Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Авто на европейских номерах , в чем подвох
Автор Повідомлення
METROLOG Немає
эстэт-пледойоп...
****
FC Skoda Club

Повідомлень: 1 344
Приєднався: Nov 2005

Skoda Octavia turbo, Mitsubishi Outlander Turbo
Повідомлення: #1
23-08-2016 20:11 Авто на европейских номерах , в чем подвох

Думаю многие видят по киеву ездят авто на литовских, латвийских, польских и т.д. номерах

От многих слышал что можно ездит год, а потом на разборку либо продлить снова на год.

Но многие знакомые стремаються брать машину.
говорят не законно это и её отберут.
так как другие ездят

поделитесь знаниями.

Ведь реально можно взять отличное авто за реальные деньги....

Хочеться, но колиться!!!

Хочу стать президентом и всех вые..ть!!Дятел
Шукати всі повідомлення учасника
Grizzly Немає
ДОБРЯК
*****

Повідомлень: 1 701
Приєднався: Sep 2010
Львів
Octavia ІІ 1,8 TSI MG була, VW Golf SportWagen 2.0 TDI DSG6
Повідомлення: #2
23-08-2016 21:18 RE: Авто на европейских номерах , в чем подвох

Читайте
http://www.skoda-club.org.ua/forum/showt...tid=110594
Шукати всі повідомлення учасника
METROLOG Немає
эстэт-пледойоп...
****
FC Skoda Club

Повідомлень: 1 344
Приєднався: Nov 2005

Skoda Octavia turbo, Mitsubishi Outlander Turbo
Повідомлення: #3
23-08-2016 23:17 RE: Авто на европейских номерах , в чем подвох

Спасибо.Hello! прочитал
Вопросов стало больше чем ответов!!!!Big GrinBig Grin

Хочу стать президентом и всех вые..ть!!Дятел
(Востаннє це повідомлення було змінене: 23-08-2016 23:17 METROLOG.)
Шукати всі повідомлення учасника
Lokki2006 Немає
Алень

Повідомлень: 1 970
Приєднався: Sep 2009
Киев, Москва
Honda Accord 7, 2.4 executive, Nissan Primera 2.0 CVT (жена). Были немцы всех сортов и расцветок.
Повідомлення: #4
25-08-2016 12:37 RE: Авто на европейских номерах , в чем подвох

Если вкратце – берите и ездите, проблем никаких! Наши люди просто всего боятся...
Или есть конкретные вопросы?
Шукати всі повідомлення учасника
METROLOG Немає
эстэт-пледойоп...
****
FC Skoda Club

Повідомлень: 1 344
Приєднався: Nov 2005

Skoda Octavia turbo, Mitsubishi Outlander Turbo
Повідомлення: #5
27-08-2016 13:57 RE: Авто на европейских номерах , в чем подвох

(25-08-2016 12:37)Lokki2006 :  Если вкратце – берите и ездите, проблем никаких! Наши люди просто всего боятся...
Или есть конкретные вопросы?

Впринципе вы правы.
многие боятся , и я тоже
Но почитав и посмотрев на всех решился.
сейчас продам свою и пригоню оттуда

Все стремаются что будет завтра
а вдруг прикроют?
Заберут авто..., и денег нет.!!

Хочу стать президентом и всех вые..ть!!Дятел
Шукати всі повідомлення учасника
Misan Немає
майстер-люстратор
*****

Повідомлень: 4 285
Приєднався: Jun 2006
где то тут, нипадалёку
Бригантина
Повідомлення: #6
29-08-2016 09:09 RE: Авто на европейских номерах , в чем подвох

Богдан Климчук
19 августа в 20:46 · Волынская область, Lutsk ·

На прохання багатьох друзів і оскільки тема цікава, поділюся інформацією, яким чином пригнав своє авто з Німеччини по новому “пільговому закону”. Оскільки, набив немалу кількість гуль, бо був одним з перших, сподіваюсь мій досвід стане в пригоді.
Отже, сам процес покупки розділив би на декілька етапів:
1. Підготовка
2. Сам процес купівлі
3. Митниця
4. Сертифікат відповідності
5. Облік
На першому етапі треба розуміти, що конкретно ви хочете. Рекомендую піти на авторинок чи де інде та найти уже в Україні омріяну марку і модель. Посадіть свою п’яту точку в ті машини, які вам підходять по бюджету, головне не зациклюватись на одній моделі чи марці, чим більше варіантів тим більше шансів.
Отже, вибрали, тоді вперед на сайти mobile.de, autoscaut24.de. і т.п. і шукайте.
Коли знайшли, не спішіть виїжджати закордон, попросіть продавця надіслати вам копію бріфа по якому ви можете переконатися чи підходить це авто по вимогам закону про зниження акцизного збору.
Нагадаю, що пасажирське авто має відповідати ЄВРО 5 і бути ВИГОТОВЛЕНИМ не раніше 01.01.2010 року.
Не переплутайте рік виготовлення і першої реєстрації. У бріфі стоїть перша реєстрація, а рік виготовлення треба пробити по VIN коду. Найкраще це зробити на автосервісі в Україні. Коли ви уже маєте конкретний варіант, сходіть до митних брокерів, щоб порахували вам вартість розмитнення. Я звернувся в Респект Брок, що на Рівненській в приміщенні Модерн експо, 3-й поверх. Будьте готові віддати державі до 40% вартості та брокерам в районі тисячі гривень за послуги.
Коли ви уже виїхали закордон врахуйте, що пересуватися в Західній Європі не дешево і жити теж. В середньому день перебування обійдеться в 50 євро, якщо у вас нема там друзів чи родичів.
Другий етап звичайно самий відповідальний. Торгуйтесь. Якщо не впевнені, то можна зробити тест на автосервісі, АСАD тощо, коштуватиме вам 45 євро десь, але будете спокійніші. Я не робив, бо при пробній їзді мене все задовільнило. Купуючи, обов’язково подивіться по вікнах рік виробництва авто. Там може не бути вказаний рік, але остання цифра як правило є останньою цифрою року.
При купівлі треба розділяти, авто іде штоєрне (з податком на додану вартість), чи звичайне. Якщо штоєрне, то вам треба додатково заїхати до їхніх брокерів і їх митниці, отримати Сертифікат походження (е1 здається). Штоєр, тобто ПДВ повертається, коли ви надсилаєте власнику копію техпаспорта і документів з митниці. Німецькі брокери беруть близько 50 євро за послуги підготовки доків на експорт. Обов’язково ще маєте оформити купчу, тобто договір між продавцем і покупцем та отримайте рахунок від продавця.
Коли вже купили, не думайте що так усе просто. ВАМ ПОТРІБНІ ЧЕРВОНІ НОМЕРИ, аби ви могли перегнати авто до Штрасенферкерамту (їх МРЕВ). Коли ви оплатите страховку, друк чорних номерів і послуги, це потягне ще близько 200 євро, але з цим усім можна їхати в Україну.
Я гнав з під Дюісбурга, тому вартість пального і доріг вийшла до 120 євро.
Третій етап самий дратівливий. Бо неньку Україну ти бачиш, а черга іде так повільно
Поляки: стаємо в чергу де тіри, якщо машина штоєрна, ящо ні в звичайну.
Поляки дадуть заповнити папірець і ви маєте здати пройти огляд і зважування. Добре подивіться де у вас номер вибитий на кузові і протріть.
У мене перетин польського кордону забрав 2 години, а а Українського 10.
Спочатку вам прикордонник дасть маленький папірчик, який ви маєте не згубити.
Потім ви зважитесь. На вагах, мені типу жартома сказали, що розмитнення у них розпочинається з кави, мовляв піди сходи. Я відповів з порогу, що після Майдану нікому хабарів не даю (хоча до Майдану, тільки даїшникам і викладачам 2 рази доводилось) і що пора уже усвідомлювати, що живемо у новій країні і так як було колись уже не буде. Мені білява пані митник відповіла, щоб я це казав “тим зверху”, змушений був їй заперечити, що якщо вони не будуть змінюватися, верхи теж такими залишаться. Ну але це розумієте, як бджолам казати, щоб вони мед не їли...
Отже, далі розпочались мої пригоди. Як виявилось потрібна лишати на кордоні грошову заставу по вартості, яку обрахує вам брокер. Я при собі такої суми не мав, але дякую Сергій Чуріков, що підвіз. Але це коштувало мені 3 години часу, бо попав саме на перезмінку між 20.00 і 21.30.
Ще раз зауважу, що перед покупкою обов’язково проконсультуйтесь із брокером, скиньте йому з за кордону копії бріфа, щоб він підготував усі потрібні документи для митниці. Це зекономить вам як мінімум годину.
Після сплати коштів, оформлення і огляду ви щасливо їдете додому.
В залежності від адреси прописки, волинська чи інша, ви лишаєте авто на митному терміналі тієї області, де вже місцевий митник у моєму випадку в Луцьку, перевіряє по своїх нормативах, чи дійсно заявлена на кордоні вартість відповідає дійсності і чи не треба доплатити до застави, яку ви лишали на митниці ще кошти. Митний термінал у нас знаходиться праворуч від заводу Модерн експо.
І тут переходимо до четвертого етапу – для того щоб поставити машину на облік потрібен сертифікат відповідності. Його роблять різноманітні дослідні інститути в Києві, Львові, Житомирі. Я поїхав у Львів на Кривоноса 6. Раджу їхати удвох. Щоб одна людина автівкою займала чергу на огляд, а інша паралельно оформляла документи.
Закоштував папірець 998 грн.17 коп. і має прийти з тижня по новій пошті.
До п’ятого етапу я ще не дійшов, але думаю в МРЕО усе стандартно пенсійний фонд 3-4% і за послуги до тисячі. Можливо хтось уже ставив недавно то в курсі.
Загалом купівля забрала купу часу і нервів, але хотів пригнати неперероблене пасажирське авто з м'якою підвіскою та кондиціонером салону для перевезення своїх туристів. Дякую Роберт Горват і Ко за цей закон, працюйте, щоб ми стали членом ЄС і взагалі мита платити не треба було б

Эту страну взбодрит и спасёт только партия Ворошиловских стрелков.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Denis Немає
EU member
*****

Повідомлень: 1 799
Приєднався: Jan 2013
Киев
Sharan "15
Повідомлення: #7
29-08-2016 09:41 RE: Авто на европейских номерах , в чем подвох

Как раз недавно изучил тему детально. Реальных механизмов ЗАКОННО ездить резитенту Укрианиы на не растаможенном (даже грузовом) авто более 10 ней (необходимых для транзита) нет. Ни в стамбульской конвенции, ни в таможенном кодексе. Можно год прокататься без проблем, а можно встрять в сумму бабла равную сумме при полной растаможке + пеня от доблестной ДФС. Для серьезных пацанов этот подход не катит...
Шукати всі повідомлення учасника
andrewg-1 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 689
Приєднався: Jul 2008

A4 Avant 2.0 TDI -CGLC
Повідомлення: #8
29-08-2016 09:57 RE: Авто на европейских номерах , в чем подвох

(29-08-2016 09:09)Misan :  Богдан Климчук
19 августа в 20:46 · Волынская область, Lutsk ·

На прохання багатьох друзів і оскільки тема цікава, поділюся інформацією, яким чином пригнав своє авто з Німеччини по новому “пільговому закону”. Оскільки, набив немалу кількість гуль, бо був одним з перших, сподіваюсь мій досвід стане в пригоді.
Отже, сам процес покупки розділив би на декілька етапів:
1. Підготовка
2. Сам процес купівлі
3. Митниця
4. Сертифікат відповідності
5. Облік
На першому етапі треба розуміти, що конкретно ви хочете. Рекомендую піти на авторинок чи де інде та найти уже в Україні омріяну марку і модель. Посадіть свою п’яту точку в ті машини, які вам підходять по бюджету, головне не зациклюватись на одній моделі чи марці, чим більше варіантів тим більше шансів.
Отже, вибрали, тоді вперед на сайти mobile.de, autoscaut24.de. і т.п. і шукайте.
Коли знайшли, не спішіть виїжджати закордон, попросіть продавця надіслати вам копію бріфа по якому ви можете переконатися чи підходить це авто по вимогам закону про зниження акцизного збору.
Нагадаю, що пасажирське авто має відповідати ЄВРО 5 і бути ВИГОТОВЛЕНИМ не раніше 01.01.2010 року.
Не переплутайте рік виготовлення і першої реєстрації. У бріфі стоїть перша реєстрація, а рік виготовлення треба пробити по VIN коду. Найкраще це зробити на автосервісі в Україні. Коли ви уже маєте конкретний варіант, сходіть до митних брокерів, щоб порахували вам вартість розмитнення. Я звернувся в Респект Брок, що на Рівненській в приміщенні Модерн експо, 3-й поверх. Будьте готові віддати державі до 40% вартості та брокерам в районі тисячі гривень за послуги.
Коли ви уже виїхали закордон врахуйте, що пересуватися в Західній Європі не дешево і жити теж. В середньому день перебування обійдеться в 50 євро, якщо у вас нема там друзів чи родичів.
Другий етап звичайно самий відповідальний. Торгуйтесь. Якщо не впевнені, то можна зробити тест на автосервісі, АСАD тощо, коштуватиме вам 45 євро десь, але будете спокійніші. Я не робив, бо при пробній їзді мене все задовільнило. Купуючи, обов’язково подивіться по вікнах рік виробництва авто. Там може не бути вказаний рік, але остання цифра як правило є останньою цифрою року.
При купівлі треба розділяти, авто іде штоєрне (з податком на додану вартість), чи звичайне. Якщо штоєрне, то вам треба додатково заїхати до їхніх брокерів і їх митниці, отримати Сертифікат походження (е1 здається). Штоєр, тобто ПДВ повертається, коли ви надсилаєте власнику копію техпаспорта і документів з митниці. Німецькі брокери беруть близько 50 євро за послуги підготовки доків на експорт. Обов’язково ще маєте оформити купчу, тобто договір між продавцем і покупцем та отримайте рахунок від продавця.
Коли вже купили, не думайте що так усе просто. ВАМ ПОТРІБНІ ЧЕРВОНІ НОМЕРИ, аби ви могли перегнати авто до Штрасенферкерамту (їх МРЕВ). Коли ви оплатите страховку, друк чорних номерів і послуги, це потягне ще близько 200 євро, але з цим усім можна їхати в Україну.
Я гнав з під Дюісбурга, тому вартість пального і доріг вийшла до 120 євро.
Третій етап самий дратівливий. Бо неньку Україну ти бачиш, а черга іде так повільно
Поляки: стаємо в чергу де тіри, якщо машина штоєрна, ящо ні в звичайну.
Поляки дадуть заповнити папірець і ви маєте здати пройти огляд і зважування. Добре подивіться де у вас номер вибитий на кузові і протріть.
У мене перетин польського кордону забрав 2 години, а а Українського 10.
Спочатку вам прикордонник дасть маленький папірчик, який ви маєте не згубити.
Потім ви зважитесь. На вагах, мені типу жартома сказали, що розмитнення у них розпочинається з кави, мовляв піди сходи. Я відповів з порогу, що після Майдану нікому хабарів не даю (хоча до Майдану, тільки даїшникам і викладачам 2 рази доводилось) і що пора уже усвідомлювати, що живемо у новій країні і так як було колись уже не буде. Мені білява пані митник відповіла, щоб я це казав “тим зверху”, змушений був їй заперечити, що якщо вони не будуть змінюватися, верхи теж такими залишаться. Ну але це розумієте, як бджолам казати, щоб вони мед не їли...
Отже, далі розпочались мої пригоди. Як виявилось потрібна лишати на кордоні грошову заставу по вартості, яку обрахує вам брокер. Я при собі такої суми не мав, але дякую Сергій Чуріков, що підвіз. Але це коштувало мені 3 години часу, бо попав саме на перезмінку між 20.00 і 21.30.
Ще раз зауважу, що перед покупкою обов’язково проконсультуйтесь із брокером, скиньте йому з за кордону копії бріфа, щоб він підготував усі потрібні документи для митниці. Це зекономить вам як мінімум годину.
Після сплати коштів, оформлення і огляду ви щасливо їдете додому.
В залежності від адреси прописки, волинська чи інша, ви лишаєте авто на митному терміналі тієї області, де вже місцевий митник у моєму випадку в Луцьку, перевіряє по своїх нормативах, чи дійсно заявлена на кордоні вартість відповідає дійсності і чи не треба доплатити до застави, яку ви лишали на митниці ще кошти. Митний термінал у нас знаходиться праворуч від заводу Модерн експо.
І тут переходимо до четвертого етапу – для того щоб поставити машину на облік потрібен сертифікат відповідності. Його роблять різноманітні дослідні інститути в Києві, Львові, Житомирі. Я поїхав у Львів на Кривоноса 6. Раджу їхати удвох. Щоб одна людина автівкою займала чергу на огляд, а інша паралельно оформляла документи.
Закоштував папірець 998 грн.17 коп. і має прийти з тижня по новій пошті.
До п’ятого етапу я ще не дійшов, але думаю в МРЕО усе стандартно пенсійний фонд 3-4% і за послуги до тисячі. Можливо хтось уже ставив недавно то в курсі.
Загалом купівля забрала купу часу і нервів, але хотів пригнати неперероблене пасажирське авто з м'якою підвіскою та кондиціонером салону для перевезення своїх туристів. Дякую Роберт Горват і Ко за цей закон, працюйте, щоб ми стали членом ЄС і взагалі мита платити не треба було б

+1
все почти верно описано, только упустили очень важный момент про сертификат происхождения ....
если оформляете на юр.лицо покупку, то EUR 1 выдается, если на физ-лицо --EU certificate of origin

иначе либо заставят в польше оформить у экспедиторских фирм (что быстро, недорого, но лишняя волокита, оставлять авто, возвращатся) либо заставят уплатит залог по полному акцизу и на месте оформления будете доказывать и добиваться его возврата ...этот вариант далеко не самый приятный Smile

перед покупкой, вариант приглянувшийся покажите своему таможенному брокеру, чтоб проконсультироваться и по платежам на растомжку (некоторые могут уточнить сразу в таможне их базовую стоимость) и по документам заранее ...+ оформить ПД если получится ...

вопрос к автору: а как вы так просто поехали покупать авто, не зная даже что растаможка (полная либо 70% уплата залога) происходит на границе ? и даже не обратились за консультацией в местную таможню перед поездкой Smile

лучше Шкод могут быть только шкодницы !!!
Шукати всі повідомлення учасника
Андрей 2.8 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 540
Приєднався: Sep 2014
Львов
Повідомлення: #9
29-08-2016 10:34 RE: Авто на европейских номерах , в чем подвох

Какому автору вопрос?
Шукати всі повідомлення учасника
yurec_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 654
Приєднався: Dec 2012
Київ
7-й трактор
Повідомлення: #10
29-08-2016 10:42 RE: Авто на европейских номерах , в чем подвох

(29-08-2016 09:57)andrewg-1 :  если оформляете на юр.лицо покупку, то EUR 1 выдается, если на физ-лицо --EU certificate of origin

иначе либо заставят в польше оформить у экспедиторских фирм (что быстро, недорого, но лишняя волокита, оставлять авто, возвращатся) либо заставят уплатит залог по полному акцизу и на месте оформления будете доказывать и добиваться его возврата ...этот вариант далеко не самый приятный Smile

перед покупкой, вариант приглянувшийся покажите своему таможенному брокеру, чтоб проконсультироваться и по платежам на растомжку (некоторые могут уточнить сразу в таможне их базовую стоимость) и по документам заранее ...+ оформить ПД если получится ...

А можна уточнити питання з EU certificate of origin

Наскліьки мені відомо то при оформлені авто на фіз особу, сертифікат походження потрібен вже в Україні, під час процедури розмитнення. На кордоні це не має значення. Але VW group з недавнього часу перестав їх видавати.
Рішенням цього питання є якраз розшифровка він коду (походження, комплектація....) компаніями -дослідними інститутами... вже в Україні. Про що автор і вказав.

Чи можуть ці питання виникнути і під час перетину кордону? Ну то для кордону можна і в "купчі" вказати країну походження...
Шукати всі повідомлення учасника


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Украина в центре скандала в европейских СМИ из-за роста цен на гостиницы genikk 25 5 369 19-04-2012 09:44
Останнє: VLADICHEK
  Как понтуются наши олигархи: всё о кортежах и зеркальных номерах! D&G 46 15 559 16-04-2010 19:41
Останнє: D&G

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2