(06-05-2019 16:39)Лёха : (06-05-2019 15:59)SergM : Тобто "звичайний" від 10А обов'язково перегріється? Гарантуєте?
а от 15А не перегреется? гарантируете?
Знову у кущі?
(06-05-2019 16:39)Лёха : (06-05-2019 15:59)SergM : Тобто по-Вашому краще сподіватися на те що чогось не буде ("я ж круті LiOn поставив") ніж контролювати те що відбувається?
– Це про безпеку точно? Страховка від браку є? Від непередбачених обставин? Від КЗ? Іншого?
вот купите контроллер заряда / разряда с контролем температура тогда поговорим..
а пока в бюджете есть все, заряд/разряд/перегруз/балансировка/кз/ все кроме температуры!!!
Так БЕЗПЕКА Ж!!!... Чи таки нє?
(06-05-2019 16:39)Лёха : (06-05-2019 15:59)SergM : Які хочете: NCR18650GA, NCR18650PF.
ссылку на пдф...
У Гуглі забанили? – Вказано конкретні моделі.
(06-05-2019 16:39)Лёха : (03-05-2019 11:55)SergM : – Спеціально залишив контекст Вашої "відповіді" та ще й питанням на питання.
Що з ним відбувається? – Він по-перше принципово не в змозі віддавати високі струми (3С розумний край) + швидко розряджається та деградує. І як і будь-який інший акумулятор гріється і стає потенційно небезпечним.
то есть он принципиально отдать не может, но если вдруг отдаст, будет потенциально опасным...
Ви також потенційно можете стати академіком, а ось принципово – мабуть ні.
Для тих хто не вчив фізику у школі на акумуляторах пишуть "не допускати короткого замикання" – ось так Ви зможете дізнатися що конкретний екземпляр максимально може. Але чи буде це розумним і практичним? Суттєві перевантаження сприяють підвищенню температури і збільшенню внутрішнього тиску (ризик розгерметизації та руйнування) – це основна потенційна небезпека.
(06-05-2019 16:39)Лёха : (03-05-2019 11:55)SergM : – Це знову Ваша типу "відповідь"?
да.. моя.. сильно много вопросов..
Вас ніхто за язик не тягнув.
(06-05-2019 16:39)Лёха : (03-05-2019 11:55)SergM : І що тут Ви хочете показати? Те що я правий? Чи те що Ви не вмієте читати і не розумієте різниці стартового струму і потужності двигуна? Чому про мене у розмові зі мною у третій особі?
хочу показать как инженер идет от отрицания 10А к утверждению...
Я писав що двигуни шуруповертів не споживають 10А і не мають потужності 120 Вт. Стартовий струм – це короткочасний імпульс, пов'язаний зі специфікою роботи двигуна (а саме індуктивного навантаження і старту),
він не є струмом споживання.
(06-05-2019 16:39)Лёха : (03-05-2019 11:55)SergM : (03-05-2019 18:05)Лёха : а далее, хочу спросить..
ну допустим, двигатель 20Вт....
номинальный ток это на холостом ходу или под нагрузкой?
под какой нагрузкой? под номинальной?
что будет с током при повышении номинальной нагрузки на мотор?
Номінальний струм – це коли двигун на номінальних обертах розвиває номінальну потужність. Відповідно навантаження на нього теж номінальне. По суті це довготривалий розрахунковий режим роботи двигуна.
так что с током будет при превышении номинальной нагрузки?
На загал буде рости. Але треба згадати про редуктор, що зменшує оберти з 11 тис. до 120 на хвилину і тому зростання струму споживання принципово не буде значним. Тільки за умови повної зупинки двигуна зростання струму буде порівняно значним, а сам максимум легко оцінити за омічним опором.
(06-05-2019 16:39)Лёха : (03-05-2019 11:55)SergM : (03-05-2019 18:05)Лёха : - вот нашел пару замеров...
Цитата:Холостой ход – 2,5 А.
Сверление деревяшки сверлом диаметром 12 мм – 9 А.
Сверление деревяшки сверлом форстнера 35 мм – 9 А (15 А во время заедания сверла).
Закручивание шурупа – 10 А (15 А при срабатывании трещётки).
Выкручивание шурупа – 6 А.
и это 12 вольтовый шуруповерт...
Треба спочатку – який саме це шуруповерт на 12В? Від якого джерела? Що було з напругою?
шуруповерт "старый спарки", замеры после переделки на литийион.... что-то поменяло?
І чим міряли? Яка була напруга на батареї та на двигуні у цей час?
(03-05-2019 18:05)Лёха : (03-05-2019 11:55)SergM : (03-05-2019 18:05)Лёха : -и стоят эти "высокотоковые" не "захмарні кошти"..
7$ проти 4$.
P.S. Я краще поставлю паралельно-послідовно дешевші – що забезпечить мені зменшення струмового навантаження на них, збільшить ємність та продовжить ресурс, бо це не дрон, де масогабаритна характеристика є першочерговою.
и вот она, логика инженера....
А возьму ко я для китайского ширпотреба два по 4 вместо одного за 7, и дорогущий контроллер с контролем температуры......
гений!!!
Логіка елементарна – збільшуємо ємність – покращуємо час автономної роботи та експлуатаційні характеристики акумуляторів, бо струм віддачі зменшується (точно проживуть довше). Одночасно у 2 рази зменшується внутрішній опір батареї і зростає поверхня тепловіддачі з теплоємністю, що суттєво зменшує ризики. – Мало плюсів?
І хто Вам сказав що буде саме два по 4 замість одного за 7? І навіть якщо так, то ємність батареї буде в 2 рази більша – тобто
ціна за ємність буде все одно менша.