Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
ГБО - Общая Тема
Автор Повідомлення
andrey_notar Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 871
Приєднався: Mar 2010

Сейчас - Superb 1,8 TSI, Лансер спорт 2,0, Шкода Октавия 1,8Т ГБО
Повідомлення: #1911
11-03-2013 10:16 RE: Проблемы со STAG

(07-03-2013 00:31)DonPedro :  Как я почитал отзывы в сети о STAG так касяков куча за ним. Как устанавливали - не знаю. Машина уже была с ГБО. На бензине едет без проблем.
Значит выкинуть и поставить новую систему. Так получается...?

Курить стоял стаг, редуктор томасето, форсунки валтек все ехало (расход город 10/100), где косяки? может косяки не в стаге, а в неправильной его установке? Сейчас и бумер на стаге ездит, все Ок. А, и у родственика на эванде стаг с валтеками, все отлично.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Tigra Немає
Агрессор с бульками
****

Повідомлень: 901
Приєднався: Oct 2011
Дикий запад
1.8t "DeLuxe Edition", 4х4 turbo
Повідомлення: #1912
11-03-2013 10:18 RE: ГБО - Общая Тема

(05-03-2013 16:37)Vladko_lv :  
(05-03-2013 13:15)Jaguarko :  
(05-03-2013 12:02)Vladko_lv :  ...как мне добится такого расхода по 80 копеек км??

знаючи тебе - можу сказати лиш одне - їздити помаліше, або принаймні педаль газу давити менше треба. Smile

Ти зі мною ніразу не їздив!
Так шо не можеш знати як я їжжу!
І навіть скажу так,не завджи повільна манера їзди це мінімальний росхід!



У меня дык наоборот, когда дую турбу - расход менше, когда ползаю в правом ряду + 1 литр к расходу минимум... Вывод один - если 1.8т то надо на нем соотведствнно ехать! vRS !

4x4 turbo - вопрос решает Wink
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
andrey_notar Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 871
Приєднався: Mar 2010

Сейчас - Superb 1,8 TSI, Лансер спорт 2,0, Шкода Октавия 1,8Т ГБО
Повідомлення: #1913
11-03-2013 10:24 RE: ГБО - Общая Тема

(11-03-2013 10:18)Tigra :  У меня дык наоборот, когда дую турбу - расход менше, когда ползаю в правом ряду + 1 литр к расходу минимум... Вывод один - если 1.8т то надо на нем соотведствнно ехать! vRS !

максимальное КПД мотора при 100% открытии ДЗ
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
DonPedro Немає
Banned

Повідомлень: 16
Приєднався: Feb 2013

Повідомлення: #1914
11-03-2013 13:34 RE: Проблемы со STAG

(11-03-2013 10:10)tolanush :  нема ніяких документів на установку, ніхто і ніяк не требує комплектацію що установлене. у тех паспорті прописано ГБО? (вид палива - бензин, газ)
газ прописан. Я имею ввиду гарантию на новое оборудование. Или она идет по отдельным деталюхам.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
KingDiamond Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 63
Приєднався: Jul 2008

Octavia Tour 1.6
Повідомлення: #1915
11-03-2013 15:00 RE: ГБО - Общая Тема

(07-03-2013 00:52)Jaguarko :  І так - сьогодні було встановлено варіатор кута запалювання, про який вже говорилося в даній темі.
Невеличкий фото та відеозвіт:
До встановлення:


Під час встановлення (підключений до комп"ютера, налаштовується)


Після встановлення (гарно помістився з правого боку від аккумулятора)


Відео програми, якою він налаштовується/програмується:
http://www.youtube.com/watch?v=DbVbK7vTZqI

Пояснення:
Коли цифри чорні - варіатор не працює:


Коли сині - працює:


Тут виставляється зміщення кута запалювання в залежності від оборотів:

Тобто на холостих - це 6 градусів, а дальше 9 градусів (до трьох тисяч). Потім знову 6 градусів. Чому саме так - вже точно не пам"ятаю. Але при потребі зможу уточнити.
Як видно на відео - кут запалювання міняється не відразу після ввімкнення варіатора а через деякий час. Він виставляється тут:

Також на відео можна побачити, як він змінюється в залежності від обертів:


Загальні враження - позитивні. Деякі очікування вже справдилися - на низах (до 2500-3000 обертів) машинка якось активніше почала рухатися. Немає такого провалу (коли машина нібито "клює") при різкому старті.
Що ж стосується заявленої виробником економії - поїжджу - побачу.

