Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
ГБО - Общая Тема
Автор Повідомлення
hercules2000 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 317
Приєднався: Apr 2015
Київ
Skoda Octavia A5 FL
Повідомлення: #10091
05-02-2016 22:26 RE: ГБО - Общая Тема

Ого, оце так відповідь. Ну що ж, розберемо детально.

1) двигуни з безпосереднім вприском я принципово не розглядав. Малися на увазі звичайні інжектори з ГБО4 покоління.
2) не плутайте 5 покоління (рідкий газ у коллектор) та 6 покоління (рідкий газ через бензофорсунку безпосередньо у камеру згоряння)
3) для польотів у космос використовують як гас, так і водень. Власне, "Спейс Шаттл" мав саме киснево-водневі двигуни (3шт) + 2 порохові прискорювачі. Бойові ракети використовують суміш несиметричний диметилгідразин + тетраоксид азоту
4) водень має не таку високу детонаційну стійкість, щоб бути застосованим у ДВЗ
5) щодо якості згоряння суміші. Ви бачили свічки двигуна, який проїхав 40 000 км на газі? А масло, яке проїхало 10 000? Це значно простіше, ніж шукати газоаналізатор, як я радив Вам у попередньому пості. Але також дуже інформативно.

А потім знову повернемося до питання гомогенізації та якості згоряння, тому що у мене на цей рахунок принципово інакша думка.
6) ламінарний потік - у каналі колектора. А під час проходження крізь отвір клапану потік стає турбулентним, і це є також предметом точних розрахунків. Якісне перемішування потрібне у першу чергу для бензину, а не для газу.
7) фізикохімічний процес згоряння - взагалі круто. Що ж саме "не так" з газом?
Cool так і не зрозумів, що Ви маєте на увазі щодо кутів відкриття клапанів? Системи зміни фаз використовують для кращого наповнення циліндру - яка різниця чим саме? До речі, по об’єму на одну частину газу припадає 33 частини повітря.
9) інтеркулер встановлюється для підвищення КПД двигуна, що працює за циклом Отто. Він дозволяє зменшити початкову внутрішню енергію тіла - а це є важливо і для потужності. Крім того, більш прохолодна суміш є більш густою, і по массі її у циліндр поміститься більше.
Тут, до речі, треба відмітити, що через меншу густину суміші, на ГБО4 потужність буде таки трохи нижчою, ніж на бензині. Так само, як і температура вихлопу буде також нижчою.
10) калильне число свічок для газу є не настільки принциповим. ХОлодні свічки спокійно працюватимуть і не будуть вкриватися сажею. Див. пункт 5.
11) про "газ у газі важко розпилити" - це фейерично. Знову ж таки, подивіться на покази газоаналізатору двигуна, що працює на газі. ПОясніть, чому СО та СН значно менше, ніж на тому ж двигуні на бензині, якщо газ так важко розпилити".
12) ліфт був іллюстрацією, настільки швидко пахучі молекули можуть переміститися крізь кілька шарів одягу до носів людей у ліфті. Важливо розуміти, що швидкість молекул газу при нормальних умовах - близько сотні метрів на секунду, при цьюму на шляху кожної з них будуть мільйони зіткнень з молекулами повітря - азоту та кисню. Активного перемішування навіть не відбувається.
А тепер уявіть, що відбувається з молеклами під час проходження крізь відкритий клапан? Ви що, серйозно вважаєте, що після цього взагалі може бути негомоенна суміш?
14) щодо дозування газу. Ваша правда, дозувати його важче, ніж рідину. Але лише при однакових умовах. А умови не однакові - при дозуванні газу використовуються поправки по тиску газу та по його температурі, тоді як при вприску бензину температура не враховується, і далеко не кожен інжектор має сенсор тиску палива (а не просто регулятор, скажім). З урахуванням цього точність дозування газу значно вища, ніж бензину. Перевіряється це мотортестером при роботі двигуна на ХХ. Є такий метод аналізу - прискорення від кожного циліндру. І от цікав результати там можна побачити, а саме: на газі двигун значно стабільніше тримає обороти, відсутні "провали" у 2-3%, що час від часу трапляються у тому чи іншому циліндрі на бензині.
Треба буде записати осцилограми та показати різницю наочно. Дійдуть руки - зроблю
15) про особливі свічки. Я мав на увазі "особливі" у розумінні "брендовані під газ".

