Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Розтолкуйте по амортизаторах вікіпедія не допомогла
Автор Повідомлення
prhome Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 71
Приєднався: Jan 2010

Повідомлення: #1
16-03-2011 00:27 Розтолкуйте по амортизаторах вікіпедія не допомогла

На вихідних поклав на стіл перед собою оригінальну передню стойку від своєї Октавії. І поруч поклав передню стойку від кумової машини Шевроле Епіка.
Аналіз показав наступні відмінності та спільності: Якщо шток шкодовської стійки нажати до упору, то він піднімається у верхнє мертве положення і і більше вгору його не витягнуть. Якщо точно ту ж саму дію виконать із стойкою від шевроле то шток теж піднімається і витягнувшись зупиняється, але якщо його продовжувати витягувать то він витягується далі, коли відпускаєш - рухається у попереднє положення. Можна сказать ніби двосторонній.
В літературі пишуть, що не буває двохсторонніх і односторонніх амортизаторів. Тому не знаю що шукати в пошуку.
Так от питання до завсідників професіоналів: Як такі амортизатори які я описав із Епіки правильно називають в світі автомобілів? Щоб можна було пробити по пошуках і, як то кажуть підкуватись теорією.))
Чи є аналоги таких амортизаторів для Шкода Октавія Тур, як встановлено на передній осі Шевроле Епіка, по народному двохсторонніх?

Ще такі аморти стояли на дідовому ІЖ-49, називали їх теж двохсторонніми.

Дякую за розуміння. Дуже хочеться зробить "Лучше, быстрее, громче":hello:
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-03-2011 00:30 prhome.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #2
16-03-2011 09:42 RE: Розтолкуйте по амортизаторах вікіпедія не допомогла

Класична "одностороння" стійка амортизатора працює (створює протидію – демпфує рух) при русі на розтягнення – стискається легко, розтягується з зусиллям. Двостороння стійка (сучасна) демпфує обидва рухи, але по-різному – тобто механічна енергія витрачається і при стисканні, і при розтягненні. – Те, що стійка сама займає "середнє положення" ще не свідчить про її "двосторонність".

У Епіки або така конструкція стійки, що вона займає середнє положення, або просто у ході на відбій встановлено пружину, яка не дає залишатись у крайньому положенні.
Шукати всі повідомлення учасника
prhome Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 71
Приєднався: Jan 2010

Повідомлення: #3
16-03-2011 11:18 RE: Розтолкуйте по амортизаторах вікіпедія не допомогла

то не пружина точно, бо шток однаково плавно рухається і знизу до середини і зверху до середини.
Так бувають з такою конструкцією амортизатори на шкоду?
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #4
16-03-2011 12:18 RE: Розтолкуйте по амортизаторах вікіпедія не допомогла

Звичайно, може бути і просто повітряна "пружина" (скоріш за все) – утворюється замкнений об'єм.

Взагалі – більшість сучасних стійок роблять "двосторонніми" і якщо цікавить саме така – шукайте виробника і шукайте під Шкоду у нього. Або навпаки – дивіться хто і що пропонує під Шкоду.

Також можна виправити своє питання та/або спитати рекомендації у мінявших (тут є теми – можна пошукати). На мій погляд краще просто підібрати комфортні під себе і не ганятись за побаченим.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1