(06-05-2019 14:35)Лёха : (06-05-2019 11:29)SergM : Ну Ви ж тут мене нижче плінтуса засунули – що я нічого не розумію. – Чекаю розумних коментарів.
Ну дуже мені цікаво як Ваш "високострумовий" з нормованим максимальним струмом у 10А (3С) співвідноситься з падінням ємності до ~50% після 300 циклів розряду таким струмом. Бо я Вам прямо натякав, що вони на загал нічим не кращі за інші "звичайні" і якісно працюють (без суттєвих втрат ємності) зі струмами розряду до 2С. – Оті самі "зазвичай".
комментирую... высокотоковые восприимчивы к высоким токам разрада...
"Восприимчивы" це як? І до чого тут це, якщо там 2 конкретних питання?
(06-05-2019 14:35)Лёха : это не значит что он будет постоянно высаживатся таким током, это значит что при таком разряде он не начнет перегреватся... всьооо!!!
Тобто "звичайний" від 10А обов'язково перегріється? Гарантуєте?
(06-05-2019 14:35)Лёха : чтобы потерять 50% емкости, нужно его 300 раз разрядить.. а что-бы "простой" бахнул нужно всего ОДИН раз перегреть...
До якої температури? Скільки повинен протікати і який саме струм?
Тобто по-Вашому краще сподіватися на те що чогось не буде ("
я ж круті LiOn поставив") ніж контролювати те що відбувається?
– Це про безпеку точно? Страховка від браку є? Від непередбачених обставин? Від КЗ? Іншого?
(06-05-2019 14:35)Лёха : по панасоникам кстати покажите 10А.... ненашел...
Які хочете: NCR18650GA, NCR18650PF.
(03-05-2019 18:05)Лёха : ну будет сокращется емкость! да! ИИИ? ЧТО???? а если не разраяжать таким то и не будет!!! у вас каждый пост отсебятина.... И?
Ви – про "в огороді бузина, у Києві дядько", а я висловлюю свою точку зору по темі.
Те що "високострумові" – це про інше, бо у нормі вони мають переживати мінімум 500 циклів без суттєвого падіння ємності (де-факто індустріальний стандарт).
Насправді є запит і покращення технології, тому нові з'являються з новим PR щоби споживачу засісти у голову. Усі знають що є певні проблеми і з ними йде боротьба, але фізику не обманеш, тому і пишуть приписки про час, контроль температури і
Цитата:– Discharge at high rate or high temperature environment will accelerate the degradation of the battery capacity.
– The maximum discharge current for a single cell use. However after the battery pack assembly , maximum discharge current will be limied by a protection circuit or device.
– Maximum cell surface temperature :The cell temperature must not exceed 70°C.
Ці "високострумові" з'явилися на запит для конкретних потреб, де дійсно є постійні високі струми і зараз йдуть як індустріальні / професійні (а через пару років вони будуть вже "звичайними").
(03-05-2019 18:05)Лёха : (03-05-2019 11:55)SergM : 1. Якщо "звичайний" LiOn кращий за NiMn у 2 рази за номінальним струмом, а ще й має більшу ємність – тобто аналогічна за габаритами батарея вийде набагато більше ніж у 2 рази кращою заміною, то чому для домашнього вжитку потрібно вкладатися у "супер-пупер" без реальних дивідендів від цього? Для профі питань немає – інструмент заробляє гроші тощо.
[...]
– Це мені треба питати "і"?
можно я спрошу, что происходит с Ni при высоких токах?
–
Спеціально залишив контекст Вашої "відповіді" та ще й питанням на питання.
Що з ним відбувається? – Він по-перше принципово не в змозі віддавати високі струми (3С розумний край) + швидко розряджається та деградує. І як і будь-який інший акумулятор гріється і стає потенційно небезпечним.
(03-05-2019 18:05)Лёха : (03-05-2019 11:55)SergM : 0. Ви ліпите ТИПУ профі інструмент з кітайського ширпотребу?
1. З NiMn безпека була/зберігалася?
2. Контролю зупинки двигуна немає? Контролю перевантаження також?
3. Двигун у Вас реально 120 Вт? (Чи хоча б 60? Або всеж-таки 20 максимум, з номінальним струмом нехай 1,5А?).
4. Ви готові спалити двигун що зупинився, бо АКБ може таке влаштувати?
– А тоді поговоримо про "безпеку".
