Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Состояние дороги Киев-Одесса
Автор Повідомлення
pup Далеко
Айболит

Повідомлень: 3 626
Приєднався: Jun 2012
Харьков
Octavia A5FL
Повідомлення: #621
20-09-2018 11:42 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

(20-09-2018 09:27)SOA :  
(20-09-2018 09:17)SergM :  А я натякаю, що Німеччина двічи у минулому столітті залишилася гола та боса, але завдяки своїй розбудові (у тому числі автобани) двічи піднялася до висот (нажаль перший раз призвів до Другої Світової, але...).
Вопрос остался открытым, Вы готовы за "таркелку супа" идти розбудовувати или будете на олигархов равняться?

"Тарелка супа" в те дни в Германии - и автобан.
Лебеда, голод конца 40-х в СССР - и что? А ничего или восстание в Новочеркасске, правда уже в 60-х
Когда ставится вопрос так, это и есть самая простая манипуляция, дескать вы готовы всё отдать?
Что всё?
Или всё в те годы отдал Фердинанд, который Порш или Крупп или Мессершмитт?
Еда за работу была, потому что не было еды просто так.

Поэтому полностью согласен
(20-09-2018 10:40)Мавпун :  посилайте хоть в жопу, тобто вам здається нормиальним, що за мої гроші побудували, а тепер ще й плату з мене будуть брати? це бізнес по-каковськи?? по українськи?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 20-09-2018 11:44 pup.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Миша Чех Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 14 629
Приєднався: Dec 2010
Praha (ex Киев)
Škoda Octavia IV 2.0TDI
Повідомлення: #622
20-09-2018 11:45 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

(20-09-2018 10:52)SergM :  З якого дива я повинен відповідати на це маніпулятивне питання, що не стосується ні мене, ні України, ні Ерхарда?

Ну, мабуть, тому, що це саме Ви згадали економічне чудо Німеччини, і приплели його до ситуації сьогодняшнії України.


(20-09-2018 10:52)SergM :  Основою було тупо:
1) проводилася підготовка, розробка і обговорення плану;
2) реформа була підготовлена і проводилась рішуче та послідовно;
3) була суттєва фінансова і ресурсна підтримка зі сторони США та інших західних держав;
4) економічна підтримка відбувалась за планом Маршалла, уряд своєчасно корегував економічний курс.

Кінчайте бла-бла-бла. Тут не партсобраніє.

Основою було тупо, шо "Уранці 21 червня 1948 р. рейхсмарку оголосили недійсною і замість старої рейхсмарки ввели нову валюту - дойчмарку. Кожний громадянин міг обміняти 60 рейхсмарок на дойчмарки у співвідношенні 1:1. Причому 40 дойчмарок виплачували одразу, а решту, 20, - через місяць.".

Ви прокинулися завтра вранці, а у Вас є тільки 40 гривень. Всі Ваші грошові вклади, заощадження, вся Ваща валюта стала папірцями. І з'їсти післязавтра ви зможете лише те, на шо заробите завтра. От саме цей "волшебий пєндєль" і був основою реформи.


(20-09-2018 10:52)SergM :  – Саме це і є маніпуляцією, бо Німеччина згадувалась саме у такому контексті:
SergM :А були гроші у Німеччини після Першої Світової? Після Другої? – Вони автобани двічи відбудували.
Відповідь проста – ніяких грошей у повоєнній Німеччини не було і була банальна потреба їх ввести, як і просто відбудовувати знищене війною.

Якщо вже бути абсолютно точним, то якраз дороги Німеччина двічі не відбудовувала.


(20-09-2018 10:52)SergM :  Бо насправді треба ... переглянути результати "приватизації" державного майна

Ото саме і буде початок кінця держави.

