Їздив 19 і 22 березня по цій трассі. Отже, стислий звіт про трассу...
Десь до Копилова від Києва дорога чудова, гладенька і їхати (після Гурівщини) можна абсолютно спокійно (швидкість 130 км/год). Далі, до заправок ВОГ, що біля Житомирської окружної, їхати можна в такому ж режимі, але місцями купа латок... Тому трясе конкретно... Загалом, великих ям не помітив.
Окремо варто відзначити, що тепер, аби звернути на Житомирську об"їзну потрібно проїхати від заправок ВОГ десь зо 2 км в сторону Житомира, розвернутися в зворотній бік і заїхати на естакаду (дуже сподіваюся, що незабаром її таки добудують і з"їзд на об"їзну буде людським).
Сама об"їзна доаолі непогана і розігнати авто до 150 км/год можна без будь-яких наслідків з боку ходової. А от з боку гейців... Можна і "попасти" на кілька папірців...
Доречі! Щодо житомирських гейців, так то треба окреме повідомлення створювати!
Тому, не буду багато писати, а просто скажу, що падлюки тричі (!) намагалися напарити чужу швидкість!!! (різниця між показниками часу радару та годинником в авто і двох моб. телефонів становила від 3 до 6 хвилин)
Але, продовжимо по темі... Отже, об"їзна навколо Житомира має дуже непогане покриття. Виїзд з об"їзної видозмінили, побудували там естакаду і тепер зрозуміти де закінчилася Житомирська окружна і пішла трасс ана Рівне можна з труднощами!
Тут асфальтове покритя просто казкове!
Дорога має дві смуги для руху в одному напрямку, має роздільну смугу і вкрай мало населених пунктів на білому фоні!
Але все, рано чи пізно, закінчується! І ось, ми доїхали до об"їзної навколо міста Новоград Волинського. Ось тут починається просто таки тест-драйв ходової і гра "ухилися від дірки в асфальті"!
Благо, що ця ділянка досить не велика і її доволі активно перебудовують!
Після Новоград-Волинського і до самого Львова дорога практично ідеальна! Звуження трасси у зв"язку з ремонтом є, але їх буквально 2-3 ділянки. Зрідка можна натрапити на невеличкі ділянки з невеликими вибоїнами.
Від Львова до Стрия нічого коментувати, бо дорога як була чудовою кілька років тому, так і залишається у практично ідеальному стані.
А от від Стрия і до межі Львівської області дорога як калейдоскоп: то рівний гладенкьий асфальт, то пензлюєш по всій ширині дороги, уникаючи дірок (в основному, такі моменти вже практично на перевалі).
Уся дорога від Межі Львівської і Закарпатської областей і аж до Мукачева - ідеальне полотно!
Їхати по ньому - одне задоволення!
Про гейців.
Бачив я їх не дуже багато. В основному, їхали на зустріч: або зміна, або виловлювали в потоці. В Нижніх Воротах КП працює справно! Особисто переконався!
Але так щоб їх було дуже багато - не можу сказати.
Цікава особливість усіх гейців, з якими довелося спілкуватися - намагаються втюхати "ліву" швидкість. Як тільки пояснюєш, шо а/р не спрацював і є суттєві розбіжності між показниками часу "пострілу" з радару і іншими приладами, то тут же віддають документи.
І це було би весело, аби не було так сумно! На одного я прямо-таки визвірився, бо він був уже четвертий на зворотньому шляху додому!
Ну, ось щось таке вийшло!
Сильно не бийте! Написав, як зміг!
Багато часу немаю! ПРинаймні, зараз! Тому якщо що, то питайте!