Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Состояние дороги Киев-Одесса
Автор Повідомлення
Миша Чех Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 14 629
Приєднався: Dec 2010
Praha (ex Киев)
Škoda Octavia IV 2.0TDI
Повідомлення: #611
20-09-2018 09:01 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

(20-09-2018 08:49)SergM :  
m.dreval :
SergM :
Railnolds :
SergM :Так якщо це вигідно, то чому держава не хоче побудувати НОВУ платну дорогу (а точніше – кілька транзитних автобанів) і отримати з цього прибуток?
А деньги у державы есть на это?
А були гроші у Німеччини після Першої Світової? Після Другої? – Вони автобани двічи відбудували.
А Вы готовы пойти под реформу Рейхарда, если уж вспоминаете про Германию?
Ну, якщо б ми починали обидві Світові війни і програли, нарвавшись на анексії та контрибуції, то вибору б у нас не було б... – Чи не так?

І краще згадувати про план Маршалла.

Так до чого тоді тут Ваша маніпуляція з Німеччиною за часів після ІІ світової? Ви готові втратити всі гроші, що заробили за все своє життя, і йти будувати автобан за тарілку супа?

Якщо ні, то Ваша відповідь про Німеччину на питання Railnoldsа "А чи є у Украхни гроші на будівлю нових доріг" недоречна.

Черный кот, перебегающий Вам дорогу, означает, что животное просто куда-то идет. Не усложняйте! Hello!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SOA Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 891
Приєднався: Apr 2008
Киев,р-он Харьковский
Фабия, Авео (были), Ford Fusion
Повідомлення: #612
20-09-2018 09:08 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

К сожалению у многих на генетическом уровне нарушены причинно-следственные связи.... в следствии 70-летнего пребывания под социализацией и коммунизацией. Привыкли, что всё берётся из ниоткуда...а нет, за всё,оказывается, надо платить.
Поэтому и возникают такие высказывания, "взяли бы и построили" , "взяли бы и расширили", "надо меньше воровать" -КАК меньше, нас 70 лет учили воровать!!!!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 20-09-2018 09:10 SOA.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Миша Чех Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 14 629
Приєднався: Dec 2010
Praha (ex Киев)
Škoda Octavia IV 2.0TDI
Повідомлення: #613
20-09-2018 09:10 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

(20-09-2018 08:49)SergM :  
m.dreval :
SergM :Так якщо це вигідно, то чому держава не хоче побудувати НОВУ платну дорогу (а точніше – кілька транзитних автобанів) і отримати з цього прибуток? – Конче треба покласти гроші у чужу кишеню та землю роздати?
Потому что государство - самый никудышний собственник. Доказано 70-летием СССР. А еще госсобственность - самое то место для коррупции.
Це в СРСР ні в тин, ні в ворота – бо приписки і дурень на дурні сидить,– усе завдяки Сталіну, який замість соціалізму побудував нову Російську Імперію (що власне до тепер і спостерігаємо).

По-друге СРСР – це виняток історії. Інший виняток – Китай (натяк зрозумілий?).

Держава – нормальний власник і є багато прикладів, коли по-іншому ніяк (стратегічні речі, глобальні речі тощо = дороги, залізниця і інше).

Якщо казати про дорогу, то ніщо не заважає державну власність будувати приватникам. По-друге приватна платна дорога лише її здорожчить у наших умовах, бо у нас вміють "робити гроші" і вона вийде золота та обійдеться по "світовим цінам" – як у будівництві так і експлуатації (хоча б тільки тому, що держава зараз відверто не розбудована та діє погано).

Проблема не в СРСРі. Проблема в утопічності соціалістичних та комуністичних основ. Китай, здається, теж почав розвиватися одразу після того як дозволив приватну власність.

Держава - нікудишній власник. Бо державне - це не особисте. І не один керівник не буде настільки ж сильно зацікавлений в оптимальному економному існуванню бізнеса, як приватник.

Одна проблема для держави, це ту дорогу побудувати. А інша - це щоб потім вона не ремонтувалася золотим асфаоьтом, та не посипалася гімалайською сіллю. Вже давно доведено, що найбільша коррупція в держсекторі. І єдиний можливий метод боротьби - зменшення кількості державних пілприємств шляхом приватизації.

Доречі, дуже помилково вважати, що зализниці та дороги бувають тільки державними. Існує багати прикладів їх існування в приватних руках.

