XapeK
Писатель
  
Повідомлень: 615
Приєднався: Aug 2011
Одесса
Octavia tour 1.8t
|
11-09-2018 22:16 Суперб 2,8
|
(11-09-2018 21:57)Бабаюка : (11-09-2018 21:52)XapeK : А какие эмоции вы от суперба хотите?
Если драйва то нет, если кататься как на диване, то опять же спорно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
А чого драйву нема? я ж кажу, розгін ТРОХИ повільніший ніж на втс на 280 кінських сил?
Де тоді драйв?
На сайтах вижу, что разгон до сотни на новой 9.4с. У той же стоковой ВТС 8.5 если правильно помню.
По мне трёх литровые машины должны около 7 ехать, имхо.
9.4 это уровень дизельных паркетников новых.
По мне комфорт + драйв тех годов без оглядки на расход это лексус gs.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Бабаюка
Рассказчик
 
Повідомлень: 103
Приєднався: Nov 2015
Бориспіль
VW Tуран 2.0 DSG, Рено Дастер 1.6 бензин
|
11-09-2018 22:22 RE: Суперб 2,8
|
(11-09-2018 22:16)XapeK : (11-09-2018 21:57)Бабаюка : (11-09-2018 21:52)XapeK : А какие эмоции вы от суперба хотите?
Если драйва то нет, если кататься как на диване, то опять же спорно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
А чого драйву нема? я ж кажу, розгін ТРОХИ повільніший ніж на втс на 280 кінських сил?
Де тоді драйв?
На сайтах вижу, что разгон до сотни на новой 9.4с. У той же стоковой ВТС 8.5 если правильно помню.
По мне трёх литровые машины должны около 7 ехать, имхо.
9.4 это уровень дизельных паркетников новых.
По мне комфорт + драйв тех годов без оглядки на расход это лексус gs.
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.autonet.ru/auto/ttx/skoda/superb/271382
тут пишуть 8 до 100
Японці були, не зайшли, більше не буде
|
|
|
Бабаюка
Рассказчик
 
Повідомлень: 103
Приєднався: Nov 2015
Бориспіль
VW Tуран 2.0 DSG, Рено Дастер 1.6 бензин
|
11-09-2018 22:36 RE: Суперб 2,8
|
(11-09-2018 22:28)XapeK : Это я понимаю на механике. Пардон, думал автомат смотрите.
Я бы на механике не брал. Город, с работы на работу и дергать ручку постоянно.
Честно не понимаю чего люди пишут то японцы не зашли, то французы, то ещё что то. Говорится же о конкретной марке и модели.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Автомат роздивляюся. Були французи - непогані авто за свої гроші, був у мене майже еталонний японець- корола, після фабії, 2 неділі, не буду дискутувати але мені не сподобалась, по роботі ще був службовий ланцер х, то після шкоди, як на мене, гірше жигулів. Це лише моя думка.
Як писав хтось із наших - лучше шкоду могут бмть только шкодници
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-09-2018 22:38 Бабаюка.)
|
|
|
shurken
Мегаписака
    
Повідомлень: 4 465
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
|
11-09-2018 22:41 RE: Суперб 2,8
|
(11-09-2018 20:51)Бабаюка : Що мені сподобалось - потужний двигун, автомат, комплектація, плавність ходу, кохжаного салону в мене ще не було, та і їде норм, а до ауді s6 я ще, на мою думку не доріс.
(11-09-2018 20:48)HDC : (11-09-2018 20:21)Бабаюка : Напишу ще раз. Дизель в мене є, потрібен саме бензиновий двигун. Авто вибирається для того, щоб давати ємоцію. Не для перевезення вантажу, не для економії, а для емоції. Ну і щоб витримало знущання пробігами по 4 км. Зранку і ввечорі. Що можна розглядати крім суперба з 2,8 у максималці? Розхід і розходи на передню підвіску не аргумент.
П.С. для того щоб щось перевезти, є вантажівки.
Ну а нашо Вам цей 2.8 бензин? Це хіба для душі буде? Це так, трішки, мотлох цей 2.8.
Якщо дійсно 4 км на роботу одну задницю возити, і щоб можна було поганяти з вітерцем, то можна меншою кровю обійтись:
Берете находите в живому стані фабію із мотором 1.9 ТДІ, чіпуєте його, грушите ЕГР, і маєте ракету. А одну задницю 4 км на роботу відвезти що на фабії, що на супербі, яка там різниця, мала б секунд за 8-9 брати ботку.
А ще варіант чіпанути ту ж Октавію Тур, 1.8Т, буде до 8 сек брати 100 км/год.
Якщо Вам реально 4 км в одну сторону на роботу то навіть той газ ставити толку не бачу, перший кілометр машина буде прогріватись до переключення, інші 3 мілометри - умовна економія що оправдається за 20 років.
На фабії 1.5 років від їздив, вже не цікаво. Катали мене на турі, прокачаному до 280 л.с. ( зі слів нашого форумчанина) потім на Супербі 2.8. Так НЕЗНАЧНА різниця є АЛЕ - автомат, есп, шкіра, датчик світла і т. д, ще й за менші кошти...
Присмотрись к Джете 2.5. Немного дороже, но отобьется на стоимости топлива и обслуживания. И едет нарядней.
|
|
|
Бабаюка
Рассказчик
 
