Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема с пинками
Автор Повідомлення
Egor25 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 743
Приєднався: Nov 2017
Киев
Octavia A5 2.0 FSI - була
Повідомлення: #11
21-02-2025 22:47 RE: Проблема с пинками

(21-02-2025 16:58)wywiadowca1980 :  
(21-02-2025 15:43)Egor25 :  Може фазорегулятор закінчився...
На AGU він думаєте є?
Не врахував такий момент, що може не бути Smile


(21-02-2025 16:58)wywiadowca1980 :  
(21-02-2025 15:43)Egor25 :  Може фазорегулятор закінчився...
На AGU він думаєте є?
Не врахував такий момент, що може не бути Smile
(Востаннє це повідомлення було змінене: 21-02-2025 22:47 Egor25.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Dich_777 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 16
Приєднався: Feb 2024
Дніпро
Octavia Tour 1.8T AGU "Зелёнка"
Повідомлення: #12
21-02-2025 23:15 RE: Проблема с пинками

(21-02-2025 15:43)Egor25 :  Може фазорегулятор закінчився, або клапан?
На моєму bvz, іноді тупив і смикався на скиді газу. Заміна клапану + тефлонових кілець актуатора допомогла.
Можна через діагностику подивитись кут по фазорегулятору, у мене на холостих кут сильно стрибав.
На холодну їхало краще, бо тиск був вище.

Долго решался тестить или нет - и протестил. Если скинуть фишку с ДМРВ то авто едет чётко и без выё
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Egor25 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 743
Приєднався: Nov 2017
Киев
Octavia A5 2.0 FSI - була
Повідомлення: #13
22-02-2025 00:20 RE: Проблема с пинками

(21-02-2025 23:15)Dich_777 :  Долго решался тестить или нет - и протестил. Если скинуть фишку с ДМРВ то авто едет чётко и без выё
Тоді 2 варіанти: або датчик деградував, або десь повітря тягне.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Dich_777 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 16
Приєднався: Feb 2024
Дніпро
Octavia Tour 1.8T AGU "Зелёнка"
Повідомлення: #14
22-02-2025 04:28 RE: Проблема с пинками

(22-02-2025 00:20)Egor25 :  
(21-02-2025 23:15)Dich_777 :  Долго решался тестить или нет - и протестил. Если скинуть фишку с ДМРВ то авто едет чётко и без выё
Тоді 2 варіанти: або датчик деградував, або десь повітря тягне.

Опрессовку делал - устранены подсосы, кроме щупа и крышки маслозаливной горловины (не критичные)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 897
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #15
22-02-2025 08:56 RE: Проблема с пинками

(22-02-2025 04:28)Dich_777 :  ......
Ви знаєте, що таке і як на AGU (які групи) знімати логі через Васю на 3 передачі з 2000 обертів, тапок в пол і до червоної зони? В такий спосіб в т.ч. можна перевірити показники ДМРВ теж.
В гуглі і тут на форумі про це безліч інфи. Але ж вам ліньки шукати. Сорі, я забув...

Тоді дайте відповіді на питання колишньому власнику 1.8T (AGU):

1. Який тиск видає бензонасос з пережатою обраткою?
2. Що там з ДПКВ? Впевнені, що не напів мертвий і не глючить на горячу...?
3. Який у вас клапан N75? Бажано поставити новий Pirburg від 1.4 TSI. Він, на відміну від стокового, має металеву (типу латунь) внутрянку і не травить. Це важливо!
4. Як там в системі ВКГ поживає так званий "грибок" та клапан PCV ? Вони мають бути робочі і не травить!
5. Який тиск в барах видає турбіна? Манометром в русі це легко перевірити, якщо зробити врізку на впуск через тройник.

(22-02-2025 04:28)Dich_777 :  Опрессовку делал - устранены подсосы, кроме щупа и крышки маслозаливной горловины (не критичные)
Опресовка це вже перший крок до успіху.
Коли турбіна дує до 0,7 бар (сток) або до 1,3 бара (чіп), тоді герметичність впуска і ВКГ якраз дуже критичні! Але ви можете вважати інакше. Я не наполягаю )
(Востаннє це повідомлення було змінене: 22-02-2025 09:09 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Dich_777 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 16
Приєднався: Feb 2024
Дніпро
Octavia Tour 1.8T AGU "Зелёнка"
Повідомлення: #16
23-02-2025 18:53 RE: Проблема с пинками

(22-02-2025 08:56)wywiadowca1980 :  
(22-02-2025 04:28)Dich_777 :  ......
Ви знаєте, що таке і як на AGU (які групи) знімати логі через Васю на 3 передачі з 2000 обертів, тапок в пол і до червоної зони? В такий спосіб в т.ч. можна перевірити показники ДМРВ теж.
В гуглі і тут на форумі про це безліч інфи. Але ж вам ліньки шукати. Сорі, я забув...

