Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Расход по бортовому компьютеру
Автор Повідомлення
makedonsky Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 021
Приєднався: May 2010
Ивано-Франковск
Fabia AME, A4 B8.5 AR
Повідомлення: #31
20-10-2014 09:37 RE: Расход по бортовому компьютеру

(20-10-2014 09:26)SergM :  Яку частину від оберту відкрита форсунка? Яке буде відношення часу її роботи до часу проходження оберта? Яка обчислювальна точність (= треба поділити)?

діліть! І зразу напишіть вплив обертів (не залежність) на розрахунок витрати! Можете навіть рівняння (можна диференціальне) розрахунку витрати, яка візуально показується на дисплеї приборної панелі.
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #32
20-10-2014 12:07 RE: Расход по бортовому компьютеру

ЕБК розв'язує дифрівняння? Я Вам просто вказв на те, що супутні функції для індикації не є метою роботи ЕБК та мають певні вади. Так наприклад, щоб порахувати у л на годину, необхідно годину поділити на період обертання (власне ми отримаємо оберти на годину) та помножити на час відкриття форсунки та сталу форсунки (= продуктивність) – це без алгоритму усереднення та для однієї форсунки. – Відповідно ЕБК може користуватися власним алгоритмом виходячи з того, які дані і як ним вже обчислюються.
Шукати всі повідомлення учасника
makedonsky Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 021
Приєднався: May 2010
Ивано-Франковск
Fabia AME, A4 B8.5 AR
Повідомлення: #33
20-10-2014 12:23 RE: Расход по бортовому компьютеру

Ви мені вказали і правильно вказали, що пряме вимірювання величини (інструментальне) зазвичай точніше ніж опосередковане вимірювання, тобто вимірювання не цілевого параметру, а параметрів від якого цілевий залежить, та з подальшим знаходженням за допомогою математичних функцій цілевої величини.
Щоб знайти витрату на годину, іншими словами витрату на холостому ходу треба час роботи форсунки помножити на сталу форсунки.
розвяжіть простеньку задачку. ваг-ком показує час роботи однієї форсунки на хх 4.12 мс (ваг-ком дає з точністю до сотих), сумарний час роботи форсунок 110 мс за хв.. стала форсунки 125 мл/хв., яке значення миттєвої витрати буде на бортовому компютері і з якою точністю (похибкою) визначений цей параметр? двигун 4 тактний 4 циліндри, похибкою перетворення нехтуєте.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 20-10-2014 12:54 makedonsky.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #34
20-10-2014 13:47 RE: Расход по бортовому компьютеру

Щось не так:
110 мс за хв. при 4,12 мс означає що за цей час форсунки відпрацювали 26,699 рази що дорівнює ~13 обертам за хвилину – малувато.
Як саме було пораховано 110 мс? – Якщо на 60-й секунді ще працювала якась форсунка, як це було пораховано?

З Ваших умов випливає, що точністю визначення 110 мс буде 0,5*4,12мс (оцінка похибки методу) + 26,699*0,01 (похибка накопичення) (нехтуємо усіма іншими накшталт округлення), стала форсунки нехай має точність 0,1 мл/хв (можна нехтувати), тоді за хвилину форсунки впорскнули 125*0,11= 13,75 мл з точністю ~2,1% – нам не треба знати ні про 4 такти, ні про 4 циліндри.


P.S. Я так зрозумів, що Вас зачепив метод обчислення та операція ділення? Я згоден, що легше порахувати сумму робочого часу за хвилину та потім помножити – але тоді ми будемо мати усереднення за хвилину і хвилинну затримку у показниках (= не митєве значення). Я наприклад точно не знаю якими саме параметрами і як оперує ЕБК та як вимірює час (безпосередньо по 0,01 мс або тактовими відліками).
Шукати всі повідомлення учасника
makedonsky Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 021
Приєднався: May 2010
Ивано-Франковск
Fabia AME, A4 B8.5 AR
Повідомлення: #35
20-10-2014 14:10 RE: Расход по бортовому компьютеру

Мене нічого не зачепило. Smile Просто ви маєте самі прийти до висновку, що точність визначення доволі непогана. Smile
тоді порахуйте сумарний час роботи форсунок за 1 хв.(при миттєвому значені береться менший час, але для наочності розрахунку) , якщо час роботи однієї форсунки 4.12 мс, а оберти кв на хх - 760 об/хв.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 20-10-2014 14:13 makedonsky.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #36
20-10-2014 16:30 RE: Расход по бортовому компьютеру