Як я зрозумів, Ваша думка не співпадає з моєю. Але я так і не зрозумів Вашого висновку. ЩО саме Ви хочете сказати? ЩО правити УОЗ таки потрібно, а якщо цього не зробити - то ресурс зменшиться?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 05-02-2016 22:38 hercules2000.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
shurken Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 463
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
Повідомлення: #10092
06-02-2016 09:48 RE: ГБО - Общая Тема

(05-02-2016 22:26)hercules2000 :  Як я зрозумів, Ваша думка не співпадає з моєю. Але я так і не зрозумів Вашого висновку. ЩО саме Ви хочете сказати? ЩО правити УОЗ таки потрібно, а якщо цього не зробити - то ресурс зменшиться?
Хватить постить простыни. Толку от этого ровно ноль.
По поводу ресурса - УОЗ на него никак не влияет. Правка уоз и вариатор в частности, это такой себе чип-тюнинг, повышение кпд двигателя и не более. Вообще, я бы с ресурсом, меньше всего парился. Особенно с европейскими двигателями. Если конечно не планируется ставить рекорды или внукам оставить в наследство. В массе своей они спокойно выхаживают полляма, а капиталка, например на свой 1.4 недавно считали, в десятку килогривен встанет. Я на газе отбиваю эти деньги максимум за полгода. Так еще до той капиталки надо докатать.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
hercules2000 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 317
Приєднався: Apr 2015
Київ
Skoda Octavia A5 FL
Повідомлення: #10093
06-02-2016 10:58 RE: ГБО - Общая Тема

(06-02-2016 09:48)shurken :  
(05-02-2016 22:26)hercules2000 :  Як я зрозумів, Ваша думка не співпадає з моєю. Але я так і не зрозумів Вашого висновку. ЩО саме Ви хочете сказати? ЩО правити УОЗ таки потрібно, а якщо цього не зробити - то ресурс зменшиться?
По поводу ресурса - УОЗ на него никак не влияет. Правка уоз и вариатор в частности, это такой себе чип-тюнинг, повышение кпд двигателя и не более..
Здрасьте, ну а я о чем? О том же самом! А в простынях я постарался, насколько мог, объяснить это с точки зрения физики процессов в двигателе - как контр-аргумент тому бреду, который вывешен на сайте Микролуча.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Vxxx Немає
овощевод
****

Повідомлень: 1 145
Приєднався: Apr 2008
od.ua
octavia
Повідомлення: #10094
06-02-2016 16:35 RE: ГБО - Общая Тема

Hercules 2000 сам пробовал ездить на газе с опережением ?

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
hercules2000 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 317
Приєднався: Apr 2015
Київ
Skoda Octavia A5 FL
Повідомлення: #10095
06-02-2016 19:08 RE: ГБО - Общая Тема

(06-02-2016 16:35)Vxxx :  Hercules 2000 сам пробовал ездить на газе с опережением ?
Конечно.


(06-02-2016 16:35)Vxxx :  Hercules 2000 сам пробовал ездить на газе с опережением ?
Конечно.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-02-2016 19:08 hercules2000.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Vxxx Немає
овощевод
****

Повідомлень: 1 145
Приєднався: Apr 2008
od.ua
octavia
Повідомлення: #10096
06-02-2016 21:55 RE: ГБО - Общая Тема

наверняка, что то было не в порядке.
После вариатора, машина не едет.

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
hercules2000 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 317
Приєднався: Apr 2015
Київ
Skoda Octavia A5 FL
Повідомлення: #10097
06-02-2016 21:59 RE: ГБО - Общая Тема

Это если его криво настроить. В идеале же (на правильно настроенном 3Д вариаторе) прирост тяги на низах очень значителен.