Черный кот, перебегающий Вам дорогу, означает, что животное просто куда-то идет. Не усложняйте! Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 20-09-2018 09:11 Миша Чех.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #614
20-09-2018 09:17 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

SergM :
m.dreval :Ну, якщо б ми починали обидві Світові війни і програли, нарвавшись на анексії та контрибуції, то вибору б у нас не було б... – Чи не так?

І краще згадувати про план Маршалла.
Так до чого тоді тут Ваша маніпуляція з Німеччиною за часів після ІІ світової? Ви готові втратити всі гроші, що заробили за все своє життя, і йти будувати автобан за тарілку супа?

Якщо ні, то Ваша відповідь про Німеччину на питання Railnoldsа "А чи є у Украхни гроші на будівлю нових доріг" недоречна.
Маніпуляція? – Здається це Ви маніпулюєте (виділив останнє).

А я натякаю, що Німеччина двічи у минулому столітті залишилася гола та боса, але завдяки своїй розбудові (у тому числі автобани) двічи піднялася до висот (нажаль перший раз призвів до Другої Світової, але...).

Скажіть, реформи Ерхарда дали ефект? Зараз у Німеччині і надалі будують автобани за тарілку супу? Якій рівень життя і яка соціальна нерівність і несправедливість? Реформи були несправедливі?

Судячи по росту статків наших "олігархів" навіть у світову кризу (помітьте – у нас ні один не збанкрутував) – гроші як такі у держави є, але чомусь вони не у її кишені.

m.dreval :Проблема не в СРСРі. Проблема в утопічності соціалістичних та комуністичних основ. Китай, здається, теж почав розвиватися одразу після того як дозволив приватну власність.
У Польші приватна власність нікуди не зникала.
Соціалізм по суті існує у скандинавських країнах.
Китай завжди йшов своїм шляхом і тепер у них керований державою капіталізм за рахунок виробничих потужностей світової економіки.

Але ми власне про ефективність держави.

m.dreval :Держава - нікудишній власник. Бо державне - це не особисте. І не один керівник не буде настільки ж сильно зацікавлений в оптимальному економному існуванню бізнеса, як приватник.
Чомусь у Великобританії залізницю націоналізували. Та й більша частина доріг усюди – державні.

І взагалі – забудьте про ринок. Він працює коли є попит та пропозиція, а коли є насичення і вам з ящика та гаджета пихають у голову усе підряд, то назовні ринку як такого і особливого вибору вже немає. – Є глобалізація та планове виробництво.

m.dreval :Одна проблема для держави, це ту дорогу побудувати. А інша - це щоб потім вона не ремонтувалася золотим асфаоьтом, та не посипалася гімалайською сіллю.
– Це мабуть тому приватні дороги у США приносять прибуток у бюджет близько 13 млрд. доларів на рік? – Приватникі заробили, держава заробила – і усе за рахунок американців (тому деякі з них принципово їздять безкоштовними).

Усе просто, коли суди та прокуратура працюють у правовому полі та власне за Справедливість та Законність (а не по відверто застарілим нормам чи жонглюванням ними, коли нашим – одне, а вашим – інше).

Держава як власник забезпечує організацію та контроль. Укравтодор не повинен будувати – будувати мають ті, хто прозоро виграв тендер (включно з державними компаніями) і вони повинні відповідати за побудоване своїми грошима на протязі встановленого терміну експлуатації, а не уставним фондом у 100 тис.грн. – Ніщо не заважає керувати державним ринково та шляхом правильної огранізації досягати результатів.

m.dreval :Вже давно доведено, що найбільша коррупція в держсекторі. І єдиний можливий метод боротьби - зменшення кількості державних пілприємств шляхом приватизації.
Точніше доведено, що найбільша корупція у закритих структурах та монопольних і привелійованих станах. І корупція є усюди – у США, у Європі і інших розвинених країнах, але вона там або дуже завуальована та ховається і не така надприбуткова (окрім випадків коли, наприклад, економічні інтереси США знаходяться поза межами США).

Ось у США приватні дороги приносять прибуток і державі – значить хтось на федеральному та на рівні штатів пролобіював ці інтереси, а значить була корупція. Бо для економіки паразитні "бізнеси", що здорожчують транспорт навряд чи є стимулом.