Черный кот, перебегающий Вам дорогу, означает, что животное просто куда-то идет. Не усложняйте! Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 20-09-2018 11:58 Миша Чех.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #623
20-09-2018 13:56 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

m.dreval :
SergM :З якого дива я повинен відповідати на це маніпулятивне питання, що не стосується ні мене, ні України, ні Ерхарда?
Ну, мабуть, тому, що це саме Ви згадали економічне чудо Німеччини, і приплели його до ситуації сьогодняшнії України.
Для особливо упоротих цитую ще раз:
SergM :А були гроші у Німеччини після Першої Світової? Після Другої? – Вони автобани двічи відбудували.
– Тут немає ні слова про економічне чудо.

m.dreval :Якщо вже бути абсолютно точним, то якраз дороги Німеччина двічі не відбудовувала.
https://uk.wikipedia.org/wiki/Автобан#Історія_створення
Так що Ви неправі – і грошей після поразок у них не було і будували вони їх як після Першої, так і після Другої Світової.

m.dreval :Кінчайте бла-бла-бла. Тут не партсобраніє.
А я оце гадаю – звідкіля ж ця Ваша демагогія?...

m.dreval :Основою було тупо, шо "Уранці 21 червня 1948 р. рейхсмарку оголосили недійсною і замість старої рейхсмарки ввели нову валюту - дойчмарку. Кожний громадянин міг обміняти 60 рейхсмарок на дойчмарки у співвідношенні 1:1. Причому 40 дойчмарок виплачували одразу, а решту, 20, - через місяць.".

Ви прокинулися завтра вранці, а у Вас є тільки 40 гривень. Всі Ваші грошові вклади, заощадження, вся Ваща валюта стала папірцями. І з'їсти післязавтра ви зможете лише те, на шо заробите завтра. От саме цей "волшебий пєндєль" і був основою реформи.
Знаєте, я отримував купони до рублів, а потім просто купони мільйонами – так що оці ваші пересмикування без згадки про спустошену країну Німеччину, зруйновані заводи, реально мертву валюту та тотально военізовану планову економіку та інші реалії – приклад накшталт вентилятора ЗМІ північного сусіда.

m.dreval :
SergM :Бо насправді треба ... переглянути результати "приватизації" державного майна
Ото саме і буде початок кінця держави.
Хрін Вам – так само як у випадку корупції мають бути підтверджені джерела доходів, так і тут мають бути підтверджені джерела придбання та переглянуто відверто вкрадені активи. Механізмом може бути банальна легалізація статків та інші законодавчі вимоги, бо коли "вкрадено по закону" – це нічим не краще (а навіть гірше) за "революційну необхідність" зразка 1917-го, бо означає відсутність Права, тобто повну непрацездатність правової системи = відсутність правил гри.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 20-09-2018 13:59 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
pup Далеко
Айболит

Повідомлень: 3 626
Приєднався: Jun 2012
Харьков
Octavia A5FL
Повідомлення: #624
20-09-2018 14:23 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

(20-09-2018 13:56)SergM :  
m.dreval :
SergM :Бо насправді треба ... переглянути результати "приватизації" державного майна
Ото саме і буде початок кінця держави.
Хрін Вам – так само як у випадку корупції мають бути підтверджені джерела доходів, так і тут мають бути підтверджені джерела придбання та переглянуто відверто вкрадені активи. Механізмом може бути банальна легалізація статків та інші законодавчі вимоги, бо коли "вкрадено по закону" – це нічим не краще (а навіть гірше) за "революційну необхідність" зразка 1917-го, бо означає відсутність Права, тобто повну непрацездатність правової системи = відсутність правил гри.

Бабка перепродала Криворожсталь....конца и краха не увидели,
более того, у индуса народ не бунтовал за россию в 14-ом.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #625
20-09-2018 14:51 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

pup :Бабка перепродала Криворожсталь....конца и краха не увидели,
более того, у индуса народ не бунтовал за россию в 14-ом.
Яким боком цей епізод до приватизації усього державного громадянами України?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Шкодчук Немає
Українець
*****

Повідомлень: 12 132
Приєднався: Oct 2008
Київ, Кинь-Ґрусть урочище
1,6 тур бо ...
Повідомлення: #626
20-09-2018 21:31 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

(20-09-2018 14:23)pup :  Бабка перепродала Криворожсталь....конца и краха не увидели,
более того, у индуса народ не бунтовал за россию в 14-ом.

Пользуясь случаем, напомню..

