Шкодчук
Українець
Повідомлень: 12 132
Приєднався: Oct 2008
Київ, Кинь-Ґрусть урочище
1,6 тур бо ...
|
27-04-2017 08:44 RE: Украина. Шаги к восстановлению и процветанию
|
Пока Украина думает, Беларусь переходит к строительству бетонных дорог местного значения
06 апреля 2017
Беларусь продолжит строить бетонные дороги, заявил президент страны Александр Лукашенко, передает Белта. По его словам, власти планируют в течение трех-четырех лет привети в порядок местные дороги и именно технологии с использованием бетона рассматриваются в качестве приоритетных.
"Дороги мы договорились делать с бетонным покрытием. Если это сегодня по-прежнему актуально и выгодно - по крайней мере, еще ни один специалист мне не доложил, что это не выгодно - значит, надо делать дороги максимально бетонным покрытием. Где это невозможно - значит асфальт и бетон", - сказал Лукашенко на совещании в Минске в среду, 5 апреля.
Он добавил, что по разным оценкам, неотложного ремонта в Беларуси требуют от 6 до 10 тыс. километров дорог.
По данным министра транспорта и коммуникаций Анатолия Сивака, общая протяженность местных автомобильных дорог в Беларуси составляет 71 тыс. километров.
(в Украине: автомобильные дороги местного значения составляют бо́льшую часть общей автомобильной сети: 155,6 тыс. км или 91,7 % от общей длины данные 2012 из вики).
Усовершенствованное покрытие имеет 31,9 тыс. километров (45%) дорог, гравийное и щебеночное - 27,5 тыс. километров (39%) дорог.
(27-04-2017 08:33)SergM : Факт виділення Н грошей – просто факт.
Это понятно.
А что "вранье"?
Уряд Польщі виділив Україні 100 мільйонів євро на покращення якості доріг.
20 березня 2017
...
68 мільйонів євро зі 100, які виділив уряд Польщі на підставі міжурядової угоди про взаємодопомогу, українська сторона має використати на поліпшення якості доріг.
Польська влада сподівається таким чином стимулювати прикордонний рух.
Досвід Польщі
Стрімкий розвиток польської транспортної мережі відбувається за значної підтримки з боку ЄС. В європейському бюджеті 2007-2013 рр. на будівництво доріг в Польщі Брюссель заклав понад 40 млрд злотих (10 млрд дол.), що склало більше 32% від усіх витрат Польщі на будівництво доріг. У бюджетній перспективі 2014-2020 років Польща отримає на ремонт таку саму суму. Для порівняння - з держбюджету торік витрачено близько 2 млрд злотих (майже 520 млн дол.). На ремонт швидкісних доріг і автомагістралей, разом з будівництвом нових швидкісних доріг й автомагістралей, - майже 12 млрд злотих (понад 3,1 млрд дол.). Упродовж 2007-2015 рр. на ремонт і будівництво доріг національного значення витрачено загалом 145,2 млрд зл. (37,7 млрд дол.).
Загальна протяжність доріг національного і місцевого значення в Польщі складає 416 тис. км (з них національного лише 5%). В країні діє 3050 км швидкісних доріг, з яких половина автомагістралі, з них у свою чергу майже половина платні (466 км у концесії приватних фірм, майже 265 км - у дирекції нацдоріг й автомагістралей (GDDKiA). В середньому плата складає 10 злотих за 100 км (0,25 дол. США). На відрізках автомагістралей, які в концесії приватних фірм, платня дещо вища. За польським законодавством, у майбутньому всі польські автомагістралі мають стати платними.
Ремонт й утримання регіональних та локальних доріг здійснюється за рахунок місцевих бюджетів, частка коштів на ці витрати визначається у кожному випадку індивідуально. Пересічному платнику податків, за різними підрахунками, «дорожні витрати» обходяться в 1,2-1,4 тис. злотих на рік (310-360 дол.).
Як пояснив Укрінформу речник GDDKiA Ян Криніцький, ремонт й утримання доріг відбувається за двома стандартами. Перший, традиційний, передбачає, що по всій мережі доріг працюють служби контролю безпеки руху, які діагностують потреби доріг. Крім того, щодня всі національні дороги об'їжджають представники GDDKiA, які контролюють стан доріг. На підставі їхніх звітів щороку робиться аналіз потреб доріг. "Якщо потрібно залатати якусь невелику дірку на дорозі, то це робиться відразу", - наголошує Криніцький.
Другий, новий підхід за формулою "Підтримай Стандарт" передбачає обрання компанії, яка упродовж кількох років (як правило семи), стежитиме за збереженням належного стану визначених доріг. Ця компанія зобов'язана за держкошти чистити дороги від снігу, посипати сіллю, виправляти шкоду, завдану від ДТП, мити знаки, відкачувати воду тощо.
Вічна пам'ять Героям...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 27-04-2017 09:00 Шкодчук.)
|
|