(12-12-2017 23:55)WhiteBear : Согласен, есть пробелы в теории). Где-то видел статистику, что более 60% владельцев электроавто живут в частных домах, но 115 км в день это многовато... Давайте оставим 350 км в неделю) и где-то 18-20 тыс км в год.
50 в день без выходных праздника и отдыха? А как быть зимой? В мороз оно так просто не асилит километраж. А не дай бог снежок пошел, то хорошо если есть друг на жыпе, который примчится на помощь, хуже если такового не окажется. Ежели чо, это был реальный случай с липчиком родственника. Всегда хватало, а вот снежок внес свои коррективы и встало оно полях Украины. Не, если задаться целью, можно и 30 и даже 40 тык в год асилить, но в повседневной жизни, особенно если это вторая машина, дай бог что-бы десятка в год была.
(13-12-2017 09:31)vo : Експерти)))
Дам вам задачку, я не математик - вираховуйте самі))
1. Самий головний момент - другий автомобіль з стандартним двигуном має бути.
2. Я купив у вересні 2016 Фокус 2013 року випуску з пробігом 28 300 км. Батарея показувала 100% ємності (діодний круг навколо зарядки. він розподілений на 4 зони, кожна по 25% ємності. в процесі їзди та використання заряду, поступово лампи починають тухнути, показуючи скільки заряду залишилося 25%+, 50%+, 75%+, 100%)
За рік експлуатацї я накатав 16 200 км. Зараз 15 місяців експлуатації я вже проїхав 21 600 км (одометр зараз показує 49 900 км)
За весь час експлуатації батарея просіла десь на 10%. Тобто, коли знімаєш з зарядки авто, діодне коло вже не показує 4 лампочки, а лише 3 (тіпа заряду 75%+)
Досить суттєвий "провал" в показниках використання заряду йде з 100% до 65%. Зараз (вже холодно) 35% заряду вистачає на 15-25 км. Але потім, з 65% до 0% розрахунок йде приблизно 1%=1км пробігу.
Якщо користуватися постійно пічкою (нагрівання повітря йде через тен) вистачить по місту до 60-65 км. Враховуйте, що Київ має багато холмів, і підйом на будь-який тягне більше заряду.
Влітку розрахунок заряду без клімата буде 120-135 км. (з кліматом десь біля 100км).
Моя друга машина хаває по місту десь 12л/100км дизеля. За моїми приблизними підрахунками різниця (здешевлення) проїзду десь в 10 раз.
також треба не забувати, що в електроавто немає ТО. є лише заміна гальмівної рідини раз на 2 роки (як і у всіх). окрім того, гальмування в 95% випадках йде системою рекуперації, а не колодками. при останній заміні резини на зиму, подивився, що знос колодок зараз десь 1/3. Тобто на 50000 км колодки зносились лише на 1/3.
Реально економічний спосіб їзди - це 50-60 км/г. за останній час я суттєво змінив спосіб управління авто - я нікуди не поспішаю, насолоджуюсь керуванням і їзжу з швидкістю 50-60 км (навіть на богатирській, набережній, по мостах. де можна спокійно їхати 80+) і саме головне, кругом встигаю).
з "інвестицій" за рік експлуатації я б лише назвав купівлю комплекту зимової резини. і все. за цей час на звичайному авто вже б було мінімум 1 ТО (а то і 2)....
десь так
Есть мнение, что 12 дизеля, совсем не конкурент Форду. Конкуренты кушают 5-8.
Второй вопрос - на двух машинах одновременно ведь не получается ездить? Разница между стоимостью покупки и будущей стоимостью продажи, это ведь затраты? Резина, коврики, страховка и прочие мелочи, тоже. Парковать это дело тоже где-то надо. Допустим купил его за пятнашку, продашь в будущем за десятку, если конечно батарейка живая будет. Еще на штука набежит всякой мелочевки. Итого минимум шесть штук затраты, на удовольствие иметь второй электрический авто. Это почти шесть тонн солярки или для озвученного расхода на 57 тыс км. Это без стоимости электричества, возможных форсмажоров в виде например поломанных зарядок и при о-очень оптимистичном прогнозе продажи. И ради чего отказывать себе в удовольствии ездить с какой нравится скоростью и пользоваться климатом в свое удовольствие?
(13-12-2017 09:44)SergM : Сучасний літій досить стійкий, але не вічний і усе можна вбити. І поки міфи озвучуєте Ви – "литий от времени практически не изнашивается" – брехня. + Зараз з широким поширенням літієвих АКБ та малими запасами літію почали задумуватись про строк їхньої експлуатації.
Голословные обвинения, чем подкреплены?