Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
ГБО на 2,0FSI
Автор Повідомлення
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #161
19-04-2016 09:22 RE: ГБО на 2,0FSI

yurec_ :Так є варіанти установок ГБО, де постійно йде вприск газу та бензину. Все працює в штатному режимі, окрім того що потужність роботи ТВНД програмно зменшується вдвічі, при цьому кількість бензину дуже суттєво знижується, а основне паливо - газ.
Наскільки масові? Наскільки безпроблемні? Окупність?
З однієї сторони зниження тиску це добре, а з іншої – нештатний режим з можливими наслідками (як мінімум – поганий розпил). У TSI паливо принципово має подаватися з високим тиском + інші його "хитрощі".

Pilat :за 4 такти іде 3 вприска газу і 1 вприск бензина...
– Здається це не одночасна робота Big Grin
Це така собі "багатозадачність" а-ля Майкрософт.
Та й тут вже писали про 80/20 та 90/10.
Шукати всі повідомлення учасника
Pilat Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 443
Приєднався: Dec 2013
Файне Місто
A7
Повідомлення: #162
19-04-2016 09:46 RE: ГБО на 2,0FSI

(19-04-2016 09:22)SergM :  
Pilat :за 4 такти іде 3 вприска газу і 1 вприск бензина...
– Здається це не одночасна робота Big Grin
Це така собі "багатозадачність" а-ля Майкрософт.
Та й тут вже писали про 80/20 та 90/10.

бензин подається впринципі тупо для охолодження форсунок....така собі рідина інеркулера яким являються форсунки в даному випадку)))) о завернув)))
Шукати всі повідомлення учасника
yurec_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 654
Приєднався: Dec 2012
Київ
7-й трактор
Повідомлення: #163
19-04-2016 11:05 RE: ГБО на 2,0FSI

(19-04-2016 09:22)SergM :  
yurec_ :Так є варіанти установок ГБО, де постійно йде вприск газу та бензину. Все працює в штатному режимі, окрім того що потужність роботи ТВНД програмно зменшується вдвічі, при цьому кількість бензину дуже суттєво знижується, а основне паливо - газ.
Наскільки масові? Наскільки безпроблемні? Окупність?
З однієї сторони зниження тиску це добре, а з іншої – нештатний режим з можливими наслідками (як мінімум – поганий розпил). У TSI паливо принципово має подаватися з високим тиском + інші його "хитрощі".

Pilat :за 4 такти іде 3 вприска газу і 1 вприск бензина...
– Здається це не одночасна робота Big Grin
Це така собі "багатозадачність" а-ля Майкрософт.
Та й тут вже писали про 80/20 та 90/10.

Відповіді на Ваші запитання вже є у темі. З розрахунками і в літрах, і в гривнях, і в кілометрах...
У моєму варіанті бензину йде в межах 10% в чистому розрахунку (без прогрівів і інших маніпуляцій на бензині), то яка його функція може бути окрім охолодження форсунок? Так! Встановлюючи ГБО в якому газ подається не через бензинові форсунки, ви не використовуєте переваги прямого вприску при роботі на газу. Бо основна маса палива потрапляє з колектора як і у звичайних авто.
Як натиснете кнопочку офф Smile)) Прямий вприск з усіма його "прелестями" знову починає працювати. Але повірте, натискати її вже не надто то і хочеться!
Шукати всі повідомлення учасника
zarik Немає
Шкодавод
***

Повідомлень: 529
Приєднався: Jan 2006
Кам’янець-Подільський, Житомир
Октавія 1,8Т - продалася. Натомість Скаут 2,0 FSI. Октавія А 8
Повідомлення: #164
19-04-2016 12:39 RE: ГБО на 2,0FSI

(18-04-2016 21:52)Анатоличь :  
(18-04-2016 16:34)zarik :  Що мені особисто не свідчить на користь встановлення газу - те, що двигун всерівно працює на бінарній суміші, а також доля форсунок. Якщо ставити, то таке обладнання, котре б працювало виключно на газу, але ж і вартість його захмарна! Слушною є думка змінити двигун з 2,0 ФСІ на 1,6.Аплодисменты
Вот тут Вы не правы,благодаря бинарной смеси практически не изменяются характеристики двигателя,тоесть тот двигатель который работает чисто на газу - то приемистость страдает,выростает расход газа по сравнению с бензиновым.
У мну ТСИ,тоже непосредственный впрыск,так вот скорость горения бензина и газа разные,с вытекающими от этого проблемами - а скорость горения бинарной смеси практически такая же как и бензиновой.
79 тыс на газу,не пожалел ни разу,както так
Так на бензині двигун працює в співвідношенні 1 до 3. Як на мене, це не чиста бінарна суміш, де до газу бензин додається постійно

[Зображення: nomua_BX_8488_AX.png]
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #165
19-04-2016 13:48 RE: ГБО на 2,0FSI

yurec_ :Відповіді на Ваші запитання вже є у темі. З розрахунками і в літрах, і в гривнях, і в кілометрах...
Значить Ви неуважно читаєте питання.
Ще раз:
Цитата:Зачекайте – хіба там одночасне впорскування бензину та газу? Тобто постійно формується газо-бензино-повітряна суміш?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 19-04-2016 13:48 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника
zarik Немає
Шкодавод
***

Повідомлень: 529
Приєднався: Jan 2006
Кам’янець-Подільський, Житомир
Октавія 1,8Т - продалася. Натомість Скаут 2,0 FSI. Октавія А 8
Повідомлення: #166
19-04-2016 14:09 RE: ГБО на 2,0FSI

Так я про це саме і написав

[Зображення: nomua_BX_8488_AX.png]
Шукати всі повідомлення учасника
dobrinya Немає
Ученик
*

Повідомлень: 12
Приєднався: Jan 2012
Киев
Повідомлення: #167
19-04-2016 18:01 RE: ГБО на 2,0FSI

(18-04-2016 13:40)Duchovny :  
(18-04-2016 12:51)dobrinya :  я вот тоже хочу поставить на свою А5 (2.0 FSI), но как то боязно чего то... Может разубедит кто? Движок то для газа специфический..

Если пробеги большие - больше 20 тысяч в год тогда можно подумать, очень недешовое ГБО (от 800 евро на 2 FSI). Или как вариант поменять движок на 1,6л и установить ГБО. Тогда реальная экономияSmile.
Для себя решил что "в булочную и подобное" пройдусь пешком, тем самым убрав "дурные километры" и теперь вообще не думаю о ГБО.

Ага...другими словами продать 2.0 фси и купить 1.6, иначе шкурка вычинки не стоит заморачиваться с заменой двигателя...
Ок. всем спасибо, буду думать и взвешивать все за и против.
В принципе меня больше пугает даже не цена (деньги на ГБО уже отложены), а то, не пойдет ли это ГБО во вред двигателю в будущем. Вот поэтому и интересуют отзывы тех, кто уже ездит с ГБО на 2.0 фси.


(18-04-2016 21:52)Анатоличь :  
(18-04-2016 16:34)zarik :  Що мені особисто не свідчить на користь встановлення газу - те, що двигун всерівно працює на бінарній суміші, а також доля форсунок. Якщо ставити, то таке обладнання, котре б працювало виключно на газу, але ж і вартість його захмарна! Слушною є думка змінити двигун з 2,0 ФСІ на 1,6.Аплодисменты
Вот тут Вы не правы,благодаря бинарной смеси практически не изменяются характеристики двигателя,тоесть тот двигатель который работает чисто на газу - то приемистость страдает,выростает расход газа по сравнению с бензиновым.
У мну ТСИ,тоже непосредственный впрыск,так вот скорость горения бензина и газа разные,с вытекающими от этого проблемами - а скорость горения бинарной смеси практически такая же как и бензиновой.
79 тыс на газу,не пожалел ни разу,както так

а какое ГБО вы ставили, если не секрет?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 19-04-2016 18:03 dobrinya.)
Шукати всі повідомлення учасника
Анатоличь Далеко
Алeксeй
*****

Повідомлень: 2 874
Приєднався: Jan 2013
Одесская область
Octavia А 8 Просто красавица
Повідомлення: #168
20-04-2016 18:29 RE: ГБО на 2,0FSI

(19-04-2016 18:01)dobrinya :  
(18-04-2016 13:40)Duchovny :  
(18-04-2016 12:51)dobrinya :  я вот тоже хочу поставить на свою А5 (2.0 FSI), но как то боязно чего то... Может разубедит кто? Движок то для газа специфический..

Если пробеги большие - больше 20 тысяч в год тогда можно подумать, очень недешовое ГБО (от 800 евро на 2 FSI). Или как вариант поменять движок на 1,6л и установить ГБО. Тогда реальная экономияSmile.
Для себя решил что "в булочную и подобное" пройдусь пешком, тем самым убрав "дурные километры" и теперь вообще не думаю о ГБО.

Ага...другими словами продать 2.0 фси и купить 1.6, иначе шкурка вычинки не стоит заморачиваться с заменой двигателя...
Ок. всем спасибо, буду думать и взвешивать все за и против.
В принципе меня больше пугает даже не цена (деньги на ГБО уже отложены), а то, не пойдет ли это ГБО во вред двигателю в будущем. Вот поэтому и интересуют отзывы тех, кто уже ездит с ГБО на 2.0 фси.


(18-04-2016 21:52)Анатоличь :  
(18-04-2016 16:34)zarik :  Що мені особисто не свідчить на користь встановлення газу - те, що двигун всерівно працює на бінарній суміші, а також доля форсунок. Якщо ставити, то таке обладнання, котре б працювало виключно на газу, але ж і вартість його захмарна! Слушною є думка змінити двигун з 2,0 ФСІ на 1,6.Аплодисменты
Вот тут Вы не правы,благодаря бинарной смеси практически не изменяются характеристики двигателя,тоесть тот двигатель который работает чисто на газу - то приемистость страдает,выростает расход газа по сравнению с бензиновым.
У мну ТСИ,тоже непосредственный впрыск,так вот скорость горения бензина и газа разные,с вытекающими от этого проблемами - а скорость горения бинарной смеси практически такая же как и бензиновой.
79 тыс на газу,не пожалел ни разу,както так

а какое ГБО вы ставили, если не секрет?
Мозг Stag 400 dpi
Форсунки Hana
Редуктор Bigaz
Балон на 42 литра

[Зображення: 7.gif]

Завжди намагаюся зробити добре, погано саме виходить
Шукати всі повідомлення учасника
doc11 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 197
Приєднався: Nov 2014
Запорожье
SKODA A5 2,0 FSI/LPG Elegance.- была. Пассат Б6 турботрактор юзаю.
Повідомлення: #169
14-06-2016 04:39 RE: ГБО на 2,0FSI

Вот и я психанул, и газофицировал свою ФСАЙ. Оборудование A.E.B. Баллон 54 литра. Бюджет - 28 кг. Гарантия 3 года без учета пробега. Едет вроде норм., иногда бывает не большой провальчик при переключении с 1-вой на 2-ю. Газовщики сказали проехать 1000 км (до 0-вого ТО), собрать все жалобы и тогда все поправят-подстроят. Покатаюсь - отпишусь. Напрягает запаска в "полкухни", на докатку ценник не гуманный. Хорошо, хоть багажник большой.

[Зображення: nomua_%25C0%25D0_9943_%25D1%25CC.png]
[Зображення: 1.gif]
Шукати всі повідомлення учасника
Deneshi Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 205
Приєднався: May 2007
Ровно
Были - Октавия ВТС, Йети 1.8ТСИ. Гранд Сценик 1.5ДСИ, 7мест
Повідомлення: #170
14-06-2016 15:37 RE: ГБО на 2,0FSI

(20-04-2016 18:29)Анатоличь :  Мозг Stag 400 dpi
Форсунки Hana
Редуктор Bigaz
Балон на 42 литра

Во сколько обошлось такое оборудование? Были ли проблемы за это время? Это ГБО 4 поколения заточенное под ТСИ или 5-6 поколение?
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Octavia A5 1,6MPi vs 2,0FSi Victorr 17 6 697 29-04-2016 09:26
Останнє: Andmat
  2.0FSI vs 2.0TDI ASpirant 122 39 944 20-04-2016 09:32
Останнє: Andmat
  А сколько кушает 2.0FSI на ручке Jeronimo 13 6 290 20-08-2012 17:34
Останнє: Andruxa
  Нужен совет по покупке Oktavia A5 Б/У 2.0FSI или1.9 TDI bark1 18 7 201 20-08-2011 16:51
Останнє: tompson
  Владельцы Octavia A5 1.6MPI aut или 2.0FSI aut- отозвитесь ! СлаваK 9 14 646 18-04-2011 07:42
Останнє: Capers
  Стоит ли сейчас брать A5 2.0FSI gsa 64 23 758 09-04-2010 17:42
Останнє: shapik
  Octavia Tour WTS 1.8T или А5 2,0FSi Terminator-4 19 6 847 12-06-2008 15:18
Останнє: GuN
  Octavia A5 2.0FSi/110kW aut. vs Mitsubishi Galant Intense GuN 2 2 400 05-05-2008 11:43
Останнє: GuN
  Двигатель 2.0FSI Kyzmich89 2 5 444 28-04-2008 10:43
Останнє: Sid
  Skoda Ocktavia A5 2.0FSI AG Elegance или VW Passat B6 б/у Kyzmich89 29 8 263 15-04-2008 19:22
Останнє: Dimitrius

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1