Шановний, Владиславе!
Прочитавши Ваші коментарі в темі Свіжих новин, не міг не прокоментувати деякі Ваші записи.
(10-08-2010 21:00)LimoN4ik : 1) Мы не заграницей, такого порядка и полной модернизации трамвайных путей как там, у НАС в Украине никогда не будет. Надо учитывать наш АвтоДор. И исхожу из этого.
2) Деньги на снятие рельс.......будет намного дешевле снять старые рельсы и "залатать",как это у нас принято,типа асфальтом. Да и намного лучше будет и пропускная способность дороги увеличится.
3) Уволить водителей.....им и так не платят.
4) И +мульён к словам Kail-а
Цитата:Трамвай полезен в тех местах, где нет его пересечения с автомобилистами.
Это я все говорю исходя из того,как у нас все делают. Не надо равняться на другие страны.
5) Снова таки - Мы не в Европе!
6) Киев,это очень специфический город во всей Украине по отношению к автомобильным дорогам и их пропускной способности. Наш город не был рассчитан на такое количество машин! Если бы он был рассчитан на такой поток,то дома не строили бы на таком расстоянии друг от друга. Вот как раз в старых районах,как рас там где вечные пробки,это очень заметно(Подол,Центр,Печерск). В этих районах уже не куда расширять дороги. Можно их только модернизировать благодаря тому же одностороннему движению или снятием трамвайных рельс.
Це не я - Булгаков:
http://www.youtube.com/watch?v=OGsHshpYkiU
Нехай ця фраза великого російського письменника, який до речі, не тільки народився в Києві, але ще й саме в той час, коли народжувався і київський трамвай, стане передмовою.
1. Ми не за кордоном! Це нагадує ще одну цитату з фільмів Гайдая:
Цитата:Я не знаю, как там в Лондоне — я не была. Может, там собака — друг человека, а у нас управдом — друг человека
Давайте забудемо про все найкраще, що є в Європі і так і будемо в багнюці колупатися. Підказати де личаки купити?
А коли Ви про Автодори розмірковуєте, Ви не на свій досвід і знання покладаєтесь, а на громадську думку, яку формують на жаль ЗМІ ("ми не в Європі", "українці жлоби та п'яниці", "найбільші злодії - дорожники")
2. Рейки ще на металобрухт можна здати. Ви або забули про це, або залишили цю геніальну аферу собі.
Я про те що не знаю, намагаюсь не говорити. Але якщо Ви такий дока - може напишете нові підручники та ДСТУ про асфальтобетони?
А чи потрібно збільшувати пропускну спроможність вулиць? Ну замінять трамвайне полотно на дорожній одяг. Так там, де раніше автомобілі хоча б за трамваєм проїхати могли, різні надто грамотні водії-таксисти будуть граків вичікувати. Всі зусилля з збільшення пропускної спроможності нанівець зведуть. Або Київпарксервіс синьою фарбою асфальт розмалює
3. Це взагалі - шедевр Вашого мислення! Навіщо платити водіям трамваїв - хіба в них родини є, діти там різні, батьки старенькі? Звільнити всіх! Лимончику по Києву проїхати не дають, негідники!
4. Трамвай корисний. Крапка. Або навіть знак оклику. Із зростанням кількості автомобілів - Вам заважатимуть не тільки вони. Ви потім забажаєте розібрати тротуари - навіщо вони? Протягнути над вулицею мотузки - пішоходи нехай як мавпи по ним лазають. Як збільшиться пропускна спроможність вулиці!!!!
Але згадайте Ільфа та Петрова:
Цитата:Пешеходов надо любить. Пешеходы составляют большую часть человечества. Мало того - лучшую его часть. Пешеходы создали мир.
Надо заметить, что автомобиль тоже был изобретен пешеходами. Но автомобилисты об этом как-то сразу забыли. Кротких и умных пешеходов стали давить. Улицы, созданные пешеходами, перешли во власть автомобилистов.
В большом городе пешеходы ведут мученическую жизнь. Для них ввели некое транспортное гетто. Им разрешают переходить улицы только на перекрестках, то есть именно в тех местах, где движение сильнее всего и где волосок, на котором обычно висит жизнь пешехода, легче всего оборвать.
І трамвай потрібен їм, пішоходам. І похвалятися наявністю автомобіля (по типу "Коли ви останній раз в трамваї їздили"), це моветон, друже.
І досвід інших країн нам не потрібен - тут Ви праві. В нас свої граблі є!
5. Як там російською "Повторение - мать учения! ...И сестра заикания..."
6. Ви мабуть не повірите, але зодчі середньовіччя, і навіть 19-го сторіччя не мали жодної уяви про автомобілі. І звісно й гадки не мали, що в 21-му недосконалість їх містобудування так заважатиме їх нащадку Владиславу, відомому в інтернеті як Лимончик. Інша справа архітектори ХХ-го. Вони не тільки бачили автомобілі - навіть користувались ними. Але на жаль, не було серед них Нострадамуса, який би попередив їх про розквіт автопрому та збільшення купівельної спроможності громадян. Хоча Ільф і Петров про це говорили. Пам'ятаєте?
Цитата:Автомобиль не роскошь, а средство передвижения
Але всі вирішили, що письменники пошуткували.
Тому, хочу Вас завірити, шановний опоненте, що з такими проблемами жили, або живуть багато міст. Не тільки любимий нами Київ. До речі, Київський трамвай - перша електрична трамвайна мережа на території колишньої Російської імперії та сучасної України, десята в Європі і третя у Центральній та Східній Європі (після Будапешта (1888 ) і Праги (1891)). Так давайте може все ж таки його залишимо не тільки для того щоб в ньому побухати. І де ж Ваш вагон-ресторан курсуватиме, якщо Ви всі рейки порозбираєте? Хіба що на Троєщині залишите.
Щодо вирішення проблем з заторами, то я бачу вихід в будівництві перехоплюючих парковок, на яких громадяни можуть при бажанні залишити свого залізного коня, і продовжити свій шлях на громадському транспорті. Це мають бути великі цивілізовані парковки (а не блакитна смуга на асфальті). Це має бути надійний, комфортний та пунктуальний громадський транспорт. Зовсім не маршрутки! Рух автомобілів історичною частиною міста обмежити.
Взагалі, вся система громадського транспорту має бути переглянута. Так як, наприклад, в Дрездені - четвертому по площі місту Німеччини. Там сіли, поміркували і замість того щоб пускати трамваї з півночі на південь, та заходу на схід, трошки їх розвернули - з півночі на схід і з півдня на захід. Сьогодні в Дрездені 10 трамвайних маршрутів. Стільки ж автобусних. Це весь громадський транспорт, його вистачає для такого великого міста. Більшість трамвайних маршрутів прокладені через історичний центр міста.
Так живе багато міст Європи. Байдуже, що сьогодні ми не в одному кроці від Європі - це в першу чергу через те, що наші громадяни змирились зі своїм сьогоднішнім розташуванням. Сподіваюсь, житиме і Київ, зі своїм історичним обличчям та задоволеними громадянами.
Пробачте, що десь не дуже вдало якесь слово підібрав. Зважте на час, коли писався цей лист. Завтра (сьогодні ввечері) додам ще інформації по можливості.
Ваш, Костянтин Чебишов.