Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Придивляюсь до марки Шкода
Автор Повідомлення
Deneshi Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 205
Приєднався: May 2007
Ровно
Были - Октавия ВТС, Йети 1.8ТСИ. Гранд Сценик 1.5ДСИ, 7мест
Повідомлення: #21
17-03-2018 11:26 RE: Придивляюсь до марки Шкода

(17-03-2018 10:55)Хтось :  
(17-03-2018 10:19)Deneshi :  Вы б хоть почитали что вам пишут. Как раз идёт речь о том, что у 1.0 малый ресурс.

То я на це й кажу: не пишіть дурниць.

Цитата:П.С. Расход топлива смешанный у Рапида 1.6 не будет 5.9л, как и 4.5л у 1.0ТСИ. Разве что ездить исключительно по трассе и не менее 50 км за раз))

То я ж і пишу: це саме мій випадок. Я їжджу щодня по 50 км в один бік, режим 25 км траса і 25 км схожий на трасу.

То есть вы на шкодовском форуме, людям которые поболее вашего знают про эти моторы такое пишите!? Что вы знаете про моторесурс 1.0ТСИ? Вам по хорошему пишут, что 1.0 ожидаемых 200тыс без проблем вряд ли отходит. Кроме того на него ГБО стоит в разы дороже и гемороя с ним больше. ТСИ даже с ГБО потребляет бензин в пропорции примерно 1 к 5.
П.С. Если вы ездите по трассе на машине с маленьким мотором, как правило расход гораздо выше паспортного. Так как двигло надо крутить для нормальной езды. Низкий расход у 1.0 в сравнении с 1.6 будет в городских пробках или по трассе на скорости до 90 км/ч.
Для Рапида оптимальным по характеристикам считаю 1.4ТСИ.
Шукати всі повідомлення учасника
Хтось Немає
Ученик
*

Повідомлень: 37
Приєднався: Mar 2018

Ford Focus, Daewoo Matiz
Повідомлення: #22
17-03-2018 11:35 RE: Придивляюсь до марки Шкода

(17-03-2018 11:26)Deneshi :  То есть вы на шкодовском форуме, людям которые поболее вашего знают про эти моторы такое пишите!?

Як читати форуми, то гарні автомобілі припинили випускати десь в 30-х роках минулого тисячоліття. Smile Ви думаєте про двигуни 1.6 на цьому форумі менше критики пишуть? Почитайте про жер мастила, наприклад.

Я особисто працюю в компанії, що розробляє запчастини для автомобілів (зокрема і для Шкоди з Фольксвагеном) і трохи більше за присутніх знаю про ресурс експлуатації, який закладався при розробці виробником. І цифра ця, м'яко кажучи, трохи перевищує 100 тис. км.


(17-03-2018 11:26)Deneshi :  П.С. Если вы ездите по трассе на машине с маленьким мотором, как правило расход гораздо выше паспортного.

Тиць-дриць. Постом вище ви писали, що паспортної витрати можна досягнути лише коли по трасі їздити. Концепція вже змінилась?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-03-2018 11:37 Хтось.)
Шукати всі повідомлення учасника
Odessit Немає
Классик
****

Повідомлень: 840
Приєднався: Apr 2016

A7 1,4был, Pajero Sport 2018 стал
Повідомлення: #23
17-03-2018 12:44 RE: Придивляюсь до марки Шкода

(17-03-2018 11:26)Deneshi :  П.С. Если вы ездите по трассе на машине с маленьким мотором, как правило расход гораздо выше паспортного. Так как двигло надо крутить для нормальной езды. Низкий расход у 1.0 в сравнении с 1.6 будет в городских пробках или по трассе на скорости до 90 км/ч.
Для Рапида оптимальным по характеристикам считаю 1.4ТСИ.

