в ролі "бідних" рядові/пересічні громадяни України, за чий кошт наповнюється бюджет, тому що саме вони стикнуться з всіма ягідками/плодами, від націоналізації банку. Для підтримки його життєдіяльності, потрібно за попоредніми оцінками 150 ярдів грн., які буде штучно згенеровано НБУ. В бюджеті і так небуло коштів, для того щоб забезпечити мінімальні соціальнв програми: медицина, освіта, підтримка інфраструктури (водо, газо проводи, каналізація, утилізація сміття). врахуйте сюди збільшення з/п бюджетникам, так збільшиться відрахування до ДБ за рахунок приватного сектору, але цифри ....
Приват потрібно було дробити ще 5 років, на 2 банки, але ніхто з власть імущих всіх часів ненаважувався рухати це кубло, хоча багато хто знав/догадувався про фактичний стан справ банку, а саме величезий кредитний портфель на повязаних осіб-виданий під фіктивне/низьколіквідне забезпечення, і розуміння того що левова частка цих кредитів ніколи неповернеться.
Приват був високотехнологічним пилососом, для збору коштів.
За ризики банку відплвідають менеджери і акціонери, а не держава. є питання до НБУ який всі ці роки закривав очі на все те що робилося в банку.
Якщоб акціонери нехотіти нацвоналізації банку, то вониб його невіддали, так само як невіддають нафто/газові компанії, де мають мінориьарні частки, але незважаючи на це здійснюють управління компаніями і знімають надприбутки.
Ще одна причтна зацікавленості МВФ, та ряду інших світових фінансових установ в націоналізації банку, а тому що вони є кредиторами Привату (держателі облігацій), і в випадку банкротства отримають дирку від бублика. при націоналізації отримають всої гроші якщо не в передбачений по облігаціях термін, то впродовж 10 років та ще й з немалими %. Ризик по таких облігаціях буде набагато меншим, оскільки зобовязання гарантуються державою.
Якщо підбити підсумки, то сьогоднішню проблему вирішили відкласти на виконання своїм наступникам, в цілому ситуація нагадує зігнилий корабель, власник якого підбивши його фанеркою, з помпою відпраляє його на пошук нових світів.....
в ролі "бідних" рядові/пересічні громадяни України, за чий кошт наповнюється бюджет, тому що саме вони стикнуться з всіма ягідками/плодами, від націоналізації банку. Для підтримки його життєдіяльності, потрібно за попоредніми оцінками 150 ярдів грн., які буде штучно згенеровано НБУ. В бюджеті і так небуло коштів, для того щоб забезпечити мінімальні соціальнв програми: медицина, освіта, підтримка інфраструктури (водо, газо проводи, каналізація, утилізація сміття). врахуйте сюди збільшення з/п бюджетникам, так збільшиться відрахування до ДБ за рахунок приватного сектору, але цифри ....
Приват потрібно було дробити ще 5 років, на 2 банки, але ніхто з власть імущих всіх часів ненаважувався рухати це кубло, хоча багато хто знав/догадувався про фактичний стан справ банку, а саме величезий кредитний портфель на повязаних осіб-виданий під фіктивне/низьколіквідне забезпечення, і розуміння того що левова частка цих кредитів ніколи неповернеться.
Приват був високотехнологічним пилососом, для збору коштів.
За ризики банку відплвідають менеджери і акціонери, а не держава. є питання до НБУ який всі ці роки закривав очі на все те що робилося в банку.
Якщоб акціонери нехотіти нацвоналізації банку, то вониб його невіддали, так само як невіддають нафто/газові компанії, де мають мінориьарні частки, але незважаючи на це здійснюють управління компаніями і знімають надприбутки.
Ще одна причтна зацікавленості МВФ, та ряду інших світових фінансових установ в націоналізації банку, а тому що вони є кредиторами Привату (держателі облігацій), і в випадку банкротства отримають дирку від бублика. при націоналізації отримають всої гроші якщо не в передбачений по облігаціях термін, то впродовж 10 років та ще й з немалими %. Ризик по таких облігаціях буде набагато меншим, оскільки зобовязання гарантуються державою.
Якщо підбити підсумки, то сьогоднішню проблему вирішили відкласти на виконання своїм наступникам, в цілому ситуація нагадує зігнилий корабель, власник якого підбивши його фанеркою, з помпою відпраляє його на пошук нових світів.....
Tour 1.9 agr
(Востаннє це повідомлення було змінене: 19-12-2016 23:19 YURIY-KI.)
|