[quote='bungee7' pid='673252' dateline='1270145271']
С зарплатой понятно, но что значит ауди премиум? Просто слово ничего не значит - за ним стоят тщательнейшее отношение к каждой мелочи см. выше, и более высокие технологии применяемые в машинах . На одной зарплате не сделаешь двухкратного увеличения стоимости.
Шкода и фольксваген действительно меньше отличаются, но тем не менее как раз по технологиям фольксваген и круче: например в гольфе стоят электронные амортизаторы, а в пассате есть электронный ручник и активный круиз - в супербе нет. Новый пассат однозначно на порядок будет круче суперба и потому дороже. То что двигатели одинаковые, и запчасти вперемешку еще не означает, что используемые технологии одни и теже. По крайней мере техническая начинка отличается согласно позиционированию. У ламбы технологии еще круче. Кстати в садясь в гольф6 ощущаешь себя все-таки в более дорогой машине чем в А5.
А че вы прицепились к качеству ЛКП корейцев, у японцев тоже такое и это в угоду экологии. Оцинковка конечно хорошо, но больше актуально для стран СНГ. Кроме этого современная машина не рассчитана на длительную эксплуатацию одним хозяином. Я по крайней мере на это вообще не заморачиваюсь. Если ее не бить, то ЛКП будет на месте, а если ударил вс
равно красить.
[quote=
Я б не так скептично висловлювався відносно суперба і пасата в ціновій політиці... коштують приблизно однаково і опції доступніші при базі нижчій у шкоди.. я і 2 товариши в 2008 році під час кризи придбали авто авто хотіли в наявності, чорний седан в києві брали, сарай чорний і мокко суперб у львові
суперб -163 000 грн по скидці 5.% і 1.5% 1.8tsi ambiente + ( біксенонові фари, підігрів, мульті руль, як в ауді попередній а8, 10 подушок, коврики, парасолька шкода,датчики дощу та світла, круїзом)
пасат варіант - 159 000грн 1.9 варіант пустий лише на дисках 1.9 тді без підігріва (на фіг той дизель, якщо моя в економ режимі 5.5-6.0 літра їсть???)
пасат седан 1.8 tsi - 162 000грн. з електроннним системою противідкату з горки.... в середній версії на велюрі
єдине що подобається в пасатах --- то ключ, але 5-та дверка, сам салон,його стиль,ергономіка на мій погляд на порядок вища, плюс розміри салону, хоча їжду сам в більшості.... суперб краще, хоча по стилю до цеце придивляюсь --- але це під полтіннік на моторі і опціях --- а це вже і суперб 3.6 квадро --- теж бомба проти 2.0 літра в пасаті... а комбік той взагалі стильніший сарая в пікапі буде... а мотор він і в африці той самий з коробкою і запчастинами буде... що на ауді а4, що на пасаті що на супербіку... я маю на увазі 1.8 tsi
да і в новій будці октавії мені повеселіше буде чим в гольфі 6 стиль та ергономіка мені в шкоди краща...сама серйозна бочина в пасаті цеце --- це його панель приладів з пасата Б6... і октавія краща покупка за гольфа... виняток для того хто хоче скірокко чи гольф джетеі в 3-ох дверках...
А відносно теми -- то які корейці, яка нова соната чи оптіма-магентіс --- від їхнього дизайну і ерогономіки салону ускоглазими за кілометр піддуває... це саме про японію (власний смак).... чи який там сід до октахи чи леона з гольфом.. хюндая ай-якогось (20 чи 10) до фабії чи консервативного поло...а по ціні то корея гірша того і дешевша
Подпись удалена
(Востаннє це повідомлення було змінене: 02-04-2010 01:50 rostyk.)
|