Почувствуйте разницу.... Ахметову с Пинчуком ее до этого продали за 800 миллионов долларов...

А индус заплатил 24,2 миллиарда гривен....

"Mittal Steel" приобрела "Криворожсталь" более чем за 4 миллиарда 800 миллионов долларов,
что в два раза превысило стартовую стоимость. За право собственности так же боролись "Киевская индустриальная группа" и днепропетровская "Смарт-групп"...
https://www.svoboda.org/a/106243.html

ps
и все суды по Криворожстали Пинчук с Ахметовым проиграли... Скорбим

Вічна пам'ять Героям...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 20-09-2018 21:34 Шкодчук.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Cossack Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 618
Приєднався: Feb 2008
Київ
Skoda Octavia A7 1.4TFSI Ambition+
Повідомлення: #627
25-09-2018 13:10 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

и по теме

прокатался на выходных из Киева до БЦ и остался вполне довольным состоянием данного участка. теперь уже нет многолетних ремонтов, как было раньше последние лет 5. хорошо, что выгнал предыдущих "дорожников" и закончили основные работы до зимы. кто забыл, как было раньше, и как стало сейчас - достаточно спуститься ниже БЦ на десяток км.

P.S. заметил одну особенность, если раньше, при плохом асфальте, через населенные пункты (все на белом) народ ехал около 70км/час, то сейчас я единственный, кто тащился 80. Sad
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Er@ser Немає
Banned

Повідомлень: 125
Приєднався: Oct 2016
Николаев
А5 1,8TSI 2012
Повідомлення: #628
27-09-2018 22:27 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

Вопрос к тем,кто недавно ездил по данной трассе: как сейчас обстоит ситуация с участком Умань-БЦ? Ездил весной-как будто прифронтовой участок был. Сейчас то как?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Cossack Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 618
Приєднався: Feb 2008
Київ
Skoda Octavia A7 1.4TFSI Ambition+
Повідомлення: #629
28-09-2018 08:32 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

со стороны Умани, перед самой БЦ, половина трассы в ремонте, движение по другой половине по одному ряду с ограничением скорости до 50.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Razrushitell Немає
Классик
****

Повідомлень: 889
Приєднався: Aug 2014
50км. від Києва
Red WTS (6МКПП)
Повідомлення: #630
28-09-2018 08:39 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

(27-09-2018 22:27)Er@ser :  Вопрос к тем,кто недавно ездил по данной трассе: как сейчас обстоит ситуация с участком Умань-БЦ? Ездил весной-как будто прифронтовой участок был. Сейчас то как?
Їхать можна, але це найгірший відрізок на всій трасі. Трохи підлатали, ям немає(принаймні не було коли я їздив, у началі вересня).
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Состояние Варшавской трассы (Е-373,М-07) RuslanRage 362 448 081 12-09-2022 09:08
Останнє: Челенжер
  Трасса Чоп-Львов-Ровно-Киев (Е-40,М-06) состояние дороги. CJ 827 700 418 01-09-2022 09:41
Останнє: Щадячий
  Состояние дороги и советы по Житомир- --Каменец-Подольский. SOA 8 5 093 23-09-2021 09:12
Останнє: Максимилиан
  Киев-Черновцы.Маршрут?Состояние дорог? ЧАП 155 97 920 09-07-2021 06:57
Останнє: egorka
  Из Николаева в Краматорск - состояние дорог Deda 35 15 228 06-05-2021 13:24
Останнє: Andy0048
  Состояние дороги Харьков - Днепр. StreetLine 1 2 667 16-11-2020 10:02
Останнє: zikki
  Трасса Киев-Днепропетровск: состояние + посты Radmila 31 29 943 22-06-2020 08:00
Останнє: Платон
  Состояние дороги Днепр - Одесса (через Мелитополь) StreetLine 1 4 198 11-05-2020 23:24
Останнє: andrewg-1
  Состояние дороги Винница-Хмельницкий-Черновцы Zloy_suslik 12 13 349 18-02-2020 17:03
Останнє: yuriko
  Маршрут Одесса-Житомир azama 18 5 493 14-01-2020 19:59
Останнє: samvey

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1