Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Skoda Yeti
Автор Повідомлення
Maxie Немає
Писатель
***

Повідомлень: 706
Приєднався: Sep 2008
Харьков
Skoda Yeti 1.8TSI 4x4 Elegance
Повідомлення: #341
25-11-2009 15:52  

GuN :Честно скажу на 15-ых в накачаном состоянии ложаться без каких-либо хитростей. На 16-ых - надо немного в тетрис поиграть Laughing

16" Spider с резиной 205/55. Наверное, человек не желал играть в тетрис, т.к. девушка, а колёса не оч. легкие Smile Ну и у меня в фабию влезли с хитростями, а вот в ети, опять же смотрел и щупал.. здаётся мне, что его родные колёса просто так в багажник не влезут ну никак. Ну да ладно, это к примеру важно лично мне 2 раза в год, кому-то на это наплевать. Пакеты с магазина в багажник ети влезут однозначно, так что все эти дела сугубо индивидуальные. Каждому своё важно.

Can you feel free? Can you ride? Can you freeride?
Шукати всі повідомлення учасника
Maryan Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 62
Приєднався: Dec 2005
Львів
Citroen Grand C4 Picasso, Subaru Outback 2010
Повідомлення: #342
25-11-2009 16:01  

kiy :Скаут за трицатку конфетка, а Йети кака?
Скаут за тридцятку не має навіть кондиціонера. Скаут треба брати хоча б за 34-ку. Тоді без особливих понтів (ксенонів-шкірів) можна отримувати хоч якусь радість від нього.

20V :
Maryan :після того, як покатався на Nissan X-Trail за 30 000 доларів, Outlander XL за 30 000 доларів і Subaru Forester за 30 000 доларів.
Ну и как Вам эти Смешно "динамичные" погремушки.

Nissan X-Trail за 30K тупий до неможливості. Якщо піднятися до двигуна 2.5 з ручкою - тоді трохи веселіше, але все одно відчуття тупості не зникає. Багажник просто супер. Салон - хороший, але в другому ряді малувато місця для ніг, десь приблизно як в Єті. В порівнянні з Єті за ті ж гроші виглядає набагато солідніше і продуманіше. Обслуговування обійдеться дорожче. Хороший варіант для ям і болота. Для асфальтового життя не найкращий вибір. Більше його не розглядаю.

Subaru Forester вже ближче до того, що я шукав. Місця в салоні багато. Дивний багажник з нахилом назад псує все враження. Все, що ви туди покладете буде вивалюватися при відкриванні дверей. За 30 тисяч Форестер таки не варто брати. Краще доложитися хоча б до рівня ціни скаута (34 тис) і взяти двигун 2.5 атмосферник. В порівнянні з Єті, виглядає набагато солідніше і продуманіше. Ціна нормогодини в Субару така ж як і в Шкоди, тому обслуговування не мало б бути суттєво дорожчим. Підвіска заточена на комфорт на горбатих дорогах. Для ям добре, для рівного асфальту ні. На трасі веде себе вайлувато, в повороти входити страшно. Мабуть що не мій вибір.

Outlander XL сподобався мені найбільше. Якби його продавала якась інша фірма - то би пошук альтернатив припинив (обслуговуватися в найбагатшій фірмі України, яка любить гроші понад усе, не виглядає мені оптимальним). Тестував версію з двигуном 2.4 і варіатором. Динаміки там багато - з великим запасом. Простору в салоні - море. Правда в другому ряді при зрості 186 см і прямій спинці сидіння я впирався головою в стелю. Мабуть доведеться брати варіант без люка, тоді місця буде більше. Автомобіль веде себе ідеально на асфальті, трохи твердувато реагує на ями, але все одно набагато комфортніше, ніж моя Фабія. Як Outlander XL співвідноситься з Єті по їздових характеристиках - сказати не можу. Але по простору в салоні, комплектації, практичності багажника і загальній продуманості він однозначно Єті перевершує.

Щодо гремучості - всі тестові машини вели себе досить тихо, якщо порівнювати з моєю старою Фабією. Пробував я їх на різних дорогах. Чи має Єті кращу звукоізоляцію я не знаю. Після серйозних проблем з шумами у Фабії Ню, не впевнений, що в Єті не буде таких косяків і так само не впевнений, що особливо хтось там заморочувався з шумкою.

Вже після першого знайомства мені стало зрозуміло, що кожен з цих автомобілів було створено для конкретної цілі, і для конкретної ніші. Продуманість деталей, витриманість підходу...

Для якої цільової аудиторії було створено Єті - я не можу уявити. Для бідних студентів - задорого, для багатих студентів - задешево і запримітивно. Для сім'ї - замало простору. Як друга машина в сім'ї чи для хобі - і не мінівен, і не для драйву, і не для оффроуда. Для чого його взагалі задумували? Навіть мого шкодівського фанатизму не вистарчає, щоб прийняти і зрозуміти Yeti.
Шукати всі повідомлення учасника
smip Далеко
Гуру Клуба
*****

Повідомлень: 6 555
Приєднався: Oct 2005
Krivo-de-janeyro
Octavia С5
Повідомлення: #343
25-11-2009 16:26  

Этой весолой тройне ещё добавил как вариант Renault Koleos
2.5 на Вариаторе в полной комплектации(парковка пер/зад,климат,музыка Bose с ченджером,круиз,датчик дождя,keyless-go,кожа и т.д.)
- стоит аж 32 с копеками$
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
OJ Немає
Читатель
****

Повідомлень: 779
Приєднався: Nov 2005
Київ
Toyota
Повідомлення: #344
25-11-2009 17:45  

К автору поста
Maryan: Outlander XL сподобався мені найбільше. Якби його продавала якась інша фірма - то би пошук альтернатив припинив (обслуговуватися в найбагатшій фірмі України, яка любить гроші понад усе, не виглядає мені оптимальним)...
Посмотрите родных братьев вышепреведенного автомобиля - Ситроен С-кросер или Пежо 4007 Smile . Все же покупать не у Niko.