изучите начинку шуруповерта, поработаете им довольно много в разных условиях тогда поймете..
кстати, почему только NiMn? А NiСа?
– Це знову Ваша типу "відповідь"?
(03-05-2019 18:05)Лёха : теперь по мотору:
сначала он пишет
(26-04-2019 13:55)SergM : - У шуруповерті двигун здатен розвинути потужність 120Вт щоби взяти від акумулятора на 12В струм у 10А?
потом, после того как проскочило про стартовые, аккуратно закидыват про токи... инжинер жеж как никак..
(02-05-2019 01:00)SergM : 2. Знову ж як інженер тоненько натякну на те, що двигун = індуктивне навантаження, і те, що стартовий струм будь-якого двигуна завжди перевищує робочий.
и опа...
(02-05-2019 01:00)SergM : і виходячи з сили магнітів та розміру якоря, його електрична потужність навряд чи перевищить 20 Вт. Номінальний струм споживання (на номінальній потужності) буде 1...2А, а ось стартовий при цьому легко зашкалить за 10А.
І що тут Ви хочете показати? Те що я правий? Чи те що Ви не вмієте читати і не розумієте різниці стартового струму і потужності двигуна? Чому про мене у розмові зі мною у третій особі?
(03-05-2019 18:05)Лёха : а далее, хочу спросить..
ну допустим, двигатель 20Вт....
номинальный ток это на холостом ходу или под нагрузкой?
под какой нагрузкой? под номинальной?
что будет с током при повышении номинальной нагрузки на мотор?
Номінальний струм – це коли двигун на номінальних обертах розвиває номінальну потужність. Відповідно навантаження на нього теж номінальне. По суті це довготривалий розрахунковий режим роботи двигуна.
(03-05-2019 18:05)Лёха : -бесит название "высокотововый" ок.. пусть он будет, "чуть лучше" чем простой.. так "отпустит"?
Мені однаково – я дивлюся у суть та специфікації для конкретного використання.
(03-05-2019 18:05)Лёха : - при изучении вопроса я видел как покупают ВМС платы с защитой по разряду до 20А и потом вынужденны ее "глушить"..
Бо захист має відповідати характеристиці навантаження. Там у платі реалізовано просто обмеження по струму – без допускання короткочасних перевантажень, бо вона універсальна – для загального використання (особливо людьми далекими від електроніки і гарного розуміння шкільної фізики).
(03-05-2019 18:05)Лёха : - у меня на шуруповерте сгорел 15А предохранитель....
– Поздоровляю.
Це від NiMn?
Він якого класу точності і для чого (яких мереж) призначений?
(03-05-2019 18:05)Лёха : - у меня ВМС плата с защитой 80А и она срабатывает... а двигатель гад не горит...
Ще раз поздоровляю. – У Вас є ціле поле для експериментів.
(03-05-2019 18:05)Лёха : - вот нашел пару замеров...
Цитата:Холостой ход – 2,5 А.
Сверление деревяшки сверлом диаметром 12 мм – 9 А.
Сверление деревяшки сверлом форстнера 35 мм – 9 А (15 А во время заедания сверла).
Закручивание шурупа – 10 А (15 А при срабатывании трещётки).
Выкручивание шурупа – 6 А.
и это 12 вольтовый шуруповерт...
Треба спочатку – який саме це шуруповерт на 12В? Від якого джерела? Що було з напругою?
(03-05-2019 18:05)Лёха : - если в гугле набрать "какие аккумуляторы 18650 лучше для шуруповерта" можно и почитать..
Тобто раз стояли реально поганенькі NiMn, то треба дуже заморочитись про "лучше", а не про контролер заряджання та безпеку експлуатації. Ми ж типу розумні – з дешевого зробимо супер-пупер професійний занедорого = Лаборгіні з Ланоса (розточимо, закис азоту).
(03-05-2019 18:05)Лёха : -и стоят эти "высокотоковые" не "захмарні кошти"..
7$ проти 4$.
P.S. Я краще поставлю паралельно-послідовно дешевші – що забезпечить мені зменшення струмового навантаження на них, збільшить ємність та продовжить ресурс, бо це не дрон, де масогабаритна характеристика є першочерговою.
P.P.S. Вас дуже прикрашають такі "вставки" (як і вище у тексті):
Цитата:впрочем, надоело мне спорить с проффесороминженером.....
такие высоты мне не подвластны.....