Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Електроавто
Автор Повідомлення
LUPUS Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 064
Приєднався: Oct 2008

Повідомлення: #281
11-12-2017 21:56 Електроавто

А я доїжджаю за 3-3,5 години


Надіслано з iPhone
Шукати всі повідомлення учасника
shurken Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 463
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
Повідомлення: #282
11-12-2017 23:22 RE: Електроавто

(11-12-2017 21:56)LUPUS :  А я доїжджаю за 3-3,5 години
Осетра уреж.
Шукати всі повідомлення учасника
LUPUS Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 064
Приєднався: Oct 2008

Повідомлення: #283
11-12-2017 23:41 Електроавто

(11-12-2017 23:22)shurken :  
(11-12-2017 21:56)LUPUS :  А я доїжджаю за 3-3,5 години
Осетра уреж.


Не зрозумів...


Надіслано з iPhone
Шукати всі повідомлення учасника
Porter Немає
Інженегр
*****

Повідомлень: 2 235
Приєднався: Oct 2010
Львів
Oсtavia Tour 1.6i BFQ 2008
Повідомлення: #284
12-12-2017 09:05 RE: Електроавто

LUPUS, кажуть, що ви свистите про час поїздки в Одесу чи Львів Smile
Шукати всі повідомлення учасника
LUPUS Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 064
Приєднався: Oct 2008

Повідомлення: #285
12-12-2017 09:31 RE: Електроавто

(12-12-2017 09:05)Porter :  LUPUS, кажуть, що ви свистите про час поїздки в Одесу чи Львів Smile

аааа
Упал и качаюсь
звісно... що з того боку монитору знають краще Аплодисменты
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #286
12-12-2017 09:44 RE: Електроавто

По темі: хтось хоче накупити Тесли дешевше, або під майбутній бізнес типу офіційного дилера.

shurken :
WhiteBear :Нужно отметить, что для износа пакетов батарей важно количество циклов зарядки.
Это не совсем так. Проверено практически, батарейка которая и в хвост и в гриву и батарейка которая за восемь лет раз десять подзаряжалась, благополучно умерли практически в один день. Это было два идентичных бука из одной партии.
До чого тут бук і приклад? Одна вмерла від зносу, інша – від недозаряду, або обидві від часу тощо.

АКБ сильно залежать від експлуатації – ступені заряду, глибини розряду і інших факторів, а об'єктивна оцінка нажаль не завжди є практичною.

Так у одному буці при постійній роботі від мережі АКБ вмирає від високої напруги (100% заряду + постійний дозаряд), а у іншому ті ж самі елементи у такому ж режимі будуть живі лише через те, що там інший контролер з меншою напругою чи відповідним режимом. У третьому вмруть внаслідок заморожування зимою.
Шукати всі повідомлення учасника
WhiteBear Немає
Власник "евробляхи"

Повідомлень: 993
Приєднався: Jul 2007
Riga, Latvia-Tallinn, Estonia
BMW i3 60Ah; Mazda CX-5 2.2D
Повідомлення: #287
12-12-2017 21:52 RE: Електроавто

(11-12-2017 20:08)LUPUS :  Женя, які нові електроавто доступні в Україні і по якій ціні? Де і скільки зарядок?
Як на ньому подорожувати? Поїхати на тому ж ліфі чи фокусі в Одесу чи Львів...
Cлава, ти все правильно кажешь...
Фактично, електрокари займають вузький сегмент, і займають нішу, авто класу А та В, лакшері D...
Але є одне но, TCO (cукупна вартість володіння). Більшість потреб у авто можна покрити вказаними класами, а поїхати на тому ж ліфі чи фокусі в Одесу чи Львів, можна у спеціальному автовагоні залізницею.
Дивись сюди:
[attachment=97397]
Ось, дивись та середня синя лінія вартість нормального авто с ДВС в 2018 із собівартістю за 27-28k$. В Україні, тобі до цього потрібно накинути десь 12к податків, і маємо авто за близько 40к$ на наступні років 5).
Фактично, до 40К зараз три лідери із собівартістю Bolt (37455$), Tesla (35000$) та Leaf 2018 (31565-37675$) із пакетами від 40 кВг до 60 кВг. (250 - 300км за один заряд). Але,в 2018 ти отримуєшь на все бабло авто, ні яких 12K податків рідній державі).
Як ти бачиш на малюнку, до 42% від цієї ціни буде складати пакет батарей. Дані на малюнку за 2016. Наприклад, якщо погуглити то для Bolt пакет на 60 кВг від еЛджі коштує близько $15,734.29, що складає 42% від вартості авто. Тобто дані коректні. Пакет витримує понад 2000 до 4000 циклів, тобто десь всього 400 000-800 000 км). Тобто, замість податків державі ти отримуєш батарею.
GM had already disclosed that it was paying LG $145 per kWh for the battery cells of the Bolt EV. Assuming a 25% gross margin on the $262 per kWh list price, it would come down to something like a cost of $196.50 per kWh with a split of $145/kWh for the cells and $51.50/KWh at the pack level costs, which would actually make sense.
Буржуї кажуть, що Шевроле лопатить еЛДжі $145/kWh за ячейки, та $51.50/KWh за "пакування" (система управління живленням, контейнер та інше) та 25% собі на дівчат. Тобто, чистий апгрейд батереї зараз $145/kWh
А тепер, дивись на малюнок:
[attachment=97399]
Собівартість в 1кВг в пакеті в 2010 була 1000 баксів, в 2017 - $196.50, в через 6 років після 250к км. пробігу, ти втратиш десь до 20 кВг (30% обсягу) и при вартості за 100 баксів за 1кВг, за 2к баксів відновиш батарею, і впариш авто в таксі або щасливому новому власнику)
[attachment=97400]
А тепер скажи мені, що буде із твоїм супер дизельним двигуном евро6 із двома турбінами, насос-форсунками, помпами та насосами та супер модним каталізатором через 6 років та 250 тис. пробігу?). Яка вартість ТО, фільтрів, мастила, тосолу? І кому ти впариш своє авто за 40к баксів від початкової вартості? ))
(Востаннє це повідомлення було змінене: 12-12-2017 21:53 WhiteBear.)
Шукати всі повідомлення учасника
shurken Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 463
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
Повідомлення: #288
12-12-2017 22:02 RE: Електроавто

