Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Голосування: Поддерживаете ли использование авто на длительный срок с европейской регистрацией?
Да
нет
[Показати результати]
 
Закон про еврономера.. и колбаса ))
Автор Повідомлення
Sharpman Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 578
Приєднався: Mar 2009
Сумы
VW Jetta 1.6TDI DSG7, была Skoda Octavia A5 1.6MPI
Повідомлення: #261
14-04-2017 20:02 RE: Закон об урегулировании транзита (еврономера)

за пару дней только при мне 3 машины на литовских/польских номерах на красный свет проезжали, как на зеленый. Походу, с покупкой такой машины мозги в залог оставляют Добыча мыслейДобыча мыслейДобыча мыслей
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Снусмумрик Немає
деревянная нога :)))
*****

Повідомлень: 1 980
Приєднався: May 2015
Крайня північ Києва
читыре калеса и жОлтое маршрутко
Повідомлення: #262
14-04-2017 20:06 RE: Закон об урегулировании транзита (еврономера)

Я так на донецких в позапрошлом году делал.
Шукати всі повідомлення учасника
chizh2090 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 25
Приєднався: May 2011

Повідомлення: #263
14-04-2017 20:34 RE: Закон об урегулировании транзита (еврономера)

(11-04-2017 13:01)ЧАП :  
(11-04-2017 11:39)D&G :  https://www.autocentre.ua/avtopravo/avto...mpaign=762
этот базар на Житомирской реально бесит,до этого была норм парковка,потом сделали платной и было пусто теперь убрали плату а эти банабаки вонючие заняли большую часть парковки ,не заехать не припарковаться...
з..балиTwisted Evil
еще и реально возмущаются когда туда заезжаешь с надеждой припарковаться
про стиль езды 90 % людей на еврономерах думаю и говорить не стоит...
особенно яркие персонажи на БМВ 3 и 5 серии , и Ауди А6
и не надо мне рассказывать про то что люди покупают эти машины из соображений собственной безопасности , мол подушки безопасности и так далее, если такие и есть то их ну такое меньшинство что это количество можно считать как погрешность
основная масса реально крутые парни на крутых тачках почти на шару.
и на дороге ведут себя соответственно.
последнее время реально бесят эти "прибалты " и "поляки":2gun:
Хотів щось додати, але тут все.
Шукати всі повідомлення учасника
Майстер Немає
kiy
*****

Повідомлень: 4 602
Приєднався: Mar 2008
Шаргород
Roomster 1,6 comfort T8T8 АКВАРИУМ
Повідомлення: #264
14-04-2017 20:57 RE: Закон об урегулировании транзита (еврономера)

При чому тут номера? При чому тут реєстрація? Як ніколи з'явилися "соловьови кісільови" які по всіх змі розповідають про правопорушення водіїв на неукраїнських номерах - то водійських прав у них не має, то на червоний колір пролітають, то когось і десь збивають, обов'язково вагітного не залежно від статті, то транспортний засіб в "незадовільному" стані.
По дорогах іздить до 30% металобрухту чи то легкового, вантажного чи для перевезень пассажирів. Всі москвичі, капєйки, шохи, газончики чи газелі це повний звиздець на звиздецьких дорогах.
Лобі псевдоавтопрому ставлять на коліна всю країну і всіх жителів України. Для життя в комунізмі нам нехватає три ключеві зміни:
1. Оподаткування всіх і без виключення у розмірі 10-15% від прибутку.
2. Кредитування на 10-20 років під 4-6% річних.
3. Розмитнення авто до 20% від вартості авто, признане митними "органами", незалежно від року випуску чи еколожності викидів при квоті України по Кіотському протоколі.
Платити податки в казну повинні всі - чи то таксисти, чи то валютчики, чи то повії чи то концерни світового рівня.
Кредити дадуть змогу купувати як квартири чи авто так і побутову техніку чи меблі. Зрозуміло що всі в плюсі, навіть банки від масовості та обороту коштів. Я вже мовчу про автосалони чи забудовників.
І розмитнення авто. На таких умовах за рік люди ввезуть до мільйона авто різної вартості. І якщо середня ціна на авто буде 10000$, то при розмитненні в середньому дві тисячі на мілліон це 2000000000$ (два мілліарди долларів на рівному місці) плюс розмитнення автобусів. А якщо добавити техобслуговування, паливо, податок з тих що пригонять, то ця зміна принесе в казну суттєвий внесок.
ПС. Нажаль це все фантастика - інтереси 3-6 алігархів вище інтересів всієї країни.

