(26-11-2010 18:12)StE@LtH : Спілкувався з Igor_Lviv на рахунок того, як воно діє в Мітсу Клубі і як виявилось в ручному режимі. Тобто є одна відповідальна людина яка отримує СМС від пидписчика про необхідну допомогу і розсилає одноклубникам з групи в мобільнику.
Технічне уточнення. Людина, що постраждала не пише смс, а дзвонить. Бо в розпал пригоди (ДТП чи наїзд ДАІ тощо) не до набору смс.
А вже координатор коротко та лаконічно набирає смс та розсилає.
(26-11-2010 18:48)Олексій : Шо за страдання хуфігньою? Ти порахуй скільки учасників в Міцу клубі і Скільки в Шкодаклубі. Скільки реально людей готових прийти на допомогу іншому? Від сили 2-3 і то не кожному. Зуйня то всьо.
Доводжу до відома, що вперше сос-виклик спрацював в той час, коли у львівському Мітсу Клубі було десь 2,5-3,5 людей (весна 2008р). У мене було ДТП в Бірках, приїхав Діма Брют, допоміг з оформленням в ДАІ, свідок у Протоколі, затягнув мене на Ніко замість евакуатора.
Крім моральної дуже важливої підтримки, ще й зекономив гривень 500 на евакуатор, таксі додому тощо. Так що кількість - фігня. Головне - бажання допомогти.
Якщо потрібно - приїхати і з іншого кінця міста.
Проблема тут не в кількості, а в бажанні допомогти товаришу.
(26-11-2010 21:03)migal : +1
підтримую ініціативу. Самому на разі допомога не була потрібна (тьфу-тьфу) але знаю що це не передбачуване та з кожним може статись. Сам готовий при нагоді допомогти
Стосовно технічного вітлення, то реальним вітленням бачу варіант з приєднанням до мітсу клубу, звісно якщо вони це сприймуть адекватно, та не будуть ігнорувати повідомлення з нашої сторони
Міцики, Шкодники, Опелі, ВАЗи - з одного боку та абревіатура
SOS - з іншого!
Марка авто у біді ролі не грає жодної!
Відіграє роль лише допомога.
Особисто я, коли бачу якесь ДТП, навіть не клубних авто - зупиняюсь, питаю чи треба якусь допомогу.
Так ставалось, що чотири рази, я був першим хто зупинився. Одного разу навіть догнав та заблокував Оутлендера, який спричинив ДТП та втік з місця події.
Людина, учасник ДТП, у складній ситуації губиться. Не розуміє, що і як зробити. Саме тут і потрібна підтримка в першу чергу. Хтось, хто на холодний розум все зробить.
Інтеграцію сос-викликів Мітсу та Шкоди ми обговорювали з Антоном. Думаю, що жоден з нас, водіїв Шкод чи Міциків не залишить іншого водія у біді.
ЗІ. Майже оффтоп. Ну і поділ автомобілістів на шкодників, міциків тощо - і в цій темі, і будь-де інше - вважаю неправильним взагалі. Відрізняють нас хіба теми, типу "як прикріпити радіатор" чи щось таке. Тобто, суто технічні, пов'язані з конкретною маркою авто. У решті - ми абсолютно ідентичні! І у стосунках з ДАІ, і у стані доріг, і у ДТП і в решті 99,9% проблем.
(26-11-2010 23:25)v.bogun : Ви вже мене вибачайте, але я рахую що має бути між шкодніками таке взаємопорозуміння, щоб міцики хотіли до нас звонити в разі потреби...
Р.S. чим зможу - поможу...
Не можу втриматись, щоб не прокоментувати.
Спостерігаючи максимально збоку за ситуацією та перенісши її в розріз сос-викликів. Бачу чітко симпатії та антипатії тут.
Звісно, що діла не буде, коли,
наприклад (!!!), Антік буде їхати лише на виклик Антареса і ігнорувати виклик від Стелса чи мій. І навпаки. Давним-давно треба переплюнути якісь нез'ясовані амбіції
ВСІМ та створювати щось корисне та хороше, а не працювати на руйнацію.
Є дуже простий принцип. Коли щось не подобається - запропонуй кращий варіант і здійсни його!
На прикладі коментаря Олексія. "То все фігня". Тоді, запропонуй краще!?