Тоді дайте відповіді на питання колишньому власнику 1.8T (AGU):

1. Який тиск видає бензонасос з пережатою обраткою?
2. Що там з ДПКВ? Впевнені, що не напів мертвий і не глючить на горячу...?
3. Який у вас клапан N75? Бажано поставити новий Pirburg від 1.4 TSI. Він, на відміну від стокового, має металеву (типу латунь) внутрянку і не травить. Це важливо!
4. Як там в системі ВКГ поживає так званий "грибок" та клапан PCV ? Вони мають бути робочі і не травить!
5. Який тиск в барах видає турбіна? Манометром в русі це легко перевірити, якщо зробити врізку на впуск через тройник.

(22-02-2025 04:28)Dich_777 :  Опрессовку делал - устранены подсосы, кроме щупа и крышки маслозаливной горловины (не критичные)
Опресовка це вже перший крок до успіху.
Коли турбіна дує до 0,7 бар (сток) або до 1,3 бара (чіп), тоді герметичність впуска і ВКГ якраз дуже критичні! Але ви можете вважати інакше. Я не наполягаю )



Проехались, сняли логи. Перед этим всем поменял грибок и кнопку педали сцепления. Всё в норме, расход воздуха тоже. Вывод: когда трогаешься нужно дать немного оборотов потому что авто "захлёбывается". Дрыготня когда недостаточно оборотов даёшь: объясняется тем что дроссель тросиковый
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 897
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #17
23-02-2025 20:42 RE: Проблема с пинками

(23-02-2025 18:53)Dich_777 :  Дрыготня когда недостаточно оборотов даёшь: объясняется тем что дроссель тросиковый
Щось ви знову таке пишете.... Курить

В мене на AGU (дросель стоковий, тобто теж тросик) авто само додавало обертів/підгазовувало і нічого не "дрыгатєло".
Це було чітко видно візуально як педаль газу автоматом провалювалась, коли рушаєш з місця без підгазовування і все було плавно, без ривків !

Ну ок.
Я і так забагато вже вам написав, що робити, але бачу ви самі все знаєте як треба.
Вдалих пошуків проблеми.
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 24-02-2025 10:53 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Dich_777 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 16
Приєднався: Feb 2024
Дніпро
Octavia Tour 1.8T AGU "Зелёнка"
Повідомлення: #18
24-02-2025 12:03 RE: Проблема с пинками

(23-02-2025 20:42)wywiadowca1980 :  
(23-02-2025 18:53)Dich_777 :  Дрыготня когда недостаточно оборотов даёшь: объясняется тем что дроссель тросиковый
Щось ви знову таке пишете.... Курить

В мене на AGU (дросель стоковий, тобто теж тросик) авто само додавало обертів/підгазовувало і нічого не "дрыгатєло".
Це було чітко видно візуально як педаль газу автоматом провалювалась, коли рушаєш з місця без підгазовування і все було плавно, без ривків !

Ну ок.
Я і так забагато вже вам написав, що робити, але бачу ви самі все знаєте як треба.
Вдалих пошуків проблеми.
Hello!

Хмм... Это уже интересно, просто у меня авто НЕ сток, и человек что мне его ремонтирует говорит что у него тоже на не сток АГУше было то же самое.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Dich_777 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 16
Приєднався: Feb 2024
Дніпро
Octavia Tour 1.8T AGU "Зелёнка"
Повідомлення: #19
25-02-2025 15:47 RE: Проблема с пинками

(23-02-2025 20:42)wywiadowca1980 :  
(23-02-2025 18:53)Dich_777 :  Дрыготня когда недостаточно оборотов даёшь: объясняется тем что дроссель тросиковый
Щось ви знову таке пишете.... Курить

В мене на AGU (дросель стоковий, тобто теж тросик) авто само додавало обертів/підгазовувало і нічого не "дрыгатєло".
Це було чітко видно візуально як педаль газу автоматом провалювалась, коли рушаєш з місця без підгазовування і все було плавно, без ривків !

Ну ок.
Я і так забагато вже вам написав, що робити, але бачу ви самі все знаєте як треба.
Вдалих пошуків проблеми.
Hello!

Снял логи - но читать их не умею...
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Romatr Немає
Писатель
***

Повідомлень: 322
Приєднався: Jul 2017
Дніпро
Skoda Fabia 2 1.4 (2012)
Повідомлення: #20
25-02-2025 23:08 RE: Проблема с пинками

Цитата:Снял логи - но читать их не умею...
Сюди викладайте будемо "колективним несвідомим" вирішувать.

Колись настане день, закінчиться війна (С)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2