(06-07-2015 08:59)Happy : я: туи (в салоне были)
гаи: чего такого цвета?
я: так надо!
а что с цветом не так? а какой сорт? а почем? а какой высоты? а где брал ?
хз какой сорт. но на сколько я помню то был можжевельник.
(такое длинное название я не стал говорить сотруднику гаи )
можжевельник жил в квартире. Вырос (50-60 см.) и уехал жить в открытый грунт.
брал на выставке возле Юности, высотой где-то 15 см.
(06-07-2015 14:26)Ramzes_GW : Ну или буква "т" неправильно была произнесена!
все правильно было сказано.
на и. гаи знал правильную "букву"
До конца лета запорожские милиционеры не превратятся в полицейских. Такой вывод следует из заявления министра МВД Арсена Авакова в интервью одному из центральных телеканалов.
«Ближайшие города – конец лета, на уровне 20 августа – это Одесса и Львов, с дистанцией в 3-4 недели – Харьков, потом у нас Хмельницкий, Луцк, Николаев, Днепропетровск. Дальше, как у нас будет хватать сил, насколько быстро будет идти набор и, что немаловажно, насколько у нас будет хватать средств. Потому что новая полиция – это не только форма и обучение, но это и новые зарплаты, и новая техника», – сообщил Аваков.
По словам министра, только новые реформированные службы будут называться полицией. У остальных пока останется старое название – милиция.
Верховна Рада ухвалила Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху» (№ 2562).
За дане рішення проголосували 267 із 331 народного депутата, зареєстрованих в сесійній залі, передає fakty.ictv.ua.
Законом внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, а також запроваджується нова стаття – «Стаття 142. Відповідальність за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі», якою передбачено, що адміністративну відповідальність за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі (за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку та/або відеозапис та функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах), несуть юридичні та фізичні особи, за якими зареєстровано транспортний засіб.
Передбачено, що за бажанням власника транспортного засобу інформація про фіксацію в автоматичному режимі адміністративного правопорушення може передаватися з використанням повідомлень рухомого (мобільного) зв’язку та/або електронної пошти. Для отримання такої інформації власник транспортного засобу звертається з відповідною заявою до підрозділу Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, зазначивши в ній бажаний спосіб отримання інформації та вказавши абонентський номер рухомого (мобільного) зв’язку та/або адресу електронної пошти.
У разі, коли адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху зафіксовано в автоматичному режимі, посадова особа підрозділу МВС, що забезпечує безпеку дорожнього руху, встановлює особу, за якою зареєстровано відповідний транспортний засіб.
Оскаржити протокол можна в суді.
Також передбачено введення системи штрафних балів. Кожному громадянину, який має правокерування транспортним засобом, щороку з початку року (з дня отримання права керування транспортним засобом) і до кінця року нараховується 150 балів.
У разі фіксації правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі від загальної кількості балів громадянина, який скоїв правопорушення, вираховується кількість штрафних балів.
У випадку перевищення швидкості водієм знімається 50 балів. У разі, коли розмір стягнення у вигляді штрафних балів перевищує залишок балів громадянина, штрафні бали накладаються відповідно до залишку незалежно від розміру штрафних балів.
Вилучення прав за порушення може бути тільки за рішенням суду.
По разрешению директора - можно )))
(Востаннє це повідомлення було змінене: 15-07-2015 08:06 JeDi.)