(12-12-2017 09:44)SergM :  До чого тут бук і приклад? Одна вмерла від зносу, інша – від недозаряду, або обидві від часу тощо.

АКБ сильно залежать від експлуатації – ступені заряду, глибини розряду і інших факторів, а об'єктивна оцінка нажаль не завжди є практичною.

Так у одному буці при постійній роботі від мережі АКБ вмирає від високої напруги (100% заряду + постійний дозаряд), а у іншому ті ж самі елементи у такому ж режимі будуть живі лише через те, що там інший контролер з меншою напругою чи відповідним режимом. У третьому вмруть внаслідок заморожування зимою.
При том, что элементы у буков и машин по сути одинаковые. Не было недозаряда. Постоянно от сети не работали. За полгода хранения саморозряд копейки. Повторюсь, обе умерли от возраста. Большинство мифов про акумы, к литию не имеют никакого отношения. Литий от времени практически не изнашивается, количество циклов за время службы, выбрать тоже не простая задача. Объективно восемь лет, потом резкая потеря емкости. Как исключение брак.
Шукати всі повідомлення учасника
LUPUS Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 064
Приєднався: Oct 2008

Повідомлення: #289
12-12-2017 22:12 RE: Електроавто

Женя, я не проти електро авто в принципі. Я вважаю, що поки що вони не конкуренти ДВЗ. Можливо Тесла. Але вартість. За свій авто я віддав 25800 мінус 1,5% знижки Smile
Сподіваюсь що к тому часу коли я докатаю свій дизель буде електро авто з запасом ходу 500-600 км та швидкістю заряда до 20 хвилин на 80% акб.. і до 30000$ Smile
Бажано ще й з левом на капоті Упал и качаюсь
Але ще раз... поки ця технологія не готова
Шукати всі повідомлення учасника
shurken Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 463
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
Повідомлення: #290
12-12-2017 22:41 RE: Електроавто

(12-12-2017 21:52)WhiteBear :  Собівартість в 1кВг в пакеті в 2010 була 1000 баксів, в 2017 - $196.50, в через 6 років після 250к км. пробігу, ти втратиш десь до 20 кВг (30% обсягу) и при вартості за 100 баксів за 1кВг, за 2к баксів відновиш батарею, і впариш авто в таксі або щасливому новому власнику)
42 тысячи в год на электричке? Ну-ну.
Не вижу очереди из таксистов на покупку свежих Лифов, откуда такой опримизм, что через шесть лет они выстроятся в очередь за покупкой электричек с убитыми батарейками?


(12-12-2017 22:12)LUPUS :  Женя, я не проти електро авто в принципі. Я вважаю, що поки що вони не конкуренти ДВЗ. Можливо Тесла. Але вартість. За свій авто я віддав 25800 мінус 1,5% знижки Smile
Сподіваюсь що к тому часу коли я докатаю свій дизель буде електро авто з запасом ходу 500-600 км та швидкістю заряда до 20 хвилин на 80% акб.. і до 30000$ Smile
Бажано ще й з левом на капоті Упал и качаюсь
Але ще раз... поки ця технологія не готова
Такие уже есть. Та же Тесла. Одна проблема, что-бы одновременно зарядить суперчарджером четыре Теслы, надо подвести мегаватт мощности...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 12-12-2017 22:44 shurken.)
Шукати всі повідомлення учасника


Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2