Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Расход по бортовому компьютеру
Автор Повідомлення
makedonsky Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 021
Приєднався: May 2010
Ивано-Франковск
Fabia AME, A4 B8.5 AR
Повідомлення: #21
17-10-2014 12:58 RE: Расход по бортовому компьютеру

в мене склалось враження, що ви хочте мені щось доказати Mr. Green
то що ви багато читаєте літератури Hello!SmileRespect
(17-10-2014 11:31)SergM :  3. "Коли стоїть, не обдувається" – звичайні умови? Вітер у нас рідкість?

ну вітер тоді в 90% випадків повинен дути точно в сторону радіатора Упал и качаюсь
Якщо б так сильно обдувалося вітром, який у нас не рідкість на хх вентилятор літом практично б не включався. Упал и качаюсь

(17-10-2014 11:31)SergM :  По-друге, БК показує з точністю до 0,1, а саме головне – розраховує показник.
з точністю до 0,05. Так як показує округлене до десятих, т.е заокруглює значення 0,64 до 0,6, а 0,65 до 0,7.
точність лінійки з ціною поділки в 1мм становить половині ціни поділки 0,5 мм

(17-10-2014 11:31)SergM :  Також нагадаю, що окрім температури змінюється ще й тиск повітря – на материках максимум спостерігається зимою, а мінімум – літом (PV=rT).
Тиск повітря залежить найбільше від знаходження відносно рівня моря. крім того, що тиск повітря ще залежить від гідрометеологічних умов . А вони різні навіть в одну пору року напротязі дня. Так що давайте без теорії, в місті кисню більше в повітрі, ніж за містом, кисню більше після грози ітд.

(17-10-2014 11:31)SergM :  Таким чином можу погодитись, що з 0,6 до 0,8 – це трохи забагато просто внаслідок зміни температури (але ніхто не може бути впевненим, що ефект не наклався на щось інше).
Во-во про це я зразу й писав, що для несуттєвого похолодання це забагато.
А взагалі на мою думку проблема в іншому так як суттєво відрізняється між показами на бензині і газі, а при роботі на бензині і роботі на газі при правильній настройці карт витрата на хх повинна бути одинаковою не залжено літо чи зима. тобто якщо за рахунок морозного повітря витрата бензину виросла на 0,1 л/год з 0.6 до 0.7, то і при переколюченні на газ - ця витрата повинна складати 0.7.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-10-2014 13:01 makedonsky.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #22
17-10-2014 13:29 RE: Расход по бортовому компьютеру

bobryk200 :ну вітер тоді в 90% випадків повинен дути точно в сторону радіатора Упал и качаюсь
Якщо б так сильно обдувалося вітром, який у нас не рідкість на хх вентилятор літом практично б не включався. Упал и качаюсь
Ще є аеродинамічний перепад тиску, що спричиняє перетік повітря.
Smile
Елементарна картонка перед радіатором при відкритому капоті спричиняє помітно скоріше ввімкнення вентилятора навіть без "90% у сторону радіатора".

bobryk200 :з точністю до 0,05. Так як показує округлене до десятих, т.е заокруглює значення 0,64 до 0,6, а 0,65 до 0,7.
точність лінійки з ціною поділки в 1мм становить половині ціни поділки 0,5 мм
1) За класикою = ціні поділки, але я теж дотримуюсь правила 0,5 (для лінійки – бо вона аналогова).
І це точність індикації.

Не думаю що Ви праві. За логікою БК знає, що форсунка відкрита на Х мс видає У палива за номінального тиску – він і підраховує це знаючи оберти та вимірюючи час. Враховуючи що є похибка, у тому числі спричинена дискретністю вимірювання та методична обчислення (наприклад накопичування), я би не був впевнений у точності – це не вимірювальний прилад (і не факт що там подбали про функцію округлення).

bobryk200 :Тиск повітря залежить найбільше від знаходження відносно рівня моря. крім того, що тиск повітря ще залежить від гідрометеологічних умов . А вони різні навіть в одну пору року напротязі дня. Так що давайте без теорії, в місті кисню більше в повітрі, ніж за містом, кисню більше після грози ітд.
Давайте не будемо далеко у ліс.