Повідомлень: 103
Приєднався: Nov 2015
Бориспіль
VW Tуран 2.0 DSG, Рено Дастер 1.6 бензин
|
11-09-2018 22:43 RE: Суперб 2,8
|
(11-09-2018 22:41)shurken : (11-09-2018 20:51)Бабаюка : Що мені сподобалось - потужний двигун, автомат, комплектація, плавність ходу, кохжаного салону в мене ще не було, та і їде норм, а до ауді s6 я ще, на мою думку не доріс.
(11-09-2018 20:48)HDC : (11-09-2018 20:21)Бабаюка : Напишу ще раз. Дизель в мене є, потрібен саме бензиновий двигун. Авто вибирається для того, щоб давати ємоцію. Не для перевезення вантажу, не для економії, а для емоції. Ну і щоб витримало знущання пробігами по 4 км. Зранку і ввечорі. Що можна розглядати крім суперба з 2,8 у максималці? Розхід і розходи на передню підвіску не аргумент.
П.С. для того щоб щось перевезти, є вантажівки.
Ну а нашо Вам цей 2.8 бензин? Це хіба для душі буде? Це так, трішки, мотлох цей 2.8.
Якщо дійсно 4 км на роботу одну задницю возити, і щоб можна було поганяти з вітерцем, то можна меншою кровю обійтись:
Берете находите в живому стані фабію із мотором 1.9 ТДІ, чіпуєте його, грушите ЕГР, і маєте ракету. А одну задницю 4 км на роботу відвезти що на фабії, що на супербі, яка там різниця, мала б секунд за 8-9 брати ботку.
А ще варіант чіпанути ту ж Октавію Тур, 1.8Т, буде до 8 сек брати 100 км/год.
Якщо Вам реально 4 км в одну сторону на роботу то навіть той газ ставити толку не бачу, перший кілометр машина буде прогріватись до переключення, інші 3 мілометри - умовна економія що оправдається за 20 років.
На фабії 1.5 років від їздив, вже не цікаво. Катали мене на турі, прокачаному до 280 л.с. ( зі слів нашого форумчанина) потім на Супербі 2.8. Так НЕЗНАЧНА різниця є АЛЕ - автомат, есп, шкіра, датчик світла і т. д, ще й за менші кошти...
Присмотрись к Джете 2.5. Немного дороже, но отобьется на стоимости топлива и обслуживания. И едет нарядней.
Що за Джета?
де придивитись?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-09-2018 22:44 Бабаюка.)
|
|
|
shurken
Мегаписака
    
Повідомлень: 4 465
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
|
11-09-2018 22:51 RE: Суперб 2,8
|
(11-09-2018 22:43)Бабаюка : (11-09-2018 22:41)shurken : (11-09-2018 20:51)Бабаюка : Що мені сподобалось - потужний двигун, автомат, комплектація, плавність ходу, кохжаного салону в мене ще не було, та і їде норм, а до ауді s6 я ще, на мою думку не доріс.
(11-09-2018 20:48)HDC : (11-09-2018 20:21)Бабаюка : Напишу ще раз. Дизель в мене є, потрібен саме бензиновий двигун. Авто вибирається для того, щоб давати ємоцію. Не для перевезення вантажу, не для економії, а для емоції. Ну і щоб витримало знущання пробігами по 4 км. Зранку і ввечорі. Що можна розглядати крім суперба з 2,8 у максималці? Розхід і розходи на передню підвіску не аргумент.
П.С. для того щоб щось перевезти, є вантажівки.
Ну а нашо Вам цей 2.8 бензин? Це хіба для душі буде? Це так, трішки, мотлох цей 2.8.
Якщо дійсно 4 км на роботу одну задницю возити, і щоб можна було поганяти з вітерцем, то можна меншою кровю обійтись:
Берете находите в живому стані фабію із мотором 1.9 ТДІ, чіпуєте його, грушите ЕГР, і маєте ракету. А одну задницю 4 км на роботу відвезти що на фабії, що на супербі, яка там різниця, мала б секунд за 8-9 брати ботку.
А ще варіант чіпанути ту ж Октавію Тур, 1.8Т, буде до 8 сек брати 100 км/год.
Якщо Вам реально 4 км в одну сторону на роботу то навіть той газ ставити толку не бачу, перший кілометр машина буде прогріватись до переключення, інші 3 мілометри - умовна економія що оправдається за 20 років.
На фабії 1.5 років від їздив, вже не цікаво. Катали мене на турі, прокачаному до 280 л.с. ( зі слів нашого форумчанина) потім на Супербі 2.8. Так НЕЗНАЧНА різниця є АЛЕ - автомат, есп, шкіра, датчик світла і т. д, ще й за менші кошти...
Присмотрись к Джете 2.5. Немного дороже, но отобьется на стоимости топлива и обслуживания. И едет нарядней.
Що за Джета?
де придивитись?
|
|
|