Взагалі – поки є держава принципово можлива державна корупція, бо держава є природнім монополістом з точки зору своєї структури, правової, судової та інших систем. Важливо щоби корупція, як і будь-яка хвороба чи паразит, не чинила помітний вплив і з нею боролися, тоді держава і її економіка будуть здоровими.

m.dreval :Доречі, дуже помилково вважати, що зализниці та дороги бувають тільки державними. Існує багати прикладів їх існування в приватних руках.
Все що є єдиною метаструктурою чи стратегічним вприрається у державність (та ж Британська залізниця, аеропорти тощо). І взагалі у світі вже давно відбувається глобалізація – конкуруючі бізнеси поглинаються і входять до складу дуже великих корпорацій (і в цьому є і мінуси). А держава і є така природня велика корпорація. Питання лише у організації та меті.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 20-09-2018 10:06 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SOA Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 891
Приєднався: Apr 2008
Киев,р-он Харьковский
Фабия, Авео (были), Ford Fusion
Повідомлення: #615
20-09-2018 09:27 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

(20-09-2018 09:17)SergM :  А я натякаю, що Німеччина двічи у минулому столітті залишилася гола та боса, але завдяки своїй розбудові (у тому числі автобани) двічи піднялася до висот (нажаль перший раз призвів до Другої Світової, але...).
Вопрос остался открытым, Вы готовы за "таркелку супа" идти розбудовувати или будете на олигархов равняться?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Миша Чех Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 14 629
Приєднався: Dec 2010
Praha (ex Киев)
Škoda Octavia IV 2.0TDI
Повідомлення: #616
20-09-2018 09:41 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

(20-09-2018 09:17)SergM :  
m.dreval :
SergM :Ну, якщо б ми починали обидві Світові війни і програли, нарвавшись на анексії та контрибуції, то вибору б у нас не було б... – Чи не так?

І краще згадувати про план Маршалла.
Так до чого тоді тут Ваша маніпуляція з Німеччиною за часів після ІІ світової? Ви готові втратити всі гроші, що заробили за все своє життя, і йти будувати автобан за тарілку супа?

Якщо ні, то Ваша відповідь про Німеччину на питання Railnoldsа "А чи є у Украхни гроші на будівлю нових доріг" недоречна.
Маніпуляція? – Здається це ви маніпулюєте (виділив останнє).

А я натякаю, що Німеччина двічи у минулому столітті залишилася гола та боса, але завдяки своїй розбудові (у тому числі автобани) двічи піднялася до висот (нажаль перший раз призвів до Другої Світової, але...).

Скажіть, реформи Ерхарда дали ефект? Зараз у Німеччині і надалі будують автобани за тарілку супу? Якій рівень життя і яка соціальна нерівність і несправедливість? Реформи були несправедливі?

Судячи по росту статків "олігархів" навіть у світову кризу (помітьте – у нас ні один не збанкрутував) – гроші як такі у держави є, але чомусь вони не у її кишені.

Це не маніпуляція. Я просто уточнюю, що основою швидкого росту Німеччини після WW2 була саме грошова реформа Эрхарда. В основі реформи була фактична конфіскація старих грошлвих коштів у населення, рейчсмарок. А нові дойчемарки можна було одержати виключно за роботу або підприємництво. Метой реформи було примусити людей працювати.

От я і питаю, якщо Ви, SergM, згадуєте Німеччину, чи готові Ви особисто втратити все, шо маєте за душою, та піти кидати бетон на автобані Київ-Біла Церква за условні нові гривні?

Якщо так, то тоді можна згадувати Німеччину в контексті питання де взяти Україні гроші на нові дороги. Якщо ні, то треба наводити приклади інших країн.

Черный кот, перебегающий Вам дорогу, означает, что животное просто куда-то идет. Не усложняйте! Hello!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Мавпун Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 389
Приєднався: Jun 2008

Tour 1.9 TDI AGR 66/90,
Повідомлення: #617
20-09-2018 10:40 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

(20-09-2018 08:49)SergM :  – Може зараз одразу послати до саду з такими "бізнес-планами"?

посилайте хоть в жопу, тобто вам здається нормиальним, що за мої гроші побудували, а тепер ще й плату з мене будуть брати? це бізнес по-каковськи?? по українськи?
то дайте мені свої гроші, я куплю автомобіль і буду вам возити на роботу.. а за це, ще й плату буду з вас брати... це так пояснюю, на примітивному рівні, щоб було зрозуміло...

це вони вже зараз запустили інфу, що мовляв побудують нову дорогу і будуть брати плату... щоб збити соціальну напругу...

