Доброго вечора форумчани! Зареэструвався в друге, бо ні як не можу зайти зі старого запису - завжди не вірний пароль! Являюсь власником прекрасного авто Skoda Octavia Tour 1.9 TDI 66 kw - 90 к.с. і є дві проблеми - якщо не вмикаються свічки запалення (видно по освітленню салона авто - по лампочці освітлення, за бортом до +40 і авто простоїть 2-3-4-і більше годин)- авто в основному заводиться дуже хреново до 10 сек. (якщо завів і проробила 1 хв. - заводится з півоберта) - ще й з димом - сіро-білим і трохи димить до гарного прогріву двигуна - або трохи проїхати! Деколи з паливної вертається булька повітря до фільтра, з фільтра бувають маленькі бульки! Всі фільтра нові, АКБ нова, почистив дросель - просто жах - отвора майже не було і дросель не перекривався, всі патрубки від і до турбіни з інтеркулером (правда з нього злив до 100 грам масла і помив на мийкі з хімієм), почистив сапуна і датчика біля нього! Діагностика показує на 1 градус відхилення запалення і майже в нормі форсунки - діагност сказав, що це на його думку норма! Але якщо свічки вмикають, то заводиться - але з меншою кількістю диму - щоб його не було, потрібно прогріти авто! При натисканні газу не димить - прогріта! Така каша!!! До паливної не ліз, бо не знаю нормального СПЕЦІАЛІСТА! Авто просто літак - 3000 обертів майже 150 км., тяга Бомба! А за компресію не знаю, але ж тяга клас! Ще постійно клацає реле - коли вмикаю запалення аж до запуску двигуна - потім не чути, фото додаю! На що впливає це реле? Допоможіть будь-ласка, бо мозги вже киплять!!! Можу зателефонувати до того хто має якісь думки! Дякую!
(03-11-2016 20:13)Ігорьок_2016 : Доброго вечора форумчани! Зареэструвався в друге, бо ні як не можу зайти зі старого запису - завжди не вірний пароль! Являюсь власником прекрасного авто Skoda Octavia Tour 1.9 TDI 66 kw - 90 к.с. і є дві проблеми - якщо не вмикаються свічки запалення (видно по освітленню салона авто - по лампочці освітлення, за бортом до +40 і авто простоїть 2-3-4-і більше годин)- авто в основному заводиться дуже хреново до 10 сек. (якщо завів і проробила 1 хв. - заводится з півоберта) - ще й з димом - сіро-білим і трохи димить до гарного прогріву двигуна - або трохи проїхати! Деколи з паливної вертається булька повітря до фільтра, з фільтра бувають маленькі бульки! Всі фільтра нові, АКБ нова, почистив дросель - просто жах - отвора майже не було і дросель не перекривався, всі патрубки від і до турбіни з інтеркулером (правда з нього злив до 100 грам масла і помив на мийкі з хімієм), почистив сапуна і датчика біля нього! Діагностика показує на 1 градус відхилення запалення і майже в нормі форсунки - діагност сказав, що це на його думку норма! Але якщо свічки вмикають, то заводиться - але з меншою кількістю диму - щоб його не було, потрібно прогріти авто! При натисканні газу не димить - прогріта! Така каша!!! До паливної не ліз, бо не знаю нормального СПЕЦІАЛІСТА! Авто просто літак - 3000 обертів майже 150 км., тяга Бомба! А за компресію не знаю, але ж тяга клас! Ще постійно клацає реле - коли вмикаю запалення аж до запуску двигуна - потім не чути, фото додаю! На що впливає це реле? Допоможіть будь-ласка, бо мозги вже киплять!!! Можу зателефонувати до того хто має якісь думки! Дякую!