Окрім вище описаного, як плюс - моральне і психологічне задоволення від усвідомлення того, що мотор прослужить довше, бо не прогорять клапани. Спокійно можна крутити до 3500 обертів (як і роблю). Рідше - до 4000. Але також вже не критично.

Мінус - ціна 650 грн. (вартість приладу + ціна встановлення). Але зате сюди вже входить гарантія і доналаштування до тих пір, поки не буде задовольняти на всі 100%
Як сказав майстер - поїздиш, послухаєш, подивишся, можливо на якихось обертах буде бракувати потужності. Приїдеш - підправим.

Отже - коментарі в студію Hello!

+10500 за варіатор. ставив правда в києві троха дорожче.
У мене стоїть такий самий - це небо і земля.

Одного разу, правда, підвів - окислився через рік роботи контакт. довелось "аварійну фішку" застосувати. Поки їхав з буковелю встиг помітити різницю ))) - так шо, май на увазі.

П.С. де ставив у Львові ? кинь контакт/адресу в ЛС. Дякую.


(01-03-2013 11:30)Jaguarko :  Та замість запаски балон поставив. Орієнтовний об"єм 52-53 (точно не пам"ятаю що там говорив майстер). Учора заправляв до повного - залив - 304,74/6,89 = 44,23 літри.

хм... в мене замість запаски влазить балон на 42л (37л газу) і його вистачає на 360 км і змішаному циклі.
чи впенений ти в обємі свого балона ? якщо так, то шо ж то в тебе за розхід такий ?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-03-2013 15:06 KingDiamond.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
andrey_notar Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 871
Приєднався: Mar 2010

Сейчас - Superb 1,8 TSI, Лансер спорт 2,0, Шкода Октавия 1,8Т ГБО
Повідомлення: #1916
11-03-2013 15:34 RE: ГБО - Общая Тема

у него мотор 1,8Т
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Back_on_air Немає
Ученик
*

Повідомлень: 46
Приєднався: Mar 2012

Повідомлення: #1917
11-03-2013 22:30 RE: ГБО - Общая Тема

Здравствуйте, решил поставить гбо на шкоду тур 1.8т но есть пару вопросов:

Где всё таки ставить? Во Львове или ехать в Киев, наиболее важную роль играет грамотность спецов+ гарантия + беспроблемность(Экономия, кот будет требовать еженедельного или даже ежемесячного заезда на сто для "регулировки" и др хрени не нужна)

Если будет ставиться 4 поколения БРС(пока себе так думаю Smile) то нужен ли этот волшебный вариатор и повлияет ли он на гарантию гбо

Можна ли такую машину дополнительно чиповать и если всё это делать, то в каком лучше порядке?

Спасибо за любые коменты и идеи по теме.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Jaguarko Немає
Писатель
***

Повідомлень: 509
Приєднався: Sep 2012
Славетне місто Львів
Skoda Octavia tour 1.8T
Skype IDjagyaruch
Повідомлення: #1918
11-03-2013 23:00 RE: ГБО - Общая Тема

(11-03-2013 15:00)KingDiamond :  ... то шо ж то в тебе за розхід такий ?

таки так - у мене 1.8 а не 1.6, тому й такий розхід (ГБО ще не регулювалося, та й варіатор хощу ще регульнути - трохи більший кут на високих оборотах поставити). Варіатор мені ставив офіційник представник від виробника того варіатора. Контакт кину в ОП.

(11-03-2013 22:30)Back_on_air :  Здравствуйте, решил поставить гбо на шкоду тур 1.8т но есть пару вопросов:

Где всё таки ставить? Во Львове или ехать в Киев, наиболее важную роль играет грамотность спецов+ гарантия + беспроблемность(Экономия, кот будет требовать еженедельного или даже ежемесячного заезда на сто для "регулировки" и др хрени не нужна)

Если будет ставиться 4 поколения БРС(пока себе так думаю Smile) то нужен ли этот волшебный вариатор и повлияет ли он на гарантию гбо

Можна ли такую машину дополнительно чиповать и если всё это делать, то в каком лучше порядке?

