Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Тема боян, но почему 1.8 AGU ест масло?
Автор Повідомлення
Туровод Немає
Ученик
*

Повідомлень: 10
Приєднався: Oct 2013
Рівне
Octavia 1.8т, зараз Mondeo2.5T
Повідомлення: #111
01-02-2017 00:04 RE: Тема боян, но почему 1.8 AGU ест масло?

Тепер про розкоксовку. При теплому двигуні в кожний циліндр вдув по 5 секунд Verylube (правда свічки закрутив після того, як задув 4 циліндри), нічого ключем на 16 не прокручував, бо не знав. Після 20 хв. викрутивши свічки , свічні колодці вкрив тряпкою і прокрутив стартером декілька разів. Ні якого бруду і т.п. на тряпці не було. Візуально нагар на поршнях який був такий і залишився, але за допомогою довгої викрутки було виявлено що нагар знаходиться в (желеподібному),не підібрав більш точного слова, стані. Легко піддавався шкрябанню. Процедуру повторив і ще один раз, після прокрутки стартером на тряпці в малій кількості з’явились плями (ніби від ржавчини), ось Вам по типу(жижі), з нагаром все теж саме, в стані ніби звернулась краска. Третій раз процедуру не виконував , так як двигун був майже холодний. Завелась машина ну дуууже тяжко, з пятого разу(ніби хватає, але не заводиться). Копоті від надутого в циліндри -туча синя, двері з гаража відкривав в суцільному димові, і це за пару секунд як завів. Виїхавши на Київ-Чоп 25 км. проїхав давши двигуну нормальне навантаження. В гаражі на угад викрутив третю свічку, візуально нагар на поршні- відсутній. Поршень звичайно не кольору (люмінія), як пишуть у відгуках про Verylube, а нормального-темнокоричньового. Чи розкоксовало кільця, і чи були вони закоксовані не знаю, час покаже як буде з витратою мастила, хоч це ніби і не критично 2- 2,5 л. від заміни до заміни, як на мене. Масло доливаю після 5 тисяч км. Авось за пару грн. получиться побороти масложор???Hello!


Да, не знаю чому , але після другої процедури, коли дістав щуп подивитися рівень мастила, мастило стало на порядок світліше, декілька разів перевіряв, мені не здалося дійсно стало світліше. Але коли приїхав в гараж після нормального(навантаження) , масло стало такого ж кольору, як до вищевказаних процедур.


(31-01-2017 23:04)shurken :  
(31-01-2017 22:46)wywiadowca1980 :  Вопрос спорный.....
Ради интереса я надувал из баллона около 30 грам этой "жижи" в пластиковый стакан.
При +3 на улице она за 20 мин. моих ожиданий никуда не испарилась.....
А вот, что с ней происходит в камере сгорания при температуре мотора +50-70 х.з. Hello!
Это не спорный, а принципиальный. Если там жижа присутствует, то масло надо было поменять вчера. Т.к. не может жижа в цилиндрах не попасть в масло.


(31-01-2017 22:55)Туровод :  Якщо чесно, то порадив знайомий перейти на мастило з допуском ( wv 504 00/ 507 00). Вибір зробив між: Elf Full Tech LLX, Shell Helix Ultra ECT , Лукойл Genesis VN і т.д. в користь Aralа, так як в свій час Мерседесом Спрінтером на мастилі даної марки проїхав понад 600 т.км і враження тільки позитивні. Як буде в даному випадку покаже час.
С этим допуском надо очень хорошо следить за маслом. Сдыхать оно может весьма внезапно. Вообще для его использования, на двигателе должен стоять специальный датчик и включен лонглайф сервис.

С этим допуском надо очень хорошо следить за маслом. Сдыхать оно может весьма внезапно. Вообще для его использования, на двигателе должен стоять специальный датчик и включен лонглайф сервис.
Дякую за пораду, буду постійно перевіряти рівень мастила. А який(правильний) допуск для AGU?


Дякую за пораду, буду постійно перевіряти рівень мастила. А який(правильний) допуск для AGU? Щось намутив з повідомленнямиКурить, іду спати.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 01-02-2017 00:33 Туровод.)
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #112
01-02-2017 09:22 RE: Тема боян, но почему 1.8 AGU ест масло?

(01-02-2017 00:04)Туровод :  ....., хоч це ніби і не критично 2- 2,5 л....
А як на мене для 1.8Т 20V угар масла на 8000 км повинен бути не більше 200-300 грам Честь!
Якщо більше, то ви або "раллі-спортсмен", або треба шукати причину в моторі....


(01-02-2017 00:04)Туровод :  .....А який(правильний) допуск для AGU?
502.00/505.00 Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 01-02-2017 09:26 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника
Туровод Немає
Ученик
*

Повідомлень: 10
Приєднався: Oct 2013
Рівне
Octavia 1.8т, зараз Mondeo2.5T
Повідомлення: #113
01-02-2017 12:42 RE: Тема боян, но почему 1.8 AGU ест масло?

Ну не раллі спортсмен це точно, є проблема з двигуном ,або з вибором мастила.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
V-Al Далеко
Любитель
****

Повідомлень: 1 460
Приєднався: Sep 2009
Днепропетровск
Octavia Tour 1.8T AGU, Audi A6 2.7T V6 BES
Повідомлення: #114
01-02-2017 13:34 RE: Тема боян, но почему 1.8 AGU ест масло?