1.0 ТСИ ставят даже на жоповозку под названием Карок, который на 100 кг выше и будка квадратнее.
Шукати всі повідомлення учасника
StaSok Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 095
Приєднався: Jun 2013
АТ
Audi A4 Avant 2.0TDI
Повідомлення: #24
17-03-2018 13:29 RE: Придивляюсь до марки Шкода

беріть 1 літр соку і ставте на нього газ Happy Birthday
якщо плануєте їздити 200К беріть дизель бенз в фольца не ахті
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-03-2018 13:32 StaSok.)
Шукати всі повідомлення учасника
Deneshi Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 205
Приєднався: May 2007
Ровно
Были - Октавия ВТС, Йети 1.8ТСИ. Гранд Сценик 1.5ДСИ, 7мест
Повідомлення: #25
17-03-2018 16:38 RE: Придивляюсь до марки Шкода

(17-03-2018 11:35)Хтось :  
(17-03-2018 11:26)Deneshi :  То есть вы на шкодовском форуме, людям которые поболее вашего знают про эти моторы такое пишите!?

Як читати форуми, то гарні автомобілі припинили випускати десь в 30-х роках минулого тисячоліття. Smile Ви думаєте про двигуни 1.6 на цьому форумі менше критики пишуть? Почитайте про жер мастила, наприклад.

Я особисто працюю в компанії, що розробляє запчастини для автомобілів (зокрема і для Шкоди з Фольксвагеном) і трохи більше за присутніх знаю про ресурс експлуатації, який закладався при розробці виробником. І цифра ця, м'яко кажучи, трохи перевищує 100 тис. км.


(17-03-2018 11:26)Deneshi :  П.С. Если вы ездите по трассе на машине с маленьким мотором, как правило расход гораздо выше паспортного.

Тиць-дриць. Постом вище ви писали, що паспортної витрати можна досягнути лише коли по трасі їздити. Концепція вже змінилась?

Якщо все знаєте навіщо запитувати на форумі?)) Я наприклад, по вашим розрахункам і питанням розумію що знаєте ви мало. Про особливості ТSІ моторів взагалі нуль.
Стосовно витрат по трасі, паспортних даних можна досягнути при дуже повільному русі (до 90 км/год) без обгонів і на достатньо великих відстанях. При більш-менш активній їзді малооб'ємний мотор споживає більше палива.


(17-03-2018 12:44)Odessit :  
(17-03-2018 11:26)Deneshi :  П.С. Если вы ездите по трассе на машине с маленьким мотором, как правило расход гораздо выше паспортного. Так как двигло надо крутить для нормальной езды. Низкий расход у 1.0 в сравнении с 1.6 будет в городских пробках или по трассе на скорости до 90 км/ч.
Для Рапида оптимальным по характеристикам считаю 1.4ТСИ.

1.0 ТСИ ставят даже на жоповозку под названием Карок, который на 100 кг выше и будка квадратнее.

Пусть ставят куда хотят, это ничего не значит. Для любой машины экономичным будет мотор оптимально отвечающий показателям масса/мощность. К примеру, на Октавии Тур мотор 1.8Т 150л.с. потребляет одинаково топлива как и 1.6 102 л.с.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-03-2018 16:41 Deneshi.)
Шукати всі повідомлення учасника
Хтось Немає
Ученик
*

Повідомлень: 37
Приєднався: Mar 2018

Ford Focus, Daewoo Matiz
Повідомлення: #26
17-03-2018 17:17 RE: Придивляюсь до марки Шкода

(17-03-2018 16:38)Deneshi :  Якщо все знаєте навіщо запитувати на форумі?))

Я запитую те, чого не знаю. А ви відповідаєте не те, що я запитую, а те, що хочете відповісти, причому в своїх відповідях суперечите собі та подаєте недостовірну інформацію про ресурс. Ви хоч відрізняєте ці два поняття: ресурс і проблеми? Ресурс - це те скільки двигун виходить, а проблеми - це те, з чим стикається власник під час експлуатації. Часті проблеми не тотожні малому ресурсу.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-03-2018 17:17 Хтось.)
Шукати всі повідомлення учасника
Deneshi Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 205
Приєднався: May 2007
Ровно
Были - Октавия ВТС, Йети 1.8ТСИ. Гранд Сценик 1.5ДСИ, 7мест
Повідомлення: #27
17-03-2018 18:08 RE: Придивляюсь до марки Шкода

(17-03-2018 17:17)Хтось :  
(17-03-2018 16:38)Deneshi :  Якщо все знаєте навіщо запитувати на форумі?))