Yarko :-Ну, двигатель, допустим, "как новый"- авто 2.5 года всего
-Бензин -один и тот же, качества из одной и той же заправки (окко)
-Кол-во заправки- ну тоже, как бы по счетчику (а что сильно не доливают?)
-С резиной -все пучком- согласно рекомендаций производителя.
-Подсчет ведется на протяжении 2х лет. Фиксация пробега происходит "По лампочке"- после загорания- скидываю пробег на "0", записывая показания тахометра, заправляюсь и езжу -до лампочки.
В EXEL-е Записаны все заправки за 2 года (более 100 заправок) и построены графики.
Заправка за принципом повинна недоливати.
Паливо також принципово не може бути стабільно однакових якості та складу.
Радіус гуми змінюється від виробника та зноса (точніше – шлях що проходиться за 1 оберт).
Ну і саме головне – це спосіб індикації, а не вимірювання витрат. Обчислення по заправках точніше і залишається лише питання вимірювання відстані.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-10-2014 13:44 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника
makedonsky Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 021
Приєднався: May 2010
Ивано-Франковск
Fabia AME, A4 B8.5 AR
Повідомлення: #23
17-10-2014 14:08 RE: Расход по бортовому компьютеру

(17-10-2014 13:29)SergM :  Ще є аеродинамічний перепад тиску, що спричиняє перетік повітря.
Smile
Елементарна картонка перед радіатором при відкритому капоті спричиняє помітно скоріше ввімкнення вентилятора навіть без "90% у сторону радіатора".

Ніколи не чув що ефект коли більш легке тепле повітря (густина менше) піднімається вверх, а важче холодне повітря (густина вище) опукається вних називається аеродинамічним перепадом тиску. Так - це фізичний процес, і дійсно виникає перепад тиску, але характерно виражений він для більш масштабної термобаричної системи, а не локальної.
До чого тут аеродинаміка? хз
на рахунок вентилятора не згоден - так як тепле повітря від двгуна піднімається при відкритому капоті веерх безперешкодно, але за рахунок закриття радіатора картонкою, вентилятор може працювати довше так як буде дмухати в картон.

(17-10-2014 13:29)SergM :  Не думаю що Ви праві. За логікою БК знає, що форсунка відкрита на Х мс видає У палива за номінального тиску – він і підраховує це знаючи оберти та вимірюючи час. Враховуючи що є похибка, у тому числі спричинена дискретністю вимірювання та методична обчислення (наприклад накопичування), я би не був впевнений у точності – це не вимірювальний прилад (і не факт що там подбали про функцію округлення).

заокруглення однозначно є.
оберти при цьому для розрахунку не потрібні, для розрахунку витрати на хх потрібно лише час роботи форсунки накопичений, стала витрати форсунки, далі добуток одне на інше з врахуванням переводу розмірностей. тому на засмічених форсунок деколи витрата по чекам значно відхиляється від виртати по бортовому, так як змінюється стала витрати форсунки. Ну про точність також давайте не будем в ліс, на новій авто якшо показувало по бортовому напр. 10 л/100 км, і по чекам виходило близько того ну нехай з відхиленням макс. в 0,5 л/100. тобто макс. з 5% похибкою, тому точність вимірювання більш ніж достатня
іншими словами якщо по бортовому 0,6 л/год, то з врахуванням похибки - істинна витрата в діапазоні 0,57-0,63 л/год

і давайте повернемося до теми - холодніше повітря - значно вища витрата палива на хх.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-10-2014 14:12 makedonsky.)
Шукати всі повідомлення учасника
mr.zapadlo Немає
Українець
*****

Повідомлень: 2 173
Приєднався: Mar 2013
Івано-Франківськ
Sub old 1.8t awt (був) А7 MT 2.0TDI sarai (була) Passat 2.0tdi dsg 140kw
Повідомлення: #24
17-10-2014 14:12 RE: Расход по бортовому компьютеру