я розумію, що нічого безплатного не буває і дорога потребує обслуговування, але треба ж мати совість! можливо як варіант перші п"ять років брати з тих кто купив авто з 2018 року та авто з неукраїнською реєстрацією.. тобто з тих хто не платив акциз..
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #618
20-09-2018 10:52 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

SOA :
SergM :А я натякаю, що Німеччина двічи у минулому столітті залишилася гола та боса, але завдяки своїй розбудові (у тому числі автобани) двічи піднялася до висот (нажаль перший раз призвів до Другої Світової, але...).
Вопрос остался открытым, Вы готовы за "таркелку супа" идти розбудовувати или будете на олигархов равняться?
З якого дива я повинен відповідати на це маніпулятивне питання, що не стосується ні мене, ні України, ні Ерхарда?

По суті я зараз за "тарілку супа" і працюю, бо не можу багато чого собі дозволити як і більшість "простих українців" – чомусь багатіють не ті хто працюють.

Суть реформ Ерхарда – підйом економіки можливий лише за рахунок її організації і виробництву (а не купи-продай). Важливими є купа складових (повоєнний стан, ресурсна підтримка ззовні), що ніяк не може бути застосоване до нас зараз, окрім вже віддалених на 27 років переходу від "планової" економіки до ринкової та незадоволеному попиті.

m.dreval :Це не маніпуляція. Я просто уточнюю, що основою швидкого росту Німеччини після WW2 була саме грошова реформа Эрхарда. В основі реформи була фактична конфіскація старих грошлвих коштів у населення, рейчсмарок. А нові дойчемарки можна було одержати виключно за роботу або підприємництво. Метой реформи було примусити людей працювати.

Основою було тупо:
1) проводилася підготовка, розробка і обговорення плану;
2) реформа була підготовлена і проводилась рішуче та послідовно;
3) була суттєва фінансова і ресурсна підтримка зі сторони США та інших західних держав;
4) економічна підтримка відбувалась за планом Маршалла, уряд своєчасно корегував економічний курс.

Саме тому зростання цін було зупинене приблизно через півроку, а до початку 1950-го був перевищений довоєнний рівень виробництва.

Зацитую трохи деталей:
Цитата:Взагалі, плани Л. Ерхарда спиралися на грошову реформу, вільні ціни та підприємництво. Реформування економіки Західної Німеччини він розпочав із грошової реформи, щоб позбавитися знецінених грошей і запровадити тверду валюту. Уранці 21 червня 1948 р. рейхсмарку оголосили недійсною і замість старої рейхсмарки ввели нову валюту - дойчмарку. Кожний громадянин міг обміняти 60 рейхсмарок на дойчмарки у співвідношенні 1:1. Причому 40 дойчмарок виплачували одразу, а решту, 20, - через місяць. Пенсії і заробітну плату виплачували у новій валюті у співвідношенні 1:1.

Обмінний курс готівки і заощаджень установили 1:10, але розпоряджатися можна було лише половиною обмінної суми. Тимчасово "заморожену" другу половину пізніше розблоковували: 1/5 суми можна було забрати, 1/10 - вкласти в цінні папери, а решту, 70 %, вилучали з обігу. Грошові зобов'язання підприємств перераховувалися також у співвідношенні 1:10. Для виплати першої заробітної плати підприємства отримали готівку, а потім мали функціонувати за рахунок виробництва й збуту продукції. Зобов'язання банків та інших установ старої Німеччини здебільшого анулювалися. Новий емісійний банк - Банк німецьких земель регулював свої відносини з приватними банками, визначаючи розмір обов'язкових грошових резервів.

Через три дні після грошової почалася реформа цін, спрямована на відновлення ринкового механізму їх регулювання. Ціни було відпущено "на волю" відповідно до закону від 24 червня, ліквідовано адміністративний розподіл ресурсів, скасовано нормативні документи, які регулювали економічне життя. Перехід до вільного ціноутворення Л. Ерхард розглядав як передумову успішного економічного розвитку.

Розрегулювання цін і заробітної плати проводилося поступово. Зник "чорний ринок". Магазини заповнилися товарами, замість пошуку продуктів люди стали дбати про їх виробництво. Інфляції майже не відчувалося. Ціни зросли лише на кілька відсотків, у такій самій пропорції, що й заробітна плата. Уже через півроку ціни стабілізувалися. Було ухвалено закон проти безпідставного завищення цін, видавали каталоги прийнятних цін, які враховували купівельну спроможність споживача. Разом з тим реформа не посягнула на систему відносин приватної власності на засоби виробництва.
– Це хоч якось нагадує наш 1992, 1994 чи навіть 1996-й? Усі не вірили у гривню у 96-му, а коли вийшло – скористалися і цим, обваливши її.

