(05-06-2019 13:44)WhiteBear : (05-06-2019 08:49)SergM : – Тепер хочу такої ж конкретики по останнім подіям:
1) Як саме згідно Конституції можна застосувати юридичну норму розпуску? (Вважайте себе КСУ.)
2) Як розцінювати останні призначення Президента?
3) Як розцінювати активізацію щурів часів Януковича? – Ви його також з командою підтримували?
Обіцяв відповісти, але трохи затягнув з відповіддю, бо багато інших справ.
1) Дострокове припинення повноважень ВРУ
[...]
Оскільки немає норм в Регламенті, то на місці КСУ при визначенні юридичних фактів відносно Коаліції я поклав би в основу дії суб'єктів визначених Конституцією та/або коаліційною угодою, як юридичні факти. За ст 83 та 90 КУ відносно до Коаліції суб'єктами є фракції і депутати, Президент (КМУ також, але лише призначає міністрів за поданням Коаліції).
Немає в Конституції ніякого Голови ВРУ, головуючих та потреби в їх офіційних заявах. За Конституцією є 3 суб'єкти, і тільки їх дії мають юридичне значення відносно до Коаліції. Створення Коаліції здійснюють фракції та депутати, припинення Коаліції також фракції та депутати.
[...]
За Конституцією коаліцію зобов'язані утворити у новообраній Раді і
про її подальшу долю там не йдеться. Йдеться лише про те, що якщо розпалася (
що і як цим вважати за Конституцією НЕ визначено), то є місяць на утворення нової, а вже потім діє норма про розпуск.
Нагадую – конституційні норми – норми прямої дії, щось там може тлумачити КСУ (як він може "тлумачити" є приклади), але якщо чогось не написано – то і немає змоги за нею виконати. – Саме так, згідно букви Конституції.
Також вихід з коаліції не означає автоматичного припинення її діяльності і Рада показала свою спроможність на протязі останніх років незважаючи на суцільні політичні проекти (иогли б і більше, але обираються туди хто по закритих списках?).
(05-06-2019 13:44)WhiteBear : 2) Призначення
Я не бачу проблем у призначеннях Президента. Єдине сумнівне призначення, це призначення Богдана. Адміністрація Президента не є органом державної влади, і відповідно логіку призначення Богдана (виконання непублічних завдань для взаємодії з глибинною державою), я розумію, хоча не підтримую і визнаю юридично сумнівною
Інші призначення в органи влади не викликають негативу. Призначення Баканова, як першого заступника, який відповідає за ГУ «К» та яке потрібно розформувати пітримую.
[...]
В першу чергу йдеться про призначення незаангажованих та незаплямованих минулим профі, або навіть не зовсім профі – не кумів, друзів і інших знайомих. Президент є органом державної влади, а адміністрація президента не є його і її органом? – Це що, орган соціальної опіки над президентом – виключно, прибиральниці, прачки, швачки, кухарі та покоївки? – Жодних державних функцій не виконує?
Я міг би зрозуміти призначення "політичних камікадзе" для швидкого досягнення принципової мети, але "політична воля" і новий президент – діаметрально різні речі. Він навіть свою власну волю не проявляє, не кажучи вже про чітку реалізацію озвучених напрямків діяльності. Я дуже хочу побачити результати, а не відмазки "не є компетенцією" тощо.
(05-06-2019 13:44)WhiteBear : 3) Повернення представників команди Януковича
Є час розкидати каміння, а є час його збирати.В мене немає симпатій до минулої команди, ту команду «доганяли і доїли» 5 років, а потім Портнов «порвав» ГПУ в судах ЕС, як "Тузік грелку".
Тепер, на місці команди ЗВА, я б зробив так само, уклав через посередників неформальні угоди з представниками минулої команди, яких безпідставно «щемила» (з погляду букви закону, а не моральної відповідальності) вже колишня команда Екс-Портрета, і тягав би «їх руками каштани з вогню». Ті хто повернувся почнуть «доганяти» команду Екс-Портрета, а нова команда лише забезпечить «невідворотність покарання». У цих «щурів» є ресурси, знання, мотивація і можливість дістати докази навіть з офшорів, та забезпечити «чарівні пенделі» діючій правоохоронній системі, нас чекає багато «відкриттів».
Історія вже дуже давно показує, що стару собаку новим витівкам не навчиш – ті усі кадри і є репрезентацією старої пострадянської системи, яку типу зібрався змінити новий президент. Якщо щурі вертаються, то це означає, що човен не тоне і на хвости їм не наступають. Також нагадаю приклад Аль Капоне, якого таки посадили не за конкретні протиправні дії (бо не змогли довести), а тупо за несплату податків, бо була політична воля до наведення порядку – і результата досягли.
Окрема нотатка про "тузік грєлку": усі наші багатії давно навчилися використовувати невідповідності у законодавстві на свою користь, зокрема і за допомогою впливу на судову владу, і успішно продовжують це робити (нагадайте – хто там адвокатами типу керує?). Є невелика різниця – одні масово загарбали засоби виробництва та власність, разом з інструментами по "робленню грошей" – аж до державного рівня, а інші хоч якось "умовно чесно" займалися виробництвом та розвитком, причому деякі "майже чесно". – І список Форбс це наявно ілюструє. Коли друзям – усе, а ворогам – закон (причому такий закон як я скажу), то діла з такої судової, правоохоронної та законотворчої діяльності не буде.