Всім доброго дня!
Наступна моя розповідь не так про саму подорож, як про проблеми, які виникли з автомобілем та знайомство з Шкода Асістанс Дойчланд. Тому прохання для модераторів в разі потреби перемістити тему у відповідний розділ.
Мушу сказати, що в Німеччину подорожую доволі часто і завжди своїм автомобілем, жодного разу пригод не було. Оскільки переважно відвідую південь Німеччини, мандрую через Берегово-Будапешт-Відень-Мюнхен. Так набагато швидше, оскільки в Угорщині через 50км від кордону починається автобан, який веде прямо до Німеччини (він переривається тільки в Будапешті, а за Будапештом продовжується знов). Подорож до першого пункту призначення - Ульм, пройшла чудово, як і до наступного міста - Гановер. Загалом це майже 2 000км.
Залишивши у вівторок ввечері машину перед будинком я не чіпав її аж до п"ятниці. Ось тут і почались приколи... Машина відмовилась заводитись. Оскільки горіла лампочка "мало палива" і машина стояла трішки під кутом, подумав, що бензонасос не може зачерпнути палива, тому і не заводится. Поїхав з другом на заправку купив каністру 5л., залив в бак і жодних змін. Далі подумав, що проблема в свічках, оскільки було значне потепління і вони могли відсиріти. Але я не мав при собі ключа і лізти чесно кажучи не дуже хотілось. Тим більше, що машинка на гарантії. Тут мене осяйнула думка і я поліз в сервісну книжку, яку завжди вожу з собою. Там був список телефонів Шкода Асістанс в різних країнах. Вибрав Дойчланд і зателефонував...
Мені відповів приємний жіночий голос, який поцікавився чим може мені допомогти. Я пояснив проблему і мене переключили на інший відділ, так мене переключали рази зо три. Нарешті потрібний працівник поцікавився ще раз, в чому проблема і на мою заяву, що машина на грантії сказав, що ГАРАНТІЯ У ЄВРОПІ НА АВТОМОБІЛІ ШКОДА ПРОДАНІ В УКРАЇНІ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ і звертайтесь на найближчий сервіс. Я випав від цієї заяви
. Мене просто хотіли відшити
. Проте я заявив, що в мене на руках є документ з печаткою ЄВРОПКАР (так я трохи змінив назву нашого Єврокара, відомий європейський дилер та орендодавець авто), де говориться, що гарантія поширюється на всю Європу. Це подіяло
. В мене запитались всі дані від ВІН коду до адреси мого проживання і сказали, що передзвонять через пів години.
Передзвонили через 45хв, сказали вийдіть на вулицю до авта, бо до вас їде сервіс. Через 10хв. приїхав мінівен Сеат з мигалками, вийшли двоє хлопчаків, одразу перевірили сервісну книжку (першу сторінку і останню, де печатка Шкоди) сказали, що дійсно є гарантія. Машину завести не вдалося і вони сказали, що мусять відвезти авто на сервіс до себе. Я погодився після того, як мені сказали, що все "костенлосс". Машину причепили через металеву штангу (а не трос) до Сеата, а за кермо Шкоди сів один с сервісменів. Я їхав з другом слідом на його автомобілі. На сервісі я перепитався чи це все безкоштовно і отримавши відповідь, що так, я окремо попередив, що перед тим, як щось робити таке, що потребує грошей узгодити це зі мною (це дуже важливо, бо ці хлопці з добрих мотивів можуть поміняти пів машини і виставити рахунок до небес, в мене вже був такий досвід з моїм БМВ).
Через пів години прийшов майстер і сказав, що машину завели і проблема у вентилі подачі палива, який вони зняли і тепер тестують (під вентилем він мав на увазі, швидше за все, інжектор, оскільки як він пояснив на кожен циліндр є свій вентиль, їх всього чотири). Через 1,5 год прийшли і сказали, що вентиль вони замінили, оскльки він був несправний, зараз все ок і я можу їхати. Підписав папери, мені віддали ключі. Все це мені коштувало 0 Євро. Крім того, мені ще машину помили.
До речі, на сервісі облаштована кімната для клієнтів, де є безкоштовний чай, кава, телевізор, свіжі газети та автожурнали. Так, що очікування було не важким.
Ось така історія...
Якщо є якісь питання, в т.ч. по особливостях подорожування в Європі, пишіть, з радістю відповім