Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Електроавто
Автор Повідомлення
WhiteBear Немає
Власник "евробляхи"

Повідомлень: 993
Приєднався: Jul 2007
Riga, Latvia-Tallinn, Estonia
BMW i3 60Ah; Mazda CX-5 2.2D
Повідомлення: #301
13-12-2017 14:21 RE: Електроавто

(13-12-2017 13:51)vo :  а ви на чому практикуєте?)) Hello!
Є трохи досвіду на Nissan Leaf (перше покоління) в Естонії.
Зараз під жопою дві Мазди ("3" 2008 - бензин, та "СХ-5" дизель 2013) естонської реєстрації. Наступний рік проведу в Латвії, немає сенсу перереєстровувати старше авто (продаж або залишити в Україні) і нове буде тільки електро. Дивився в бік BMW i3, але проблема в тому, що кожного тижня на вихідних або я або дівчина, їздимо з Риги в Таллінн, і навпаки). А це, десь 302 км до від точки до точки)) Залишається тільки, Ампера-е, або новий Nissan Leaf. Але поки не зрозуміло початок продажів та вартість першої в Латвії, на другий вже є запис, але тільки на 40 кWh (38 900 EUR, спробую на тест драйві). Тесла 3 має найближче офіційне представництво в Фінляндії, інші моделі не потяну, поки не закінчу з будинком в Естонії, але думаю, що буду в клубі власників електрокарів вже до кінця наступного (201Cool року)
(Востаннє це повідомлення було змінене: 13-12-2017 15:00 WhiteBear.)
Шукати всі повідомлення учасника
DEM Немає
Классик
****

Повідомлень: 873
Приєднався: Dec 2007
Харьков
VW Tiguan 2.0TSI 6MT 4motion
Skype IDdem_trsr
Повідомлення: #302
13-12-2017 18:05 RE: Електроавто

(11-12-2017 20:08)LUPUS :  Женя, які нові електроавто доступні в Україні і по якій ціні? Де і скільки зарядок?
Як на ньому подорожувати? Поїхати на тому ж ліфі чи фокусі в Одесу чи Львів...
Есть новые BMW i3 у оф. дилеров по космической цене. Может еще какие-то.
Вообще-то, если новый, теперь можно смотреть все соседние (и не только) страны и выбирать где ниже цена и больше возврат ндс при вывозе. Платить только за перегон и постановку на учет.
Полно приложений для смартфотов с картой зарядных станций. Вот первое что в гугле выпало http://ecoautoinfo.com/static/karta-elek...ravok.html , похоже на правду, известные мне местные зарядки отображены верно.
В Одессу или Львов лучше всего на поезде интерсити поехать, дешево, быстро, безопасно.

Skoda Octavia 1.8T 4x4 ---> Volkswagen Tiguan 2.0TSI 6MT 4motion
Шукати всі повідомлення учасника
LUPUS Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 064
Приєднався: Oct 2008

Повідомлення: #303
13-12-2017 19:23 Електроавто

А можна взагалі нікуди не їздити. А мені подобається подорожувати на авто. В чому я маю себе обмежувати через недосконалість технологій? Чи залишати десь авто на ніч щоб зарядити акб? Купити недо авто і потім себе пееконувати що їхати 50 км/ч це круто, а в пробці взимку краще вимикати авто... а подорожувати потягом... та н@х воно таке вродливе потрібно кому?)


Надіслано з iPhone
Шукати всі повідомлення учасника
вадим74 Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 325
Приєднався: Mar 2008
Сумы
3008,VW Tiguan 2.0T, MB Vito,Renault Master
Повідомлення: #304
13-12-2017 19:27 RE: Електроавто

(13-12-2017 09:31)vo :  1. Самий головний момент - другий автомобіль з стандартним двигуном має бути
Шукати всі повідомлення учасника
shurken Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 463
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
Повідомлення: #305
13-12-2017 21:23 RE: Електроавто

(12-12-2017 23:55)WhiteBear :  Согласен, есть пробелы в теории). Где-то видел статистику, что более 60% владельцев электроавто живут в частных домах, но 115 км в день это многовато... Давайте оставим 350 км в неделю) и где-то 18-20 тыс км в год.
50 в день без выходных праздника и отдыха? А как быть зимой? В мороз оно так просто не асилит километраж. А не дай бог снежок пошел, то хорошо если есть друг на жыпе, который примчится на помощь, хуже если такового не окажется. Ежели чо, это был реальный случай с липчиком родственника. Всегда хватало, а вот снежок внес свои коррективы и встало оно полях Украины. Не, если задаться целью, можно и 30 и даже 40 тык в год асилить, но в повседневной жизни, особенно если это вторая машина, дай бог что-бы десятка в год была.