Попкорн
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #25
17-10-2014 16:16 RE: Расход по бортовому компьютеру

bobryk200 :
SergM :Ще є аеродинамічний перепад тиску, що спричиняє перетік повітря.
Ніколи не чув що ефект коли більш легке тепле повітря (густина менше) піднімається вверх, а важче холодне повітря (густина вище) опукається вних називається аеродинамічним перепадом тиску.
Smile
Далі у ліс?
– Це до обдуву "90% у сторону радіатора" – боковий потік обтікає авто і за ним утворюється більш низький тиск, відповідно буде перетік через негерметичність.

bobryk200 :
SergM :Елементарна картонка перед радіатором при відкритому капоті спричиняє помітно скоріше ввімкнення вентилятора навіть без "90% у сторону радіатора".
на рахунок вентилятора не згоден - так як тепле повітря від двгуна піднімається при відкритому капоті веерх безперешкодно, але за рахунок закриття радіатора картонкою, вентилятор може працювати довше так як буде дмухати в картон.
Практика – конвекційне охолодження радіатора і без вітру досить непогане, а ось коли його прибрати і ще й з більш доступної для вітру фронтальної сторони, то вентилятор вмикається. Без картонки довелося чекати довго.

bobryk200 :оберти при цьому для розрахунку не потрібні, для розрахунку витрати на хх потрібно лише час роботи форсунки накопичений, стала витрати форсунки, далі добуток одне на інше з врахуванням переводу розмірностей.
Нагадую: нам індикується якесь усереднене поточне значення, що оперативно змінюється наприклад від навантаження двигуна чи зміни його обертів.
Ну і не важливо як саме отримується добуток – нехай накопиченням часу роботи.

bobryk200 :Ну про точність також давайте не будем в ліс, на новій авто якшо показувало по бортовому напр. 10 л/100 км, і по чекам виходило близько того ну нехай з відхиленням макс. в 0,5 л/100. тобто макс. з 5% похибкою, тому точність вимірювання більш ніж достатня
Ну, це що вважати вимірюванням та точністю. Зазвичай 2% – нормальна базова точність для вимірювання (якщо принципово досяжна). Тут все ж таки більше індикація та опосередковане вимірювання – бо немає витратоміра.

bobryk200 :і давайте повернемося до теми - холодніше повітря - значно вища витрата палива на хх.
Так ніби вже зійшлися, що значна неможлива (хіба що спеціально постаратись) – я з Вами погодився.
Але ще раз наголошую, що відмінність мною спостерігалася як статистична тенденція. Тай їде краще ніж у жару.
Шукати всі повідомлення учасника
pashadonets Немає
Шкодник
**

Повідомлень: 53
Приєднався: Nov 2009
Кременчуг
Skoda Fabia New Combi 1.4i
Повідомлення: #26
17-10-2014 16:32 RE: Расход по бортовому компьютеру

Уважаемые соклубники!Никак не мог подумать что вы полезете в такие дебри в своих рассуждениях!Из всех заумных предположений для себя вынес лишь одно,имеющее логику.Это предположение что барахлит лямбда.Ведь меня интересует не сравнение работы на газу и бензе,и не погода,а почему на 7 году эксплуатации впервые расход на бензине на холостых,на прогретом двигателе вырос на 0.2 л/час???И качество бензина тоже тут не причём,заправлялся на Сокаре нано 95 и на Вог 95 Мустангом,эфект одинаковый!Всем огромное спасибо,ибо лишь в споре рождается истина,хотя и правда у каждого своя! СЛАВА УКРАИНЕ!!!
Шукати всі повідомлення учасника
makedonsky Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 021
Приєднався: May 2010
Ивано-Франковск
Fabia AME, A4 B8.5 AR
Повідомлення: #27
17-10-2014 20:25 RE: Расход по бортовому компьютеру

(17-10-2014 16:32)pashadonets :  Уважаемые соклубники!Никак не мог подумать что вы полезете в такие дебри в своих рассуждениях!Из всех заумных предположений для себя вынес лишь одно,имеющее логику.Это предположение что барахлит лямбда.Ведь меня интересует не сравнение работы на газу и бензе,и не погода,а почему на 7 году эксплуатации впервые расход на бензине на холостых,на прогретом двигателе вырос на 0.2 л/час???И качество бензина тоже тут не причём,заправлялся на Сокаре нано 95 и на Вог 95 Мустангом,эфект одинаковый!Всем огромное спасибо,ибо лишь в споре рождается истина,хотя и правда у каждого своя! СЛАВА УКРАИНЕ!!!

