Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Просвітіть хто-небудь компетентно про 1,9 TDI !!!
Автор Повідомлення
Fusik Немає
Ученик
*

Повідомлень: 8
Приєднався: Oct 2009

Повідомлення: #1
08-10-2009 17:00 Просвітіть хто-небудь компетентно про 1,9 TDI !!!

Всім привіт !!! Продав свого третьго по рахунку VW. Хочу стати одним з вас. Шукаю Oktavia Tour 1.9 TDI хетчбек 2006-2009 рр.в. Але на Tour, наскільки мені відомо, ставили три типи таких моторів: 66KW/90 к.с.; 81KW/110 к.с.; і 130 к.с. (не знаю скільки KW має останній). Хотілося б стати щасливим власником 110 -або 130-сильної версії. Але, чомусь,знайти у нас машину з одним з таких моторів здається майже нереальним. 110-исильні попадаються ду-у-у-же рідко, а щодо існування 130 -исильної версії, то довгий час я думав, що це вигадка - ніде в продажі її немає, і навіть в І-неті в більшості довідкових матеріалів про неї не згадується взагалі - тільки про 90 і 110 к.с. Питання мої слідуючі:
1. Де і коли випускались 110 і 130-исильні версії ?
2. Чому на Україні вони така рідкість, і які мої шанси знайти їх у нас ?
3. Може хтось продає авто, яке я шукаю (див.вище), або знає того, хто продає, БУДЬ- ЛАСКА, дайте мені знати, відірву машину з руками і поставлю могорич тому, хто допоміг знайти.
Наперед вдячний всім, хто відгукнеться.
Шукати всі повідомлення учасника
SVAt Немає
Писатель
***

Повідомлень: 710
Приєднався: Aug 2007
Львів
Skoda Pajero Sport 3.0
Skype IDsvat351
Повідомлення: #2
08-10-2009 17:08  

Не знаю точно з якого року, але покрайній мірі останніх чотири роки тури ідуть з 66 кіловатним дизелем, я також хотів щоб мала 110 конячок , але ще більше хотів машинку не старше двох років ,а в такому віці тільки 90-ки ідуть. Бери А5 в неї 1,9 - 110кс 2,0 - 140 кс ну правда сам розумієш різниця в ціні

Skoda Pajero Sport 3.0
Шукати всі повідомлення учасника
Одуванчик Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 101
Приєднався: Oct 2009

Skoda Fabia New 1.4i
Повідомлення: #3
08-10-2009 21:35  

1.http://www.praga-auto.com.ua/price.html
2.http://auto.ria.ua/?target=search&event=big&state=0&city=0&marka=70&model=3008&s_yers=2006&po_yers=2009&bodystyle=4&gearbox=0&type=2&color=0&engineVolumeFrom=1.9&engineVolumeTo=&raceFrom=%CE%F2&raceTo=%C4%EE&custom=0&damage=0&with_photo=1&exchangeTypeId=0&saledParam=0&price_ot=%CE%F2&price_do=%C4%EE&currency=1&auto_id=&order_by=0
Глянь може якраз )

[Зображення: ab86320.gif]
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Fusik Немає
Ученик
*

Повідомлень: 8
Приєднався: Oct 2009

Повідомлення: #4
08-10-2009 23:54  

SVAt :Бери А5 в неї 1,9 - 110кс 2,0 - 140 кс ну правда сам розумієш різниця в ціні
Та вже давно взяв би А5 2,0 TDI на 140 конячок, вона мені і самому подобається, грошей,думаю, вистачило б. Але попитав у майстрів, всі кажуть, що ходова в неї для наших доріг не дуже (купа ричагів і т.д.)Як почне сипатись, то тільки встигай їх міняти ( ричаги).І є ще один нюанс з задніми сайлентблоками.Такі самі стоять в мого товариша на VW Caddy,він мені цю інф-ю підтвердив. Ці самі сайлентблоки вдягаються на якийсь-там шток (перепрошую за непрофесійність висловлювань).Так от,коли вони застукають і їх починають міняти,виясняється,що розбиває не їх,а злизує той самий шток,на якому вони сидять,тому слідуючі, нові сайлентблоки якщо стукати і не будуть ,то не довго. Якщо я десь в чомусь помиляюсь,власники А5-их, поправте мене, буду радий почути інф-ю з перших уст.
А у Тура ходова проста,як двері і в порівнянні з А5 живучіша.Тому й шукаю наразі Тура.Радий буду почути будь-які думки з приводу порівняння Тура з А5.
Шукати всі повідомлення учасника
Fusik Немає
Ученик
*

