(14-09-2020 18:21)Миша Чех : Serhij, честно говоря очень удивлен вашей заангажированностью против Кличка. Иногда кажется, что Ваш аккаунт Rider взломал. Изначально не хотел встревать в дискуссию, потому как в Киеве уже не живу, но Ваши передергивания, честно говоря, напрягли. Мне кажется, что у нас на форуме все же не 73% зеленых, чтобы им фильм "Слуга народа" показывать. Только с антикличко в главной роли.
Мені дивно чути в свою сторону звинувачення що до 73%.
Михайло, можливо Вам і краще було б не встрявати в цю дискусію.
(14-09-2020 18:21)Миша Чех : Я не возражаю, что на недостатки нужно указывать. Но извините, и за дрстоинства не звбывайте хвалить.
Кличко - класний боксер. А все що він зробив в Києві нам обійшлося в рази дорожче. Дякую що хоч щось зробив, а не як Попов з Космосом.
(14-09-2020 18:21)Миша Чех : Вас не устраивает цена велодорожек - есть два варианта. Или постройте сами, что, подозреваю, вряд ли. Или подайте в суд за растрату. Пусть Кличко занимается оправданием, а не строительством. Но даже это лучше, чем просто говорить.
Утопія. В суд подавали більш компетентні за мене люди. Я виберу третій варіант, віддам власний голос іншому "менеджеру міста".
(14-09-2020 18:21)Миша Чех : С Ващих слов инфораструктура городского транспорта "залишилася", только Вы забыли сказать, что именно Кличко закупил Pesa и Электроны для скоростного трамвая. И не так. как Попов, один ЛМ, который уже почти нигде и в Рашке то не работвет, потому что тележки гамно. А 751 - 799 это 49 польских трамваев, и 801 -810 это 10 львовских. Современных трамваев, а не того, что в Праге "залишилося".
За темою трамваїв не слідкував, але і тут пригадую скандали що до тендерів, наприклад
https://bihus.info/tramvajne-hamstvo-kli...a-tenderu/
І як результат трамваї з низькою підлогою пролетіли повз тендер.
(14-09-2020 18:21)Миша Чех : Дальше. Єдиний квиток не введено. Согласен. А как его ввести, если в Киеве гаверное штук двести перевозчиков? Как Вы будете считать где пассажир проехал, и кому из перевозчиков нужно заплатить? Поставите бабу Маню возле каждой маршрутки? Пассажиров считать? Так она вам насчитает. Пока не будет единого оператора, как в 99% городов Европы, толку не будет.
На мій непрофесіональний погляд, встановлення валідатора, як одна з умов ліцензування перевізника, в певній мірі вирішила б цю проблему. В ідеалі я б хотів бачити систему організаціі та оплати громадського транспорту, наприклад як в Ганновері. Квиток на поїздку, квиток на день, груповий, місячний та річний. Всі квитки окрім на поїздку працюють на будь-якому виді транспорту: трамваї, автобусі, приміських поїздах.
Загляньте сюди і порівняйте вартість місячного квитка з аналогічним в Києві.
https://www.gvh.de/en/fahrkarten/preisuebersicht/
Місячний проїдний для дорослого 57,80EUR
https://transport.kyivcity.gov.ua/5/
В Києві такого явища як місячний квиток немає, тож порахуємо. Для жителя Трої з 3 пересадками в одну сторону в місяць виходить 6.5UAH*6*30/30=39EUR при курсі 30UAH/1EUR
(14-09-2020 18:21)Миша Чех : Маршрутки. Да они продолжают работать. Но Вы почему то забыли сказать, что Кличко подписал меморандум с львовским Электроном на 200 электробусов. И через пару лет этим желтым чудовищам прийдется очень несладко.
Обіцяти - не женитись. В нас на слуху вже є один меморандум, підписаний Кучмою. Працює? Питання риторичне. На сьогодні, маршрутки генерують величезну кількість готівки, потрібно мати сталеві причиндали щоб перенаправити кеш в безготівковий обіг. І у пана мера вони відсутні.
