hercules2000 :1) двигуни з безпосереднім вприском я принципово не розглядав. Малися на увазі звичайні інжектори з ГБО4 покоління.
Я Вам казав про "бензин у циліндр" проти "газ у циліндр".
hercules2000 :2) не плутайте 5 покоління (рідкий газ у коллектор) та 6 покоління (рідкий газ через бензофорсунку безпосередньо у камеру згоряння)
Це до чого?
hercules2000 :3) для польотів у космос використовують як гас, так і водень. Власне, "Спейс Шаттл" мав саме киснево-водневі двигуни (3шт) + 2 порохові прискорювачі. Бойові ракети використовують суміш несиметричний диметилгідразин + тетраоксид азоту
Давайте ще прикладів. Тільки яке це має відношення до твердження про ефективність?
hercules2000 :4) водень має не таку високу детонаційну стійкість, щоб бути застосованим у ДВЗ
Тим не менш BMW давно зробили.
hercules2000 :5) щодо якості згоряння суміші. Ви бачили свічки двигуна, який проїхав 40 000 км на газі? А масло, яке проїхало 10 000? Це значно простіше, ніж шукати газоаналізатор, як я радив Вам у попередньому пості. Але також дуже інформативно.
Яке має відношення практична відсутність домішок у газі до якості згоряння у вигляді палива у ДВЗ? Паливо у ДВЗ повинно згоряти: а) певним чином, щоби максимально ефективно штовхати поршня, б) повністю, щоби реалізувати увесь енергетичний потенціал.
hercules2000 :6) ламінарний потік - у каналі колектора. А під час проходження крізь отвір клапану потік стає турбулентним, і це є також предметом точних розрахунків. Якісне перемішування потрібне у першу чергу для бензину, а не для газу.
Таке є, але коли ми маємо відносно тяжкі краплі палива – це одне. А коли газ у повітрі – усе трохи інакше, бо щільності близькі, а вихор лише закручує потік.
hercules2000 :7) фізикохімічний процес згоряння - взагалі круто. Що ж саме "не так" з газом?
Менші молекули двох типів – пропан та бутан.
Бензин має більше фракцій більша частина з яких рідка – з різними температурами спалаху тощо. Бензин забезпечує постадійне горіння і у процесі відбувається випаровування.
hercules2000 : так і не зрозумів, що Ви маєте на увазі щодо кутів відкриття клапанів? Системи зміни фаз використовують для кращого наповнення циліндру - яка різниця чим саме? До речі, по об’єму на одну частину газу припадає 33 частини повітря.
Кути оптимізують процесси наповнювання та виходу газів, що впливає підготовку суміші та повноту використання енергії газів. Сильної різниці бути не повинно, але якщо воно розраховано на бензин то відмінність для газу можлива (швидкість згоряння, температура у циліндрі).
hercules2000 :9) інтеркулер встановлюється для підвищення КПД двигуна, що працює за циклом Отто. Він дозволяє зменшити початкову внутрішню енергію тіла - а це є важливо і для потужності. Крім того, більш прохолодна суміш є більш густою, і по массі її у циліндр поміститься більше.
Тут, до речі, треба відмітити, що через меншу густину суміші, на ГБО4 потужність буде таки трохи нижчою, ніж на бензині. Так само, як і температура вихлопу буде також нижчою.
А я просто натякав на температуру паливно-повітряної суміші.
hercules2000 :10) калильне число свічок для газу є не настільки принциповим. ХОлодні свічки спокійно працюватимуть і не будуть вкриватися сажею. Див. пункт 5.
Тим не менш.
hercules2000 :11) про "газ у газі важко розпилити" - це фейерично. Знову ж таки, подивіться на покази газоаналізатору двигуна, що працює на газі. ПОясніть, чому СО та СН значно менше, ніж на тому ж двигуні на бензині, якщо газ так важко розпилити".
А як СО та СН тотожні процесу змішування газів?
https://www.youtube.com/watch?v=9iS3o2ri...page#t=210
– Щоби отримати гомогенність газової суміші гази треба добре спеціально перемішати.
hercules2000 :12) ліфт був іллюстрацією, настільки швидко пахучі молекули можуть переміститися крізь кілька шарів одягу до носів людей у ліфті.
Акула відчуває яку концентрацію крові на якій відстані?
hercules2000 :А тепер уявіть, що відбувається з молеклами під час проходження крізь відкритий клапан? Ви що, серйозно вважаєте, що після цього взагалі може бути негомоенна суміш?
Може і буде. Струмінь буде розбиватися і розгалужуватись, але помітно буде відрізнятись від 100% гомогенності.
hercules2000 :14) щодо дозування газу. Ваша правда, дозувати його важче, ніж рідину. Але лише при однакових умовах. А умови не однакові - при дозуванні газу використовуються поправки по тиску газу та по його температурі, тоді як при вприску бензину температура не враховується, і далеко не кожен інжектор має сенсор тиску палива (а не просто регулятор, скажім). З урахуванням цього точність дозування газу значно вища, ніж бензину.
Рідина не стискається, тертя практично тільки біля стінок.
А парамерти по аеродинаміці мають дуже великий великий діапазон коефіцієнтів. І те що там дещо компенсується розрахунково ніяк не відноситься до точності дозування газу.
hercules2000 :15) про особливі свічки. Я мав на увазі "особливі" у розумінні "брендовані під газ".
Якщо вони мають менший зазор та відповідну конструкцію і дешевші за ірідієві, то можливо вони таки кращі і специфічні для ГБО?
hercules2000 :Як я зрозумів, Ваша думка не співпадає з моєю. Але я так і не зрозумів Вашого висновку. ЩО саме Ви хочете сказати? ЩО правити УОЗ таки потрібно, а якщо цього не зробити - то ресурс зменшиться?
Якщо коректор КВЗ для газу на стенді чи у роботі показує підвищення ефективності роботи ДВЗ з ГБО, то він на щось таки впливає і цей вплив має фізичне підгрунтя.