Кто ищет, тот найдет
Шукати всі повідомлення учасника
Maryan Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 62
Приєднався: Dec 2005
Львів
Citroen Grand C4 Picasso, Subaru Outback 2010
Повідомлення: #345
25-11-2009 20:13  

OJ :Посмотрите родных братьев вышепреведенного автомобиля - Ситроен С-кросер или Пежо 4007 Smile . Все же покупать не у Niko.

4007 мені не дуже подобається. Виключно з вигляду і комплектаціями.

А C-Crosser класний. Але ж, блін, коли я купив перший свій Сітроен (C4 Grand Picasso), то від шоку від французької вітроголовості, після Шкодівської фундаментальності, вирішив що Сітроени купують тільки повні ідіоти. Коли я куплю ще одного Сітроена - хіба мені хтось повірить, що я терпіти не можу цю марку? Як я після цього на автофорумах покажуся? Laughing

Здається ми трохи в офтопік зайшли. В цій темі треба хвалити або сварити Єті, а не хвалити чи сварити його конкурентів. Тому щоб повернутися назад в тему додам - Peugeot 4007 та Citroen C-Crosser це також автомобілі в ціновому діапазоні та в ніші Єті, і для них також Єті в конкуренти не годиться.

Брат наш Тігуан також вже сповз по цінах вниз і серйозно підпирає. А там і вибір двигунів, і автомат можна знайти. Ото дійсно гарний вибір для дами - більшість з них все ж воліє мати автомобіль з автоматом.

Ну все. Не буду заважати людям тішитися новинкою. Сподіваюся може хтось таки знайдеться і купить Єті. Буде цікаво почитати його враження після третьої тисячі км. Курить
Шукати всі повідомлення учасника
R.P. Немає
...
**

Повідомлень: 79
Приєднався: Jul 2009

Повідомлення: #346
28-11-2009 17:07  

я проехался на нем. Понравилось. Как по мне управляется отлично, даже на 17 колесах умеренно жесткая, довольно тихая, понятно что с 1.8тси разгоняется как электровоз. Могу еще добавить что никакого привыкания к нему не потребовалось. сел как влитой и поехал, будто всегда на нем ездил. Короче на ходу только положительные впечатления.
Шукати всі повідомлення учасника
AlexeyV Немає
Классик
****

Повідомлень: 752
Приєднався: Aug 2009
Киев
Octavia A5 1.6 Elegance
Повідомлення: #347
28-11-2009 20:07  

нормальная машина, интерьер понравился, экстерьер из 10 поставил бы 7, ИМХО взял бы его лучше чем Кашкай, но цена по моему мнению завышена на пару тысяч, думаю свой сегмент рынка возьмет... Все сказанное ИМХО.
Шукати всі повідомлення учасника
Майстер Немає
kiy
*****

Повідомлень: 4 602
Приєднався: Mar 2008
Шаргород
Roomster 1,6 comfort T8T8 АКВАРИУМ
Повідомлення: #348
29-11-2009 06:16  

С багажником и впрям намутили что то. Все через запаску в салоне, но зато не под машиной.

142000 км на одометре.
Он же "kiy".
Безнаказанность порождает беспредел.
Шукати всі повідомлення учасника
GuN Немає
Компьютыршик
****

Повідомлень: 1 256
Приєднався: Aug 2007

OCTAVIA TOUR - MPS 2010 2.5 TD
Повідомлення: #349
30-11-2009 12:57  

Смотрел вживую:
С переди не нравиться, так же как и новая фаба и румстер - вообщем на вкус и цвет. С боку и сзади неплохо, особенно в черном цвете.
В нутри: Багажник такой как у новой фабы(тоесть маленький). Сзади места (при максимально отьехавших задних сидениях) не больше чем в туре. Вообще непонимаю зачем делать отьезжающие сидения если там места очень мало. Рабочее место водителя, и место переднего пассажира на 5+.

Баян
Шукати всі повідомлення учасника
AlexB Немає
Писатель
***

Повідомлень: 299
Приєднався: Feb 2008
Україна
Октавия А7 2.0 TDI DSG
Повідомлення: #350
30-11-2009 13:51  

Тока не сравнивайте с японо-корейцами. Там качество на порядок хуже. Кто-то тут додумался с Туссаном сравнить, а с УАЗом или Нивой не пробовали? Так шо свою нишу Ети займёт. Тут уже на вкус и цвет. Хотя я за эти деньги взял бы Суперб.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Skoda Yeti превратили в спортивный пикап ETAPE Петя Днепр 30 11 153 17-02-2015 20:55
Останнє: Radist
  Skoda Yeti FL Sergentuy 272 72 541 26-05-2014 14:08
Останнє: EHartmann
  Skoda начала тестирование обновленного Yeti Петя Днепр 49 16 355 18-01-2013 12:12
Останнє: Spun
  Тест Skoda Yeti BT Sergentuy 13 6 000 21-01-2012 20:38
Останнє: Шеф
  Skoda обновит линейку моторов моделей Yeti, Octavia, SuperB Sergentuy 16 11 801 20-05-2010 18:51
Останнє: zarik

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2