142000 км на одометре.
Он же "kiy".
Безнаказанность порождает беспредел.
Шукати всі повідомлення учасника
apylypiv Немає
Цинічний бандера
****

Повідомлень: 1 100
Приєднався: Aug 2011
Вінниця -> Львів -> Київ
Kodiaq Sportline
Повідомлення: #265
14-04-2017 21:41 RE: Закон об урегулировании транзита (еврономера)

(14-04-2017 20:57)МаSтеР :  І розмитнення авто. На таких умовах за рік люди ввезуть до мільйона авто різної вартості. І якщо середня ціна на авто буде 10000$, то при розмитненні в середньому дві тисячі на мілліон це 2000000000$ (два мілліарди долларів на рівному місці) плюс розмитнення автобусів. А якщо добавити техобслуговування, паливо, податок з тих що пригонять, то ця зміна принесе в казну суттєвий внесок.
ПС. Нажаль це все фантастика - інтереси 3-6 алігархів вище інтересів всієї країни.
У вас поломався підрахуй або ви ним користуватись не вмієте.
Вводниє:
- середня ціна авто - 10к у валюті;
- кількість ввезених авто - 1 лям (це фантастика, або якшо так станеться, то всі ми дружно будемо один в одного в хаті паркуватись, бо інфраструктурно країна точно не підтягнеться, але вам це не цікаво);
- профіт на розмитенні 2 млрд.

Інша сторона медалі за тих же вводних:
- отже, щоб купити авто тра валюти. 10к (середня ціна) х 1 лям тз = 100,000,000,000 валюти. У нацбанку станки всруться стільки друкувати туалетного паперу з зображенням гривні.
- паливо так само за валюту імпортується. Читай про нацбанк вище.
- запчастини і гсм так само за валюту імпортуються. Читай про нацбанк вище.
То кому треба ваші 2 ярди з розтаможки?

Але ж так, це все фантастика. Бо тз буде не лям, і не по 10к, а по 2-3 бо ж ви наперебій галасуєте про зубожіле населення.
І шо з тим всім за 2-3 кує буде в перспективі 3-5 років? І чи дінуться тази-вази з доріг чи перейдуть в користування ще фінансово скромніших людей, а той роздовбаний шрот просто приєднається до загального піпєца?

п.с. доречі, за 10к і зараз можна абсолютно легально і без схем пригнати і розмитнити авто не гірше ніж у вас в підписі.

"Лиши собі на вечір пару папіросів, щоб правильно закінчити день.
Півскляночки вина, вот так – за все хороше - за тих, кому не пишуть пісень".

Кузьма Скрябін (с)
Шукати всі повідомлення учасника
avtostat Немає
Стрелок
*****

Повідомлень: 1 655
Приєднався: Oct 2012
Чернівці
FABIA 1.4 MPI хэтчбек
Повідомлення: #266
14-04-2017 22:27 RE: Закон об урегулировании транзита (еврономера)

Лично я не против иностранных номеров. Я против бардака со всем этим, который допустило правительство разрешив непонятный ввоз таких автомобилей.
Я хочу, чтобы в случае ДТП или правонарушения водилу авто с таким номером могли идентифицировать и найти в 5 секунд.
Это, во-первых начнёт дисциплинировать (на предмет соблюдения ПДД) всех владельцев таких тачек, а во-вторых (как я уже сказал) можно было по его номеру вычислить владельца.
Иначе, получается ситуация - безбашенный пацан (а таких 80%), который вчера купил права и дешевого "литовца", сотворит ДТП со смертельным исходом и свалит с места ДТП, оставив своего коня там на месте.
Как его потом найти?
Отсюда вывод: Нужно просто создать механизм регистрации таких авто, выдавая им временные номера (типа красных) и запретить эксплуатацию тачек без таких временных номеров. Нарушителей, не зарегистрировавших свои тачки останавливать и тачки конфисковать.
Вот тогда и будет порядок. А что касается того, что я за свою заплатил дорого, а "литовец" дешево, ну и хрен с ним - пусть считает, что повезло.
Но порядок навести давно пора...

"Между огнём и светом, я выбираю свет"


[Зображення: 54af91c65ef8b.gif]
[Зображення: bazaauto.gif]]
Шукати всі повідомлення учасника
Gonzalez Немає
капитан улитка
*****

Повідомлень: 3 044
Приєднався: Jun 2006
Киев
Skoda Octavia 1.9TDI --- Mazda 3 1.6AT
Повідомлення: #267
14-04-2017 22:51 RE: Закон об урегулировании транзита (еврономера)

(14-04-2017 22:27)avtostat :  Лично я не против иностранных номеров.