Повідомлень: 8
Приєднався: Oct 2009

Повідомлення: #5
09-10-2009 00:08  

[quote="Глянь може якраз )[/quote]
Одуванчику також дякую,що відгукнувся,але поки я ганявся за своїм 100-130-сильним журавльом в небі,по-дорозі бачив пару реально-цікавих 90-сильних синиць.Просто я їх відкидав, бо шукав 110 або 130к.с. Завтра піду в салон Шкоди,попитаю ще в них. Якщо дійсно,2-3-річних Тур з такими моторами в природі не існує,тоді прийдеться шукати нормальну, живу 90-у. Crying or Very sad
Шукати всі повідомлення учасника
DIG Немає
Писатель
***

Повідомлень: 369
Приєднався: Oct 2007

SKODA A5
Повідомлення: #6
09-10-2009 16:28  

Fusik :
SVAt :Бери А5 в неї 1,9 - 110кс 2,0 - 140 кс ну правда сам розумієш різниця в ціні
Та вже давно взяв би А5 2,0 TDI на 140 конячок, вона мені і самому подобається, грошей,думаю, вистачило б. Але попитав у майстрів, всі кажуть, що ходова в неї для наших доріг не дуже (купа ричагів і т.д.)Як почне сипатись, то тільки встигай їх міняти ( ричаги).І є ще один нюанс з задніми сайлентблоками.Такі самі стоять в мого товариша на VW Caddy,він мені цю інф-ю підтвердив. Ці самі сайлентблоки вдягаються на якийсь-там шток (перепрошую за непрофесійність висловлювань).Так от,коли вони застукають і їх починають міняти,виясняється,що розбиває не їх,а злизує той самий шток,на якому вони сидять,тому слідуючі, нові сайлентблоки якщо стукати і не будуть ,то не довго. Якщо я десь в чомусь помиляюсь,власники А5-их, поправте мене, буду радий почути інф-ю з перших уст.
А у Тура ходова проста,як двері і в порівнянні з А5 живучіша.Тому й шукаю наразі Тура.Радий буду почути будь-які думки з приводу порівняння Тура з А5.
На рахунок ходової А5 проблем не маю 75000 км пройшов ще ніц не товче але чув про іншу проблему 2.0 TDI це наш бензин
Шукати всі повідомлення учасника
SVAt Немає
Писатель
***

Повідомлень: 710
Приєднався: Aug 2007
Львів
Skoda Pajero Sport 3.0
Skype IDsvat351
Повідомлення: #7
09-10-2009 16:40  

DIG :чув про іншу проблему 2.0 TDI це наш бензин

А ну з цим я погоджуюся, будуть проблеми якщо туда бензин заливати, а це вже не має значення який Very Happy Very Happy Very Happy Упал и качаюсь Wink Wink Wink

Skoda Pajero Sport 3.0
Шукати всі повідомлення учасника
Schumacher Немає
Писатель
***

Повідомлень: 258
Приєднався: Apr 2009
Львів
,Skoda Felicia 1.3
Повідомлення: #8
09-10-2009 16:50  

Цитата:але чув про іншу проблему 2.0 TDI це наш бензин
та тут є така проблема до бензина вона примхлива,не доробка на заводі Упал и качаюсь Упал и качаюсь Very Happy
Цитата:тоді прийдеться шукати нормальну, живу 90-у
а не буде заслибий мотор для неї маю наувазі не буде мати живності ?взагальному подивись сам скількі їздять таксістів на а5 як ти думаєш, вони напевно найбільше наматують км по місту підійди запитася тобі розкажуть і моя тобі порада не слухай колібінів вони тобі ще не таке розкажуть попитайся в людей які мають а5 вони тобі розкажуть .
Шукати всі повідомлення учасника
SVAt Немає
Писатель
***

Повідомлень: 710
Приєднався: Aug 2007
Львів
Skoda Pajero Sport 3.0
Skype IDsvat351
Повідомлення: #9
09-10-2009 18:09  

Schumacher :
Цитата:тоді прийдеться шукати нормальну, живу 90-у
а не буде заслибий мотор для неї маю наувазі не буде мати живності ?взагальному подивись сам скількі їздять таксістів на а5 як ти думаєш, вони напевно найбільше наматують км по місту підійди запитася тобі розкажуть і моя тобі порада не слухай колібінів вони тобі ще не таке розкажуть попитайся в людей які мають а5 вони тобі розкажуть .

