Шкодчук
Українець
Повідомлень: 12 132
Приєднався: Oct 2008
Київ, Кинь-Ґрусть урочище
1,6 тур бо ...
|
17-07-2018 22:39 RE: Закон об урегулировании транзита (еврономера)
|
https://petrimazepa.com/blaha_okkama
...У бляхосрачі існує один-єдиний корінь всього зла, який і треба обговорювати. Цей корінь — необґрунтовано високі акцизні збори, які існують виключно для підтримки одного мертвонародженого вітчизняного виробника металолому. Все. Крапка. Будь-яке втулювання сюди нових тем є непотрібним множенням сутностей, котрому кінця-краю ніколи не буде видко.
Шановні котятки-бляхери, от нащо ви перекриваєте дороги? Ви ж розумієте, що в цьому немає сенсу? Що провокуєте лише нелюбов? Нащо ви відмовляєтеся, окрім депутатів, випускати з оточення ще й журналістів? Журналісти навіть не завжди можуть проголосувати, яку «джинсу» їм тулити дорогому наріду, що вже казати про голосування по законопроектам. А Гаврилюка нащо ображаєте, пусічки? У Гаврилюка хороший ККД, серед усіх депутатів він знаходиться на 31 місці і очевидно навряд чи був проти реформаторського законопроекту Южаніної щодо зниження акцизів. Нащо окрема зрадофільська фракція бляхерів заявляє, буцімто зменшення акцизного побору недостатнє? Максимальна можлива ставка попередньо зменшена з ~30000 доларів до 4500, краще вже не буде і тому хапайте поки дають, каченятка ви мої утопічні.
А ви, кохані зайченята-боротьбуни з бляхерами, теж на веселі номери мастаки. Нащо писати, шо гемонічні бляхери не діляться з бідними пенсіонерами своїми грошиками? Їх бюджет недоотримав би у будь-якому разі, бо замість сплати здирницького акцизу бляхер завжди краще спересердя плюне і переїде в благополучну країну ЄС, як вже зробили мільйони інших українців, замордовані в тому числі й автомобільним питанням. Нащо писати, що ви велосипедист/дельтапланерист/гіроскутеросексуаліст і автомобілі взагалі не любите? Я теж дуже багато чим не користуюся і не люблю, але обдирати власників цих речей до того, щоб вони нажахано втікали з країни, чомусь не вимагаю. Орлятка пухнастенькі, ну нащо ображати бляхерів і називати їх бидлом? Так, вони напевне частіше потрапляють у ДТП, це погано, і саме тому потрібна людська реєстрація, якої вони й самі жадають. Проте не так давно я власними очима бачив, як п’яний АТОшник ледве не зарізав людину через дріб’язкову сварку — це звична ситуація, бо будь-який солдат будь-якої країни завжди більш грубий, жорстокий та незаконослухняний (десь тут пробігало слово «бидло»...), аніж середньостатистична людина. Будьте тоді послідовними, натягайте хіппі-віночки й ображайте солдатів. Болюча тема, воістину. Подобається багно безкінечного срачу, в якому ми всі тонемо, якщо відійти від мудрагеля Оккама? Давайте ще троха болючих тем ворухну: ви от, вомбатики мої насіннєві, пишете, що ніщо не може виправдати бляхерів, оскільки останні порушують закон. Ок, законослухняність для вас є категоричним імперативом. У такому разі особисто ви б дотримувалися закону про три колоски, не смію питати? Шо-шо, приклад надто екстремальний? Ну добре, заведімо мову про законопроект ПнВК: якщо його зараз і приймуть, то за законом працювати з початку 2019 року він все одно не може. Президент обіцяв забити на це болт. Значить ви, законослухняні такі, мали б зараз боротися за дотримання закону і цим забрати близько 0,7% зростання реального ВВП у 2019 році, так? А, якщо закони вам не подобаються, то їх можна і не дотримуватися, ми зрозуміли вашу позицію, чудово.
Все це і навіть більше, повторюю, взагалі не має бути темами для обговорення. Темою є акциз. Але! Навіть коли якимось чудом інтернет-експерти продираються крізь нетрі беззмістовних текстів до сабжу, то й тут дозволяють собі паралогізми розміром із пузо голодуючої Савченко. Наприклад, бачив коментар людини, яка (чесне слово, не брешу) вважає людиноненависне розмитнення бувших у використанні авто нормою, бо ж у Сингапурі автомобілі теж недешеві. Сингапур, боженьки. Благословенний Сингапур зі щільністю населення 7389 жителів/км2 на повному серйозі порівнюється з Україною, де 74 жителі/км2. Різниця по суті стократна, таке кричуще порушення закону тотожності у підручники вносити треба. Спеціально перейшов на сторінку цього чуда у пошуках слідів хромосомних хвороб на фотографіях — не знайшов, воно являє собою абсолютно звичайний організм, і це по-справжньому лячно.
Перейдімо ж безпосередньо до акцизів. На цьому місці розумна людина мусить врешті-решт розповісти вам, чому існуючі протекціоністські акцизи — це зрада. Але оскільки таких людей не завезли, то слухайте мене. Розумієте, протекціонізм як такий не є злом, за умови якщо він тимчасовий. Всі видатні автомобільні держави послуговувалися тими чи іншими видами тимчасового протекціонізму, щоб виробники спочатку виросли довольними та з ситими хлєбалами всередині країни, а потім бралися за підкорення зовнішніх ринків. Особисто я вигадав для цього назву «виховний протекціонізм», ви ж можете називати як вам заманеться, у нас вільна країна. Автомобільні держави об’єднує не лише виховний протекціонізм, а й інші спільні ознаки. Зокрема, всі вони створювали умови для виникнення якомога більшої кількості місцевих автомобільних компаній, що конкурували між собою. Такий шлях у в’язниці народів був для нас зовсім неможливим. Причин багато, втім, хронологічно першопричиною була пристрасть Маркса до прокислої браги, сексу із сифілітичними козами та дженкему, що зовсім випалили сіру речовину з його довбешки, й тому Маркс:
1. Вірив у гіпермонополізацію;
2. Зневажав конкуренцію.
Як ви можете здогадатися, вже хоча б ці речі забивають двійко нелюдського розміру цвяхів у гріб єдиного відомого світовій історії шляху розвитку власної автопромисловості.
...
Що ж із цим робити?
Плювати і ловити. Нє, що до низької якості нарідної полеміки, то тут конче потрібне коротесеньке викладання основ логіки в усіх школах, а бажано ще й етикету, бо щось вони перегинають з образами в інтернетику. Плювати таки треба, в обличчя протекціоністів (пан президент теж до їх числа раніше входив, якщо хтось забув), а ловити момент, коли владі потрібно наповнити бюджет перед виборами і вона зі скрипом мокрих штанців нарешті пішла назустріч автовласникам, тримаючи в одній руці омріяний пряник законопроекту №8487, а в іншій необхідний батіг №8488. Щодо сумного майбутнього українського автопрому, то вище носа — Японією нам не бути, проте виробляти іноземні авто та заснувати не одного і не двох виробників спортивних автомобілів можна, якщо вже навіть дрібонькій Хорватії вдалось хапнути тут зірок. Чи не бажаєш ти часом убезсмертити своє ім’я культовою автомобільною маркою, дорогий читачу? Ти ж нічим не гірший за Рімака, пупсику, зате твоя нинішня робота точно гірша за цю.
Вічна пам'ять Героям...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-07-2018 22:58 Шкодчук.)
|
|