Я запитую те, чого не знаю. А ви відповідаєте не те, що я запитую, а те, що хочете відповісти, причому в своїх відповідях суперечите собі та подаєте недостовірну інформацію про ресурс. Ви хоч відрізняєте ці два поняття: ресурс і проблеми? Ресурс - це те скільки двигун виходить, а проблеми - це те, з чим стикається власник під час експлуатації. Часті проблеми не тотожні малому ресурсу.

Беріть 1.0ТСІ та ставьте на нього газ. Деяким треба самим стикнутися з проблемами...
Шукати всі повідомлення учасника
Odessit Немає
Классик
****

Повідомлень: 840
Приєднався: Apr 2016

A7 1,4был, Pajero Sport 2018 стал
Повідомлення: #28
17-03-2018 19:02 RE: Придивляюсь до марки Шкода

(17-03-2018 17:17)Хтось :  
(17-03-2018 16:38)Deneshi :  Якщо все знаєте навіщо запитувати на форумі?))

Я запитую те, чого не знаю. А ви відповідаєте не те, що я запитую, а те, що хочете відповісти, причому в своїх відповідях суперечите собі та подаєте недостовірну інформацію про ресурс. Ви хоч відрізняєте ці два поняття: ресурс і проблеми? Ресурс - це те скільки двигун виходить, а проблеми - це те, з чим стикається власник під час експлуатації. Часті проблеми не тотожні малому ресурсу.

Ваш пост натолкнул на мысль что вы хотите получить низкий расход как у современных моторов при этом опасаетесь за ресурс. Эти качества в себе объединяют малолитражные дизеля, которые ВАГ на наш рынок не возит, зато они есть у конкурентов французского происхождения. Например дизельный Логан или Меган.
Шукати всі повідомлення учасника
Хтось Немає
Ученик
*

Повідомлень: 37
Приєднався: Mar 2018

Ford Focus, Daewoo Matiz
Повідомлення: #29
21-04-2018 19:12 RE: Придивляюсь до марки Шкода

Трохи почитав про двигун 1.6 MPI CWVA (EA211) - пишуть що нібито виробник спеціально робив його придатним до газування. Є гідрокомпенсатори, а значить не треба морочитись із регулюванням клапанів.

Але цікавий момент щодо 1.0 TSI CHZВ та CHZC (EA211). Про нього пишуть, що форсунки там теж в колекторі стоять. А раз так, то він теж повинен непогано газуватись без усяких приколів (тобто не гірше, ніж атмосферник). Що скажете?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 21-04-2018 19:14 Хтось.)
Шукати всі повідомлення учасника
Deneshi Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 205
Приєднався: May 2007
Ровно
Были - Октавия ВТС, Йети 1.8ТСИ. Гранд Сценик 1.5ДСИ, 7мест
Повідомлення: #30
21-04-2018 20:52 RE: Придивляюсь до марки Шкода

В партнёрах клуба есть СТО по установке ГБО "Гепард".
Вот их ветка по ГБО, можно спросить тут или позвонить
http://www.skoda-club.org.ua/forum/showt...tid=104636


(17-03-2018 19:02)Odessit :  Ваш пост натолкнул на мысль что вы хотите получить низкий расход как у современных моторов при этом опасаетесь за ресурс.

Да в том то и дело, что ТС уверен в ресурсе 1.0ТСИ))
(Востаннє це повідомлення було змінене: 21-04-2018 20:56 Deneshi.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  УЖАС!!! ВАГ-Так низзя со своими почеталетями марки sam_75 44 13 083 12-11-2013 16:52
Останнє: Dimon325
  Шкода А5 старенькая 1.6. , Киа Маджентис 2.0., Шкода А5 новая 1.4. fanshak 30 19 288 14-03-2010 16:18
Останнє: bungee7

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2