Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
витрати моторної оливи
Автор Повідомлення
Іван71 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 1
Приєднався: Dec 2024

Повідомлення: #1
11-12-2024 13:22 витрати моторної оливи

А7 135кВт 2015 рік почала сильно їсти моторну оливу після видалення сажовика. Хто таке мав і причини? До видалення рівень масла зберігався від заміни до заміни.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-12-2024 13:26 Іван71.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #2
11-12-2024 13:25 RE: витрати моторної оливи

(11-12-2024 13:22)Іван71 :  А7 135кВт 2015 рік почала сильно їсти моторну оливу після видалення сажовика. Хто таке мав і причини?
Ви самі відповіли на своє перше і останнє питання.
Курить
(Востаннє це повідомлення було змінене: 12-12-2024 22:23 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Egor25 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 700
Приєднався: Nov 2017
Киев
Octavia A5 2.0 FSI - була
Повідомлення: #3
11-12-2024 14:27 RE: витрати моторної оливи

На корейцях та сама історія після видалення каталізатору.
Сажовик створював тиск, що не давав оливі проникати через кільця.
Або кільця широкі треба ставити(точити або міняти поршня), або сажовик поставити на місце.

А щось в егр робили? Якщо не помиляюсь, він після сажового йде.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-12-2024 14:44 Egor25.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 004
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #4
11-12-2024 21:46 RE: витрати моторної оливи

Ось цікаво, чи був у когось масложор, на тих самих корейцях у тому числі, з тих хдо видаляв сажовий заради якогось Стейджу 1 чи ST2 і в кого почало при тих самих умовах жрати мастило?
Чи тут справа навпаки у іншому...
Що спочатку починає жрати мастило (двигун/турба), потім за рус.кораблем йде сажевий, його видаляють...
Видаляючи сажовий - вимикають регенарацію, яка як раз і тримала рівень масла ( ну як тримала, на справному двигуні рівень би ріс), а тут начебто масложор є, але проблеми з регою "тримають рівень " на позначці... Ну це так... А то щось про противодаление выхлопа который не дает выливаться маслу сне как то меньше верится
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Egor25 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 700
Приєднався: Nov 2017
Киев
Octavia A5 2.0 FSI - була
Повідомлення: #5
12-12-2024 13:47 RE: витрати моторної оливи

(11-12-2024 21:46)toledo :  Ось цікаво, чи був у когось масложор, на тих самих корейцях у тому числі, з тих хдо видаляв сажовий заради якогось Стейджу 1 чи ST2 і в кого почало при тих самих умовах жрати мастило?
Я такі історії чув про атмо двигуни 1.4-1.6 бенз, стейджи там не роблять. Просто каталізотор не завжди доїзжає до 100тис.

Проблема відома, ось лінка:
https://autocatalystmarket.com/en/articl...er-removal
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
autotir Немає
Ученик
*

Повідомлень: 24
Приєднався: Sep 2024
Wrocław, PL (ех Харків)
Škoda Octavia A5 2.0 TDI (BMM) Combi, 6-МКПП "07/ VW Touran 2.0 TDI (BMM) Highline 6-МКПП "06
Повідомлення: #6
14-12-2024 13:09 RE: витрати моторної оливи

(11-12-2024 13:22)Іван71 :  А7 135кВт 2015 рік почала сильно їсти моторну оливу після видалення сажовика. Хто таке мав і причини? До видалення рівень масла зберігався від заміни до заміни.
Для начала стоит указывать более подробные данные: буквы мотора, пробег и т.д.
Во-вторых, если явных течей нигде нет, то проверьте давление картерных газов и состояние вентиляции, если она забита, то будет создаваться подбор на трубке слива масла с турбины и это масло обычно начинает вылетать в трубу в прямом смысле этого слова.

P.S. Удаление сажевика автоматом не влечёт за собой появление или увеличение расхода масла.
(11-12-2024 14:27)Egor25 :  А щось в егр робили? Якщо не помиляюсь, він після сажового йде.
помиляєтесь, клапан ЄГР стоїть на впускному тракті, а вихлопні гази на рециркуляцію потрапляють відразу від випускного колектору.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 14-12-2024 13:13 autotir.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Заміна оливи в двигуні 1.8 tsi Mykola96 18 1 055 08-11-2024 10:31
Останнє: Vitaly_N
  Для чого водію потрібно знати температуру оливи ? Martine 5 441 13-09-2024 19:29
Останнє: Martine
Information Чому на прогрітому двигуні Octavia Tour 1.8T (AGU) сигналізує тиск оливи? Gr_Vetal 12 1 134 07-03-2024 23:00
Останнє: Gr_Vetal
  Витрати палива Skoda Fabia MK2 1.2HTP Topsman 12 2 985 19-01-2022 21:35
Останнє: Максимилиан

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2