Ребят, ну зачем же так? Давайте спокойно рассуждать и отделять мух от котлет.
Думаю, вряд ли кто-то будет возражать, что одним из основных условий безопасности дорожного движения (само собой кроме знания и соблюдения ПДД его участниками и состояния дорог), является техническая исправность ТС. Это требование ЗАКОНА! И не только у нас, но и во всех цивилизованных (и не очень) странах.
Все мы раз в 2 года проходим технический осмотр и прекрасно знаем, как он делается. Чего греха таить, я НИ РАЗУ не проходил тех.осмотр в установленном порядке. Зная работу соответствующих служб, в этом случае я руководствуюсь принципом "время-деньги" (т.е. хочешь сэкономить первое - расстанься со вторым). НО! При этом мой автомобиль ВСЕГДА в технически исправном состоянии. И при малейшей проблеме, при которой запрещена эксплуатация ТС, я ее немедленно устраняю! Это моя безопасность! А также безопасность моих родных, близких, друзей, а также ВСЕХ неизвестным мне людей, которые могут пострадать от моего авто (источника повышенной опасности!).
Именно поэтому я "ЗА" дополнительный текущий (а не раз в 2 года) контроль тех. состояния ТС.
Это так сказать, прелюдия

Мнение автомобилиста о вопросе нужно/не нужно...
А теперь о вопросе можно/нельзя... Здесь и проще, и сложнее... Обратимся к первоисточнику...
Извлечение из Закона Украины "О дорожном движении":
Цитата: Стаття 33. Основні вимоги щодо технічного стану транспортних
засобів, що перебувають в експлуатації
Технічний стан транспортних засобів, що перебувають в
експлуатації, у частині, що стосується безпеки дорожнього руху та
охорони навколишнього середовища, має відповідати правилам,
нормативам і стандартам, затвердженим у встановленому порядку.
Обов'язок щодо забезпечення належного технічного стану
транспортних засобів покладається на їх власників або інших осіб,
які їх експлуатують, згідно з чинним законодавством.
Здесь все понятно и правильно

При этом... из Закона "О милиции"...
Цитата:Стаття 11. Права міліції
Міліції для виконання покладених на неї обов'язків надається
право:
..............................
21) ................................ зупиняти
транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху,
наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту
або забруднення ним навколишнього середовища, а також при
наявності даних про те, що він використовується з протиправною
метою; оглядати транспортні засоби і перевіряти у водіїв документи
на право користування й керування ними, дорожні листи і
відповідність вантажів, що перевозяться, товарно-транспортним
документам, наявність страхового поліса (сертифіката), про
укладення договору обов'язкового страхування цивільно-правової
відповідальності власників наземних транспортних засобів;
проводити технічний огляд автомототранспорту;
Извлечение из постановления Кабмина № 341 от 1997 года, на которые ссылается проект документа... Это положение о ГАИ... структура, функции, полномочия и т.п.
Цитата:4. Державтоінспекція відповідно до покладених на неї завдань:
........................................
4) здійснює контроль за дотриманням власниками (володільцями)
транспортних засобів, а також громадянами, посадовими і службовими
особами вимог Закону України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ),
правил, норм та стандартів з питань забезпечення безпеки
дорожнього руху, які регламентують вимоги щодо:
....
технічного стану транспортних засобів;
.................................
Цитата:5. Підрозділи Державтоінспекції мають права, передбачені
Законами України "Про міліцію", "Про дорожній рух" , "Про оперативно-розшукову діяльність",
іншими нормативно-правовими актами, що регулюють їх діяльність.
Зокрема, працівники Державтоінспекції під час виконання службових
обов'язків мають право:
...................................................
5) зупиняти транспортні засоби у разі порушення вимог правил,
норм та стандартів забезпечення безпеки дорожнього руху, наявних
ознак, що свідчать про їх технічну несправність або забруднення
довкілля................................
...................................................
13) здійснювати контроль за технічним станом транспортних
засобів, додержанням нормативів вмісту забруднюючих речовин у
відпрацьованих газах та шкідливого впливу фізичних факторів,
встановлених для відповідного типу автомобільного транспорту та
сільськогосподарської техніки;
Так что с точки зрения законности издания такого приказа - все в порядке... и Минюст его зарегистрирует... немного поупиравшись естессно...
Ну почти в порядке

У меня есть вопрос к самому постановлению Кабмина, но это уже лирика... оно действует и является основой для принятия ведомственных актов...
Более того, хорошо, что будет урегулировано кто и как будет осуществлять такой контроль, т.к. мы прекрасно понимаем, что это должен быть не рядовой инспектор ГАИ, а именно сотрудник АТИ ГАИ, что и предусмотрено проектом приказа... а также утверждение мест и плана проведения такого контроля (остается надеяться, что это все будет публичным)...
Основная проблема при принятии подобных ведомственных нормативных актов - желание органа, его принявшего, видеть немного больше, нежели предусмотрено вышестоящими нормативно-правовыми актами

И здесь это тоже наблюдается, к сожалению...
Основных 2 недостатка, увиденных мной в этом проекте:
1. Нет ни одного намека, ни сноски о самой возможности остановки ТС для проведения такого контроля (а именно НАЛИЧИЕ ПРИЗНАКОВ неисправности ТС)... Можно конечно сказать, что это не относится к предмету регулирования данного приказа, но я бы продублировал сюда норму Закона... так было бы корректнее.
2. И самое главное! Коверкается НОРМА ЗАКОНА "О дорожном движении" о запрете эксплуатации!!!
Закон:
Цитата: Стаття 37. Підстави для заборони експлуатації
транспортних засобів
Експлуатація транспортних засобів забороняється з вилученням
державних номерних знаків у разі:
порушення правил, нормативів і стандартів у частині
забезпечення безпеки дорожнього руху під час виготовлення
транспортних засобів;
переобладнання транспортних засобів з порушенням вимог статті
32 цього Закону;
технічних неполадок, при яких експлуатація транспортних
засобів не допускається;
невідповідності реєстраційних даних записам у свідоцтві про
реєстрацію (технічному паспорті, технічному або реєстраційному
талоні);
невідповідності державних номерних знаків вимогам стандартів
або реєстраційним документам;
відсутності талона про проходження державного технічного
огляду.
и такая же норма проекта... см. п. 1.3...
Цитата:1.3. При здійсненні контролю за технічним станом колісних транспортних засобів у встановленому законодавством порядку забороняється експлуатація, у разі:
порушення правил, нормативів і стандартів з безпеки дорожнього руху при експлуатації засобу на дорожній мережі;[/b]
переобладнання транспортних засобів з порушенням вимог статті
32 цього Закону;
технічних неполадок, при яких експлуатація транспортних
засобів не допускається;
невідповідності реєстраційних даних записам у свідоцтві про
реєстрацію (технічному паспорті, технічному або реєстраційному
талоні);
невідповідності державних номерних знаків вимогам стандартів
або реєстраційним документам;
відсутності талона про проходження державного технічного
огляду.
это называется найдите 10 отличий...
Можно было бы спокойно сделать отсылку на Закон, но решили продублировать... и не совсем так, как надо

Вроде и с указанием, что в "в установленном порядке", но норма Закона говорила совсем о другом!
Зы. Замечания отослал по указанному адресу со служебного и-мейла... поглядим на ракцию
Зы. Звыняйте за многословность... привык так