(13-12-2017 09:31)vo :  Експерти)))

Дам вам задачку, я не математик - вираховуйте самі))

1. Самий головний момент - другий автомобіль з стандартним двигуном має бути.

2. Я купив у вересні 2016 Фокус 2013 року випуску з пробігом 28 300 км. Батарея показувала 100% ємності (діодний круг навколо зарядки. він розподілений на 4 зони, кожна по 25% ємності. в процесі їзди та використання заряду, поступово лампи починають тухнути, показуючи скільки заряду залишилося 25%+, 50%+, 75%+, 100%)
За рік експлуатацї я накатав 16 200 км. Зараз 15 місяців експлуатації я вже проїхав 21 600 км (одометр зараз показує 49 900 км)
За весь час експлуатації батарея просіла десь на 10%. Тобто, коли знімаєш з зарядки авто, діодне коло вже не показує 4 лампочки, а лише 3 (тіпа заряду 75%+)
Досить суттєвий "провал" в показниках використання заряду йде з 100% до 65%. Зараз (вже холодно) 35% заряду вистачає на 15-25 км. Але потім, з 65% до 0% розрахунок йде приблизно 1%=1км пробігу.
Якщо користуватися постійно пічкою (нагрівання повітря йде через тен) вистачить по місту до 60-65 км. Враховуйте, що Київ має багато холмів, і підйом на будь-який тягне більше заряду.
Влітку розрахунок заряду без клімата буде 120-135 км. (з кліматом десь біля 100км).
Моя друга машина хаває по місту десь 12л/100км дизеля. За моїми приблизними підрахунками різниця (здешевлення) проїзду десь в 10 раз.
також треба не забувати, що в електроавто немає ТО. є лише заміна гальмівної рідини раз на 2 роки (як і у всіх). окрім того, гальмування в 95% випадках йде системою рекуперації, а не колодками. при останній заміні резини на зиму, подивився, що знос колодок зараз десь 1/3. Тобто на 50000 км колодки зносились лише на 1/3.
Реально економічний спосіб їзди - це 50-60 км/г. за останній час я суттєво змінив спосіб управління авто - я нікуди не поспішаю, насолоджуюсь керуванням і їзжу з швидкістю 50-60 км (навіть на богатирській, набережній, по мостах. де можна спокійно їхати 80+) і саме головне, кругом встигаю).
з "інвестицій" за рік експлуатації я б лише назвав купівлю комплекту зимової резини. і все. за цей час на звичайному авто вже б було мінімум 1 ТО (а то і 2)....

десь так Hello!
Есть мнение, что 12 дизеля, совсем не конкурент Форду. Конкуренты кушают 5-8.
Второй вопрос - на двух машинах одновременно ведь не получается ездить? Разница между стоимостью покупки и будущей стоимостью продажи, это ведь затраты? Резина, коврики, страховка и прочие мелочи, тоже. Парковать это дело тоже где-то надо. Допустим купил его за пятнашку, продашь в будущем за десятку, если конечно батарейка живая будет. Еще на штука набежит всякой мелочевки. Итого минимум шесть штук затраты, на удовольствие иметь второй электрический авто. Это почти шесть тонн солярки или для озвученного расхода на 57 тыс км. Это без стоимости электричества, возможных форсмажоров в виде например поломанных зарядок и при о-очень оптимистичном прогнозе продажи. И ради чего отказывать себе в удовольствии ездить с какой нравится скоростью и пользоваться климатом в свое удовольствие?


(13-12-2017 09:44)SergM :  Сучасний літій досить стійкий, але не вічний і усе можна вбити. І поки міфи озвучуєте Ви – "литий от времени практически не изнашивается" – брехня. + Зараз з широким поширенням літієвих АКБ та малими запасами літію почали задумуватись про строк їхньої експлуатації.
Голословные обвинения, чем подкреплены?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 13-12-2017 22:02 shurken.)
Шукати всі повідомлення учасника
vo Немає
КарлЮнговичФрейд
*****

