(11-12-2017 20:08)LUPUS : Женя, які нові електроавто доступні в Україні і по якій ціні? Де і скільки зарядок?
Як на ньому подорожувати? Поїхати на тому ж ліфі чи фокусі в Одесу чи Львів...
Cлава, ти все правильно кажешь...
Фактично, електрокари займають вузький сегмент, і займають нішу, авто класу А та В, лакшері D...
Але є одне но, TCO (cукупна вартість володіння). Більшість потреб у авто можна покрити вказаними класами, а поїхати на тому ж ліфі чи фокусі в Одесу чи Львів, можна у спеціальному автовагоні залізницею.
Дивись сюди:
[attachment=97397]
Ось, дивись та середня синя лінія вартість нормального авто с ДВС в 2018 із собівартістю за 27-28k$. В Україні, тобі до цього потрібно накинути десь 12к податків, і маємо авто за близько 40к$ на наступні років 5).
Фактично, до 40К зараз три лідери із собівартістю Bolt (37455$), Tesla (35000$) та Leaf 2018 (31565-37675$) із пакетами від 40 кВг до 60 кВг. (250 - 300км за один заряд). Але,в 2018 ти отримуєшь на все бабло авто, ні яких 12K податків рідній державі).
Як ти бачиш на малюнку, до 42% від цієї ціни буде складати пакет батарей. Дані на малюнку за 2016. Наприклад, якщо погуглити то для Bolt пакет на 60 кВг від еЛджі коштує близько $15,734.29, що складає 42% від вартості авто. Тобто дані коректні. Пакет витримує понад 2000 до 4000 циклів, тобто десь всього 400 000-800 000 км). Тобто, замість податків державі ти отримуєш батарею.
GM had already disclosed that it was paying LG $145 per kWh for the battery cells of the Bolt EV. Assuming a 25% gross margin on the $262 per kWh list price, it would come down to something like a cost of $196.50 per kWh with a split of $145/kWh for the cells and $51.50/KWh at the pack level costs, which would actually make sense.
Буржуї кажуть, що Шевроле лопатить еЛДжі $145/kWh за ячейки, та $51.50/KWh за "пакування" (система управління живленням, контейнер та інше) та 25% собі на дівчат. Тобто, чистий апгрейд батереї зараз $145/kWh
А тепер, дивись на малюнок:
[attachment=97399]
Собівартість в 1кВг в пакеті в 2010 була 1000 баксів, в 2017 - $196.50, в через 6 років після 250к км. пробігу, ти втратиш десь до 20 кВг (30% обсягу) и при вартості за 100 баксів за 1кВг, за 2к баксів відновиш батарею, і впариш авто в таксі або щасливому новому власнику)
[attachment=97400]
А тепер скажи мені, що буде із твоїм супер дизельним двигуном евро6 із двома турбінами, насос-форсунками, помпами та насосами та супер модним каталізатором через 6 років та 250 тис. пробігу?). Яка вартість ТО, фільтрів, мастила, тосолу? І кому ти впариш своє авто за 40к баксів від початкової вартості? ))