на турбе 200-300грамм на 8 тысяч- это мистикаWave
Шукати всі повідомлення учасника
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #115
01-02-2017 15:25 RE: Тема боян, но почему 1.8 AGU ест масло?

Согласитесь, что 2-3 литра на 8-9 тысяч это тоже перебор Я удивлен
Ну пусть 500-600 грамм на 8000, но не больше.....
(Востаннє це повідомлення було змінене: 01-02-2017 15:25 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника
Sergey_Ded. Далеко
Волшебник
****

Повідомлень: 1 478
Приєднався: Sep 2009
Odessa. UA
WTSssочка
Skype IDSergey_ded.
Повідомлення: #116
01-02-2017 16:36 RE: Тема боян, но почему 1.8 AGU ест масло?

сейчас пробег 167 тысяч, уходит 1-1,5 литра за 10 тыц пробега, ездю быстро, но без заброса под 5000 оборотов и бешенного визга резины со светофоров, из них уже около 50 000 с ГБО

Свободный Человек!!!!!!!!!!!!!!!Hello!
Шукати всі повідомлення учасника
omo Немає
пользователь
*

Повідомлень: 44
Приєднався: Sep 2010
Киев
Octavia tour 1.8T WTS 2008
Повідомлення: #117
01-02-2017 17:52 RE: Тема боян, но почему 1.8 AGU ест масло?

(01-02-2017 09:22)wywiadowca1980 :  
(01-02-2017 00:04)Туровод :  ....., хоч це ніби і не критично 2- 2,5 л....
А як на мене для 1.8Т 20V угар масла на 8000 км повинен бути не більше 200-300 грам Честь!
Якщо більше, то ви або "раллі-спортсмен", або треба шукати причину в моторі....


(01-02-2017 00:04)Туровод :  .....А який(правильний) допуск для AGU?
502.00/505.00 Hello!
Завод изготовитель рекомендует пользоваться маслом с допуском VW 504.00/507.00
В моей сервисной книжке указано масло именно с таким допуском.


Файл(и) Мініатюри
       
(Востаннє це повідомлення було змінене: 01-02-2017 18:00 omo.)
Шукати всі повідомлення учасника
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #118
01-02-2017 19:03 RE: Тема боян, но почему 1.8 AGU ест масло?

(01-02-2017 17:52)omo :  Завод изготовитель рекомендует пользоваться маслом с допуском VW 504.00/507.00
В моей сервисной книжке указано масло именно с таким допуском.
Пост номер 2206
http://www.skoda-club.org.ua/forum/showt...2&page=221

Только стоит понимать, что VW 504.00\507.00 это всегда малозольное масло класса C по ACEA, а это значит что кроме пониженного содержания серы. фосфора и сульфатной золы у этого масла будет и пониженное щелочное число, что делает масло более требовательным к качеству топлива.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 02-02-2017 07:05 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника
shurken Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 463
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
Повідомлення: #119
01-02-2017 20:05 RE: Тема боян, но почему 1.8 AGU ест масло?

(01-02-2017 17:52)omo :  Завод изготовитель рекомендует пользоваться маслом с допуском VW 504.00/507.00
В моей сервисной книжке указано масло именно с таким допуском.
Стоит таки прочитать, что на первой картинке выделено жирным и поинтересоваться у официалов, а включен ли для данного автомобиля QG1 межсервисный? И только после утвердительного ответа, можно пользоваться этой табличкой. А вот если ответ отрицательный, что для нашего региона с вероятностью 99,9%, то для фиксированного межсервисного, в мурзилке должен быть другой текст и/или табличка.


(01-02-2017 19:03)wywiadowca1980 :  Пост номер 2206
http://www.skoda-club.org.ua/forum/showt...2&page=221
Ничего подобного. Никто никого не перекрывает. Это масла разного применения, для разных межсервисных. 504 для моторов с датчичиками уровня масла и установленного межсервисного по моторчасам. 502 для фиксированного межсервисного по километражу.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 01-02-2017 20:14 shurken.)
Шукати всі повідомлення учасника
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #120
06-02-2017 21:00 RE: Тема боян, но почему 1.8 AGU ест масло?

Дабы подитожить и закрыть тему, скажу, что на Мотюле после замены блидера и разкоксовки проехал 2000 км.
Ездил по разному, тем более зимняя погода вносит свои коррективы...
Итого уровень по щупу за эти 2000 км упал ровно на 1 миллиметр, не более Big Grin это я так понимаю около 100 грамм.

Х.з. что помогло, раскоксовка, блидер или Мотюль, но результат меня радует пока что Курить
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-02-2017 21:05 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Масло на редукторе. Ест масло. Налет под крышкой долива масла. Mikhail 11 3 242 28-04-2020 22:06
Останнє: Pavlo_R
  Моторное масло Pennasol что за масло? Compass 25 37 463 16-01-2012 22:24
Останнє: AlexOilmaster
  Резина/диски на Румстер 1.6. Не боян... Mentor 13 9 262 28-01-2011 10:58
Останнє: Aлекс
  Вопрос по солярке ( надеюсь не боян ) Maka 10 3 909 18-09-2008 11:40
Останнє: Maka

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 7