Я хочу, чтобы в случае ДТП или правонарушения водилу авто с таким номером могли идентифицировать и найти в 5 секунд.

Взаимоисключающие вещи.

TDI форева!
Шукати всі повідомлення учасника
Майстер Немає
kiy
*****

Повідомлень: 4 602
Приєднався: Mar 2008
Шаргород
Roomster 1,6 comfort T8T8 АКВАРИУМ
Повідомлення: #268
15-04-2017 06:02 RE: Закон об урегулировании транзита (еврономера)

(14-04-2017 21:41)apylypiv :  У вас поломався підрахуй або ви ним користуватись не вмієте.
Вводниє:
- середня ціна авто - 10к у валюті;
- кількість ввезених авто - 1 лям (це фантастика, або якшо так станеться, то всі ми дружно будемо один в одного в хаті паркуватись, бо інфраструктурно країна точно не підтягнеться, але вам це не цікаво);
- профіт на розмитенні 2 млрд.
При 10к середній вартості і 20% від вартості авто при розмитнені це 2000 валюти на мільйон це 2 млрд валюти. Де поломка?

(14-04-2017 21:41)apylypiv :  Інша сторона медалі за тих же вводних:
- отже, щоб купити авто тра валюти. 10к (середня ціна) х 1 лям тз = 100,000,000,000 валюти. У нацбанку станки всруться стільки друкувати туалетного паперу з зображенням гривні.
- паливо так само за валюту імпортується. Читай про нацбанк вище.
- запчастини і гсм так само за валюту імпортуються. Читай про нацбанк вище.
То кому треба ваші 2 ярди з розтаможки?
Тут точно помилка - не сто а десять. І при чому тут банки, якщо основна масса населення зберігає гроші в валюті і не в банках. Почитавши декларації на руках у населення гроші є.

(14-04-2017 21:41)apylypiv :  Але ж так, це все фантастика. Бо тз буде не лям, і не по 10к, а по 2-3 бо ж ви наперебій галасуєте про зубожіле населення.
І шо з тим всім за 2-3 кує буде в перспективі 3-5 років? І чи дінуться тази-вази з доріг чи перейдуть в користування ще фінансово скромніших людей, а той роздовбаний шрот просто приєднається до загального піпєца?

п.с. доречі, за 10к і зараз можна абсолютно легально і без схем пригнати і розмитнити авто не гірше ніж у вас в підписі.
Лям це всі авто і нові і б/у і по 500 тис$ і по дві. І комерційні і пассажири і легкові і автобуси.
В далекому 1997 таке проходили і тоді значно обновився автопарк але іх не дозволили розмитнити і заставили вивезти з країни. І знову тази вази.
ПС. Чим складніша схема тим більше на цьому хтось наживається, тим краще когось "імєют".

142000 км на одометре.
Он же "kiy".
Безнаказанность порождает беспредел.
Шукати всі повідомлення учасника
apylypiv Немає
Цинічний бандера
****

Повідомлень: 1 100
Приєднався: Aug 2011
Вінниця -> Львів -> Київ
Kodiaq Sportline
Повідомлення: #269
15-04-2017 12:04 RE: Закон об урегулировании транзита (еврономера)

(15-04-2017 06:02)МаSтеР :  
(14-04-2017 21:41)apylypiv :  - профіт на розмитенні 2 млрд.
При 10к середній вартості і 20% від вартості авто при розмитнені це 2000 валюти на мільйон це 2 млрд валюти. Де поломка?
2 млрд = 2 млрд. Я написав те ж саме що і ви. Вчому проблема?

(15-04-2017 06:02)МаSтеР :  
(14-04-2017 21:41)apylypiv :  Інша сторона медалі за тих же вводних:
- отже, щоб купити авто тра валюти. 10к (середня ціна) х 1 лям тз = 100,000,000,000 валюти. У нацбанку станки всруться стільки друкувати туалетного паперу з зображенням гривні.
- паливо так само за валюту імпортується. Читай про нацбанк вище.
- запчастини і гсм так само за валюту імпортуються. Читай про нацбанк вище.
То кому треба ваші 2 ярди з розтаможки?
Тут точно помилка - не сто а десять. І при чому тут банки, якщо основна масса населення зберігає гроші в валюті і не в банках. Почитавши декларації на руках у населення гроші є.