Хочу зауважити, якщо він хоч якось "миттєвий", то хоча б за 5 ну 10 секунд усереднення повинно бути.
Якщо просто дійсно миттєвий розраховується раз на N секунд – це інше (тоді не треба сильно усереднювати – просто послідовно дані з 4 циліндрів але треба перераховувати та ділити на період).
Також є допуск на продуктивність форсунки у межах ~3%. І здається далі у ліс не треба – усе показано.
Шукати всі повідомлення учасника
makedonsky Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 021
Приєднався: May 2010
Ивано-Франковск
Fabia AME, A4 B8.5 AR
Повідомлення: #37
20-10-2014 18:15 RE: Расход по бортовому компьютеру

(20-10-2014 16:30)SergM :  Хочу зауважити, якщо він хоч якось "миттєвий", то хоча б за 5 ну 10 секунд усереднення повинно бути.
Якщо просто дійсно миттєвий розраховується раз на N секунд – це інше (тоді не треба сильно усереднювати – просто послідовно дані з 4 циліндрів але треба перераховувати та ділити на період).
Також є допуск на продуктивність форсунки у межах ~3%. І здається далі у ліс не треба – усе показано.

В тому то і суть, якщо покази середнього розходу сильно різняться з фактичними даними - з допомогою ваг-ком можна відкоригувати, щоб покази і витрата по чеку співпадала. А коригується якраз величина константи продуктивності форснунки. Іншими словами якщо у вас середній довгостроковий розхід 5л/100 наприклад за 2 тис. км відповідає ідеально кількості заправленого палива на заправках (з врахуванням зміни залишків у баку ) поділеного на відстань 2000 км. у вас похибка рівна 0. Іншими словами в кожному окремому випадку ви фактично можете оцінити фактичну похибку вимірювання розходу приборною панелллю порівнюючи її еталонним значенням кількості заправки на АЗС,яка в свою чергу визначена з допустимою похибкою +- 0.25%.
Ладно до чого веду - температура повітря практично не впливає на розхід атмосферного двигуна. В зимовий період в порівняно з літнім періодом експлуатації розхід більший більшою мірою за рахунок довготривалішого прогріву двигуна до робочої температури та зміни зчеплення з дорогою (впливая на режим руху)
але якщо їхати літом 1000 км по сухій трасі і зимою ту ж відстань по сухій трасі в тому ж швидкісному режимі розхід буде практично одинаковий. Так як вплив на середній розхід більш тривалішого прогріву зимою проти літа в розрізі пройденої великої відстані буде незначним. Згодні? Якщо так - приємно було поспілкуватись Hello!RespectДружбаSmile
Шукати всі повідомлення учасника
afilobok Немає
Ученик
*

Повідомлень: 17
Приєднався: Oct 2013

Повідомлення: #38
20-10-2014 19:13 RE: Расход по бортовому компьютеру

ДЗ чистили?
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #39
21-10-2014 08:38 RE: Расход по бортовому компьютеру

bobryk200 :В тому то і суть, якщо покази середнього розходу сильно різняться з фактичними даними - з допомогою ваг-ком можна відкоригувати, щоб покази і витрата по чеку співпадала.
Для того треба точно заправитись та щоб одометр теж точно показував і це ніяк не вплине на інші чинники – знос гуми та тиск у ній наприклад. Немає сенсу ганятись за удаваною точністю.

bobryk200 :Ладно до чого веду - температура повітря практично не впливає на розхід атмосферного двигуна. В зимовий період в порівняно з літнім періодом експлуатації розхід більший більшою мірою за рахунок довготривалішого прогріву двигуна до робочої температури та зміни зчеплення з дорогою (впливая на режим руху)
Мова йшла по ХХ. Я впевнений у 0,1 бо після профілактики форсунок у мене показники змінювались 0,6/0,7 влітку та 0,7/0,8 взимку – тобто гарантовано долали поріг індикації по 0,1 – що свідчить про гарантовану різницю у 0,1 (це при тому що на літо ставився новий фільтр, заправка та олива – ті ж).
Шукати всі повідомлення учасника
Семёныч Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 111
Приєднався: Mar 2014
Харьков
октаха А7 1.4Т мех 2014
Повідомлення: #40
21-10-2014 08:42 RE: Расход по бортовому компьютеру

у мну расход по компу стабильно ниже на 0.4 от реала
либо недолив, либо неточно настроен (что более вероятно)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  звук парктроніка на бортовому екрані Jegorsha 0 417 30-10-2018 09:39
Останнє: Jegorsha
  Расход топлива ко компьютеру Ishtvan 28 6 270 15-06-2017 10:44
Останнє: juristkostya
  Подключение к бортовому компьютеру на А5 mastersem 0 1 359 17-03-2011 21:27
Останнє: mastersem
  Вопрос по бортовому компьютеру KSV 7 2 183 16-03-2009 11:42
Останнє: Professor
  Ребят, привет! вопрос по бортовому компьютеру =leva= 2 1 325 06-02-2009 15:30
Останнє: =leva=
  Фабия: "запас хода" по бортовому компьютеру dmitriyk 7 5 584 08-11-2005 16:23
Останнє: dmitriyk

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1