Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Електроавто
Автор Повідомлення
Hornet 7 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 286
Приєднався: May 2015
Львів
Skoda Fabia Combi 1.4 16v
Повідомлення: #291
12-12-2017 22:44 RE: Електроавто

Як друге авто я б взяв електромобіль для поїздок на короткі відстані,заправляти бензином не потрібно,зарядив і впередПоскакали
Шукати всі повідомлення учасника
shurken Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 463
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
Повідомлення: #292
12-12-2017 23:36 RE: Електроавто

(12-12-2017 22:44)Hornet 7 :  Як друге авто я б взяв електромобіль для поїздок на короткі відстані,заправляти бензином не потрібно,зарядив і впередПоскакали
А в чем глубокий смысл? Заряжать явно чаще чем заправлять доведется. Да и содержать две машины, явно дороже обойдется чем одну. Разве только вторую например жене, тогда может быть. И то, новый Ravon R2, в салоне семь штук стоит. На разницу с битком из штатов, можно десять лет заправлять на шару. Кстати ездить зимой без печки не сильно полезно, а без света еще и не безопасно.
Шукати всі повідомлення учасника
WhiteBear Немає
Власник "евробляхи"

Повідомлень: 993
Приєднався: Jul 2007
Riga, Latvia-Tallinn, Estonia
BMW i3 60Ah; Mazda CX-5 2.2D
Повідомлення: #293
12-12-2017 23:55 RE: Електроавто

(12-12-2017 22:41)shurken :  [42 тысячи в год на электричке? Ну-ну.
Не вижу очереди из таксистов на покупку свежих Лифов, откуда такой опримизм, что через шесть лет они выстроятся в очередь за покупкой электричек с убитыми батарейками?
Согласен, есть пробелы в теории). Где-то видел статистику, что более 60% владельцев электроавто живут в частных домах, но 115 км в день это многовато... Давайте оставим 350 км в неделю) и где-то 18-20 тыс км в год.
С такси, это отдельный разговор. Нет опыта и данных, но думаю, что здесь нужно не индивидуальное решение, а нужна компания (платформа) с инфраструктурой. Реально как много мест с зарядками на 3-4 места на 11 кВч. и более в городе? Я бы взял, данные мобильных операторов, наложил на геолокацию потоков перемещения людей в городе и оборудовал бы 10-20 зарядочных мест для своих такси. Но нужно считать...
Шукати всі повідомлення учасника
vo Немає
КарлЮнговичФрейд
*****

Повідомлень: 3 144
Приєднався: Jul 2005
пАсьолок коло Києва
red_eco_turbo
Повідомлення: #294
13-12-2017 09:31 RE: Електроавто

Експерти)))

Дам вам задачку, я не математик - вираховуйте самі))

1. Самий головний момент - другий автомобіль з стандартним двигуном має бути.

2. Я купив у вересні 2016 Фокус 2013 року випуску з пробігом 28 300 км. Батарея показувала 100% ємності (діодний круг навколо зарядки. він розподілений на 4 зони, кожна по 25% ємності. в процесі їзди та використання заряду, поступово лампи починають тухнути, показуючи скільки заряду залишилося 25%+, 50%+, 75%+, 100%)
За рік експлуатацї я накатав 16 200 км. Зараз 15 місяців експлуатації я вже проїхав 21 600 км (одометр зараз показує 49 900 км)
За весь час експлуатації батарея просіла десь на 10%. Тобто, коли знімаєш з зарядки авто, діодне коло вже не показує 4 лампочки, а лише 3 (тіпа заряду 75%+)
Досить суттєвий "провал" в показниках використання заряду йде з 100% до 65%. Зараз (вже холодно) 35% заряду вистачає на 15-25 км. Але потім, з 65% до 0% розрахунок йде приблизно 1%=1км пробігу.
Якщо користуватися постійно пічкою (нагрівання повітря йде через тен) вистачить по місту до 60-65 км. Враховуйте, що Київ має багато холмів, і підйом на будь-який тягне більше заряду.
Влітку розрахунок заряду без клімата буде 120-135 км. (з кліматом десь біля 100км).
Моя друга машина хаває по місту десь 12л/100км дизеля. За моїми приблизними підрахунками різниця (здешевлення) проїзду десь в 10 раз.
також треба не забувати, що в електроавто немає ТО. є лише заміна гальмівної рідини раз на 2 роки (як і у всіх). окрім того, гальмування в 95% випадках йде системою рекуперації, а не колодками. при останній заміні резини на зиму, подивився, що знос колодок зараз десь 1/3. Тобто на 50000 км колодки зносились лише на 1/3.
Реально економічний спосіб їзди - це 50-60 км/г. за останній час я суттєво змінив спосіб управління авто - я нікуди не поспішаю, насолоджуюсь керуванням і їзжу з швидкістю 50-60 км (навіть на богатирській, набережній, по мостах. де можна спокійно їхати 80+) і саме головне, кругом встигаю).
з "інвестицій" за рік експлуатації я б лише назвав купівлю комплекту зимової резини. і все. за цей час на звичайному авто вже б було мінімум 1 ТО (а то і 2)....

