Насправді євробляхи це не така вже велика економія і халява як народ собі малює в голові. Знаю так як спілкувався з людьми що на таких машинах їздить, і в червні коли продав свого Кадді 1.9 ТДІ 2010 року на укр реєстрації подумував взяти євробляху. Та зваживши різні нюанси взяв 2008 року Сіат на українській реєстрації. Поясню чому це не настільки вигідно і не настільки машина халявна як здається на перший погляд якщо авто треба щоб досить багато їздити, припустим 27-30 тисяч в рік, як мені:
1) Хоча машина в терпимому стані 2002-2005 років у кузові універсал C-D класу коштуватиме в європі 3000 доларів ( саме жива машина, а не хлам середньостатистичний із 300+ тисяч пробігу), та якщо добавити ціну за пригон + оформлення + пошук самої машини + відбраковка хламу то получиться грубо кажучи 4000 доларів ( ну нехай хтось сам зажене, трохи зекономить, та рахуємо по грубому).
2) Тепер щоб на цій машині можна було нормально їздити потрібно ще вкласти 1000 доларів, так як навряд чи там хтось її перед подажем лілеяв і робив все по регламенту ( масла мотор-коробка, рідини всі, ГРМ, роліки, ходовка, ремонт якийсь чи профілактика, резина на 2 сезони), о чудо, отримуємо 5000 доларів ціна такої машини.
3) Якщо із євробляхами так все залишать як зараз є, то до цієї суми добавимо щорічний перезагон машини, якщо з Литви то може страхівка якась і т.д., розцінки не знаю, припустим по 300 доларів, нехай 5 років експлуатації машини = 1500 доларів, о чудо, ціна машини стає вже 6500 доларів. Якщо ці машини дозволять розтаможити, то все одно сума розтаможки навряд чи буде нищою ніж 1500 доларів...
4) Добавимо різноманітні лишні речі що роблять власники євроблях та під які ризики попадають - авто можуть угнати, не знайдеш, можуть за неправильну парковку на евакуатор, назад не забереш, також постійне відслідковування законів що приймаються, читання новин про ці євнономера і т.д., коли в цей час можна було б просто відпочивати чи гроші заробляти, трата своїх же нервів...оцінимо цей пункт 4 у 500 доларів ( це по-мінімуму).
Отже реальна ціна такої машини получається 7000 доларів. А хіба воно того варто?
P.S. Під авто за 3000 доларів мав на увазі якесь авто знайти що має реально низький пробіг до 200 тисяч такого класу Як Октавія Тур 1.9 ТДІ, чи щось в цьому роді. Не треба мені тикати носом і кидати оголошення що є десь і за 1500 доларів, і за 2000, і за 2500, я говорю про конкретно живу машину а не про хлам, я дивився Октавії 1.9 ТДІ універсали євробляхи 2002-2005 років у червні і в цінах розбирався на той момент.
Також не потрібно мені розповідати що ніяких цін як 7000 бути не може, так як можна за 1500 доларів купити хлам в Польщі, самому загнати самому, получиться 2000 доларів із пригоном, поміняти масло й фільтра за 100 доларів і їздити раз на тиждень в магазин за продуктами.
|