А повертаючись до написаного вище 39 ойро легко порівнюються з 58 ойро в Ганновері, проте якість громадського транспорту незрівнянна, в Києві з нашою спекою про кондиціонери в громадському транспорті можна лише мріяти, а зайти з велосипедом в трамвай буде сприйнята як прояв шизофренії. Періодичність курсування транспорту теж не на користь Києва.
(14-09-2020 18:21)Миша Чех : Шулявка дорогая - так это всегда так при реконструкции. Потому что одно дело в чистом поле новый объект построить, а другое дело восстанавливать уже построенное, да еще не сильно нагружая движение.
Клевер Вам не нравится? А зачем Вам другая развязка на магистрали со скоростью 50 км/ч? не, ну турбина конечно лучше. И дороже. Но, по крайней мере, то уродство с левосторонним кругом - это точно было отвал башки.
Обіцяні Кличком експертизи рішень по Шулявці так і залишились обіцянками, а потрібне рішення було "протиснуто" в найнепрозоріший спосіб.
До тогож на конкурсі було 7 рішень. Вибрали найгірший і як тепер з'ясовується найдорожчий. В інших пропозиціях ремонт інфраструктури був закладений з початку.
Мене не влаштовує така відверта брехня.
На мій погляд трирівнева розв'язка Петрука варта того щоб її побудувати. Розкручування в протилежну сторону відпрацьовує на рівні звички. В Британії мав власний досвід, все відбувається інтуітивно. А клевер в закоркованому місті не працює. Мені достатньо спостерігати це на перехресті Бандери-Героїв Сталінграду.
(14-09-2020 18:21)Миша Чех : Неправда, что ремонт дорог и мостов начался в последний год. Не спекулирцйте на памяти. Мосто на Нивках построен? Когда он ремонтировался? Проспект Бандеры перекатан? Когда? Бульвар Шевченка когда ремонтировали? Это я еще забыл хрен знает сколько. На моих Березняках пости все улицы перекатали, тротуары сделали и освещение диодное поставили. Тельбин привели в порядок. Не хотите об этом написать?
Бандери якраз перекатують в поточний момент. Саме зараз полотно практично готове, роблять облаштування узбіччя, а почали якщо я не помиляюсь в 19 році. І саме спостерігаючи за роботами на Бандери я написав те що написав. Міст на Петрівці так і не відкривають в сторону Вишгорода, хоча роботи там вже не проводять давно, замість цього там стоїть техніка та будки. Організація об'їзду ремонту зроблена бездарно. На останніх 50 метрах 4 потоки зливаються в один. Що заважало відрегулювати їх з'єднання поступово?
Що до Нивок, я не кожного дня катаюсь по пр. Перемоги. Його ремонтували протягом останніх років, не пам'ятаю коли саме розпочали.
Чому протягом п'яти років будувалась одна - дві точки, а з 19 року як показились? Сказалась децентралізація?
Застовбили під ремонт повсюди і поставили по одному-два робітники. Ніц не роблять а створюють ефект присутності.
Що заважає організувати ремонтні роботи без паралізації трафіку в Києві? Для цього потрібно багато розуму щоб сконцентрувати зусилля в одній точці, виконати роботи максимально швидко і потім вже ремонтувати інший вузол, чи тут оптимізація в інший бік, щоб нахапать комунальні замовлення, а вже потім якось їх переварити?
Про проект реконструкції Героїв Сталінграду чули? Термін виконання 5 років!
На Тельбіні я не був, а Трою (сам пляж) почистили добре. Тут потрібно подякувати пану меру. Хоча за той бюджет що списали на Трою, можна було б організувати і асфальтовану доріжку до самого пляжу з велодоріжкою, пішоходною зоною, та освітленням, а натомість маємо клаптик газону, будки рятівників, офісну халабуду і пару ятків з продажу снеків та пива. На щастя ще є туалет, який замикають о 6й вечора, так кабінки для перевдягання з рекламою сервісу з доставки фастфуда.
До Європи ще далеко, а оплачено за європейським тарифом.
(14-09-2020 18:21)Миша Чех : Метро Теремки отодвинули? А про метро на Виноградарь почему ничего не пишете? Будьте уже все-же объективны!
Тут вибачаюсь, хотів написати про Виноградар, а написав за Теремки, проте суті це не міняє.
Я не задоволений як пан мер витрачає мої податки, тому буду підтримувати іншого кандидата.