Если после установки вариатора машина тупит - снимайте его быстрее! Это значит, что КПД упал - из энергии сгораниия топлива меньшая часть идет на полезную работу, большая - на повышение температуры выхлопа. Со всеми вытекающими.

Между тем, задача вариатора - это как раз повышение КПД, а значит - повышение мощности и снижение температуры выхлопа при том же расходе топлива.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-02-2016 22:01 hercules2000.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Vxxx Немає
овощевод
****

Повідомлень: 1 145
Приєднався: Apr 2008
od.ua
octavia
Повідомлення: #10098
06-02-2016 22:24 RE: ГБО - Общая Тема

hercules2000 одни противоречия. ))
То не нужен, то нужен. ))

Перегрелся наверное в "простынях".

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
hercules2000 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 317
Приєднався: Apr 2015
Київ
Skoda Octavia A5 FL
Повідомлення: #10099
06-02-2016 22:34 RE: ГБО - Общая Тема

(06-02-2016 22:24)Vxxx :  hercules2000 одни противоречия. ))
То не нужен, то нужен. ))

Перегрелся наверное в "простынях".

Полегче, полегче, Vxxx. Я ни в чем не запутался, а вот ты таки спутал понятия "нужен" / "необходим".

Вариатор не обязателен. Его отсутствие не делает ничего плохого двигателю автомобиля. Он будет работать с тем же КПД, что и на бензине. Эта мысль понятна?
Однако, правильно настроенный вариатор (ну или иным образом модифицированные углы - главное, чтоб правильно) способны поднять КПД и заставить машинку ехать лучше, чем она ехала на бензине. Но, правда, только в некоторых режимах (на низких оборотах). Там, где УОЗ и так был термодинамически идеален, вариатор его не затронет; соответственно, не будет и прибавки.

Взаимопонимание достигнуто?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-02-2016 22:37 hercules2000.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Vxxx Немає
овощевод
****

Повідомлень: 1 145
Приєднався: Apr 2008
od.ua
octavia
Повідомлення: #10100
06-02-2016 22:57 RE: ГБО - Общая Тема

(06-02-2016 22:34)hercules2000 :  
(06-02-2016 22:24)Vxxx :  hercules2000 одни противоречия. ))
То не нужен, то нужен. ))

Перегрелся наверное в "простынях".

Полегче, полегче, Vxxx. Я ни в чем не запутался, а вот ты таки спутал понятия "нужен" / "необходим".

Вариатор не обязателен. Его отсутствие не делает ничего плохого двигателю автомобиля. Он будет работать с тем же КПД, что и на бензине. Эта мысль понятна?
Однако, правильно настроенный вариатор (ну или иным образом модифицированные углы - главное, чтоб правильно) способны поднять КПД и заставить машинку ехать лучше, чем она ехала на бензине. Но, правда, только в некоторых режимах (на низких оборотах). Там, где УОЗ и так был термодинамически идеален, вариатор его не затронет; соответственно, не будет и прибавки.

Взаимопонимание достигнуто?

Достигнуто, достигнуто.

я не попутал, на самом деле считаю, что необходим.
Что такое вариатор, как он работает и для чего он нужен знаю не по наслышке.
То, что можно эксплуатировать авто и без вариатора - это вопрос религии скорее всего. Из серии разговоров о все сезонной резины.

будет немного свободного времени постараюсь выложить логи.
нагрузка, температуры выхлопа.
на бензине, на газе, на газе с опережением.
можно даже и с ускорением заморочится.

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  ГБО на TSI - Общая Тема ZAP 1 635 402 889 24-08-2021 19:54
Останнє: Украинец
  Комплект для замены ГРМ (общая тема) yurayura 34 6 798 13-05-2021 08:00
Останнє: zender67
  VAG-COM HEX-CAN общая информация Жабрик 113 60 005 03-06-2015 13:49
Останнє: abcd95

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2