є різні мастила навіть з одним допуском.
який основний мінус у мастила 507 , через який воно мало виходжуе з поганим багатосернистим паливом, так це низьке лужне число, на рівні 6-6,5.
http://www.oil-club.ru/forum/topic/12348.../?p=296737
але у мастил 50501 воно теж вже невисоке зараз, на рівні 7-7,2.
різниця по лужному не більше 10% або навіть і нема, дивлячись від бренду.
Але є і виключення, для прикладу мастило 507 з високим лужним - 8,81
http://www.oil-club.ru/forum/topic/14974...0-svezhee/
як показав аналіз вживаного мастила - 350 годин воно виходило на А7
http://www.oil-club.ru/forum/topic/25737-25737/
як показав тест, 10 000 виходить. мені більше і не треба.
http://www.oil-club.ru/forum/topic/5379-5379/
для себе я вирішив, не варто переплачувати за 507, краще вибирати дешевше мастило 50501 + Дексос 2 і міняти частіше.
тут гарно пояснюеться...
https://www.drive2.ru/b/1610869/
зараз тестую масло 50501 + Дексос 2, ціна 500 грн за 5 літрів. поки пройшов 5000, не бачу різниці між мастилом 507 або 50501 більш відомого бренда.
http://www.oil-club.ru/forum/topic/7593-...al-motors/