Тепер скажіть мені – у нас повоєнна розруха (була і є)? У нас скільки державного приватизовано? Які результати приватизації – в кого опинилася власність? Який графік статків олігархів на фоні криз і курсу до долара? Який ВВП на душу населення? Скільки наших грошей за кордоном (зокрема у закордонній приватній власності)? Скільки нових виробництв налагодили наші "бізнесмени" і скільки вбили заради дотацій, нерухомості чи металобрухту? Скільки прибуткових виробництв опинилися у приватних руках (не у трудового колективу)?

m.dreval :От я і питаю, якщо Ви, SergM, згадуєте Німеччину, чи готові Ви особисто втратити все, шо маєте за душою, та піти кидати бетон на автобані Київ-Біла Церква за условні нові гривні?

Якщо так, то тоді можна згадувати Німеччину в контексті питання де взяти Україні гроші на нові дороги. Якщо ні, то треба наводити приклади інших країн.
– Саме це і є маніпуляцією, бо Німеччина згадувалась саме у такому контексті:
SergM :А були гроші у Німеччини після Першої Світової? Після Другої? – Вони автобани двічи відбудували.
Відповідь проста – ніяких грошей у повоєнній Німеччини не було і була банальна потреба їх ввести, як і просто відбудовувати знищене війною.

Якщо Ви про те, щоб зараз дістати з кишені NN мільярдів і нараз зробити глобальне українське дорожне диво – то це не до мене, а до себе [утопічне] питання.

Бо насправді треба зробити реальну судову та правову реформи, переглянути результати "приватизації" державного майна, коли у власників по суті вкрали (вкрали також і в держави, де вона залишалася власником частки акцій), вивести з тіні гроші всередині, активно повертати вивезені, створювати умови до вкладання грошей у власну економіку (а не гратися з курсом долара і бажанням громадян їх тримати – скільки ходить валюти приватно?) і звичайно заохочувати вкладати гроші ззовні.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Еля Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 605
Приєднався: Sep 2008
Киев
Škoda Fabia, Škoda Oсtavia
Повідомлення: #619
20-09-2018 10:56 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

Закруглюйтеся зі своїми дебатами Курить , а то стає зовсім незрозумілим стан траси Mr. Green

"Мне наплевать, что вы обо мне думаете. Я о вас не думаю вообще." Коко Шанель
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #620
20-09-2018 10:58 RE: Состояние дороги Киев-Одесса

Мавпун :
SergM :– Може зараз одразу послати до саду з такими "бізнес-планами"?
посилайте хоть в жопу, тобто вам здається нормиальним, що за мої гроші побудували, а тепер ще й плату з мене будуть брати? це бізнес по-каковськи?? по українськи?
Я культурний Smile

Просто Ви так написали, що читається підтримка чи пропозиція, і так прочитав не тільки я.

Усе що зараз є державним (а цього небагато залишилося) потребує пильності, а особливо – земельне питання. Бо люди що накрали мають можливість писати нам закони, а насправді – закони під себе. Тому це питання після реконструкції дороги за наші гроші віддати комусь (як Укртелеком) у бізнес-користування – явно лоббістський "супер-бізнес-план".
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Состояние Варшавской трассы (Е-373,М-07) RuslanRage 362 447 913 12-09-2022 09:08
Останнє: Челенжер
  Трасса Чоп-Львов-Ровно-Киев (Е-40,М-06) состояние дороги. CJ 827 700 111 01-09-2022 09:41
Останнє: Щадячий
  Состояние дороги и советы по Житомир- --Каменец-Подольский. SOA 8 5 074 23-09-2021 09:12
Останнє: Максимилиан
  Киев-Черновцы.Маршрут?Состояние дорог? ЧАП 155 97 797 09-07-2021 06:57
Останнє: egorka
  Из Николаева в Краматорск - состояние дорог Deda 35 15 213 06-05-2021 13:24
Останнє: Andy0048
  Состояние дороги Харьков - Днепр. StreetLine 1 2 667 16-11-2020 10:02
Останнє: zikki
  Трасса Киев-Днепропетровск: состояние + посты Radmila 31 29 941 22-06-2020 08:00
Останнє: Платон
  Состояние дороги Днепр - Одесса (через Мелитополь) StreetLine 1 4 198 11-05-2020 23:24
Останнє: andrewg-1
  Состояние дороги Винница-Хмельницкий-Черновцы Zloy_suslik 12 13 346 18-02-2020 17:03
Останнє: yuriko
  Маршрут Одесса-Житомир azama 18 5 477 14-01-2020 19:59
Останнє: samvey

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1