Повідомлень: 3 144
Приєднався: Jul 2005
пАсьолок коло Києва
red_eco_turbo
Повідомлення: #306
14-12-2017 11:32 RE: Електроавто

shurken, якось ви агресивно на всіх налаштовані Mr. Green
вас ніхто не заставляє купувати другий автомобіль, а тим більше другий електричний автомобіль Hello!
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #307
14-12-2017 11:38 RE: Електроавто

shurken :
SergM :Сучасний літій досить стійкий, але не вічний і усе можна вбити. І поки міфи озвучуєте Ви – "литий от времени практически не изнашивается" – брехня. + Зараз з широким поширенням літієвих АКБ та малими запасами літію почали задумуватись про строк їхньої експлуатації.
Голословные обвинения, чем подкреплены?
Smile
Наявністю параметра cycle durability від виробника + хімією, бо тільки у формулі там усе ідеально.
Чи Вам недостатньо досліджень про падіння ємності від кількості циклів та глибини розряду?

І як це не дивно, "ощадні" методи заряджання та розряджання суттєво продовжують їхнє життя...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 14-12-2017 11:40 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника
Kaban-69 Немає
еще та свинья
****

Повідомлень: 1 277
Приєднався: May 2008
Мариуполь
1.9 tdi (AGR)
Повідомлення: #308
14-12-2017 12:10 RE: Електроавто

а вы тут о чем? одна замена масла с фильтрами в октавии - 5 месяцев езды на лифе
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
WhiteBear Немає
Власник "евробляхи"

Повідомлень: 993
Приєднався: Jul 2007
Riga, Latvia-Tallinn, Estonia
BMW i3 60Ah; Mazda CX-5 2.2D
Повідомлення: #309
14-12-2017 13:06 RE: Електроавто

Маю пару хвилин на обідню перерву, зроблю невеличкий оффтоп. Був зранку у салоні Ніссан в Латвії, думав домовитись про тест драйв нового Ліфа. Ситуація наступна: з минулого тижня Ніссан в ЕС продає першу лімітовану партію Nissan Leaf 2.Zero edition 40Кwh. Це лімітована партія з нетиповою комплектацією буде всього 1500 авто, поставки у першому кварталі 2018 року в ЕС та ЮК. Вона займає нішу між другою та третьою (всього буде три комплектації, від бази до топу) комплектаціями. Ось тут вилізла ще одна перевага електромобілів - системи автопілоту. Фішка комплектації додаткове обладнання (невбудоване в авто) для зарядки від побутових електромереж на 6,6 кВт та система ProPILOT (її потім можна буде отримати лише в топових версіях Ліфу та можливо, ще деяких моделей Nissan (Nissan Rogue), але тут не певен). Це такий собі проміжний етап між круїз-контролем та системами допомоги паркуванню, та автопілотом, такий собі смарт-круїз-контроль. Система автоматично тримає позицію та швидкість авто на дорозі, відстежує інші авто навкруги та підтримує дистанцію до попереднього авто і реагує на перешкоди. Кажуть дуже доречно буде в пробках у місті, авто фактично буде рухатись в потоці автоматично. Реально зацікавило, але потрібно драйвити в живу. Домовився про тест драйв на початку січня, в Латвії вже замовили два авто.
З.І. Щодо системи зарядки авто від побутових мереж, то Ніссан вже у другому Ліфі підтримує ідею інтеграцій авто та з настінною системою ПауерБанк для приватних будинків. Тобто, ви підключаєте авто до системи та збільшуєте ємкість домашньої системи (працює як єдиний комплекс), також цікава ідея, такий собі back-up для будинку.


(Востаннє це повідомлення було змінене: 14-12-2017 16:42 WhiteBear.)
Шукати всі повідомлення учасника
Lady Немає
девочка из администрации
*****

Повідомлень: 22 054
Приєднався: Mar 2007

серебристая :))
Повідомлення: #310
14-12-2017 13:33 RE: Електроавто

(14-12-2017 13:06)WhiteBear :  системи автопілоту. Система автоматично тримає позицію та швидкість авто на дорозі, відстежує інші авто навкруги та підтримує дистанцію до попереднього авто і реагує на перешкоди. Кажуть дуже доречно буде в пробках у місті, авто фактично буде рухатись в потоці автоматично.

напомнилоMr. GreenMr. Green



Не нужно меня обижать, я девочка ранимая, чуть что-сразу в слезы… а потом с заплаканными глазами так сложно понять кому попадаешь лопатой по голове…
Девушка
Дякую всім. Було весело! (с) Mr. Green
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника


Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 3