Героям слава! Лямбда легко перевіряється (якщо звичанйо по ній не прописана постійна помилка в памяті несправностей)- записується лог з допомогою ваг-кома, лог містить зміну значення або напруги (вихідний сигнал) на лз або значеня лямбла корекції. Графік має форму синусоїди - чим вища частота коливань синусоїди на усталеному режимі роботи двигуна тим живіша лямбда. Можна також осцилографом або стірлочним мультиметром. взалженості щоу вас є наявності і чм вмєте користуватись.


"– Це до обдуву "90% у сторону радіатора" – боковий потік обтікає авто і за ним утворюється більш низький тиск, відповідно буде перетік через"

Цей ефект - при русі авто, у нас ситуація - хх на місці

"Практика – конвекційне охолодження радіатора і без вітру досить непогане, а ось коли його прибрати і ще й з більш доступної для вітру фронтальної сторони, то вентилятор вмикається. Без картонки довелося чекати довго"

практика говорить протилежне - при одинаковій т-рі наколишнього середовища вентилятор включається дуже часто у пробці, коли авто стоїть на місці або рухається з невеликою швидкістю і дуже рідко включається вентилято коли авто рухаєтья з швидкістю наприклад 100 км/год. так що конвекційне охолодження тим карще чим більший потік (витрата) повітря як хладагента через радіатор

''Нагадую: нам індикується якесь усереднене поточне значення, що оперативно змінюється наприклад від навантаження двигуна чи зміни його обертів.
Ну і не важливо як саме отримується добуток – нехай накопиченням часу роботи.''

це поточне значення тривалості роботи форсунки - повинно бути дуже точно. в протилежному випадку ви можете мати занадто бідну або занадто багату суміш, що призводило до ривків при зміні режиму руху.

Ну, це що вважати вимірюванням та точністю. Зазвичай 2% – нормальна базова точність для вимірювання (якщо принципово досяжна). Тут все ж таки більше індикація та опосередковане вимірювання – бо немає витратоміра.

тут згоден для прямого інтрументального вимірювання так - 5% це занадто . але для опередкованого в макс. 5% досить непогано.

''Але ще раз наголошую, що відмінність мною спостерігалася як статистична тенденція. '
в мене хоч досить практики, але статистичної тенденції до збільшення витрати при маленькому зниженні атмо. т-ри на холостому ході при робочій температурі на протязі року не спостерігаю.

Тай їде краще ніж у жару.' - так, тут не все так однозначно. наприклад коли було забортом +35 і стало +15 їде краще, але коли впало до -30 їде так само (без інтеркулера авто). Є оптимальна температура для сумішеутворення в циліндрах.


Давайте на цьому припинем обговорення, бо це вічна тема. Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-10-2014 20:48 makedonsky.)
Шукати всі повідомлення учасника
OSA65 Немає
Амбиент
*****

Повідомлень: 1 915
Приєднався: Dec 2006

Octavia Tour 1U2 AKL
Повідомлення: #28
17-10-2014 21:52 RE: Расход по бортовому компьютеру

(17-10-2014 16:32)pashadonets :  ....Это предположение что барахлит лямбда........

Кстати, есть ещё предположение, что лямда может быть не "уставшей" или "состаренной", а банально засранной продуктами выхлопа. У меня был такой опыт. Делал раскоксовку двигла по методе заливки в горшки по 60 мл. средства и отстоя с ним не менее часа (методика ЛАВРа или ХАДО). В методике указано, перед заменой масла после раскоксовки нужно дать поработать двигателю на ХХ 10-15 минут.
Так вот, когда я завёл двигло для этого и он работал на ХХ, я увидел, что обороты ХХ стали именно такими, какими были на новой машине (в том числе и при вариациях с различными нагрузками, в том числе и при включенном кондиционере).
Однако, после смены масла (а я оставлял с открытой пробкой поддона машину на ночь) и запуска двигателя обороты ХХ снова стали такими, как были до раскоксовки, т.е. больше на 0,2.
Что же это было?
Говорят, что типа мол, это остатки паров моющего средства добавляли октанового числа в воздушно-бензиновую смесь.
А я сомневаюсь. Дело в том, что я много раз чистил различными карбклинерами, бензином, керосином и т.п. маслозаливную баклушу, так вот, она никогда не отмывалась начисто. А здесь, после заливки моющего в цилиндры и всей процедуры раскоксовки, я вдруг обнаружил, что баклуша стала чистой! Что внутренний цилиндр свободно вращается, что видны все коды деталей.........
Так вот, я не исключаю, что пары средства попали и в выходной коллектор и взрыхлил нагар на лямбде. И она начала реагировать, как положено. Потом несмытый нагар снова взялся коркой под воздействием тепла выхлопа и всё стало как прежде.
Плюс к этому, читал, что люди таки моют лямбду.
Просто у нас это гемморойно, а ремонтёрам не интересно с точки зрения заработка. И вообще считается, что типа это не солидно - лямбду, свечи мыть. Хотя, может быть, действительно, результаты таких моек могут быть недолговечными. Но это нужно проверять на опыте.

Ну вот такую водительскую байку я Вам рассказал.Hello!

Советом называется то, что мы просим, когда уже знаем ответ, но хотели бы его не знать.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 18-10-2014 07:52 OSA65.)
Шукати всі повідомлення учасника
ale}{ Немає
Ученик
*

Повідомлень: 13
Приєднався: Jul 2014

Повідомлення: #29
19-10-2014 09:13 RE: Расход по бортовому компьютеру

если у кого не сходиться расход по газу... раскажу как мне решили эту проблему.
показывало расход 8.5 а ана самом деле 10 литров (это в городе)., оказываеться причиной всего было неправильное подключения антифриза к газовому редуктору (редуктор долго прогревался), переделали подачу и начал показывать правильный расход топлива.
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #30
20-10-2014 09:26 RE: Расход по бортовому компьютеру

bobryk200 :Цей ефект - при русі авто, у нас ситуація - хх на місці
Smile Не такий тиск створюється? Яка різниця чим створено перепад тиску? – Повітря буде перетікати з зони більшого у зону меншого тиску.

bobryk200 :практика говорить протилежне - при одинаковій т-рі наколишнього середовища вентилятор включається дуже часто у пробці, коли авто стоїть на місці або рухається з невеликою швидкістю і дуже рідко включається вентилято коли авто рухаєтья з швидкістю [...]
Мова йшла про стояче авто з піднятим капотом.

bobryk200 :це поточне значення тривалості роботи форсунки - повинно бути дуже точно. в протилежному випадку ви можете мати занадто бідну або занадто багату суміш, що призводило до ривків при зміні режиму руху.
Яку частину від оберту відкрита форсунка? Яке буде відношення часу її роботи до часу проходження оберта? Яка обчислювальна точність (= треба поділити)?
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  звук парктроніка на бортовому екрані Jegorsha 0 417 30-10-2018 09:39
Останнє: Jegorsha
  Расход топлива ко компьютеру Ishtvan 28 6 274 15-06-2017 10:44
Останнє: juristkostya
  Подключение к бортовому компьютеру на А5 mastersem 0 1 359 17-03-2011 21:27
Останнє: mastersem
  Вопрос по бортовому компьютеру KSV 7 2 186 16-03-2009 11:42
Останнє: Professor
  Ребят, привет! вопрос по бортовому компьютеру =leva= 2 1 326 06-02-2009 15:30
Останнє: =leva=
  Фабия: "запас хода" по бортовому компьютеру dmitriyk 7 5 584 08-11-2005 16:23
Останнє: dmitriyk

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 6