Це залежить для чого тобі потрібна машина! Якщо ти хочеш рвоти всіх на перегонах то звичайно того тобі не хватить, а для нормальної комфортної їзди, і навіть щоб деколи поліхачити то цілком нормальний мотор, ясне діло не 1.8 турбо але я ним повністю задоволений. А на рахунок А5 2.0ТДІ то в мого доброго знайомого така штучка, з ходовою в нього дійсно не все гуд, но він вже 130 000 накатав і міняв тільки одні передні сайлентблоки. Правда мої знання по тому обмежені тільки тим, що я від нього чув

Skoda Pajero Sport 3.0
Шукати всі повідомлення учасника
Fusik Немає
Ученик
*

Повідомлень: 8
Приєднався: Oct 2009

Повідомлення: #10
10-10-2009 01:47  

Я В ШОЦІ !!! Пішов я нині, як і обіцяв, до нас в автосалон, а там всі "ні в зуб ногою". Про 110 і 130-сильні мотори на Турах навіть не чули.Сидять, дивляться на мене круглими очима-всі люди-як люди,купляють нормальні 90-сильні дизеля, і не шукають собі в ср-і шкварків, а тут прийшов якийсь придурок, шукає якісь неіснуючі мотори.Думаю, що як звідти вийшов,то ще й пальцьом біля виска покрутили.Ну, думаю-провінція, зара будем до Львова дзвонити, там вже точно просвітять мою темну дрогобицьку голову. Знаходжу телефони двох салонів, дзвоню.В першому приємний жіночий голос авторитетно пояснив, що 110-ки випускались, але вже нема (правда де і коли випускались, вона поняття не має), а на рахунок 130-ки,та ще й з 6-ступкою - результат незмінний-нема і не було такого мотору, і край. Я зрозумів, що моя консультант розуміється на моторах так само, як я на ангорових козах, не став сперечатись,подякував за вичерпну інф-ю і подзвонив у 2-й автосалон.Там,чоловічий голос, осягнувши всю складність мого питання,порадив передзонити за хвилин 20. Дзоню за 35- дам, думаю, їм більше часу, вони ж, напевно, там всі на вухах стоять, по довідниках риють, в Чехію дзвонять, шоб дати мені достовірну і повну інф-ю. А-Г-Г-А !!! Відповів вже інакший голос, просто трохи хитріший. Питаю його, чи були такі мотори - були, каже. А де випускали,питаю,на Україні-та-а,каже на Україні. Якби я його далі спитав,чи його часом не Роберто або Антоніо звати,то підтвердив би і це, хіба би я від нього поскоріше відлип. Коли їх випускали, і чи випускають ще зараз, як і варто було чекати, він не знав.Правда на кінець сказав, що 90, 110, і 130 то все один і той самий мотор, хіба що по-різному чіпований. Слабо віриться !!! Що ту скажеш? Справжні знавці своєї справи !!!
Боюся,шо дехто з форумчан вже також сумнівається, чи дійсно існує та 130-ка на турі,і чи я,часом не "ТОГО", тому викладаю те, що накопав про неї в І-неті.

http://www.eurocar.com.ua/ua/events/test...rec&id=990

Бачив ще десь повну інф-ю по 110 і 130-ках з типом моторів, тех.характеристиками і т.д.,але десь загубив. Як знайду,то викладу в форум.
Одним словом, скис я нині порядно, на 110 і 130 -ку вже моя надія зовсім слабонька. Сиджу тепер, займаюсь автотренінгом, переконую себе, що 90-ці теж ніц не бракує, буде добре їхати, мало солярки брати і т.д. Жалійте мене всі !!!
P.S. Пробачте, що написав цілу поему, просто дуже хотілося передати в деталях всю трагікомічність ситуації.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1