десь так Hello!
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #295
13-12-2017 09:44 RE: Електроавто

shurken :При том, что элементы у буков и машин по сути одинаковые. Не было недозаряда. Постоянно от сети не работали. За полгода хранения саморозряд копейки. Повторюсь, обе умерли от возраста. Большинство мифов про акумы, к литию не имеют никакого отношения. Литий от времени практически не изнашивается, количество циклов за время службы, выбрать тоже не простая задача. Объективно восемь лет, потом резкая потеря емкости. Как исключение брак.
По суті – так, однакові, але...
Той же недозаряд покращує експлуатацію літію, як і не повні розряди (для будь-якого АКБ, доречі). Так само розрядні струми мають значення та інше. Повторюсь – у одних поздихало, а у інших ще живе (при цьому виробник та технологія однакові).

Сучасний літій досить стійкий, але не вічний і усе можна вбити. І поки міфи озвучуєте Ви – "литий от времени практически не изнашивается" – брехня. + Зараз з широким поширенням літієвих АКБ та малими запасами літію почали задумуватись про строк їхньої експлуатації.
Шукати всі повідомлення учасника
vo Немає
КарлЮнговичФрейд
*****

Повідомлень: 3 144
Приєднався: Jul 2005
пАсьолок коло Києва
red_eco_turbo
Повідомлення: #296
13-12-2017 10:19 RE: Електроавто

Ще пару мометів:
- в машині завжди прохолодно. В даному авто охолодження та підігрів батареї здійснюється рідиною (заміна раз на 10 років). Коли температура падає, автоматично вмикається тен, який підігріває рідину. Нажаль, виробник не підєднав до бортового значення витрат енергії для підігріву батареї. Тому взимку можна бачити на БК витрати енергії одні, але реально вони більше
- невеличкий прикол. В штатній магнітолі стоїть GPS. Якщо визначити точку Home на карті GPS, то коли малий заряд батареї, можга побачити повідомлення від БК , що залишок заряду як раз, щоб доїхати додому))
Шукати всі повідомлення учасника
1.2HTP На сайті
CAXA
*****

Повідомлень: 9 565
Приєднався: Sep 2006
Днепр
Повідомлення: #297
13-12-2017 13:20 RE: Електроавто

(13-12-2017 09:31)vo :  Експерти)))


десь так Hello!
сказал бы теоретики ))) к коим себя так же отнесу
Спасибо за живой отзыв, пару вопросов Курить
1 Частный дом ?
2 Фокус американец ?
ПС чтоб не копировать, горки так же дают рекуперацию
Шукати всі повідомлення учасника
WhiteBear Немає
Власник "евробляхи"

Повідомлень: 993
Приєднався: Jul 2007
Riga, Latvia-Tallinn, Estonia
BMW i3 60Ah; Mazda CX-5 2.2D
Повідомлення: #298
13-12-2017 13:40 RE: Електроавто

(13-12-2017 13:20)1.2HTP :  
(13-12-2017 09:31)vo :  Експерти)))
десь так Hello!
сказал бы теоретики ))) к коим себя так же отнесу
Я бы сказал, что я практикующий теоретик))
Цитата: Я вважаю, що поки що вони не конкуренти ДВЗ. Можливо Тесла. Але вартість. За свій авто я віддав 25800 мінус 1,5% знижки
Сподіваюсь що к тому часу коли я докатаю свій дизель буде електро авто з запасом ходу 500-600 км та швидкістю заряда до 20 хвилин на 80% акб.. і до 30000$ Бажано ще й з левом на капоті
Але ще раз... поки ця технологія не готова
Слава, ти дійсно не розумієш, що ТСO за 250 тыс км. твого Peugeot 308 1,6 HDI за "25800 мінус 1,5% знижка" та Сhevrolet Bolt 38-39 к$ вже зараз, як мінімум рівнозначні? ))) І є дуже-дуже-дуже вузенький сенс купляти перший, якщо є другий? )))
І коли через 5-6 років, початкова вартість аналогічних нових машин буде однакова, яку чергу потрібно буде чекати щоб отримати другий? )
(Востаннє це повідомлення було змінене: 13-12-2017 13:47 WhiteBear.)
Шукати всі повідомлення учасника
vo Немає
КарлЮнговичФрейд
*****

Повідомлень: 3 144
Приєднався: Jul 2005
пАсьолок коло Києва
red_eco_turbo
Повідомлення: #299
13-12-2017 13:51 RE: Електроавто

1. Так
2. Їх інакших і не існує
3. Звісно, рекуперація йде і накатом, при гальмуванні і з горки теж

2 WhiteBear

а ви на чому практикуєте?)) Hello!
Шукати всі повідомлення учасника
LUPUS Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 064
Приєднався: Oct 2008

Повідомлення: #300
13-12-2017 14:17 RE: Електроавто

Женя, я все розумію, але твоя статистика не враховую реальну експлуатацію, до якої входять такі прості речі як:
- запас ходу
- інфраструктура зарядок
- час зарядки АКБ
- комфорт подорожей

я не дивлюсь на авто через призму ТСО
мені байдуже скільки втратить має авто за роки експлуатації і скільки та експлуатація коштує
коли я їду навіть на роботу - я хочу їду повільно, хочу - граю в шахи і не стежу за зарядом батареї, і не хвилююсь чи вистачить мені 25% баку доїхати до дому...
а ще я б не порівнював вольт та 308 за якістю салону, комфортом та як вони керуються Mr. Green

коли буде електро авто з усіма тими ж параметрами - я з задоволенням вивчу питання заміни
поки що технологія не досконала та не дозволяє мені отримати той самий рівень що в мене є на моєму 308 Ля-Ля-Ля
Шукати всі повідомлення учасника


Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 4