(22-12-2017 12:56)Deneshi : (22-12-2017 09:51)DoctorAleks : Місто Ужгород невелике, часто пересування на малі відстані та за останній час і немалі пробки.
Якщо дизель видасть по місту 10-11л/100км, то Єті 14-15л/100км - це мінімум. Якщо мотання по місту більш тривалі - дизель 8л/100км,
а Єті - 10-11л/100км.
Траса взагалі не до порівняння: Туран 2,0ТДІ після чіпу до 185к.с. -5,8-6,0л/км солярки це швидкісний режим 110-130км/год, обгін і місцями 140-160км/год, то Єті бензин нижче 9,0л/100км мені опустити не вдається.
Так якщо тошнити на Єті 80-90км/год - 8,3-8,5л/100км.
Це враховуючи той фактор, що аеродинаміка Турана недалеко втекла від Єті - практично між бусом та звичайним легковим авто.
14-15л на Йєті це коли прогрів, проїхав 2 км та зупинився)). Їхав по вечірнім пробкам 7 км, у підсумку 13л.
Згоден, на швидкості 140-160 менше 9л не буде. Але на 80-90 в мене 7-8 і аж ніяк не більше. Мабуть ДСГ такі споживає палива більше ніж механіка.
У вас на Турані яка потужність була, 110 чи 140 к.с.? Доречі 4х4 додає 0.5л до витрат палива. Говорив колись з власником Йєті 2.0ТДІ, в нього по місту в будні 8-9л, в мене 10-11л.
П.С. Напишіть пліз про Туран, комплектація, мінуси/плюси. Можно окрему тему створити в Гаражі, машина цікава.
14-15л - так прогрів і невелика відстань. Але в тому і суть, що такий самий маршрут із того ж самого гаражу на Турані 10-11л солярки!!!
Тобто до порівняння одні і тіж умови, така ж манера та стиль їзди.
Колеса рідні, тобто типорозмір по Букварику, технічно - машини в ідеалі - гальма, накат, фільтри масла і т.д.
Я розумію впливає ще стиль їзди, хоча я себе гонщиком не вважаю і агресивна їзда тільки моментами як до прикладу тошнотворна тягучка декількох авто на перевалі чи інше. У дружини на Єті по трасі і
6,7л/100км виходить
- гнала авто на СТО в Мукачево (бо я там був з Тураном).
По Турану: все часу бракує на окрему Тему в Гаражі. Може десь між святами буде менше роботи - створю.
Туран 2,0ТДІ 110л.с. КомфортЛайн 2014 акційний, брав у Хмельницькому нового в 2016 році.
Після забав із Скаутом, бився в груди - не буду нічого докупляти-доставляти. Але на запитання моєї дружини до мого приятеля - мого майстра по авто "Чи буде в Саші таке авто, де він не буде доставляти чогось?" Відповідь була саркастична: "Буде - одне ,яке повезе в "останню" дорогу...."
Отже Туран коротко: "сімейне" авто для подорожей - Мега авто!
Купа карманчиків, ничок - вони всюди.
Посадка водія - як в Єті. Мені так більше до вподоби.
Висота салону - великий плюс - дітки посадка-висадка... Другий ряд сидінь - дружина між двома автокріслами спокійно і комфортно їде (це був чи не основний критерій).
Шумка та якість матеріалів - краще ніж в Шкоди.
Салон трансформер = Єті, тут Вас не здивуєш.
5-ти місна версія - великий багажник. Інколи шкода що не 7 місць (Тещі, Мами,Тати - самі розумієте. Але тоді багажника - 0х0.
Мінуси - основний і самий жирнючий - вона низька!!!
Важко звикав після Скаута.
Інших мінусів вже нема, бо.... побував у Тимура....
110.к.с. vs 185 к.с., 250Нм vs 400Нм. Нове програмне забезпечення ДСГ і чіп ДСГ також, нова прошивка від Ауді SQ3 рульової колонки, прошивка гальмівної системи - одним словом - тепер на ній їздити одне задоволення. По ДСГ - зявилась опція "рух накатом"!
Доставив самостійно своїми руками по оригіналу:
Блютуз комплект, сигналку, підсвітку ніг, підсвітку дверей, РНС 510, решітку багажного відділення, оригінал фаркоп, антену ЖПС та ЖСМ - плавник, оригінал тримач телефону з ЖПС зовнішньою антеною (в плавнику). Приїхали вчора складні дзеркала повні з підсвіткою та складанням....
Зекономив на фарах - попадалово, нажаль. Поставив в рідні фари лінзи і ксенон. Світло - супер, але фари потіють, лінзи на наших дорогах трясуться.... Буду планувати на весну до Тимура дорогу на оригінальні ксенонові фари. Самостійно я таку приблуду не поставлю.
Ну і після такого апгрейду я з ВАСьою вже перейшов на Ти