(31-01-2017 09:54)Sanjok5 : І чи може поляк завезти авто без евро 5 з України чи з тої самої Швейцарії і скільки буде коштувати йому розмитнення з країн не Евросоюзу?
З Швейцарії багато авто ввозяться, не думаю що є істотна різниця в ростаможці. Інакше б було невигідно ввозити. Про ввезення авт з України, то не питайте. Бо, напевно, відповідь вам дадуть тільки пацієнти психушкі якоїсь. І взагалі, ви намагаєтесь доказати, що в Європі розмитнення і таке інше не краще ніж у нас. Але це не так. В Європі підтримується конкуренція. Ніхто не заставляє поляків їздити на їхніх "малюхах" чи Полонезах. Розмитнення є. Воно не дармове, але доступне. Парадокс в тому, що польське розмитнення доступне поляку з польською з/п,і навіть українцю з українською з/п. Українське ж розмитнення не доступне ні українцю, ні, навіть поляку. Нонсенс
. І ще, кричимо, балакаємо, п'ятою в груди себе бємо, а я зауважив цікавий факт. Китайських авт на дорогах Польщі немає. Вза-га-лі. Не бачив їх ні в Австрії, ні в Чехії. Чому? На скільки знаю, не проходять по екології. А тут, до недавна екологія була обмежена саме Евро5. Тоді чому у нас їх продають валом і розсип"ю? Тобто Вольксвагена Евро4 неможна, а оте знаряддя самовбивці Жилі - будь ласка, скільки завгодно.
Я проти того закону, що зараз хтось пробує притиснути, типу він такий один, за народ думає. Але я проти того, щоб мій батько мусив їздити на Жигулях 80х років випуску, бо він не може собі купити, як більшість європейців, за тіж ж гроші, старенький Гольф, роком випуску біля 2000... Чим мій батько гірший від поляка або німця? Тим що він живе в довбаний державі, де одна скотина заробляє на смертях тисяч людей. І це не жарт. Так воно є. У нас одна з найвищих смертностей в аваріях. Не так давно в Польщі сталося величезна ДТП. На автомагістралі А1. 76 машин в кашу! В день аварії було відомо про понад 30 поранених, троє в тяжкому стані. Загиблих... 0! Не знаю долю тих трьох важких. Дуже надіюся, що вижили. А тепер скажіть, якщо у нас змісити 76 машин, серед яких половина, якщо не більше, буде до 2000 року випуску, а половина з понад 2000, але комплектації бубен, де замість подушок безпеки іконки, то скільки було б жертв? І ще питання, в такій аварії, не приведи Господь, ви б надали б перевагу опинитися на легально купленому, розмитненному, нехай Рено Логан (ну щоб вже не зовсім лякати вас китайцями), купленому за 10 тис. $, з Евро5, у офіційного дилера, але з відповідною коплектацією (1 або 2 подушки безпеки), чи на Пассаті Б6, на польських номерах, пригнаному через якусь ліву кантору, невідомо якими путями? Без екології, без права їздити по Україні взагалі, але з 8ома подушками безпеки, і купою інших систем. Хоча за 10 тис можна вже придивлятися і Б7,той ще буде кращий, ще, можливо безпечніший. Мені Здається вибір очевидний. А наша держава заставляє нас купувати один в одного старезна лайно. І не думаю, що від авт випуску до, скажемо 90р, небезпеки менше ніж від єврономерів. Там теж невідомо, хто і куди поїде, що з нього посипеться чи виллється.
Крім цього, купуючи старше авто, через нестачу коштів на новіше, через дебільні ціни на розмитнення, нам приходиться вкладати в його ремонт більше грошей. А значить приходиться відмовляти собі в чомусь іншому. Наприклад відпочинку-оздоровлення (я, наприклад, купивши Шкоду, змушений був троха в неї вкласти і відмовитись від поїздки на море в той рік, і моя дитина не отримала необхідну їй порцію сонця і солоного морського повітря, що, можливо стало причиною його простуди взимку), від лишнього апельсина взимку, від нового взуття чи інше. І це все відображається на здоров'ї вас, і вашої родини. А тепер хто мені скаже, що одна безсонна ніч, біля ліжка дитини з температурою 37,5 варта менше ніж мільйонні зароби наших олігархів? Та хай вони повиздихають. Все їм мало. Коли вони вже понаїдаються... А вам розказують про екологію, про мотлох зза кордону. А ви ведетесь.
П. С. Рено Логан образити не хотів. Цін на нього не знаю. Комплектації теж. Просто для прикладу. Суть думки, мені здається, зрозуміла.