть через роки використання, що ідеально відповідає сучасній тенденції до відкритого дизайну колісних дисків. І найприємніше: скорочення кількості гальмівного пилу на 90 відсотків з iDisc, виключає необхідність регулярної очистки коліс із застосуванням агресивних миючих засобів. У захисті довкілля є й практичні переваги.


Файл(и) Мініатюри
   

[Зображення: onIg7.jpg]
В этом мире пользу приносит каждый, кто облегчает жизнь другому человеку. Чарльз Диккенс.
Шукати всі повідомлення учасника
ИгорьЛ Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 742
Приєднався: Oct 2014
Киев
VW Polo 9n XC70 D5
Повідомлення: #85
19-01-2018 22:13 RE: Тормозные колодки Otto Zimmermann кто что думает?

(16-01-2018 01:31)taskan :  A5 c 280-тым диском , пeред ATE других не встречал. Зад TRW не экспериментируйте , не повторяйте моих ошибок.
Так где про "ошибки"?
Шукати всі повідомлення учасника
solong Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 52
Приєднався: May 2016
Kyiv
Skoda Octavia A5 FL 1.8TSI Combi 2012
Повідомлення: #86
24-01-2018 18:50 RE: Тормозные колодки Otto Zimmermann кто что думает?

(16-01-2018 01:31)taskan :  A5 c 280-тым диском , пeред ATE других не встречал. Зад TRW не экспериментируйте , не повторяйте моих ошибок.
Підніму тему.
Так що там за помилки були з колодками TRW? Буде відповідь?
З повагою до всіх учасників форуму.
Шукати всі повідомлення учасника
vovez Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 637
Приєднався: Dec 2010
Николаеff
Octavia А5 1.8TSI
Повідомлення: #87
26-01-2018 23:00 RE: Тормозные колодки Otto Zimmermann кто что думает?

(16-01-2018 01:31)taskan :  A5 c 280-тым диском , пeред ATE других не встречал. Зад TRW. Не экспериментируйте , не повторяйте моих ошибок.

Возможно: "Казнить нельзя помиловать"(с) Упал и качаюсь
Шукати всі повідомлення учасника
-=EL=- Немає
Ученик
*

Повідомлень: 13
Приєднався: Jul 2017

Skoda 1.8Т AGU
Повідомлення: #88
28-01-2018 13:18 RE: Тормозные колодки Otto Zimmermann кто что думает?

Всех приветствую. Подойдут ли на зад Колодки тормозные ZIMMERMANN 23554.170.1 для Octavia 2003 1.8Т.? И как убедиться что оригиналы?
Шукати всі повідомлення учасника
taskan Немає
Ученик
*

Повідомлень: 19
Приєднався: Feb 2007
Київ
А5 FL была skoda tour 1.8t
Повідомлення: #89
28-01-2018 20:07 RE: Тормозные колодки Otto Zimmermann кто что думает?

Підніму тему.
Так що там за помилки були з колодками TRW? Буде відповідь?
З повагою до всіх учасників форуму.

З колодками TRW все добре я навпаки за них на зад , в попередньому моєму повідомленні після TRW забув поставити кому, вибачте граматична помилка "казнить нельзя помиловать":oops:
А помилки з колодками Otto Zimmermann і з передн. і зад , маде ін Німеччина пищали практично постійно не, сильно алеShocked . Після 3000км. були замінені на АТЕ перед ,а зад TRW , писк пропав
Шукати всі повідомлення учасника
Fox.Mulder Немає
Транспортный цех
****

Повідомлень: 1 447
Приєднався: Apr 2008
Tsarske Selo
Oct.A4.Tour.5+
Skype IDua.tourist
Повідомлення: #90
05-08-2018 18:21 RE: Тормозные колодки Otto Zimmermann кто что думает?

На 90 тыс была первая замена на TRW GDB1275, очень часто пищали. Сейчас будет вторая замена. Заказал ZIMMERMANN 233922001

Посмотрим как эти будут. Кстати, это правда что тормозуху надо 2 раза в год менять? О_о

The Truth is Out There
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Гальмівні диски і колодки Alex Dep 9 688 13-02-2024 11:20
Останнє: Gr_Vetal
  Тормозные диски - проточка? ReaNimator 22 3 943 18-05-2021 16:49
Останнє: Максимилиан
  Колодки на А7 vladimir.ua 4 856 01-02-2021 13:52
Останнє: Cossack
Bug Гальмівні диски та колодки на Skoda Superb 2.0 Yurii Naumov 3 854 26-04-2020 19:18
Останнє: Dimon325
  Тормозные колодки. Балу 777 33 4 695 20-03-2020 12:13
Останнє: VTX
  Тормозные шланги на ТУР daemon-s 6 2 526 18-03-2019 09:34
Останнє: daemon-s
  Тормозные колодки Барс 6 1 966 24-12-2018 21:31
Останнє: PAnda
  Порвались тормозные шланги(прокачка системы) Skodник 75 20 418 06-11-2018 13:56
Останнє: 1.2HTP
  Могут ли износиться тормозные колодки за 8 т.км? mojo2010 44 9 493 13-07-2018 12:17
Останнє: XapeK
  Посоветуйте передние тормозные колодки на Фабию. BNN 58 13 699 20-04-2018 23:19
Останнє: Gonzalez

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 8