Спасибо за любые коменты и идеи по теме.

Нормально поставити ГБО можна і у Львові. БРС змісту ставити, як на мене, немає. Просто переплатити купу грошей за... За що??? Ще місяць-два назад (коли планував ставити собі) теж задумувався над тим варіантом. Але почитавши форум передумав. Єдина перевага БРС від інших виробників (яку я для себе визначив) - це те, що дане ГБО розробляється виробником під кожну машину. Мається на увазі, що воно ставиться майже болт-он. Тобто не потрібно придумувати куди ставити редуктор, куди ховати комп, як тягнути трубки і т.д. Принаймні таку інфу мені озвучили на фірмі, яка займається встановленням такого ГБО.
Не виключаю той факт, що ця інфо висмоктана з пальця - але за що купив за те й продав.
Буде потрібна консультація по майстрах/газовиках/встановлювачах - звертайтесь.

[Зображення: ab248728.gif]

amat victoria curam
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Vladko На сайті
VRS owner
*****

Повідомлень: 2 310
Приєднався: Dec 2011
Leopolis Grad
CUNA/B16A2
Skype IDpraznyk
Повідомлення: #1919
12-03-2013 01:31 RE: ГБО - Общая Тема

(11-03-2013 23:00)Jaguarko :  
(11-03-2013 15:00)KingDiamond :  ... то шо ж то в тебе за розхід такий ?

таки так - у мене 1.8 а не 1.6, тому й такий розхід (ГБО ще не регулювалося, та й варіатор хощу ще регульнути - трохи більший кут на високих оборотах поставити). Варіатор мені ставив офіційник представник від виробника того варіатора. Контакт кину в ОП.

(11-03-2013 22:30)Back_on_air :  Здравствуйте, решил поставить гбо на шкоду тур 1.8т но есть пару вопросов:

Где всё таки ставить? Во Львове или ехать в Киев, наиболее важную роль играет грамотность спецов+ гарантия + беспроблемность(Экономия, кот будет требовать еженедельного или даже ежемесячного заезда на сто для "регулировки" и др хрени не нужна)

Если будет ставиться 4 поколения БРС(пока себе так думаю Smile) то нужен ли этот волшебный вариатор и повлияет ли он на гарантию гбо

Можна ли такую машину дополнительно чиповать и если всё это делать, то в каком лучше порядке?

Спасибо за любые коменты и идеи по теме.

Нормально поставити ГБО можна і у Львові. БРС змісту ставити, як на мене, немає. Просто переплатити купу грошей за... За що??? Ще місяць-два назад (коли планував ставити собі) теж задумувався над тим варіантом. Але почитавши форум передумав. Єдина перевага БРС від інших виробників (яку я для себе визначив) - це те, що дане ГБО розробляється виробником під кожну машину. Мається на увазі, що воно ставиться майже болт-он. Тобто не потрібно придумувати куди ставити редуктор, куди ховати комп, як тягнути трубки і т.д. Принаймні таку інфу мені озвучили на фірмі, яка займається встановленням такого ГБО.
Не виключаю той факт, що ця інфо висмоктана з пальця - але за що купив за те й продав.
Буде потрібна консультація по майстрах/газовиках/встановлювачах - звертайтесь.

Твоє ГБО обійшлось тобі в 7000 гривень!
8000 коштує БРС
Імхо не так вже багато переплати!

Everything will be VRS/No turbo-No party
Drive2
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Jaguarko Немає
Писатель
***

Повідомлень: 509
Приєднався: Sep 2012
Славетне місто Львів
Skoda Octavia tour 1.8T
Skype IDjagyaruch
Повідомлення: #1920
12-03-2013 11:00 RE: ГБО - Общая Тема

То чого ж ти собі його не поставив? Недоумение

[Зображення: ab248728.gif]

amat victoria curam
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  ГБО на TSI - Общая Тема ZAP 1 635 394 102 24-08-2021 19:54
Останнє: Украинец
  Комплект для замены ГРМ (общая тема) yurayura 34 6 421 13-05-2021 08:00
Останнє: zender67
  VAG-COM HEX-CAN общая информация Жабрик 113 59 210 03-06-2015 13:49
Останнє: abcd95

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 145