У мене порозрядовий фінансовий куркулятор %3 тому такий формат подачі. 10 млрд валюти на вихід з держави при 2 млрд в еквіваленті гривні на вхід.
Вам не видається PnL трохи сумнівним при -5 раз різниці?! Для вас вивезти 10 млрд з країни, в котрій ЗВР на рівні 12-15 млрд з цінними бамажками - це норма Facepalm Ну і чиї декларації ви читали... фізиків-найманців чи чиновників. В чомусь Ви праві, певні кошти є, так... так нашо тоді скиглити якшо гроші і так є? Нашо тоді схеми і єврономера, які часто не мають відношення до автомобіля, який по Украні з ними їздить? Добыча мыслей

(15-04-2017 06:02)МаSтеР :  
(14-04-2017 21:41)apylypiv :  Але ж так, це все фантастика. Бо тз буде не лям, і не по 10к, а по 2-3 бо ж ви наперебій галасуєте про зубожіле населення.
І шо з тим всім за 2-3 кує буде в перспективі 3-5 років? І чи дінуться тази-вази з доріг чи перейдуть в користування ще фінансово скромніших людей, а той роздовбаний шрот просто приєднається до загального піпєца?

п.с. доречі, за 10к і зараз можна абсолютно легально і без схем пригнати і розмитнити авто не гірше ніж у вас в підписі.
Лям це всі авто і нові і б/у і по 500 тис$ і по дві. І комерційні і пассажири і легкові і автобуси.
В далекому 1997 таке проходили і тоді значно обновився автопарк але іх не дозволили розмитнити і заставили вивезти з країни. І знову тази вази.
ПС. Чим складніша схема тим більше на цьому хтось наживається, тим краще когось "імєют".
Ви так і не відповіли на запитання: то нашо схеми, якшо при середній ціні в 10к можна зараз привезти і розмитнити авто без сраки-мороки і всяких схем під закон 3251? Оновлення автопарку було з 2004 по 2008 новими авто, коли студік другого курсу під офіційний дохід з стипендії міг оформити лансера в кредит, який тоді видавали всім бажаючим Скорбим Подивіться в той закон, там з дурноватих платежів тільки акциз і ПФ (який ми платиму тупо всюди... ну і пдв, але від нього не дітись). Фактично народ не вдоволений обмеженням Євро-5.
Але ж тут яка цікав штука: усі оті бляховоди, шо перекривали рух дуже трєпєтно вимагають дозволити саме експлуатацію на єврономерах. Чомусь ніхто не організовується для відміни норми Євро-5 у вигляді так само тимчасових знім до діючих законних актів. Такево...

"Лиши собі на вечір пару папіросів, щоб правильно закінчити день.
Півскляночки вина, вот так – за все хороше - за тих, кому не пишуть пісень".

Кузьма Скрябін (с)
Шукати всі повідомлення учасника
Maksimilien Немає
Писатель
***

Повідомлень: 671
Приєднався: Oct 2013
м.Київ
Passat
Повідомлення: #270
15-04-2017 15:12 RE: Закон об урегулировании транзита (еврономера)

(14-04-2017 21:41)apylypiv :  І шо з тим всім за 2-3 кує буде в перспективі 3-5 років?
В перспективі вони підуть на брухт і потім за ті самі 2-3 візмуть б/у А7, якщо звісно вони до тих пір будуть на ходу


А ви ці 3-5 років запишіть будь-ласка ваші витрати на ремонт/обслугу і потім скористаємся вашим підрахуєм
(Востаннє це повідомлення було змінене: 15-04-2017 15:15 Maksimilien.)
Шукати всі повідомлення учасника


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  колбаса по 2.20 smile 64 13 028 28-01-2020 20:29
Останнє: Dimon325
  Попытки «регионалов» протащить закон о векселях провалились. Шкодчук 5 1 604 23-05-2013 15:18
Останнє: Cynabal
  Вступил в силу закон об ограничении расчетов наличными Vitaly_N 89 14 636 22-10-2012 09:50
Останнє: Black-and-White
  Закон "О платежных системах" Lady 2 2 038 26-09-2012 11:15
Останнє: Lady
  Языковый закон уже работает SIavik 71 13 338 04-07-2012 15:13
Останнє: Lady
  Сухой закон! Infinity 175 29 069 24-05-2012 15:53
Останнє: Vovan
  Верховная Рада приняла закон о единой экстренной службе "112" Lady 11 3 567 09-04-2012 09:34
Останнє: Мангуп
  В Украине вареная колбаса не соответствует стандартам vetalkiev 13 3 357 22-11-2011 11:34
Останнє: Alexus83
  Подписан закон, укрывающий решения судов от публикации vetalkiev 19 5 536 15-11-2011 11:17
Останнє: SlavaP
  вступил ли в силу закон об отмене доверенностей? Firestarter 105 30 051 29-08-2011 23:12
Останнє: RuslanRage

Швидкий перехід:


Переглядають: