Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
ГБО - Общая Тема
Автор Повідомлення
Lokki2006 Немає
Алень

Повідомлень: 1 970
Приєднався: Sep 2009
Киев, Москва
Honda Accord 7, 2.4 executive, Nissan Primera 2.0 CVT (жена). Были немцы всех сортов и расцветок.
Повідомлення: #3201
17-06-2014 15:57 RE: ГБО - Общая Тема

(17-06-2014 10:21)nikish :  Я думал поставить отсечеу на 4000об. Так что нельзя будет на газу по трасе ехать 150км? И при обгонах чтобы переходило на бенз и обратно?

Для чего ставить отсечку? Едешь спокойно- на газу, захотелось понаваливать-нажал кнопку, понаваливал-опять нажал на кнопку и перешёл на газ. Проблем 0.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
tolanush Немає
Классик
****

Повідомлень: 819
Приєднався: Mar 2009
Київ
Passat B7 2.5 USA 2014
Повідомлення: #3202
17-06-2014 15:58 RE: ГБО - Общая Тема

(17-06-2014 10:21)nikish :  Я думал поставить отсечеу на 4000об. Так что нельзя будет на газу по трасе ехать 150км? И при обгонах чтобы переходило на бенз и обратно?

не ставте відсічку, не треба, всерівно відчуєте перехід (дьоргання) на бензин. Повірте, коли привикнете і буде бажання поганять - просто натискатимете перехід на газ/бензин. короткочасні оберти за 4000 двигуну нічого не зроблять.
в мене відсічка відсутня і коли розумію що на газу стрьомно на обгон (а це буває дуже рідко) кнопку нажав і на бензині, обігнав - і знову на газ.
таку рекомендацію давали люди яких за....ло дьоргання при переході газ/бензин на турі 1,8

Рабів до раю не пускають!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Lokki2006 Немає
Алень

Повідомлень: 1 970
Приєднався: Sep 2009
Киев, Москва
Honda Accord 7, 2.4 executive, Nissan Primera 2.0 CVT (жена). Были немцы всех сортов и расцветок.
Повідомлення: #3203
17-06-2014 16:01 RE: ГБО - Общая Тема

(17-06-2014 11:22)Лесик :  та угробить мотор можна и на бензусе)))
полумерки как-то не хочеться. либо найду вариант работы на газу во всех режимах, либо +3.0ТДИ.

ПС стаг ку-Бокс 4 плюс кажись позволяет работать в режиме би-фуел, т.е. после привышения длительности впрыска газовых форс больше какого-то предела, начинает "доливать" бензфорсунками.

Мотор можно угробить и без бензуса, просто сбросить его с обрыва, например. Мы же говорим об обычной эксплуатации, верно? Так на газе, если "давать под хвост", можно убить его очень быстро, тем более если настроено ГБО "волосатыми руками".

Лучше уж 4.0 тди, тот уже прёт как ни в себя. Но газ то всё равно дешевле выходит по итогу. Просто не совсем понятно о каких авто мы уже говорим...


(17-06-2014 15:58)tolanush :  не ставте відсічку, не треба, всерівно відчуєте перехід (дьоргання) на бензин. Повірте, коли привикнете і буде бажання поганять - просто натискатимете перехід на газ/бензин. короткочасні оберти за 4000 двигуну нічого не зроблять.
в мене відсічка відсутня і коли розумію що на газу стрьомно на обгон (а це буває дуже рідко) кнопку нажав і на бензині, обігнав - і знову на газ.
таку рекомендацію давали люди яких за....ло дьоргання при переході газ/бензин на турі 1,8

+1, дёргаться при переходе всёравно будет, во всяком случае напрягает оно существенно. А на 1.8Т, если там около 250 сил, это вообще порнография...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-06-2014 16:03 Lokki2006.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Лесик Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 75
Приєднався: Feb 2011
КіЙов)) М.-Слободка
A4 B6 1.8T (BFB) MT6 Quattro
Повідомлення: #3204
17-06-2014 16:07 RE: ГБО - Общая Тема

(17-06-2014 16:01)Lokki2006 :  Лучше уж 4.0 тди, тот уже прёт как ни в себя. Но газ то всё равно дешевле выходит по итогу. Просто не совсем понятно о каких авто мы уже говорим...
+1, дёргаться при переходе всёравно будет, во всяком случае напрягает оно существенно. А на 1.8Т, если там около 250 сил, это вообще порнография...
ну если у меня а4 8е, то на этот кузов ставилось от 1.6, 1.8Т, 2.0, 2.4, 3.0, 3.2, 4.2, ну и дизеля от 1.9 до 3.0. 4.2. - не влезет. а 3.0ТД стает болт он на всех оригинальных з/ч.
попробуем. надеюсь 2 редуктора по 230 сил каждый потянут без провалов.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
nikish Немає
210HP
*****

Повідомлень: 1 643
Приєднався: Oct 2010
Киeв
Skoda Octavia tour WTS 1.8t 2006 год
Повідомлення: #3205
17-06-2014 16:17 RE: ГБО - Общая Тема

(17-06-2014 15:58)tolanush :  
(17-06-2014 10:21)nikish :  Я думал поставить отсечеу на 4000об. Так что нельзя будет на газу по трасе ехать 150км? И при обгонах чтобы переходило на бенз и обратно?

не ставте відсічку, не треба, всерівно відчуєте перехід (дьоргання) на бензин. Повірте, коли привикнете і буде бажання поганять - просто натискатимете перехід на газ/бензин. короткочасні оберти за 4000 двигуну нічого не зроблять.
в мене відсічка відсутня і коли розумію що на газу стрьомно на обгон (а це буває дуже рідко) кнопку нажав і на бензині, обігнав - і знову на газ.
таку рекомендацію давали люди яких за....ло дьоргання при переході газ/бензин на турі 1,8
Перейти на бенз кнопкой можно хоть с отсечкой хоть без, а если завтыкал то пускай само переходит. Я больше боюсь чтобы при обгоне не законтачило ничего.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Lokki2006 Немає
Алень

Повідомлень: 1 970
Приєднався: Sep 2009
Киев, Москва
Honda Accord 7, 2.4 executive, Nissan Primera 2.0 CVT (жена). Были немцы всех сортов и расцветок.
Повідомлення: #3206
17-06-2014 16:25 RE: ГБО - Общая Тема

(17-06-2014 16:07)Лесик :  
(17-06-2014 16:01)Lokki2006 :  Лучше уж 4.0 тди, тот уже прёт как ни в себя. Но газ то всё равно дешевле выходит по итогу. Просто не совсем понятно о каких авто мы уже говорим...
+1, дёргаться при переходе всёравно будет, во всяком случае напрягает оно существенно. А на 1.8Т, если там около 250 сил, это вообще порнография...
ну если у меня а4 8е, то на этот кузов ставилось от 1.6, 1.8Т, 2.0, 2.4, 3.0, 3.2, 4.2, ну и дизеля от 1.9 до 3.0. 4.2. - не влезет. а 3.0ТД стает болт он на всех оригинальных з/ч.
попробуем. надеюсь 2 редуктора по 230 сил каждый потянут без провалов.

А-а-а, ну да, ну да...
Притащить из-за бугра донора А4 3.0 тди и пересыпать себе двигло-коробку-остальное железо, это конечно был бы чумовой вариант. Да и А4 с 3.0 тди сверлит по ходу дела очень жестко Mr. Green
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Лесик Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 75
Приєднався: Feb 2011
КіЙов)) М.-Слободка
A4 B6 1.8T (BFB) MT6 Quattro
Повідомлення: #3207
17-06-2014 16:32 RE: ГБО - Общая Тема

(17-06-2014 16:25)Lokki2006 :  А-а-а, ну да, ну да...
Притащить из-за бугра донора А4 3.0 тди и пересыпать себе двигло-коробку-остальное железо, это конечно был бы чумовой вариант. Да и А4 с 3.0 тди сверлит по ходу дела очень жестко Mr. Green

прямо в пимпочку)
как говорят о 3.0ТДИ на механике - чем выше передача, тем сильнее ускоряеться 245 л.с. в стоке и почти 300 с чипом. это генеральный план ,а пока чт ов реалиах бенз по 15 и 10-13 по городу на полном приводе и ручке 6ст.
есть доступ к шаре - ГБО DYMCO, кореяки продвигают свой продукт и предлогают на шару пару комплектов. вот я и решил поєкспериментировать. но редуктора R203 не хватает на планово-расчетную мощу. посему решил 2 в пару впихнут ьи магистраль к ним 8(10)мм и с меди рампу сделать 12мм - а от нее 2Х6мм перехода не редукторы
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
drozdfantom Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 56
Приєднався: Feb 2008

Повідомлення: #3208
18-06-2014 07:26 RE: ГБО - Общая Тема

(17-06-2014 16:32)Лесик :  
(17-06-2014 16:25)Lokki2006 :  А-а-а, ну да, ну да...
Притащить из-за бугра донора А4 3.0 тди и пересыпать себе двигло-коробку-остальное железо, это конечно был бы чумовой вариант. Да и А4 с 3.0 тди сверлит по ходу дела очень жестко Mr. Green

прямо в пимпочку)
как говорят о 3.0ТДИ на механике - чем выше передача, тем сильнее ускоряеться 245 л.с. в стоке и почти 300 с чипом. это генеральный план ,а пока чт ов реалиах бенз по 15 и 10-13 по городу на полном приводе и ручке 6ст.
есть доступ к шаре - ГБО DYMCO, кореяки продвигают свой продукт и предлогают на шару пару комплектов. вот я и решил поєкспериментировать. но редуктора R203 не хватает на планово-расчетную мощу. посему решил 2 в пару впихнут ьи магистраль к ним 8(10)мм и с меди рампу сделать 12мм - а от нее 2Х6мм перехода не редукторы

а можна біль детально про ГБО DYMCO?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Лесик Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 75
Приєднався: Feb 2011
КіЙов)) М.-Слободка
A4 B6 1.8T (BFB) MT6 Quattro
Повідомлення: #3209
18-06-2014 08:50 RE: ГБО - Общая Тема

(18-06-2014 07:26)drozdfantom :  а можна біль детально про ГБО DYMCO?
так шо маєтсья на увазі під детально?
інформації дуже мало на наших сайтах. це корейське обладнання, його в основному на Дальньому Сході РФ більш масово ставлять. хоча хвалять ніба, зустрічаєтсья згадування на кархелпі про редуктори.
є 2 редуктори пропанові. R203 i R2000. перший на 4 цил. і до 230 сил, другий на 6-8 цил(два виходи на дві рампи газу і до 330 сил.
форсунки більш розповсюджені у нас тут. є 5 розмірів: найбільші ховті. пишуть шо вони швидкі і з точним дозуванням. максимальна пропускна здатність у жовтих 100сс/66 літрів(http://www.tradekorea.com/product-detail...ctor.html)
периферія ніби як добротна.
свій блок єлектроніки, але про ньог овзагалі нічого не відомо
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
drozdfantom Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 56
Приєднався: Feb 2008

Повідомлення: #3210
18-06-2014 09:00 RE: ГБО - Общая Тема

(18-06-2014 08:50)Лесик :  
(18-06-2014 07:26)drozdfantom :  а можна біль детально про ГБО DYMCO?
так шо маєтсья на увазі під детально?
інформації дуже мало на наших сайтах. це корейське обладнання, його в основному на Дальньому Сході РФ більш масово ставлять. хоча хвалять ніба, зустрічаєтсья згадування на кархелпі про редуктори.
є 2 редуктори пропанові. R203 i R2000. перший на 4 цил. і до 230 сил, другий на 6-8 цил(два виходи на дві рампи газу і до 330 сил.
форсунки більш розповсюджені у нас тут. є 5 розмірів: найбільші ховті. пишуть шо вони швидкі і з точним дозуванням. максимальна пропускна здатність у жовтих 100сс/66 літрів(http://www.tradekorea.com/product-detail...ctor.html)
периферія ніби як добротна.
свій блок єлектроніки, але про ньог овзагалі нічого не відомо
Дякую. Спробую щось в інеті пошукати....Дружба
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  ГБО на TSI - Общая Тема ZAP 1 635 394 034 24-08-2021 19:54
Останнє: Украинец
  Комплект для замены ГРМ (общая тема) yurayura 34 6 418 13-05-2021 08:00
Останнє: zender67
  VAG-COM HEX-CAN общая информация Жабрик 113 59 207 03-06-2015 13:49
Останнє: abcd95

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 139